Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Onko tallessa millåenan kohtaus
Vierailija kirjoitti:
"Vietä älyvapaa elämä" sanoi Reeo Matthiakselle kun tämä häädettiin.
Ihan hauskasti sanottu älykodissa asuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Ja Sofiaa pitää kuvata aina vaan uudestaan....oikea huomioh***ra. Ei edes ymmärrä mikä Ahti on tai minkälainen presenssi Ahdilla pitäisi olla.
Tosiaan Reeo turvaan ja kamera Merveen ja Lauraan päin. Molemmat niin varmoja, että jos R häädössä niin lähtee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan Reeo turvaan ja kamera Merveen ja Lauraan päin. Molemmat niin varmoja, että jos R häädössä niin lähtee kotiin.
En millään usko että Reeo lähtee.
Enpä ois uskonu että bigbrother tuotanto antaa Soffen pyörittää itteään. Soffesta piti ottaa satoja kuvia. Yksin, istumassa, Mian ja Aleksin kanssa, Merven ja Lauran kanssa. Eikä siinä kaikki, tuotanto suostui sexikuviinkin. Kuvassa Mia ja Aleksi puristavat Soffen muovitissejä ja kondomi Mian suussa. Salla ja Milena sai vain muutaman kuvan. Miksi tuotanto antaa Soffelle kaikessa erityisvapauksia. Onko hän joku kuningatar?
Vierailija kirjoitti:
Ja Sofiaa pitää kuvata aina vaan uudestaan....oikea huomioh***ra. Ei edes ymmärrä mikä Ahti on tai minkälainen presenssi Ahdilla pitäisi olla.
Tarkoitat kai rattopoika. Ahti on tosiaankin mies;)
pillu pillu pillu pillu pillu pillu pilu pillupillu pillu pillu millu pillu pillu millu pillu
Vierailija kirjoitti:
Enpä ois uskonu että bigbrother tuotanto antaa Soffen pyörittää itteään. Soffesta piti ottaa satoja kuvia. Yksin, istumassa, Mian ja Aleksin kanssa, Merven ja Lauran kanssa. Eikä siinä kaikki, tuotanto suostui sexikuviinkin. Kuvassa Mia ja Aleksi puristavat Soffen muovitissejä ja kondomi Mian suussa. Salla ja Milena sai vain muutaman kuvan. Miksi tuotanto antaa Soffelle kaikessa erityisvapauksia. Onko hän joku kuningatar?
Ei ole, vaan prinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.
Santeri.
onko hänkin, tarkoitin Reeoa
Häntähän tässä ollaan kokoajan valokeilassa pidetty ja kehuttu toisin kuin Reeoa, jota vaan mustamaalataan.
Näytettiinkö koostelähetyksessä se mitä sanoi, kun Karvan aloitti jäähyväispuhettaan ?
Sofia sanoi kelle mä nyt annan kaksi pistettä.Sohvi siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sofiaa pitää kuvata aina vaan uudestaan....oikea huomioh***ra. Ei edes ymmärrä mikä Ahti on tai minkälainen presenssi Ahdilla pitäisi olla.
Tarkoitat kai rattopoika. Ahti on tosiaankin mies;)
Rattopoika on kyllä parempi sana, totta. Ahti on tosiaan mies ja niin on Santeri-Sofiakin.
Hridi heittämällä paras. Kuvaussessio oli rento, Heidi oli sisäistänyt hahmonsa nappiin ja yhteispeli Reeon ksnssa sujui 100%.
Huonoimmat: Merve, Sofia ja Miikka.
Miia kyllä myös osasi poseteerata hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.
Santeri.
onko hänkin, tarkoitin Reeoa
Häntähän tässä ollaan kokoajan valokeilassa pidetty ja kehuttu toisin kuin Reeoa, jota vaan mustamaalataan.
Näytettiinkö koostelähetyksessä se mitä sanoi, kun Karvan aloitti jäähyväispuhettaan ?
Sofia sanoi kelle mä nyt annan kaksi pistettä.Sohvi siis
Sohvi selitti kaikille että hän ja Karvan oli sopineet että Sohvi antaa 2 pistettä Karvanille kun Karvan halusi pois,
Vierailija kirjoitti:
"Vietä älyvapaa elämä" sanoi Reeo Matthiakselle kun tämä häädettiin.
Jä tästäkin ilkeydestä tykätään :( Kertoo paljon tämän kauden huonoista asukasvalinnoista ja yleisestä ihmisten luonteen ikäväksi muuttumisesta kun inhottava, härski omaa etua kaikessa tavoitteleva, perusilkeä syylänaamainen peikko saa sanella miten talossa kukakin saa nimetä. Ja tätä sitten ihannoidaan. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.
Kyllähän Sofia juttelee peliliikkeistä kuten muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .
Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.
Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.
Santeri/Sofia on jutellut tarpeeksi sopparia tehdessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena turvaan tänään, näyttää noille paskanjauhajille.
Milena ei aina oo tiennyt kenen joukoissa seisoo, niinpä mennyt joukosta toiseen ja läyhännyt samalla.
Joo, kyllä Milena paikkansa löytää ja samalla hän näyttää tarvittaessa myös närhen munat.
Nappe saa migreen joka vain jatkuu ja jatkuu kun Milena ei tipu millään.
"Vietä älyvapaa elämä" sanoi Reeo Matthiakselle kun tämä häädettiin.