Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38221/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.

Muovilla on tapana sulaa ja hapertua ajan kuluessa...

Silikonitissit eivät ole muovia.

Totta, silikoni on pii-happipolymeeri. Polymeerit ovat muovia.

"Onko silikoni muovi? Vaikka silikonia ei varsinaisesti lasketa muoviksi, on sillä hyvin paljon yhteistä kokonaan orgaanisesta raaka-aineesta valmistetun muovin kanssa. Silikoni on osaksi orgaaninen polymeeri. Muovi on kokonaan orgaaninen polymeeri."

Vierailija
38222/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....

  iltasanomissa oli maisteri, eikä siihen kovin paljon tarvi lukea kun on maisteri, Tuula rouva, kolmen päiväkodin johtaja, lähtee BB taosta Bostoniin, suomalainen miehensä siellä, aiku ihanaa ja mielenkiintoista, 

Huvittavaa miten täälläkin aina ala-arvioidaan muiden ammatteja/duuneja. Olisi kiva tietää mitä te haukkujat teette työksenne vai teettekö ylipäätänsä mitään 🤫

Oon miettinyt samaa! Itse kuulun niihin, joiden mielestä tuntemattomien haukkuminen ei oo ok. Seuraan palstaa silloin tällöin.

T. Ruotsin kielen lehtori ja luokanopettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38223/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?

Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?

Vierailija
38224/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.

Muovilla on tapana sulaa ja hapertua ajan kuluessa...

Silikonitissit eivät ole muovia.

Totta, silikoni on pii-happipolymeeri. Polymeerit ovat muovia.

Voi päivää mitkä puheenaiheeeeeet

Vierailija
38225/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?

Meistähän se on kiinni keitä sinne taloon jää. Täältä lähtee äänet Reeolle!

Vierailija
38226/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?

Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?

Laura elää jossain omassa todellisuudessaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38227/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän

Voin sanoa, että minun nuoruudessani ne bileet vasta villejä olivatkin. Ette tiedä mitään.

T. 70-lukulainen

Vierailija
38228/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?

Meistähän se on kiinni keitä sinne taloon jää. Täältä lähtee äänet Reeolle!

Olispa tuskaa seurata noita ämmiä loppukausi nabbe vai mikä lie mukaan lukien

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38229/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää räjähtäisi noiden kahden pissiksen jankkaamisesta. Ai ällötys. 

Vierailija
38230/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi ihan paniikissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38231/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Reeo tai Heidi putoaa, niin lopetan seuraamisen siihen. Ei tuota pellelaumaa vain jaksa katsella.

Vierailija
38232/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Mia on noin raskas. Lopeta tuotanto tuo tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38233/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän

Voin sanoa, että minun nuoruudessani ne bileet vasta villejä olivatkin. Ette tiedä mitään.

T. 70-lukulainen

vapautui seksi, E pillerit tuli ja rocken roll, keskikalja ja mitä

 muuta

Vierailija
38234/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne bileet että ehtivät tulla edes känniin ja sitten ilmotus ketkä häädössä. Sillsi olis kiva käänne tälle illalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38235/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän

Voin sanoa, että minun nuoruudessani ne bileet vasta villejä olivatkin. Ette tiedä mitään.

T. 70-lukulainen

Joo sama 😄 80-luvulla nuori ollut.

Vierailija
38236/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Minäkin olen ikäihminen, mutta silti kaipailisin taloon enemmän menoa ja meininkiä😊

  saunaa, baljua ja olurtta, siideriä ja väkeviä, nimimerkillä ikääkin on jo

Vierailija
38237/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi ihan paniikissa :D

Aika kylmästi Millu pystyy kyllä valehtelemaan päin naamaa vaikka huomaa että toinen on täysin paniikissa

Vierailija
38238/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne bileet että ehtivät tulla edes känniin ja sitten ilmotus ketkä häädössä. Sillsi olis kiva käänne tälle illalle.

Liikaa kontenttia. Huomenna saavat tietää.

Vierailija
38239/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?

Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?

Laura elää jossain omassa todellisuudessaan,

Et ymmärtänyt mihin Laura kommentoi. Lauraa hävetti tuo Millun runkkaamisen esitys. Jos on eliittijoukkue niin jotain häpyä.

Vierailija
38240/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän

Miksi yleistät. Olen 57v. ja tiedän tasantarkkaa mitä on olla nuori enkä ole mikään Karen tai boomer.

Ketju on lukittu.