Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hellittäkää jo Miikan kommentista. Tylsä puheenaihe analysoida bbketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.
Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)
Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.
Höpöä. Geenit on lihavien tekosyy. Lihava syö liikaa.
Kyllä ne vaikuttavat siten, että joidenkin on vaikeampaa pitää itsensä kuosissa, toiset ovat onnekseen ns. läpipaskoja. Silti sen ylipainon syy on liiallinen energian saanti.
Samaten tuollainen vartalotyyppi, joka esim. Milenalla on, on geenien tuomaa, sitä näkee etelä-afrikkalaisilla naisilla. Rasva kerääntyy voimakkaasti persukseen ja reisiin. Sille ei sinällään voi mitään, se ei ole muutettavissa. Mutta pystyt vaikuttamaan siihen, ettet ole ylipainoinen.
ELi ylipainoiset piiloutuu geenien taakse ja ylipainoisten arvostelijat sivuuttaa ne geenit kokonaan, koska jos itse ovat onnekkaita geenilotossa, niin voivat hyvällä omallatunnolla ja/tai ymmärtämättömyyttään haukkua ja painaa alas niitä, joille geenilotto ei ole ollut niin armollinen. He joutuvat tekemään enemmän työtä pysyäkseen kuosissa. Tasan ei mene nallekarkit. Ne täytyy lihomiseen taipuvaisten antaa läpipskoille.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö sätissä lihavatkin suuttuu. Ei muuta kun reippaasti käveleen ens alkuun. juoksumatto on kätevä, itse hankin sen mutten juokse vielä vaan reipasta kävelyä. En oo lihava vaikka painan 75,4 kiloa, elämäniloa.
Oot ihan kamala läski tolla painolla ellet sit ole 185cm mies. Muuten oot ihrapallo ja turha yrittää lytätä muita ylipainosia kun kuulut ihan täysin samaan kastiin. Mutta on se huomattu, että tollaset yli 70kg läskikasat on kovimpia haukkumaan toisia läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon uhka toisille koska mulla on tosi isot aivaot
Reeo vai Sofia ?
Oli Sofia
Oli sanonut, että " voitan kisan, koska mulla on isot tissit ja isot aivot"
" Mä en mee sinne olemaan kaveri kaikkien kanssa "
Nabbe tai Reeo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.
Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)
Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.
Höpöä. Geenit on lihavien tekosyy. Lihava syö liikaa.
Kyllä ne vaikuttavat siten, että joidenkin on vaikeampaa pitää itsensä kuosissa, toiset ovat onnekseen ns. läpipaskoja. Silti sen ylipainon syy on liiallinen energian saanti.
Samaten tuollainen vartalotyyppi, joka esim. Milenalla on, on geenien tuomaa, sitä näkee etelä-afrikkalaisilla naisilla. Rasva kerääntyy voimakkaasti persukseen ja reisiin. Sille ei sinällään voi mitään, se ei ole muutettavissa. Mutta pystyt vaikuttamaan siihen, ettet ole ylipainoinen.
ELi ylipainoiset piiloutuu geenien taakse ja ylipainoisten arvostelijat sivuuttaa ne geenit kokonaan, koska jos itse ovat onnekkaita geenilotossa, niin voivat hyvällä omallatunnolla ja/tai ymmärtämättömyyttään haukkua ja painaa alas niitä, joille geenilotto ei ole ollut niin armollinen. He joutuvat tekemään enemmän työtä pysyäkseen kuosissa. Tasan ei mene nallekarkit. Ne täytyy lihomiseen taipuvaisten antaa läpipskoille.
Milena on keskivartalolihava.
Vierailija kirjoitti:
" Mä en mee sinne olemaan kaveri kaikkien kanssa "
Nabbe tai Reeo?
Oli Nabbe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon uhka toisille koska mulla on tosi isot aivaot
Reeo vai Sofia ?
Oli Sofia
Oli sanonut, että " voitan kisan, koska mulla on isot tissit ja isot aivot"
Ja iso muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.
Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.
Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)
Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.
Miikkahan on itse ollut lihava.
Ja minäkin oon. En silti pahoittanut yhtään tosta kommentista mieltänien oo ollut lihava ja painan 75,4 kiloa ja pituutta 169, enkä laihuta
Täältähän se paljastui :DDDD oot 169cm pätkä ja painat pitkän 190cm miehen verran!! Ja haukut muita läskejä! Oot itse ihan samaa kastia! Ihan kamala ihrapallo. Tee itelles jotain, valas.
Tuula on vitsi. Kehui eilen että on hyvä ihmistuntija, rekrytoinut paljon ihmisiä. Nyt saanut vain 2 pistettä. Ei todellakaan ole mikään ihmistuntija.
Miikka liian itsevarma. Toivottavasti joutuu häätöpenkille ens viikolla, vaikka en putoamista toivoskaan. En toivo et miehiä putoo enempää.
Vierailija kirjoitti:
Tuula sitten kiskoi tota pizzaa mennen tullen. On usein tuumannut, että nopeat syövät hitaat.
vilkas aineenvaihdunta ts läpipasko
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ollut 17 vuotta yksin, sinkkuna, ja syy varmasti se kaappihomous. En pidä Nabesta, mut sen jokerimaisen hahmon takana on varmasti surullinen tarina. On muuttanut kotoa jo lapsena pois, mihin? Kokenut varmaan paljon ikäviä asioita.
Heh. Muutin kotoa kun olin 15-vuotias, enkä taakseni ole sen jälkeen katsellut. Yksin olen asunut viimeiset 30 vuotta. Olen iloinen ja onnellinen heteronainen. Olen kokenut niin ikäviä kuin ihania asioita elämässäni. Minulla on ollut useita eri työuria, nyt on neljäs ja ilmeisen viimeinen menossa, ja pidän työstäni. Minulla on itse asiassa hyvin paljon yhteistä Nabben kanssa. Asuin Englannissa useita vuosia. Käytän arkielämässäni säännöllisesti kolmea kieltä.
Mutta ehkä minulla on jotain traagista tämän onnellisuusnaamion takana? Jotain mitä en itsekään ole huomannut surra ja ahdistua? Mutta jonka ulkopuoliset heti bongaa? Heh.
Ellei oo tyytyväinen painoon niin laihduttaa, ei se sen kummempaa oo.
Paljonko Miikka painanut parhaimmillaan, ollut ylipainoinen, 130 Kg vai???? Harteita leveämmäksi, hienoa että Miikka saanut painoa alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.
Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.
Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.
Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.
Reeo tulee laskemaan varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Miikka painanut parhaimmillaan, ollut ylipainoinen, 130 Kg vai???? Harteita leveämmäksi, hienoa että Miikka saanut painoa alas.
On sillä vieläkin ylimäärästä. Toki hyvä, että on edes jotain saanut pois, mutta 10-15kg vielä veks niin on jo paremman näköinen. Ulkonäön perusteella Miikan BMI on lievän ylipainon rajoilla.
Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.
annin lastenhoitsu
Mä oon uhka toisille koska mulla on tosi isot aivaot
Reeo vai Sofia ?