Olen esittänyt kipeää viikon, ettei tarvitse mennä töihin
En jaksanut mennä töihin toisten arvosteltavaksi ja kiusaamaksi. Mielummin sitä kotona tekee, mitä ikinä huvittaa
Kommentit (9)
Jos tuota jatkat kauan ei tarvitse mennä töihin ollenkaan, tosin eipä sitten saa palkkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota jatkat kauan ei tarvitse mennä töihin ollenkaan, tosin eipä sitten saa palkkaakaan.
Kai se ensi viikolla on pakko töihin mennä
Onhan se tärkeempääkin tekemistä ihmisellä, kuin työt
Et sitten taida tehdä mitään kovin merkityksellistä työtä. Saikuttaminen on oire jostain muusta kuin arvostelusta ja kiusaamisesta. Vie epäkohta luottamusmiehelle ja/tai irtisanoudu. Sitten saat tehdä kotona ihan mitä haluat, ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota jatkat kauan ei tarvitse mennä töihin ollenkaan, tosin eipä sitten saa palkkaakaan.
Kai se ensi viikolla on pakko töihin mennä
Kenenkään ei ole pakko mennä töihin. Voit heittäytyä työttömäksi ja katsoa miten ihana elämä sitten alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tärkeempääkin tekemistä ihmisellä, kuin työt
Kuka sinutkin elättää, äitisikö?
Lusmu ja epäilykset herää pummista työpaikalla. Näkyvää vaikka muuta luulisit.
Jos olet tullut pahasti kiusatuksi hyväksyn saikun ensihätäratkaisuna. Mutta menet luottamusmiehen puheille heti maanantaina, ja pomon. Muuten muutut paskiaiseksi itse.
Näin se menee👴🏻👍🏻