Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
40321/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vietä älyvapaa elämä" sanoi Reeo Matthiakselle kun tämä häädettiin.

Vierailija
40322/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tallessa millåenan kohtaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40323/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vietä älyvapaa elämä" sanoi Reeo Matthiakselle kun tämä häädettiin.

Ihan hauskasti sanottu älykodissa asuvalle.

Vierailija
40324/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .

Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.

Vierailija
40325/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sofiaa pitää kuvata aina vaan uudestaan....oikea huomioh***ra. Ei edes ymmärrä mikä Ahti on tai minkälainen presenssi Ahdilla pitäisi olla.

Vierailija
40326/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Reeo turvaan ja kamera Merveen ja Lauraan päin. Molemmat niin varmoja, että jos R häädössä niin lähtee kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40327/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan Reeo turvaan ja kamera Merveen ja Lauraan päin. Molemmat niin varmoja, että jos R häädössä niin lähtee kotiin.

En millään usko että Reeo lähtee.

Vierailija
40328/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ois uskonu että bigbrother tuotanto antaa Soffen pyörittää itteään. Soffesta piti ottaa satoja kuvia. Yksin, istumassa, Mian ja Aleksin kanssa, Merven ja Lauran kanssa. Eikä siinä kaikki, tuotanto suostui sexikuviinkin. Kuvassa Mia ja Aleksi puristavat Soffen muovitissejä ja kondomi Mian suussa. Salla ja Milena sai vain muutaman kuvan. Miksi tuotanto antaa Soffelle kaikessa erityisvapauksia. Onko hän joku kuningatar?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40329/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Sofiaa pitää kuvata aina vaan uudestaan....oikea huomioh***ra. Ei edes ymmärrä mikä Ahti on tai minkälainen presenssi Ahdilla pitäisi olla.

Tarkoitat kai rattopoika. Ahti on tosiaankin mies;)

Vierailija
40330/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu pillu pillu pillu pillu pillu pilu pillupillu pillu pillu millu pillu pillu millu pillu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40331/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ois uskonu että bigbrother tuotanto antaa Soffen pyörittää itteään. Soffesta piti ottaa satoja kuvia. Yksin, istumassa, Mian ja Aleksin kanssa, Merven ja Lauran kanssa. Eikä siinä kaikki, tuotanto suostui sexikuviinkin. Kuvassa Mia ja Aleksi puristavat Soffen muovitissejä ja kondomi Mian suussa. Salla ja Milena sai vain muutaman kuvan. Miksi tuotanto antaa Soffelle kaikessa erityisvapauksia. Onko hän joku kuningatar?

Ei ole, vaan prinssi.

Vierailija
40332/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.

Santeri.

  onko hänkin, tarkoitin Reeoa

Häntähän tässä ollaan kokoajan valokeilassa pidetty ja kehuttu toisin kuin Reeoa, jota vaan mustamaalataan.

Näytettiinkö koostelähetyksessä se mitä sanoi, kun Karvan aloitti jäähyväispuhettaan ?

Sofia sanoi kelle mä nyt annan kaksi pistettä.

Sohvi siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40333/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Sofiaa pitää kuvata aina vaan uudestaan....oikea huomioh***ra. Ei edes ymmärrä mikä Ahti on tai minkälainen presenssi Ahdilla pitäisi olla.

Tarkoitat kai rattopoika. Ahti on tosiaankin mies;)

Rattopoika on kyllä parempi sana, totta. Ahti on tosiaan mies ja niin on Santeri-Sofiakin.

Vierailija
40334/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hridi heittämällä paras. Kuvaussessio oli rento, Heidi oli sisäistänyt hahmonsa nappiin ja yhteispeli Reeon ksnssa sujui 100%.

Huonoimmat: Merve, Sofia ja Miikka.

Miia kyllä myös osasi poseteerata hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40335/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .

Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.

Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.

Vierailija
40336/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosen oma poika voittaa. Valitettavasti.

Santeri.

  onko hänkin, tarkoitin Reeoa

Häntähän tässä ollaan kokoajan valokeilassa pidetty ja kehuttu toisin kuin Reeoa, jota vaan mustamaalataan.

Näytettiinkö koostelähetyksessä se mitä sanoi, kun Karvan aloitti jäähyväispuhettaan ?

Sofia sanoi kelle mä nyt annan kaksi pistettä.

Sohvi siis

Sohvi selitti kaikille että hän ja Karvan oli sopineet että Sohvi antaa 2 pistettä Karvanille kun Karvan halusi pois,

Vierailija
40337/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vietä älyvapaa elämä" sanoi Reeo Matthiakselle kun tämä häädettiin.

Jä tästäkin ilkeydestä tykätään :( Kertoo paljon tämän kauden huonoista asukasvalinnoista ja yleisestä ihmisten luonteen ikäväksi muuttumisesta kun inhottava, härski omaa etua kaikessa tavoitteleva, perusilkeä syylänaamainen peikko saa sanella miten talossa kukakin saa nimetä. Ja tätä sitten ihannoidaan. Hyi!

Vierailija
40338/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .

Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.

Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.

Kyllähän Sofia juttelee peliliikkeistä kuten muutkin.

Vierailija
40339/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi olla niin kuin ennen . Ei juonimisia . Nytkin oli mukava katsoa kuvaussesiota eikä juonittelusta tietoakaan .

Eihän asukkaita kukaan pakota juonimaan. Laura ja kumppanit vaan tekee sitä omasta halustaan koko ajan.

Sofia on ainoa joka ei juttele peliliikkeistä ja nimeämisistä yms. Reeo ja Miikka puhuu kyllä ketä laitetaan liukuhihnalle ja käy välillä kovistelemassa pelinappuloitaan ja ohjeistamassa mitä heidän kuuluu milloinkin tehdä. Salla ja Milla supattavat vähän väliä jossain nurkassa. Nabben taktiikka on valittaa siitä kenet haluaa häätöön niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi.

Santeri/Sofia on jutellut tarpeeksi sopparia tehdessään.

Vierailija
40340/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena turvaan tänään, näyttää noille paskanjauhajille.

  Milena ei aina oo tiennyt kenen joukoissa seisoo, niinpä mennyt joukosta toiseen ja läyhännyt samalla. 

Joo, kyllä Milena paikkansa löytää ja samalla hän näyttää tarvittaessa myös närhen munat.

Nappe saa migreen joka vain jatkuu ja jatkuu kun Milena ei tipu millään.

Ketju on lukittu.