Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39861/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on kyl sellainen säestäjä. Toki komppasi alussa hetken verran Karwaa kunnes Karwakaan ei tykännyt millasta. Hiiri.

Vierailija
39862/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

Ja mistä Miikka sen tietäis.

Niinpä. Jos Reeo ei ole sitä puhunut niin sitten tietää ennestään. Vastatkoon se joka tämän täällä ilmoitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39863/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokit erotettava tänään. Vapautuu toinen säälittävästä kahdesta kamerasta. Tulee varmaan Sofia-kamera, mutta sitten hoidetaan se.

Vierailija
39864/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

Miikka on sen itse keksinyt, kun tietää että Reeo tuntee tuntee paljon ns. isoja nimiä. Reeo kyllä itsekin tuolle Miikan keksinnölle nauroi, että ihan niinku niitä yhtään kiinnostaisi joku Reeon BB-voitto. Sanoi että ne ei kyllä pistä latin latia johonkin äänestykseen, edes tiedä että Reeo on missään BBssä.

Vierailija
39865/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tuulaa ei rangaista jatkuvista sääntörikkomuksista?

On usein jonkun lähtiessä talosta huudellut terveisiä ulkomaailmaan. Ulkomaailmaanhan ei saa lähettää viestejä. 

On muutenkin melkoinen lärppä, piti sen tontun puhuminenkin heti kuuluttaa julki. 

Vierailija
39866/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.

Tuo sydämellä pelaaminen on tässä suhteessa vähän häilyvä käsite. Tuohan on peli, ikäänkuin shakki, jossa nappulat vaan on itse ihmisiä.

Kaikkien pitäisi se muista. Siinä vaiheessa jos pelaaminen menee henkilökohtaisella tasolle, käy se kaikille ihan liian raskaaksi. Se vaara siinä sydämellä pelaamisessa on, että alkaa oikeuttaa sitä pelaamista ja pisteiden antoa jollain pelin ulkopuolisella asialla. Siitä tulee äkkiä hyvin myrkyllinen tie, että aletaan koluamaan asukkaiden henkilökohtaisia persoonia pelin varjolla. Sama koskee sitten itseään, jos/kun muut antavat häätöpisteitä.

Totta. Elävässä elämässä osa hmisistä käyttää toisia ihmisiä pelkästään omaksi edukseen joko kiristämällä tai esittämällä ystävää tai muuta. Kun kriisit tulee nämä katoavat tai eristää vaikka perheestä.

Helpompaa on vaan pitää peli pelinä, eikä antaa tunteille ja sydämelle liikaa valtaa. Se toki vaatii todella kovaa henkistä kanttia. Sekä itseluottamusta, että vaikka pelissä olisikin ns. kylmä, niin uskoo ja luottaa siihen että ei ne oikeat ihmissuhteet kariudu tuohon peliin.

Lisäksi on ne oikeasti tunteettoman ihmiset, jotka oikeassakin elämässä pystyy käyttämään ihmisiä pelinappuloinaan omaksi edukseen, mutta talossa ei kukaan siltä vaikuta.

On niitä. Eristävät perheestä esim kriisin tullessa ja liittoutuvat keskenään ja hakuavat tehdä kuten Heidistä kaikkeen syntipukin jne ja tämän reagoidessa syyttävät sormi ojossa katsokaa nyt kuinka itsekäs. Ihmiset on susia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39867/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka ei kykene puhuun Aleksille normaalisti mut Reeo pystyy. Aleksi ihan normaali myös. Miikka on pikkusieluinen tyyppi.

Entös Aleksi, joka haukkuu Miikkaa rotaksi?

Miikkahan on rotta. Ei Aleksi ja Millu sitä ole äänestänyt mut Miikka on heitä. Esittää kaveria.

Eli äänestäminen tekee rotaksi??? Talossa aika monta rottaa

Heillä ei ole mitään liittoa ja Aleksi on itse laittanut miikan häätöön neuvotteluhuoneessa

  Heidi laittoi häätöön Reiskan viimeksi, joo joo Millun ehdotus mutta olisi voinut tehdä toisinkin. 

Vierailija
39868/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

Ja mistä Miikka sen tietäis.

Niinpä. Jos Reeo ei ole sitä puhunut niin sitten tietää ennestään. Vastatkoon se joka tämän täällä ilmoitti.

