Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
39261/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon uhka toisille koska mulla on tosi isot aivaot 

Reeo vai Sofia ?

Vierailija
39262/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellittäkää jo Miikan kommentista. Tylsä puheenaihe analysoida bbketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39263/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Höpöä. Geenit on lihavien tekosyy. Lihava syö liikaa.

Kyllä ne vaikuttavat siten, että joidenkin on vaikeampaa pitää itsensä kuosissa, toiset ovat onnekseen ns. läpipaskoja. Silti sen ylipainon syy on liiallinen energian saanti. 

Samaten tuollainen vartalotyyppi, joka esim. Milenalla on, on geenien tuomaa, sitä näkee etelä-afrikkalaisilla naisilla. Rasva kerääntyy voimakkaasti persukseen ja reisiin. Sille ei sinällään voi mitään, se ei ole muutettavissa. Mutta pystyt vaikuttamaan siihen, ettet ole ylipainoinen. 

ELi ylipainoiset piiloutuu geenien taakse ja ylipainoisten arvostelijat sivuuttaa ne geenit kokonaan, koska jos itse ovat onnekkaita geenilotossa, niin voivat hyvällä omallatunnolla ja/tai ymmärtämättömyyttään haukkua ja painaa alas niitä, joille geenilotto ei ole ollut niin armollinen. He joutuvat tekemään enemmän työtä pysyäkseen kuosissa. Tasan ei mene nallekarkit. Ne täytyy lihomiseen taipuvaisten antaa läpipskoille.

Vierailija
39264/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö sätissä lihavatkin suuttuu. Ei muuta kun reippaasti käveleen ens alkuun. juoksumatto on kätevä, itse hankin sen mutten juokse vielä vaan reipasta kävelyä. En oo lihava vaikka painan 75,4 kiloa, elämäniloa. 

Oot ihan kamala läski tolla painolla ellet sit ole 185cm mies. Muuten oot ihrapallo ja turha yrittää lytätä muita ylipainosia kun kuulut ihan täysin samaan kastiin. Mutta on se huomattu, että tollaset yli 70kg läskikasat on kovimpia haukkumaan toisia läskejä.

Vierailija
39265/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon uhka toisille koska mulla on tosi isot aivaot 

Reeo vai Sofia ?

Oli Sofia

Oli sanonut, että " voitan kisan, koska mulla on isot tissit ja isot aivot"

Vierailija
39266/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä en mee sinne olemaan kaveri kaikkien kanssa "

Nabbe tai Reeo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39267/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Höpöä. Geenit on lihavien tekosyy. Lihava syö liikaa.

Kyllä ne vaikuttavat siten, että joidenkin on vaikeampaa pitää itsensä kuosissa, toiset ovat onnekseen ns. läpipaskoja. Silti sen ylipainon syy on liiallinen energian saanti. 

Samaten tuollainen vartalotyyppi, joka esim. Milenalla on, on geenien tuomaa, sitä näkee etelä-afrikkalaisilla naisilla. Rasva kerääntyy voimakkaasti persukseen ja reisiin. Sille ei sinällään voi mitään, se ei ole muutettavissa. Mutta pystyt vaikuttamaan siihen, ettet ole ylipainoinen. 

ELi ylipainoiset piiloutuu geenien taakse ja ylipainoisten arvostelijat sivuuttaa ne geenit kokonaan, koska jos itse ovat onnekkaita geenilotossa, niin voivat hyvällä omallatunnolla ja/tai ymmärtämättömyyttään haukkua ja painaa alas niitä, joille geenilotto ei ole ollut niin armollinen. He joutuvat tekemään enemmän työtä pysyäkseen kuosissa. Tasan ei mene nallekarkit. Ne täytyy lihomiseen taipuvaisten antaa läpipskoille.

Milena on keskivartalolihava.

Vierailija
39268/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Mä en mee sinne olemaan kaveri kaikkien kanssa "

Nabbe tai Reeo?

Oli Nabbe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39269/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon uhka toisille koska mulla on tosi isot aivaot 

Reeo vai Sofia ?

Oli Sofia

Oli sanonut, että " voitan kisan, koska mulla on isot tissit ja isot aivot"

Ja iso muna.

Vierailija
39270/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä haloo tosta miikan kommentista. tottahan tuo on.

