Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
pisteet Reeo 2 Aleksi 1 Mia Miikka Milena 2 Aleksi 1
Nappas Milena 2 Aleksi 1 (pyörsi puheensa Aleksin suhteen, tuuliviiri rauhaton)
Sofia Heidi 2 Milla 1 Salla Milena 2 Mia 1
Milla Mia 2 Aleksi 1 Mia Heidi 2 Reeo 1 Aleksi Heidi 2 Reeo 1
Mia Heidi 2 Reeo 1 Laura Reeo 2 Tuula 1 Merve Tuula 2 Reeo 1
Tuula Mia 2 Aleksi 1 Heidi Mia 2 Aleksi 1 Milena Aleksi 2 Mia 1
Miten Milena jakso vielä siit twiitistä raivota eilen. Antais jo olla
Kun häädössä olevat ilmoitettiin, Milena ja Reeo olivat juuri tulleet viininmaistelusta. Vaikutti varmasti (kuten myös molemmat illan aikana sanoivat) molempien reaktioihin.
Reeohan oli asennoitunut jo olevansa häädössä, syytti Millua tuosta peliliikkeestä, ymmärsi hyvin että Heidi pelasti itsensä. Oli toki vihainen, mutta tiesi olevansa kohde (vain Millun ja Aleksin äänestämänä, ei tiedä Lauran ja Merven olevan häntä vastaan, puhuivat aiheesta moneen kertaan illan ja viime yön aikana.)
Milena oli pöyristynyt, suorastaan kiehui. Ensin luuli jopa, että hänet oli vaihdettu häätöön, mutta Reeo väänsi rautalangasta Milenalle tilanteen. Milena oli shokissa ja alkoi ensin jauhaa agressiivisesti, kuka kirjoitti twiitin hänestä (tunkee kaikkiin keskusteluihin-twiitti, joka muuten on totuus, näinhän hän tekee, edelleen) ja että selvittää asian jos tänään hänet häädetään.
Reeo ja Heidi pohtivat yöllä, että kolme samantyylistä twiittiä olis kirjoittanut Millu.
Täysin mahdollista sekin, Millun ilmeet sohvalla olivat jännät Milenan riehuessa. Millu myös usutti Milenan riehumaan törkeästi Millalle, meni ämmittelemään ja arvostelemaan ammattinimikkeellä Millaa, jolta luuli saaneensa häätöpisteitä.
Aleksikin riehui raivona illalla, purki pettymystään Millun kanssa mm. ulkona kahdestaan.
Kaikki neljä ymmärtävät, että häätöovi voi heilahtaa kenelle tahansa heistä.
Reeon sanoin: "mä saatan katsella huomenna tähän aikaan studion valoja tai sitten näitä pihavaloja."
Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ei kykene puhuun Aleksille normaalisti mut Reeo pystyy. Aleksi ihan normaali myös. Miikka on pikkusieluinen tyyppi.
Entös Aleksi, joka haukkuu Miikkaa rotaksi?
Miikkahan on rotta. Ei Aleksi ja Millu sitä ole äänestänyt mut Miikka on heitä. Esittää kaveria.
Eli äänestäminen tekee rotaksi??? Talossa aika monta rottaa
Heillä ei ole mitään liittoa ja Aleksi on itse laittanut miikan häätöön neuvotteluhuoneessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Reeo kyllä ottanut tilannetta rauhallisesti. Ettekö osaa tulkita ihmisiä yhtään? Oli täysin raivona ja katkerana siitä, et kehtasivat hänet, talon herran, laittaa häätöön. Millu sanoi rauhallisesti et ymmärtääkö Reeo et hänkin on siellä, ja Reoo suutuspäissään kertoi tietävänsä miksi. Reeolta en odottanut näin lapsellista käytöstä. Reeo ja Tuula, talon seniorit, loukkaantuu eniten näistä häätö pisteistä.
Olihan Reeo hetken aikaa aika raivona, mutta itse ymmärsin että ennemminkin Millun yleisen valehtelun takia, kuin sen että on Reeon laittanut häätöön. Ja Reeoa varmaan sapatti myös se, että ylipäänsä meni viikko sitten uskomaan Millua ja sen takia Reeon oma peli meni sekaisin.
Jaksoin katsoa 247:aa melko myöhään eikä Reeo ollut vieläkään päässyt yli häätöön joutumisesta. Pimeässä olohuoneessa Heidille valitti "Millu sitä Millu tätä". Ihan kaikki oli Millun syytä. Ei ollut Repa rento, mukava, joviaali, aikuinen mies millaiseksi hänen ihailijansa mieluusti häntä kuvailevat.
Joo oli kuin pikkulapsi
Heidi oli eilisessä koosteessa niin nolo, et piti kanavaa vaihtaa. Onneks harvoin saa juotavaa, ni voi loppuajan taas olla hiljaa kunnes lentää talosta
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ongelmii ettei ruudussa näy bb. Kirjaudu ulos, kirjaudu uudestaan kokeilin. Aina vaan tulee se ruututilaus sivu.
