Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39281/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikan kouluarvosana tältä päivältä: kusi miikka

Vierailija
39282/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.

annin lastenhoitsu

ei paljon haise, että ostettu kilpailija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39283/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi että Miia Annin lapsia kaitsinut? Nehän on aika pienia. 

Vierailija
39284/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena on loistava esimerkki siitä, miten säännöllisesti liikuntaa harrastamalla saadaan hyvää aikaan. Toivon mukaan hän saa jatkaa talossa myös tulevalla viikolla.

  Miialla ylipainoa

Vierailija
39285/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

merven mielestä oli todella tyhmästi kirjoittu, että "isot aivot"

Vierailija
39286/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että Miia Annin lapsia kaitsinut? Nehän on aika pienia. 

Mia kertoi itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39287/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että Miia Annin lapsia kaitsinut? Nehän on aika pienia. 

Mia kertoi itse

Ja Annin vanhin lapsihan on jo jotain 10 tai yli

Vierailija
39288/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula on vitsi. Kehui eilen että on hyvä ihmistuntija, rekrytoinut paljon ihmisiä. Nyt saanut vain 2 pistettä. Ei todellakaan ole mikään ihmistuntija.

Jep. Ei itsekeskeiset ihmiset jaksa kuunnella toisia ihmisiä ja oppia heistä, mutta silti pitää mainostaa itseään 'hyväksi ihmistuntijaksi'. Rekrytoijat ovat useimmiten hyviä ihmistuntijoita, koska joutuvat päivittäin kosketuksiin aiemmin itselleen tuntemattomien ihmisten kanssa, mutta Tuula ei kyllä näihin kuulu. 

Muitakin samanlaisia talossa piisaa - esim. Soffe taivasteli eilen, miten hän ARSYTTAAAA-A kun kaverit baari-iltoina puhuu joittenkin ihan ventovieraiden kanssa, eikä vain hänen. Juu, puhuminen ventovieraiden kanssa voi Soffe olla ihan hauskaa - ja hyödyllistäkin, jos haluaa laajentaa sosiaalista osaamistaan. Mut Soffe vain nzziskelee ventovieraiden kanssa. Toki silläkin tavalla voi oppia ihmistuntijaksi.

Kolmas on tuo Millu. On kehunut useaan otteeseen olevansa peto ihmistuntijana ja manipuloijana. Ja siltä on kyllä vaikuttanutkin. Millu on sosiaalisesti taitava. Miten siis pitäisi tulkita hänen puheensa Aleksille: 'Mä nään sen, et just sä oot semmonen, joka on niin suosittu tuolla ulkomaailmassa, sä oot niin karismaattinen'.

Ihmistuntemusta vai julmaa manipulointia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39289/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että Miia Annin lapsia kaitsinut? Nehän on aika pienia. 

Jep

Vierailija
39290/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mun lempinimi on läppämachine"

No laura

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39291/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" mun lempinimi on läppämachine"

No laura

Sofia kysyi " Kuka täällä muka sanoo vitsejä " :D

Vierailija
39292/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "kyllä kansa tietää " jo ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39293/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla, Milena ja Milla muistivat

Aleksi ja Mia ei

Vierailija
39294/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt todellakin naisen vuoro poistua talosta. Mia on jo nähty, ei muuta annettavaa kuin kuteminen Aatun kanssa. Kiva olis kattoo miten A pärjää ihan yksikseen. Milena vois vielä jatkaa sekoilujaan talossa, ehtii ulostautua myöhemminkin.

No tietenkin Aleksi, joka laittoi sammakon tikalla kiinni ja sahasi siltä raajoja irti on näistä kahdesta parempi, joka ansaitsee jatkaa???

Kuten sanottu sata kertaa, nyt on liikaa naisia. Suorapuheisuus ja vitsit lähtee, jos miehet lähtee. Ämmät jos ois keskenään, sanoisivat nimeämisissä, että x ja y on parhaita tyyppejä talossa, mutta joillekin nää pisteet on vaan annettava. Kyllä Laurassakin ylimielisyyttä löytyy, on olevinaan niin saakelin ovela peluri!😂

Ei kyllä kiinnosta katsoa, jos miehet vielä vähenee sitä naisten martta kerhoa.

Laura pois viikon päästä, se on liian näsä viisas, joutaa ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39295/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu

Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut " 

:D

Vierailija
39296/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vähän ihmetteli Lauran läppäjuttu

Sofia kysyi "missä ne vitsit on, ei oo täällä yhtään tullut " 

:D

Laura selittelee, että Miikka ehtii aina kertoa hänen jutut ennen Miikkaa ja hän ei halua peesata. 

Vierailija
39297/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" mun lempinimi on läppämachine"

No laura

Sofia kysyi " Kuka täällä muka sanoo vitsejä " :D

Santeri on talossa ihan huuhaa, puhuu erikoisella ärsyttävällä äänellä, kävelee jotenkin sipsuttamalla, kuin olisi joulutonttu.

Vierailija
39298/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Aika hyvin sä olet vielä piilotellu niitä läppiä'.

Sitä täällä on ihmetellyt useampi katsojakin. Läppiä vielä viikon odotellessa. 

Vierailija
39299/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

merven mielestä oli todella tyhmästi kirjoittu, että "isot aivot"

Sofia huumorilla

Vierailija
39300/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula niin herttainen ja hauska "kyllä kansa tietää", Veikko vainaan tunnuslause. 

Ketju on lukittu.