Niin, totta oli se että Miikka ei voi sietää ylipainoisia. Ilmeisesti Miikka ei tiedä että lihavuuteen vaikuttaa geenit, kaikilla EI ole yhtäläiset mahdollisuudet olla laihoja. Lisäksi on vielä muita psyykkisiä vaikutuksia ja ympäristö vaikuttaa myös, kasvatus jne. Ennen ei tiedetty geenien vaikutusta tässä asiassa.

Minusta on ylipäätään järkyttävää ihmisiä väheksyä ulkoisten ominaisuuksien takia (tai onko joku ominaisuus tai sairaus tai mikä tahansa)

Siihen sä voit vaikuttaa että ajatteletko ylimielisesti tai kiusaatko heikompiasi.

Miikkahan on itse ollut lihava. 

Ja minäkin oon. En silti pahoittanut yhtään tosta kommentista mieltäni

en oo ollut lihava ja painan 75,4 kiloa ja pituutta 169, enkä laihuta

Täältähän se paljastui :DDDD oot 169cm pätkä ja painat pitkän 190cm miehen verran!! Ja haukut muita läskejä! Oot itse ihan samaa kastia! Ihan kamala ihrapallo. Tee itelles jotain, valas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39271/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on vitsi. Kehui eilen että on hyvä ihmistuntija, rekrytoinut paljon ihmisiä. Nyt saanut vain 2 pistettä. Ei todellakaan ole mikään ihmistuntija.

Vierailija
39272/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka liian itsevarma. Toivottavasti joutuu häätöpenkille ens viikolla, vaikka en putoamista toivoskaan. En toivo et miehiä putoo enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39273/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula sitten kiskoi tota pizzaa mennen tullen. On usein tuumannut, että nopeat syövät hitaat.

vilkas aineenvaihdunta ts läpipasko 

Vierailija
39274/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ollut 17 vuotta yksin, sinkkuna, ja syy varmasti se kaappihomous. En pidä Nabesta, mut sen jokerimaisen hahmon takana on varmasti surullinen tarina. On muuttanut kotoa jo lapsena pois, mihin? Kokenut varmaan paljon ikäviä asioita.

Heh. Muutin kotoa kun olin 15-vuotias, enkä taakseni ole sen jälkeen katsellut. Yksin olen asunut viimeiset 30 vuotta. Olen iloinen ja onnellinen heteronainen. Olen kokenut niin ikäviä kuin ihania asioita elämässäni. Minulla on ollut useita eri työuria, nyt on neljäs ja ilmeisen viimeinen menossa, ja pidän työstäni. Minulla on itse asiassa hyvin paljon yhteistä Nabben kanssa. Asuin Englannissa useita vuosia. Käytän arkielämässäni säännöllisesti kolmea kieltä. 

Mutta ehkä minulla on jotain traagista tämän onnellisuusnaamion takana? Jotain mitä en itsekään ole huomannut surra ja ahdistua? Mutta jonka ulkopuoliset heti bongaa? Heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39275/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei oo tyytyväinen painoon niin laihduttaa, ei se sen kummempaa oo. 

Vierailija
39276/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Miikka painanut parhaimmillaan, ollut ylipainoinen, 130 Kg vai????  Harteita leveämmäksi, hienoa että Miikka saanut painoa alas. 

Vierailija
39277/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos reeo pääsee turvaan. On kova paikka lauran jengille.

Mia ulos kasvamaan aikuiseksi.

Ulkona voi huutaa veetä ja pieriä niin paljon kuin haluaa.

Haluan nähdä miten tukalaan tilanteeseen Laura joutuu Reeon ja Miikan kanssa ensi viikolla jos Reeo pelastuu.

Reeo tulee laskemaan  varsin keskinkertaisessa päässään yhteen: Laura otti hänet pois kisasta + Heidi antoi pistää hänet häätöön itsensä tilalla + nämä kaksi ovat niin läheisiä = Lauran ja Heidin liitto, johon tod.näk kuuluu ainakin Merve. 

Vierailija
39278/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Miikka painanut parhaimmillaan, ollut ylipainoinen, 130 Kg vai????  Harteita leveämmäksi, hienoa että Miikka saanut painoa alas. 

On sillä vieläkin ylimäärästä. Toki hyvä, että on edes jotain saanut pois, mutta 10-15kg vielä veks niin on jo paremman näköinen. Ulkonäön perusteella Miikan BMI on lievän ylipainon rajoilla.

Vierailija
39279/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.

Vierailija
39280/100630 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Nelonen ei suojele oman firman tuöntekijää eli Hitmixin radiojuontajaa Miaa. Luulen, että Mia pelastetaan tippumiselta su.

annin lastenhoitsu

Ketju on lukittu.