Oli just äsken. Piti kirjautua uudelleen ja salasana ei muka täsmänny ja piti vaihtaa salasana.
Vierailija kirjoitti:
Näin laudalla klipin ehkä perjantailta, jossa porukka hakee juomia varastohuoneesta. Milla ottaa juoman kun Heidi on siihen tarttumassa, ja sitten Mia ottaa toisen juoman, johon Heidi on tarttumassa. Heidi jäi ilman. Mia otti siis kaksi juomaa, vei toisen Sofialle saatesanoilla otin tän toisen sulle enkä kertonut kenellekään. Ettei Sofia jää vajaaksi. Mikä juttu tämä oli?
No hyvä että jäi saamatta, oli jo muutenkin niin noloa katsottavaa
Eilinen ja yö 25/7 kirjoitti:
Kun häädössä olevat ilmoitettiin, Milena ja Reeo olivat juuri tulleet viininmaistelusta. Vaikutti varmasti (kuten myös molemmat illan aikana sanoivat) molempien reaktioihin.
Reeohan oli asennoitunut jo olevansa häädössä, syytti Millua tuosta peliliikkeestä, ymmärsi hyvin että Heidi pelasti itsensä. Oli toki vihainen, mutta tiesi olevansa kohde (vain Millun ja Aleksin äänestämänä, ei tiedä Lauran ja Merven olevan häntä vastaan, puhuivat aiheesta moneen kertaan illan ja viime yön aikana.)
Milena oli pöyristynyt, suorastaan kiehui. Ensin luuli jopa, että hänet oli vaihdettu häätöön, mutta Reeo väänsi rautalangasta Milenalle tilanteen. Milena oli shokissa ja alkoi ensin jauhaa agressiivisesti, kuka kirjoitti twiitin hänestä (tunkee kaikkiin keskusteluihin-twiitti, joka muuten on totuus, näinhän hän tekee, edelleen) ja että selvittää asian jos tänään hänet häädetään.
Reeo ja Heidi pohtivat yöllä, että kolme samantyylistä twiittiä olis kirjoittanut Millu.
Täysin mahdollista sekin, Millun ilmeet sohvalla olivat jännät Milenan riehuessa. Millu myös usutti Milenan riehumaan törkeästi Millalle, meni ämmittelemään ja arvostelemaan ammattinimikkeellä Millaa, jolta luuli saaneensa häätöpisteitä.Aleksikin riehui raivona illalla, purki pettymystään Millun kanssa mm. ulkona kahdestaan.
Kaikki neljä ymmärtävät, että häätöovi voi heilahtaa kenelle tahansa heistä.
Reeon sanoin: "mä saatan katsella huomenna tähän aikaan studion valoja tai sitten näitä pihavaloja."
Eli Milena jo uhkailee. Ei ole bb hänen paikkansa.
Eihän tuolla tiedä kuka mitenkin suosiossa talon ulkopuolella. Ehkä Miia oletti että Reeo tekee Kirsit. Ehdottihan sitä myös että ovat kumpikin äänestyksessä mutta Heidi pelkäsi että joutuu häädetyksi. Ei käynyut että Aleksi pelastetaan mutta Reeon hyväksyi häätöön. Heidi taitaa olla pelurien peluri.
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen ja yö 25/7 kirjoitti:
Kun häädössä olevat ilmoitettiin, Milena ja Reeo olivat juuri tulleet viininmaistelusta. Vaikutti varmasti (kuten myös molemmat illan aikana sanoivat) molempien reaktioihin.
Reeohan oli asennoitunut jo olevansa häädössä, syytti Millua tuosta peliliikkeestä, ymmärsi hyvin että Heidi pelasti itsensä. Oli toki vihainen, mutta tiesi olevansa kohde (vain Millun ja Aleksin äänestämänä, ei tiedä Lauran ja Merven olevan häntä vastaan, puhuivat aiheesta moneen kertaan illan ja viime yön aikana.)
Milena oli pöyristynyt, suorastaan kiehui. Ensin luuli jopa, että hänet oli vaihdettu häätöön, mutta Reeo väänsi rautalangasta Milenalle tilanteen. Milena oli shokissa ja alkoi ensin jauhaa agressiivisesti, kuka kirjoitti twiitin hänestä (tunkee kaikkiin keskusteluihin-twiitti, joka muuten on totuus, näinhän hän tekee, edelleen) ja että selvittää asian jos tänään hänet häädetään.
Reeo ja Heidi pohtivat yöllä, että kolme samantyylistä twiittiä olis kirjoittanut Millu.
Täysin mahdollista sekin, Millun ilmeet sohvalla olivat jännät Milenan riehuessa. Millu myös usutti Milenan riehumaan törkeästi Millalle, meni ämmittelemään ja arvostelemaan ammattinimikkeellä Millaa, jolta luuli saaneensa häätöpisteitä.Aleksikin riehui raivona illalla, purki pettymystään Millun kanssa mm. ulkona kahdestaan.
Kaikki neljä ymmärtävät, että häätöovi voi heilahtaa kenelle tahansa heistä.
