Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vähän pettynyt tämän viikon päällikkörooliin. Ainoa päätös oli siis tämä kauppabudjettijuttu ja blokki Miikalle/Reeolle nimeämiskilpailuun?? So booooring.
No toivottavasti näillä on ollut jotkuu psykologiset testit, koska aleksin jutut on niin next level 😒
Vierailija kirjoitti:
Vähän pettynyt tämän viikon päällikkörooliin. Ainoa päätös oli siis tämä kauppabudjettijuttu ja blokki Miikalle/Reeolle nimeämiskilpailuun?? So booooring.
Joo, itekki odottelin jotain jakoja taas et täytyy päättää kuka joutuu kärsii ja kuka saa jotain kivaa. Pettyny fiilis sekä päällikön roolista, että tosi tylsästä viikkotehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Aleksi ei ymmärrä ollenkaan mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei edes osaa suodattaa juttujaan, koska ymmärrystä sopimattomasta ei ole.
Joo, äitinsä on kyllä hienon kasvatustyön tehnyt. En enää ihmettele miksi Aleksi on niin lapsellinen. Mutta kuka sen kanssa voi mitään perhettä perustaa. Ja MITEN TOI VOI TOIMIA OPETTAJANA LAPSILLE?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Aleksi ei ymmärrä ollenkaan mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei edes osaa suodattaa juttujaan, koska ymmärrystä sopimattomasta ei ole.
Joo, äitinsä on kyllä hienon kasvatustyön tehnyt. En enää ihmettele miksi Aleksi on niin lapsellinen. Mutta kuka sen kanssa voi mitään perhettä perustaa. Ja MITEN TOI VOI TOIMIA OPETTAJANA LAPSILLE?
Milluhan sopisi sen kanssa yhteen, lähes yhtä lapsellinen kun ottaa huomioon, että nainen on lähemmäs kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Aleksi ei ymmärrä ollenkaan mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei edes osaa suodattaa juttujaan, koska ymmärrystä sopimattomasta ei ole.
Nimenomaan, ei mitään ymmärrystä, saattaa ottaa jotakuta kädestä ja kaivella kynsiä, ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Aleksi ei ymmärrä ollenkaan mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei edes osaa suodattaa juttujaan, koska ymmärrystä sopimattomasta ei ole.
Joo, äitinsä on kyllä hienon kasvatustyön tehnyt. En enää ihmettele miksi Aleksi on niin lapsellinen. Mutta kuka sen kanssa voi mitään perhettä perustaa. Ja MITEN TOI VOI TOIMIA OPETTAJANA LAPSILLE?
Milluhan sopisi sen kanssa yhteen, lähes yhtä lapsellinen kun ottaa huomioon, että nainen on lähemmäs kolmekymppinen.
Ja kun ne saisi lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Aleksi ei ymmärrä ollenkaan mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei edes osaa suodattaa juttujaan, koska ymmärrystä sopimattomasta ei ole.
Joo, äitinsä on kyllä hienon kasvatustyön tehnyt. En enää ihmettele miksi Aleksi on niin lapsellinen. Mutta kuka sen kanssa voi mitään perhettä perustaa. Ja MITEN TOI VOI TOIMIA OPETTAJANA LAPSILLE?
En usko alkuunkaan, että Aleksi on ollut ikinä missään töissä. Ehkä on päivän jossakin kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo allun touhu on pelkkää teatteria. Äitijutuillaan yrittää välittää katsojille semmoista hymypoikakuvaa. Talossa liehittelee jokaista asukasta.. millon ketäkin.. hipsuttelee, halailee, pitää kädestä kiinni ymsyms. ja nuo naiset varsinkin menee tuohon mukaan. Ei olisi mikään kauhee menetys jos lähtisi huomenna kotiin
Siis miten tulee hymypoikakuva siitä, että äitinsä ostaa hänelle lahjaksi tekovaginan? Ei ole hei normaalia. Mitä jos isä ostaa tyttärelleen vibraattorin? YLÄASTEIKÄISELLE 12-16-VUOTIAALLE.
Aleksi ei ymmärrä ollenkaan mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei edes osaa suodattaa juttujaan, koska ymmärrystä sopimattomasta ei ole.
Milluhan se kertoi vibraattorista ja jos loppuu lyhyeen niin jatketaan värinällä ja Aleksi vetää handuun niinku on ihan normaalia. Toi Millukin voisi pitää noista asioista suu soukemmalla, vapaamielinen on noista asioista, hänelle käy naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
koosteet vasta 22.10, ilmeisesti suorassa ilmoitetaan ketkä häädössä.
kaikki tiesi joillakin meni toisinpäin salla, heidi, Heidi salla suurimmalla osalla. >Hienoa Sofia että annoit maistelun Reiskalle koska sanotaan n parinkunnin kuluttua häädössä olevat. Toivottavasti Reeo ottaa kypsästi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Voi lapsikulta. Heidi on Reeon pikkuapuri. Muut apurit ovat Napsu, Miikka ja Tuula. Reeo pyörittää koko taloa. Muut eivät mahda hänelle mitään. Hänellä on kymmenet kasvot, joista kukin voi valita sopivat palvonnan kohteeksi tai pelon aiheeksi. - Hän on yksinkertaisesti kammottava.
Ja Reeo kaveeraa vain heitä jotka ei häntä äänestä. Koska hällä pakkomielle päästä jengillään finaaliin. Haluutteko te finaaliin Tuulan, Heidin, Nabben, Miikkan ja Reeon. He tiputtavat yksitellen muut. Siksi Reeo saatava ulos niin dynamiikka muuttuu ja enempi kaveruutta eikä typeriä sivalluksia.
Ei se Heidi enää ton porukan kanssa finaaliin pääse. On nyt kaks kertaa pettänyt ne pahasti, joten Heidin lähtölaskenta on jo alkanut.
katsojat päättää, nuo puhuu asiakkaista, ei hyvää iltaa
Vierailija kirjoitti:
Heidi sanonut monta kertaa et hän haluaa osallistua. Kukaan ei kuuntele.
mihin osallistua????
Muodosta lause niin että tulee asia huomioiduksi.
Huomiseen koosteeseen saa hyvää matskua tästä viininmaistelusta. Sekä Reeo että Milena ovat edukseen.
MilluAllu lienee makkarin puolella vai peräti pihalla juttelemassa tontulle, kun kakkoskamerassa nyt Nabbaksen yksinpuhelukohtaus.
Viinin maistelu best, "tällä viinillä on helppo alottaa" 😂
Voi kauheeta, Nabaz makaa ikäänkuin ruumisarkussa.
Aleksi meni sänkyyn niin eiköhän Millu perässä pian.
Ettei Reeo kuuluis jauhojengiin kun Italia on niin lähellä sydäntä ja hänestä leivotaan voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Merve katkerana, kun ei päässyt viininmaistajaisiin. Välillä muidenkin vuoro herkutella.
No eihän ollut! 😂
Näyttää hiusraja nousevan.