Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei ainakaan 10 min sitten ollut, täytyy mennä ruudulle
Aleksin ilmeet on jotenkin tyypillisiä nykypolvelle. Aggressiivisen omahyväinen ja itseään täynnä. Piilovattuilua ja nokkeluutta omasta mielestään kaikki keskustelut. Typeryksiä tik tok väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.
toimii ihan normaalisti (Hki)
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
Aika paljon omaa tulkintaa on nyt kyllä sun viestissäsi.
Millakin on sellainen piiloaggressiivinen ja saman tien kuin selän kääntää puukkoa selkään. Helposti johdateltava. Kolho olemus. Sirkkeliääni. Ei mitään omaa oikein. Lastensuojelussa tuollainen hlö, pakko sanoa et sama fiilis kuin Milenalla että tollaisiako ne on siellä? Päättämässä muifen elämästä.
Tuolla täytyy antaa äänet jokaiselle. Kukaan ei oo etuoikeutettu ettei ääniä annettaisi.
Milena aivan uskomaton, hyökkää verbaalisesti RUMASTI Millan kimppuun. Sanoo ämmäksi, rumaa käytöstä.
U L O S
Niinkauan kun Milena on tuolla niin se twiitti ei unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.
toimii ihan normaalisti (Hki)
kokeile kaikki virrat pois ja aloita alusta.
Vierailija kirjoitti:
Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.
Tuo sydämellä pelaaminen on tässä suhteessa vähän häilyvä käsite. Tuohan on peli, ikäänkuin shakki, jossa nappulat vaan on itse ihmisiä.
Kaikkien pitäisi se muista. Siinä vaiheessa jos pelaaminen menee henkilökohtaisella tasolle, käy se kaikille ihan liian raskaaksi. Se vaara siinä sydämellä pelaamisessa on, että alkaa oikeuttaa sitä pelaamista ja pisteiden antoa jollain pelin ulkopuolisella asialla. Siitä tulee äkkiä hyvin myrkyllinen tie, että aletaan koluamaan asukkaiden henkilökohtaisia persoonia pelin varjolla. Sama koskee sitten itseään, jos/kun muut antavat häätöpisteitä.
Helpompaa on vaan pitää peli pelinä, eikä antaa tunteille ja sydämelle liikaa valtaa. Se toki vaatii todella kovaa henkistä kanttia. Sekä itseluottamusta, että vaikka pelissä olisikin ns. kylmä, niin uskoo ja luottaa siihen että ei ne oikeat ihmissuhteet kariudu tuohon peliin.
Lisäksi on ne oikeasti tunteettoman ihmiset, jotka oikeassakin elämässä pystyy käyttämään ihmisiä pelinappuloinaan omaksi edukseen, mutta talossa ei kukaan siltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
Aika keltainen tukka Reeolla. Nabben erikoisuus oli värjöyykset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.
toimii ihan normaalisti (Hki)
kokeile kaikki virrat pois ja aloita alusta.
Miksi jos toimii ihan normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
Ja mistä Miikka sen tietäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.
Tuo sydämellä pelaaminen on tässä suhteessa vähän häilyvä käsite. Tuohan on peli, ikäänkuin shakki, jossa nappulat vaan on itse ihmisiä.
Kaikkien pitäisi se muista. Siinä vaiheessa jos pelaaminen menee henkilökohtaisella tasolle, käy se kaikille ihan liian raskaaksi. Se vaara siinä sydämellä pelaamisessa on, että alkaa oikeuttaa sitä pelaamista ja pisteiden antoa jollain pelin ulkopuolisella asialla. Siitä tulee äkkiä hyvin myrkyllinen tie, että aletaan koluamaan asukkaiden henkilökohtaisia persoonia pelin varjolla. Sama koskee sitten itseään, jos/kun muut antavat häätöpisteitä.Totta. Elävässä elämässä osa hmisistä käyttää toisia ihmisiä pelkästään omaksi edukseen joko kiristämällä tai esittämällä ystävää tai muuta. Kun kriisit tulee nämä katoavat tai eristää vaikka perheestä.
Helpompaa on vaan pitää peli pelinä, eikä antaa tunteille ja sydämelle liikaa valtaa. Se toki vaatii todella kovaa henkistä kanttia. Sekä itseluottamusta, että vaikka pelissä olisikin ns. kylmä, niin uskoo ja luottaa siihen että ei ne oikeat ihmissuhteet kariudu tuohon peliin.
Lisäksi on ne oikeasti tunteettoman ihmiset, jotka oikeassakin elämässä pystyy käyttämään ihmisiä pelinappuloinaan omaksi edukseen, mutta talossa ei kukaan siltä vaikuta.
Milenan kaltaiset ihmiset ovat todella ahdistavia.
Miikka Millalle: "Ei ketään Millan touhut kiinnosta, on täällä isompiakin hahmoja talossa."
On Reeon sätkynukella noussut kusi päähän.
Milenan silmät aika kylmäävät kyllä
Heidi pelaa täysillä kyllä
Reeo antaa anteeksi, koska kokee olevansa vahvempi lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.
No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä, tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.
Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä tosi pettynyt jos "sisaruksista" kumpikaan ei putoa😒näilläkii sivuilla paljon mielipiteitä että ovat ällöjä ja sit jos molemmat porskuttaa jatkoon 🤢
Ei poistu eli yritä kestää.
Nappasta en noteeraisi tuolla, hyödyllinen pojille