Reeon sanoin: "mä saatan katsella huomenna tähän aikaan studion valoja tai sitten näitä pihavaloja."
Eli Milena jo uhkailee. Ei ole bb hänen paikkansa.
Katsoin 24/7 eikä Aleksi ollut Raivona, Raivona oli Milena. Kukaan ei tiedä kuka kirjoitti, peittivät käsillään ja vaikka BB tietäisi (katsoneet tarkkaan) niin koska anonyymi viesti ettei paljasta koska Milena on aivan kauhea näimmään.
Laura leikkii minikirsua ja manifestoilee on noi milleniaalit sitte typeriå ja tympeitä. Ne vihaa ja halveksuu vanhempia sukupolvia kaikki. Typerää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Reeon kaverit täällä kusee aina välillä omille nilkoilleen kun eivät osaa olla puhumatta ohi suunsa. Täällä on jo kehuttu että on koneisto järjestämässä Reeon voittoa, budjettia myöten laulettu asia. Liekö Nelonen tässä sitten mukana? On paljastettu että Miikka on kertonut talossa Reeon maksajista ja tämän takia ovat niin huolettomia. Aika p*skaa että pelaajat tietää toisensa pelin ulkopuolelta ja näiden masinoinnit..
Ylimielisyys on sitten vaan luonteenpiirre.
En arvosta eikä arvosta kukaan muukaan joka noiden läpi näkee.
ei kai Reeo oo puhunut mitään maksaako joku häntä äänestämällä ts kaveri/kaverit. Onko nelosen kutsuma ja 2 muuta pitäisi olla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen ja yö 25/7 kirjoitti:
Kun häädössä olevat ilmoitettiin, Milena ja Reeo olivat juuri tulleet viininmaistelusta. Vaikutti varmasti (kuten myös molemmat illan aikana sanoivat) molempien reaktioihin.
Reeohan oli asennoitunut jo olevansa häädössä, syytti Millua tuosta peliliikkeestä, ymmärsi hyvin että Heidi pelasti itsensä. Oli toki vihainen, mutta tiesi olevansa kohde (vain Millun ja Aleksin äänestämänä, ei tiedä Lauran ja Merven olevan häntä vastaan, puhuivat aiheesta moneen kertaan illan ja viime yön aikana.)
Milena oli pöyristynyt, suorastaan kiehui. Ensin luuli jopa, että hänet oli vaihdettu häätöön, mutta Reeo väänsi rautalangasta Milenalle tilanteen. Milena oli shokissa ja alkoi ensin jauhaa agressiivisesti, kuka kirjoitti twiitin hänestä (tunkee kaikkiin keskusteluihin-twiitti, joka muuten on totuus, näinhän hän tekee, edelleen) ja että selvittää asian jos tänään hänet häädetään.
Reeo ja Heidi pohtivat yöllä, että kolme samantyylistä twiittiä olis kirjoittanut Millu.
Täysin mahdollista sekin, Millun ilmeet sohvalla olivat jännät Milenan riehuessa. Millu myös usutti Milenan riehumaan törkeästi Millalle, meni ämmittelemään ja arvostelemaan ammattinimikkeellä Millaa, jolta luuli saaneensa häätöpisteitä.Aleksikin riehui raivona illalla, purki pettymystään Millun kanssa mm. ulkona kahdestaan.
Kaikki neljä ymmärtävät, että häätöovi voi heilahtaa kenelle tahansa heistä.
Reeon sanoin: "mä saatan katsella huomenna tähän aikaan studion valoja tai sitten näitä pihavaloja."
Eli Milena jo uhkailee. Ei ole bb hänen paikkansa.
Katsoin 24/7 eikä Aleksi ollut Raivona, Raivona oli Milena. Kukaan ei tiedä kuka kirjoitti, peittivät käsillään ja vaikka BB tietäisi (katsoneet tarkkaan) niin koska anonyymi viesti ettei paljasta koska Milena on aivan kauhea näimmään.
Aleksi näytti keskaria, sano rotiksi porukkaa, tekopyhiksi, kaksinaamaseksi
Oli kun pikkulapsi ulkona kun aina joku tuli ulos esim tupakalle tuli joku edellä mainittu heitto :D
Kuinka moneen otteeseen Milena on viikon aikana jankuttanut twiitistä? Piti eilen kyllä sellaisen kiristys monologin aiheesta kaikille että luiskaan tänään. Vielä naula arkkuun Millalle räyhäämisestä.
Mia 22, Minna 21, Ella 20, Eevi 19...
Joskus joku saattaa käyttää "kikkakakkosia". Tai jopa kikkakakkisia.
Reeo oli raskas kun tuli ilmi ketkä häädössä. Muka ei yhtään loukkaantunut ja "tää on vaa peliä". Mut sit kuitenki oli kuin pikkulapsi sohvalla nälvimässä " tiiän tasan tarkalleen millai täällä äänestykset menee", "ei oo vaikee arvata", millulle sano et tietää syyn miksi siinä häädössä on.