Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39801/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi illalla käveli hermostuneena sisällä. Mikä painoi mieltä???? 

Tajusi huonot peliliikkeensä.

Vierailija
39802/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin ja Mian pussausäänet yöllä... yök. BB:n katsominen loppuu, jos Mia ei tipu. Aleksi ei tipu  pois, pinkit kännykät pitää siitä huolen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39803/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka ei kykene puhuun Aleksille normaalisti mut Reeo pystyy. Aleksi ihan normaali myös. Miikka on pikkusieluinen tyyppi.

Vierailija
39804/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt taitaa joutain harmittaa,kun Miikka ja Reeo ei hakkunutkaan Heidin maanrakoon. Vaan paremminkin kiittelivät,että nut on häädössä ne keiden pitääkin olla.

Se mikä erottaa Reeon, muista on,että hän pelaa kuten muutkin,mutta järjellä ei oo tunteella elävä kuin esim. Nabaz. Sitten on tää jengi,joka ei näe mitään muuta kuin et Reeo on saatava pois. Eivät kykene muuttamaan pelitaktiikkaansa. Esim. Laura ja Merve Reeo vihoissaan eivät näe että esim Sofia on finaalissa tätä menoa.

Sofia kuuluukin finaaliin. Ei läyhää eikä liittoudu (ainakaan vielä) vaan on tehnyt itsenäisiä päätöksiä.

Vierailija
39805/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viestit oli että Milena tunkeutuu keskusteluihin, ilm joku tarkoitti kun kahden ollaan ts ei oo tilannetajua ja kaksinaamainen. Tuollahan ei oo luotettu Milenaan aikoihin, ei Salla ei Milla, eikä Reeo mitä oon kuullut sanovan ja kyllä Laura ja Mervekin sanoi. 

Vierailija
39806/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ei tässä vaiheessa kiinnitä sen kummempaa huomiota Heidin osuuteen neukkarissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39807/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenan hyökkäys verbaalisesti Millaa kohtaan oli todella ala-arvoista, haukkui vielä ämmäksi. Pyyteli kyllä jälkeenpäin anteeksi ja sai anteeksi mutta Millalla ei jäänyt varmaan hyvä maku suuhun. 

Anteeksipyyntö oli mielestäni luokkaa hei sori, joo ei mitään. Mikä ei kyllä minulle riittäisi sellaisen raivoamisen, täysin aiheettoman ja toisen päänsisäisten kuvitelmien aiheuttaman raivoamisen, jälkeen. Ja sitten vielä hetken päästä se että eiks tää käsitelty jo.

Vierailija
39808/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenaa äänesti Miikka 2  Nabaz 2, Salla 2  Heidi 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39809/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, miten mielenkiintoista sirkusta tulisi, jos tuo Aleksin kainalotirpunen lähtisi tänään pois. Aleksi varmaan sekoaisi täysin. Vai mitä mahtaisi tapahtua? Haluaisin nähdä minkälainen parku alkaisi. Ja kyllähän tuolta joutaisi noista samanlaisista juonittelevista tyttösistä yksi jo pois!

Vierailija
39810/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on outo lintu.

Ihme mumisia.

Näyttää pahalta, kestääkö pää.935

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39811/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa porukkaa harmitta kun Reeo on niin suosittu että pitää siitä keksimällä keksiä jotain ilkeetä pashaa. Reeo on paras.

Se on kateutta muilta. He aavistavat Reeon olevan suosittu ja niinhän Reeo onkin,

Reeo osaa pelata oikein. Niin sanoi myös Sainio. Ähä muut asukkaat, ette mahda Reeolle mitään.

Reeo on vaan niin ylivoimainen.

