Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39841/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi tekee aamiaista itselleen. = 12 siivua 24% juustoa!  Miikan ilme kyllä kertoi kaiken ja vinkkasikin vähän asiasta. Aleksi ei ole suosikkini, joten toivottavasti hän lähtee tänään. Jotekin lapsellinen ikäisekseen ja se ärsyttävä vakio vastaus Millun kommentteihin: "sama". 

Nabazkin valitti, että Aleksi oli syönyt kilon verran juustoa :D

Nappasta en noteeraisi tuolla, hyödyllinen pojille

Vierailija
39842/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan 10 min sitten ollut, täytyy mennä ruudulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39843/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin ilmeet on jotenkin tyypillisiä nykypolvelle. Aggressiivisen omahyväinen ja itseään täynnä. Piilovattuilua ja nokkeluutta omasta mielestään kaikki keskustelut. Typeryksiä tik tok väkeä.

Vierailija
39844/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.

  toimii ihan normaalisti (Hki)

Vierailija
39845/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

Aika paljon omaa tulkintaa on nyt kyllä sun viestissäsi.

Vierailija
39846/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millakin on sellainen piiloaggressiivinen ja saman tien kuin selän kääntää puukkoa selkään. Helposti johdateltava. Kolho olemus. Sirkkeliääni. Ei mitään omaa oikein. Lastensuojelussa tuollainen hlö, pakko sanoa et sama fiilis kuin Milenalla että tollaisiako ne on siellä? Päättämässä muifen elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39847/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla täytyy antaa äänet jokaiselle. Kukaan ei oo etuoikeutettu ettei ääniä annettaisi. 

Milena aivan uskomaton, hyökkää verbaalisesti RUMASTI Millan kimppuun. Sanoo ämmäksi, rumaa käytöstä. 

U   L   O   S

Vierailija
39848/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkauan kun Milena on tuolla niin se twiitti ei unohdu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39849/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.

  toimii ihan normaalisti (Hki)

kokeile kaikki virrat pois ja aloita alusta.

Vierailija
39850/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.

Tuo sydämellä pelaaminen on tässä suhteessa vähän häilyvä käsite. Tuohan on peli, ikäänkuin shakki, jossa nappulat vaan on itse ihmisiä.

Kaikkien pitäisi se muista. Siinä vaiheessa jos pelaaminen menee henkilökohtaisella tasolle, käy se kaikille ihan liian raskaaksi. Se vaara siinä sydämellä pelaamisessa on, että alkaa oikeuttaa sitä pelaamista ja pisteiden antoa jollain pelin ulkopuolisella asialla. Siitä tulee äkkiä hyvin myrkyllinen tie, että aletaan koluamaan asukkaiden henkilökohtaisia persoonia pelin varjolla. Sama koskee sitten itseään, jos/kun muut antavat häätöpisteitä.

Helpompaa on vaan pitää peli pelinä, eikä antaa tunteille ja sydämelle liikaa valtaa. Se toki vaatii todella kovaa henkistä kanttia. Sekä itseluottamusta, että vaikka pelissä olisikin ns. kylmä, niin uskoo ja luottaa siihen että ei ne oikeat ihmissuhteet kariudu tuohon peliin.

Lisäksi on ne oikeasti tunteettoman ihmiset, jotka oikeassakin elämässä pystyy käyttämään ihmisiä pelinappuloinaan omaksi edukseen, mutta talossa ei kukaan siltä vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39851/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

Vierailija
39852/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika keltainen tukka Reeolla. Nabben erikoisuus oli värjöyykset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39853/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.

  toimii ihan normaalisti (Hki)

kokeile kaikki virrat pois ja aloita alusta.

Miksi jos toimii ihan normaalisti?

Vierailija
39854/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

Ja mistä Miikka sen tietäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39855/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo hämmästelee muitten valehtelua? Puhtoinen ja viaton Reeo-raukka. Jopa Miikka sano, et hän itse pelaa sydämellä mut Reeo ei. Miikka ei olis halunnu äänestää Aleksia eikä Millua. Reeo sai Miikan pään käännettyä. Taas. Ei tolla tyylillä kyllä loppuun asti mennä. Miikka ei tajua et jos on finaalissa Reeon ja Nabazin kans, ei hänellä ole voittomahdollisuuksia.

Tuo sydämellä pelaaminen on tässä suhteessa vähän häilyvä käsite. Tuohan on peli, ikäänkuin shakki, jossa nappulat vaan on itse ihmisiä.

Kaikkien pitäisi se muista. Siinä vaiheessa jos pelaaminen menee henkilökohtaisella tasolle, käy se kaikille ihan liian raskaaksi. Se vaara siinä sydämellä pelaamisessa on, että alkaa oikeuttaa sitä pelaamista ja pisteiden antoa jollain pelin ulkopuolisella asialla. Siitä tulee äkkiä hyvin myrkyllinen tie, että aletaan koluamaan asukkaiden henkilökohtaisia persoonia pelin varjolla. Sama koskee sitten itseään, jos/kun muut antavat häätöpisteitä.

Totta. Elävässä elämässä osa hmisistä käyttää toisia ihmisiä pelkästään omaksi edukseen joko kiristämällä tai esittämällä ystävää tai muuta. Kun kriisit tulee nämä katoavat tai eristää vaikka perheestä.

Helpompaa on vaan pitää peli pelinä, eikä antaa tunteille ja sydämelle liikaa valtaa. Se toki vaatii todella kovaa henkistä kanttia. Sekä itseluottamusta, että vaikka pelissä olisikin ns. kylmä, niin uskoo ja luottaa siihen että ei ne oikeat ihmissuhteet kariudu tuohon peliin.

Lisäksi on ne oikeasti tunteettoman ihmiset, jotka oikeassakin elämässä pystyy käyttämään ihmisiä pelinappuloinaan omaksi edukseen, mutta talossa ei kukaan siltä vaikuta.

Vierailija
39856/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan kaltaiset ihmiset ovat todella ahdistavia.

Vierailija
39857/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka Millalle: "Ei ketään Millan touhut kiinnosta, on täällä isompiakin hahmoja talossa."

On Reeon sätkynukella noussut kusi päähän.

Vierailija
39858/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan silmät aika kylmäävät kyllä

Heidi pelaa täysillä kyllä

Reeo antaa anteeksi, koska kokee olevansa vahvempi lopussa.

Vierailija
39859/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..

Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.

En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.

  ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.

Ei, täällä sanottiin että Miikka on puhunut, eli Miikka tietää Reeon masinointijengin.

No eiköhän tarkoittanut sitä, että Reeolla olisi mahdollisuus suhteisiin bändinsä,  tv-sarjassa näyttelemisensä ja yrityksensä vuoksi.

Mutta mitään sen faktsiempaa pohjaa ei Miikan sanomisilla ollut. 

Vierailija
39860/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä tosi pettynyt jos "sisaruksista" kumpikaan ei putoa😒näilläkii sivuilla paljon mielipiteitä että ovat ällöjä ja sit jos molemmat porskuttaa jatkoon 🤢

Ei poistu eli yritä kestää.

Ketju on lukittu.