Varattu työkaverinainen flirttailee
Aina kun kohtaamme, silmät loistavat ja moikkaa iloisesti mutta samalla siinä on jotain erilaista lämpöä ja ihailua, kuin muilla naispuoleisilla työkavereilla. Muut moikkaavat naama peruslukemilla. Huomaa joskus mut jo kaukaa ja kerran Prismassa käydessä hymyili söpösti jo kaukaa. Mutta facesta kun katsoin, on varattu ja mennyt kihloihin alkuvuodesta. Mies ei tosin näytä olevan kummoinen. Kuntosalilla ei ole varmaan koskaan käynytkään ja kuvista päätelleen viina näyttää kelpaavan. Mikä juttu? Itse olen vain perus 175cm/85 kg salimake 12 prosentin rasvoilla.
M38
Kommentit (10)
Salimaket ovat suoran toiminnan miehiä eivätkä liskonaivoillaan analysoi tilannetta sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Salimake. Hyi!
Salimartta. Aah!
Jospa hän pitää sinusta ihmisenä!
tai on muuten samalla aaltopituudella. Tai hän on empaattinen , haluaa sinulle hyvää . Voihan siinä olla viatonta flirttiä mukana myös ja sellaista kollegiaalista välittämistä.
Itse olin ennen aivan hirvittävässä työpaikassa. Kun sain uuden työn ja pääsin ihanaan työyhteisöön, moikkaan kaikkia varmaan silmät loistaen. Lisäksi on ihana kun ihmiset on ystävällisiä. Ja joidenkin työkavereiden näkemisestä tulee vaan aina tosi hyvä mieli. He saa mut nauramaan päivittäin niin heitä on vaan yksinkertaisesti tosi kiva nähdä !
sanoisin ap sulle että rentoudu ja nauti siitä että sulla on kiva työkaveri joka antaa sulle huomiota ja tykkää sinusta ihmisenä. Ei hän varmaan suunnittele kimppuusi hyökkäämistä tai mitään lähentelyä.
Työkaveri hymyilee. Salimakella raksuttaa, miksen minä koska rasvaprosentti?
Että on ärsyttävää, että jos on hyväntuulinen, niin se on heti flirttiä ja sänkyyn. Hah haha hah. Alanko irvistellä ja mykistellä, niin srkö on normaalia ja hyväntavan mukaista käyttäytymistä?
Moikkaako hän muita yhtä iloisesti kuin sinua?
Salimake tai huoramarko, aina suuret ja narsistiset kuvitelmat itsestään. Kysy voitko panna, siitähän se selviää, sitähän sinä ajat tällä takaa, eikä niin?
Vierailija kirjoitti:
Salimake tai huoramarko, aina suuret ja narsistiset kuvitelmat itsestään. Kysy voitko panna, siitähän se selviää, sitähän sinä ajat tällä takaa, eikä niin?
Mitä ihmettä hourailet, ja vielä kuvittelet että sinun ajatukset on yhtäkuin muiden ajatukset.
Kyllä olisi psykiatreilla helppo homma joa kaikki olisivat yhtä yksinkertaisia kuin sinä.
Aika tyypillistä salimake"ajattelua" Pyydä sitä suoraan pikatreffeille, niin saat selvän vastauksen onko se tosissaan. Sen verran kun vaan varot, ettet tee sitä työpaikalla, ettei voida syyttää työpaikkaahdistelusta.