Miten vainoharhaisia ihmisiä täällä oikein kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39869/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

Miikka on sen itse keksinyt, kun tietää että Reeo tuntee tuntee paljon ns. isoja nimiä. Reeo kyllä itsekin tuolle Miikan keksinnölle nauroi, että ihan niinku niitä yhtään kiinnostaisi joku Reeon BB-voitto. Sanoi että ne ei kyllä pistä latin latia johonkin äänestykseen, edes tiedä että Reeo on missään BBssä.

No aika hyvä sattuma kun täällä puhuttiin samasta asiasta aina budjettia myöten. En kyllä ihan usko. Moneen otteeseen on koneistoa täällä mainostettu. Reeo ei varmaan olisi halunnut mainostaa sitä talossa mutta tuo kuumakalle Miikka ei vaan pysty pitämään asioita sisällään kun on niin tarve elvistellä ja päteä.

Vierailija
39870/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkauan kun Milena on tuolla niin se twiitti ei unohdu. 

Milena jauhoi twiitistä Sofialle ja sanoi perään että pitää vähän hämmentää johon Sofia sanoi että kirjoitit itse sen twiitin. Meni ilme Melinalla äimänkäeksi😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39871/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla täytyy antaa äänet jokaiselle. Kukaan ei oo etuoikeutettu ettei ääniä annettaisi. 

Milena aivan uskomaton, hyökkää verbaalisesti RUMASTI Millan kimppuun. Sanoo ämmäksi, rumaa käytöstä. 

U   L   O   S

Tiedän niin tämän ihmistyypin. Muista voi sanoa mitä vaan, kaikkee paskaa suoltaa edessä ja takana. Tämän takia itseä pidetään sitten vahvana ihmisenä.

Mutta mitään negatiivista ei kestetä sit itsestään. Alkaa itku, huuto ja solvaaminen. Ei vaan kestetä, että jollain muullakin voi olla jotain sanottavaa hänestä.

Kierrän omassa elämässäni nämä ihmiset kaukaa. Mulle riittää kun joku kovaaan ääneen ilmoittaa olevansa vahva ja suorapuheinen, näitä ne sitten on.

Vierailija
39872/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneen otteeseen Milena on viikon aikana jankuttanut twiitistä? Piti eilen kyllä sellaisen kiristys monologin aiheesta kaikille että luiskaan tänään. Vielä naula arkkuun Millalle räyhäämisestä.

Eilenkin, kun olivat vielä sohvalla ja aloittivat keskustelun siitä mitä neuvotteluhuoneessa oli puhuttu, Milenan oli pakko kääntää koko porukan keskustelu siihen twiittiin. Kaikki muut oli hiljaa ja kuunteli, kun jankutti samaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39873/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä Reeosta ja ei kyllä päihitä Nabbea ja Sofiaa.

Veemäinem äijä. Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
39874/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ulos ! Omaa ärsyttävän korkean, korvia hajottavan puheäänen. On talon kaksnaamaisin tyyppi ! Jopa pikkupoika Aleksiaan puijailee välillä, ottaen "tutin" aivan yhtäkkiä pois pojan suukista.. Auf wiedersehen vaan ! Ja onnenpotku lahnaiselle perseelleen pyöröovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39875/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe sanoi Miikkalle ja Reeolle että jos haluuvat Tuulaa ulos niin hän ei oo mukana. Miikka siihen että luvannu Tuulalle ettei Tuulaa äänestä. Tehneet diilin. Reeo joo joo ei ei jne. Pitävät Tuulaa vaarattomana mummona äänestyksissä, mutta kuulkaas Tuula taitaakin voittaa koko kisan😉

Vierailija
39876/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ei oo mun suosikki ja hän ärsyttäny mua, mutta pidän Reeosta enemmän kuin joojoo miehestä Miikkasta. Miikka on jotenkin kylmänoloinen kaveri.

Vierailija
39877/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika keltainen tukka Reeolla. Nabben erikoisuus oli värjöyykset?

Valkaisuaineen pito liian pitkään päässä. Keltaiset hiukset. Tuulan otsis lähti tukkoina irti.

Vierailija
39878/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spläässhi spläässhi missä on se spläässhi? Tuolla se spläässhi on!🎶

Vierailija
39879/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Miaa ja Aleksia vähän ärsyttävinä. Nyt tuli kuitenkin sellainen tunne, etten haluakaan heidän lähtevän. Olen alkanut vähän lämmetä molemmille.

Vierailija
39880/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuinen ihminen jankuttaa twiitistä joka oli totta. Milena on todellakin kulkenut ihmiseltä ihmiselle juoruamassa keskeyttäen toisten keskustelut. Milena on tainnut itse kirjoittaa twiitin kun ei pysty ja osaa muusta puhua

Ketju on lukittu.