Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vuokra nousee 30e ja toimeentulotuki laskee 140e 1.4. MITÄ TEEN?!!e

Vierailija
08.03.2024 |

Aivan älytön tilanne, siis oikeasti.

Nyt jo elän kädestä suuhun perustoimeentulotuella, ja ensi kuussa vuokra taas nousee 30e ja mun tuet tippuu 140e koska "liian kallis asunto". Tähän mennessä Kela on maksanut mun vuokran kokonaan jotta mä pystyn elämään sillä normaalilla perustoimeentulotuella, mutta ei sit enää.

Ja olen hakenut halvempaa asuntoa, mutta yksinäinen mies ilman luottotietoja ei sellaista helposti saa.

Ja töitä haen koko ajan myös. Töihin ei "mennä", vaan haetaan.

Mitö oikeasti teen kun kohta ei rahat enää riitä ruokaankaan??

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat töiden hakemisen ja sen sijaan menet töihin. Töitä mitä vaan. Jos et heti saa mieleistä hommaa, niin teet sitä ja sanalla haet parempaa hommaa. Ja menet sinne, kun onnistaa. 

Vierailija
2/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet leipäjonoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat töiden hakemisen ja sen sijaan menet töihin. Töitä mitä vaan. Jos et heti saa mieleistä hommaa, niin teet sitä ja sanalla haet parempaa hommaa. Ja menet sinne, kun onnistaa. 

Luulen että heitetään ulosnja saa hullun leiman jos väkisin vaan änkeää työpaikalle töitä tekemään. Siinä sitten sana leviää ja kohta on 0-mahis päästä töihin.

Vierailija
4/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet töihin. Seksituöjön kykenee mieskin. Ei ole aina pakko antaa anaaliseksi vaan homman voi hoitaa suulla myös ja tulot ovat silti hyvät. 

Vierailija
5/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis käytännössä saa 170e vähemmän rahaa ens kuussa...aivan käsittämätöntä...

Ap

Vierailija
6/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persausta

Vierailija
7/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet töihin ja lopetat sen nirsoilun töiden suhteen.

Vierailija
8/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ois toi töihin meneminen sitten, sillon voi ite vaikuttaa miten tienaa. Jos elää yhteiskunnan rahoilla niin sillon ytheistkunta sanelee sun rahat.

Vierailija
9/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkinnanvaraista, jos halvempaa ei vain löydy. 

Vierailija
10/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siis käytännössä saa 170e vähemmän rahaa ens kuussa...aivan käsittämätöntä...

Ap

Ihan oikein!

Vierailija
11/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoh. Taitaa olla prinsessalla nyt edessä elämänsä ensimmäinen "kova paikka":)

Osta vaikka vähemmän tupakkaa ja kaljaa, niin tulet pärjänneeksi. 

Mene myös töihin.

Vierailija
12/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen jokaviikkoisen kossupullon ostamatta, ja tyydyt mäyräkoiraan salkun sijasta. Kyllä se siitä.

Vierailija
13/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai menee 170€ pakkasen puolelle, heh.

Vierailija
14/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kalja ja tupakka pois. Myöskään nuuskaa ei tarvitse tunkea suupieleen.

Vierailija
15/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollisuus vaihtaa paikkakuntaa? 

Eikö tossa riittänyt, että hakee halvempaa asuntoa, eihän ihminen sille mitään voi, jos sitä ei saa.

Mutta leipäjono, kirkon ruoka-apu tms, niin säästää ainakin vähän ruokamenoissa. Näitä ei tosin joka paikassa ole. 

Vierailija
16/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh hoh. Taitaa olla prinsessalla nyt edessä elämänsä ensimmäinen "kova paikka":)

Osta vaikka vähemmän tupakkaa ja kaljaa, niin tulet pärjänneeksi. 

Mene myös töihin.

En juo alkoholia tai polta tupakkaa...olisi kai tämäkin pitänyt kirjoittaa aloitukseen...

Ap

Vierailija
17/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baronallakin auki 353 työpaikkaa mutta så et vain millään työllisty. Oletko niitä jotka kirjoittavat tahallaan niin löperiä työhakemuksia ettei vahingossakaan tärppää? 

Vierailija
18/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käsittämätöntä  että rahaa ylipäätään jaetaan vastikkeetta. Töihin mihin vaan ja heti, töitä on 

Vierailija
19/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kelalle kun laitat kopiot että oot hakenut halvempaa niin ei laske tuota tukea.

Vierailija
20/106 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtön, niin sun on ihan sama olla työtön jossain maalaispitäjässä, jossa asuminen on halvempaa. Nyt vain muuttopuuhiin.

Toinen vaihtoehto on hakea hanttihommia, niihin pääsee aina. Vai eikö kelpaa? Woltkuskiksi? Ei varmaan, kun kermapersetoimeentulotukilainen haluaa istua lämpimässä ja mussuttaa pitsaa ja pelata/katsoa telkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan