Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....
iltasanomissa oli maisteri, eikä siihen kovin paljon tarvi lukea kun on maisteri, Tuula rouva, kolmen päiväkodin johtaja, lähtee BB taosta Bostoniin, suomalainen miehensä siellä, aiku ihanaa ja mielenkiintoista,
Huvittavaa miten täälläkin aina ala-arvioidaan muiden ammatteja/duuneja. Olisi kiva tietää mitä te haukkujat teette työksenne vai teettekö ylipäätänsä mitään 🤫
Oon miettinyt samaa! Itse kuulun niihin, joiden mielestä tuntemattomien haukkuminen ei oo ok. Seuraan palstaa silloin tällöin.
T. Ruotsin kielen lehtori ja luokanopettaja
Vierailija kirjoitti:
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.
Muovilla on tapana sulaa ja hapertua ajan kuluessa...
Silikonitissit eivät ole muovia.
Totta, silikoni on pii-happipolymeeri. Polymeerit ovat muovia.
Voi päivää mitkä puheenaiheeeeeet
Vierailija kirjoitti:
Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?
Meistähän se on kiinni keitä sinne taloon jää. Täältä lähtee äänet Reeolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?
Laura elää jossain omassa todellisuudessaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Voin sanoa, että minun nuoruudessani ne bileet vasta villejä olivatkin. Ette tiedä mitään.
T. 70-lukulainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?
Meistähän se on kiinni keitä sinne taloon jää. Täältä lähtee äänet Reeolle!
Olispa tuskaa seurata noita ämmiä loppukausi nabbe vai mikä lie mukaan lukien
Pää räjähtäisi noiden kahden pissiksen jankkaamisesta. Ai ällötys.
Jos Reeo tai Heidi putoaa, niin lopetan seuraamisen siihen. Ei tuota pellelaumaa vain jaksa katsella.
Miten toi Mia on noin raskas. Lopeta tuotanto tuo tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Voin sanoa, että minun nuoruudessani ne bileet vasta villejä olivatkin. Ette tiedä mitään.
T. 70-lukulainen
vapautui seksi, E pillerit tuli ja rocken roll, keskikalja ja mitä
muuta
Nyt ne bileet että ehtivät tulla edes känniin ja sitten ilmotus ketkä häädössä. Sillsi olis kiva käänne tälle illalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Voin sanoa, että minun nuoruudessani ne bileet vasta villejä olivatkin. Ette tiedä mitään.
T. 70-lukulainen
Joo sama 😄 80-luvulla nuori ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenMinäkin olen ikäihminen, mutta silti kaipailisin taloon enemmän menoa ja meininkiä😊
saunaa, baljua ja olurtta, siideriä ja väkeviä, nimimerkillä ikääkin on jo
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ihan paniikissa :D
Aika kylmästi Millu pystyy kyllä valehtelemaan päin naamaa vaikka huomaa että toinen on täysin paniikissa
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne bileet että ehtivät tulla edes känniin ja sitten ilmotus ketkä häädössä. Sillsi olis kiva käänne tälle illalle.
Liikaa kontenttia. Huomenna saavat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?
Laura elää jossain omassa todellisuudessaan,
Et ymmärtänyt mihin Laura kommentoi. Lauraa hävetti tuo Millun runkkaamisen esitys. Jos on eliittijoukkue niin jotain häpyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Miksi yleistät. Olen 57v. ja tiedän tasantarkkaa mitä on olla nuori enkä ole mikään Karen tai boomer.
"Onko silikoni muovi? Vaikka silikonia ei varsinaisesti lasketa muoviksi, on sillä hyvin paljon yhteistä kokonaan orgaanisesta raaka-aineesta valmistetun muovin kanssa. Silikoni on osaksi orgaaninen polymeeri. Muovi on kokonaan orgaaninen polymeeri."