Olen ostanut jo vaikka kuinka joululahjoja :D
Käytin hyväksi keskikesän alennusmyyntejä kuten Sokos, Iittala jne. Tänään viimeinen tilaus amazon.de (kirjoja joita ei myydä Suomessa)
Kommentit (4)
Onneksi olen karavaanari ja tällä hetkellä ulkomailla. Niin täältä ostan kaikki joululahjat. Ettei tartte Suomen ryöstöhintoja maksella
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen karavaanari ja tällä hetkellä ulkomailla. Niin täältä ostan kaikki joululahjat. Ettei tartte Suomen ryöstöhintoja maksella
Musta löysin hyvällä alennuksella esim Arabian haru astioita joka on toiveenakin. Ei niitä kannata ulkomailta metsästää
Mä ostin teejoulukalenterin tänään kun oli -50%😂 menee vanhaksi vasta 2028. Nämä yleensä loppuvat ennen joulua niin jos unohtaa ostaa niitä ei saa. Joulun aika on nyt siis taattu
Ihanaa. Hyvä. Toivottavasti tulee mieluisia lahjoja.