Kaikkea muuta kuin kateutta. Minua ei haittaa millään lailla kuka ikinä tämän kisan voittaa tai kuka joutuu milloinkin kotiin. Päinvastoin, halveksun sitä että eräät eivät pysty pelaamaan nostamatta itseään jalustalle ja polkematta muita. Varmasti on kavereita, uskon sen, ja harmittaa että Reeo noin mukavana miehenä on paljastunut pissapääksi. Onneksi tuolla on paljon niitä joiden ei tarvii alentua tuolle tasolle. Eihän tätä ohjelmaa pystyis seuraamaan jos kaikki ois tuollasia kun Reeo ja Miikka. Reeo tuo peliin ihan kivasti väriä, naurunsa vaan on aika ällöttävä ja säälittävää katsoa noita piikittelyjä kun ei muuten pärjää. Jospa hänkin vielä pystyy kasvamaan. Miikka vaikuttaa toivottomalta.

Vierailija
39812/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka ei kykene puhuun Aleksille normaalisti mut Reeo pystyy. Aleksi ihan normaali myös. Miikka on pikkusieluinen tyyppi.

Entös Aleksi, joka haukkuu Miikkaa rotaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39813/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi tekee aamiaista itselleen. = 12 siivua 24% juustoa!  Miikan ilme kyllä kertoi kaiken ja vinkkasikin vähän asiasta. Aleksi ei ole suosikkini, joten toivottavasti hän lähtee tänään. Jotekin lapsellinen ikäisekseen ja se ärsyttävä vakio vastaus Millun kommentteihin: "sama". 

Vierailija
39814/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka on jo ihmetellyt toistamiseen mitä minä oon kuullut että kun Aleksi ei suutu, ei oo normaalia. Haluaisi Aleksin räyhäävän tuolla ilmeisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39815/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi tekee aamiaista itselleen. = 12 siivua 24% juustoa!  Miikan ilme kyllä kertoi kaiken ja vinkkasikin vähän asiasta. Aleksi ei ole suosikkini, joten toivottavasti hän lähtee tänään. Jotekin lapsellinen ikäisekseen ja se ärsyttävä vakio vastaus Millun kommentteihin: "sama". 

Nabazkin valitti, että Aleksi oli syönyt kilon verran juustoa :D

Vierailija
39816/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka ei kykene puhuun Aleksille normaalisti mut Reeo pystyy. Aleksi ihan normaali myös. Miikka on pikkusieluinen tyyppi.

Entös Aleksi, joka haukkuu Miikkaa rotaksi?

Miikkahan on rotta. Ei Aleksi ja Millu sitä ole äänestänyt mut Miikka on heitä. Esittää kaveria.

Vierailija
39817/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi tekee aamiaista itselleen. = 12 siivua 24% juustoa!  Miikan ilme kyllä kertoi kaiken ja vinkkasikin vähän asiasta. Aleksi ei ole suosikkini, joten toivottavasti hän lähtee tänään. Jotekin lapsellinen ikäisekseen ja se ärsyttävä vakio vastaus Millun kommentteihin: "sama". 

  just noin, Miikka pikku sielu. Ostihan se monta kiloa ja ei kaikki syö juustoa. Kyttääkö kaikkia kuka syö mitäkin. Lapsellista. 

Vierailija
39818/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi oli eilisessä koosteessa niiiiin raskas. En lähtis hänen kanssaan koskaan juomaan.

Vierailija
39819/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, miten mielenkiintoista sirkusta tulisi, jos tuo Aleksin kainalotirpunen lähtisi tänään pois. Aleksi varmaan sekoaisi täysin. Vai mitä mahtaisi tapahtua? Haluaisin nähdä minkälainen parku alkaisi. Ja kyllähän tuolta joutaisi noista samanlaisista juonittelevista tyttösistä yksi jo pois!

Sittenpähän voisi aloittaa "homosuhteen" sen Santerin kanssa.

Vierailija
39820/100630 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka ei kykene puhuun Aleksille normaalisti mut Reeo pystyy. Aleksi ihan normaali myös. Miikka on pikkusieluinen tyyppi.

Entös Aleksi, joka haukkuu Miikkaa rotaksi?

Miikkahan on rotta. Ei Aleksi ja Millu sitä ole äänestänyt mut Miikka on heitä. Esittää kaveria.

t. Aleksin kaveri

Ketju on lukittu.