Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Reeo sekosi lopullisesti ja käski Miaa painumaan helvettiin. Toivottavasti tämä äijän käppyrä lähtee sunnuntaina kotiin kiroamaan.
Mikä oli tilanne?
Muut alkaa juhlia ja Aleksi-raasu järjestään vaatekaappiaan, joka oli sotkettu Tuulan salatehtävän takia.
ÖrvellysBileet.heti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula ei ole maisteria nähnytkään
Tuula on muita kuulusteleva äärinarsisti. yök.
Ei narsisti vaan äärinarsisti? Miten olet diagnoosin tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
😄😄😄Nabben vatsakipu haihtui kuin tuhka tuuleen...
Daiyana tiesi tämän feikkauksen jo viikolla 1.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha ja nyt ryyppäämään. Toivottavasti aikasin aamulla tulee tieto ketkä häädössä.
Toivottavasti tulisi tieto jo tänään että saadaan hieman kännistä draamaa.
Kyllä nuo kaksi on lapsellisia, nyt käyvät koko illan tuota salatehtävää läpi.
Läskivuori Merve syö ja juo aina muittenki antimet kun isoveljeltä jotain sattuvat saamaan ! Pikaisesti talosta ulos mokoma nokkaansa honottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo käski Millun antaa "pojan olla". Millu jahtas Aleksia. Ei tiedä salatehtävästä.
Onhan toi nyt raastavaa katsottavaa. Vielä raastavampaa varmasti asukkaille.
Reeo arvas että Aleksilla on joku välttelytehtävä, mutta ei tiennyt että Millullaki oli salatehtävä :D
Siksi Reeo siis Miaa komensi, ku Aleksi sano että auta mua Reeo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ihan paniikissa :D
Aika kylmästi Millu pystyy kyllä valehtelemaan päin naamaa vaikka huomaa että toinen on täysin paniikissa
Oisko saanut tarpeekseen tästä lapsukaisesta ja haluaa hajurakoa ihan kunnolla. Jos olisi oikea romanssi, tuskin BB:n lumihiutaleella olisi sydäntä erottaa sydänkäpyset näin raakalaismaisesti.
BB:n homma on kyllä nyt täydellisesti hukassa, ei järjen häivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ihan paniikissa :D
Aika kylmästi Millu pystyy kyllä valehtelemaan päin naamaa vaikka huomaa että toinen on täysin paniikissa
Juu, talon kovin pelaaja, ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Aleksia nostetaan jo toisen kerran tehtävän ratkaisijana ja Millu sankarina. Jo tuo 'rangaistus' ylimääräisestä kävelystä oli pariskunnan nostatusta, koska kaikki kokeneet bb-katsojat tietävät, että tuollaiset tehtävät lisäävät asukkaan suosiota, varsinkin jos hän mukisematta suorittaa rangaistuksen, koska ihmiset myötäsyntyisesti menevät herkästi altavastaajan puolelle (kun ei itse tarvitse olla fyysisesti talossa läsnä, silloin tilanne olisi toinen, silloin suurin osa pyrkisi voittajan puolelle - tämä on yksi huomio ihmisistä, minkä bb on todistanut oikeaksi).
Tuohon päälle jatkuvat huomio koosteissa ja striimissä. Pikkutytöiltä ja namutädeiltä rahat veks?
Keittiöpsykologian helmiä
Kyllä oli hieno alkupuhe tuolla raakkuvalla, naisellisella äänellä venytyksineen. Eikö se ole tietoinen tuosta omasta "viehättävästä" äänestä? Karkottaa kilometrin säteellä variksetkin tuolla raakkumisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?
Eliittijoukko hmm joo. Ehkäpä osa on tarkoituksella valittu geenialtaan matalammasta päästä. Omanlaista eliittiä kai sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha ja nyt ryyppäämään. Toivottavasti aikasin aamulla tulee tieto ketkä häädössä.
Noista juomista ei ole ryypättäväks, niin on niukasti juotavaa.
Hulluilla on halvat huvit, sanotaan.
Olen käsittänyt etteivät muslimit juo viinaa.
Pitäisivät puolensa ettei "kuntovalmentaja, fysioterapeutti" syö kaikkia sipsejä eikä rahkoja ja joisi juomia. Tekemässä jo vaihtokauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha ja nyt ryyppäämään. Toivottavasti aikasin aamulla tulee tieto ketkä häädössä.
eiköhän se bileiden aikan tule
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli hieno alkupuhe tuolla raakkuvalla, naisellisella äänellä venytyksineen. Eikö se ole tietoinen tuosta omasta "viehättävästä" äänestä? Karkottaa kilometrin säteellä variksetkin tuolla raakkumisella.
Puhuisi kuin mies eikä mikään hienohelmatar.
Tuula pietään kylän juhlat Huvilouhoksessa kun voitat Tuula
Noista juomista ei ole ryypättäväks, niin on niukasti juotavaa.