Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te 35-45-vuotiaat harrastatte?

Vierailija
31.01.2025 |

Aina sanotaan että menkää työväenopiston kursseille ja harrastuksiin niin saatte ystäviä. Mä olen onnistunut aina menemään sellaisiin joissa on itseäni reilusti vanhempia ihmisiä. Ikä ei ole ystävyyden este mutta olisi kiva saada omanikäistäkin seuraa joskus. Yritän aktivoitua taas kerran voittamaan tämän yksinäisyyden, missähän teitä suunnilleen ikäisiäni tapaisi? 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä.

Vierailija
2/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi eri tanssikouluissa, sieltä löytää kaikenikäisiä ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntonyrkkeily, täällä mahtava ryhmä ja fiilis. Aiemmin joogaa opistolla mutta siellä oli lähinnä mummoja.

Vierailija
4/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä höpöttelee vain 80+ ja sitä wanhempia fissiileja.

Vierailija
5/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salibandya. Todella mukava joukkuelaji.

Vierailija
6/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se olettamus tulee että kaikki haluavat ystäviä? Itse en halua. Harrastan leffoja ja pelailen tietokoneella sekä pelikonsolilla.

Vierailija
7/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt, vielä lieber laöset. Jos joskus ehdin harrastaa, niin harrastan liikuntaa, mieluiten yksin, koska muuten olen koko ajan seurassa ja muita varten. Ikää 42 v. Ystäviäni tapaan myös silloin tällöin. 

Vierailija
8/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen (yksin) ja teen kotitreenejä. Sosiaalinen patteri ei riitä töiden lisäksi muuhun.  

Vierailija
9/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyä, pelaamista (PS4) ja kuntosalia.

Vierailija
10/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vpk, sali ja lenkkeily. 

Vierailija
11/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfia

Vierailija
12/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se olettamus tulee että kaikki haluavat ystäviä? Itse en halua. Harrastan leffoja ja pelailen tietokoneella sekä pelikonsolilla.

En mä oleta muista mitään, tämä aloitus koski mun omaa tilannettani. Mukavia pelihetkiä valitsemassasi seurassa! 

Vierailija
13/71 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta mitään, en jaksa en ehdi. Työväenkursseja olen vähän vilkuillut, mutta ahdistaa juurikin tuo ajatus että ihmiset menee sinne hankkimaan ystäviä eikä oikeasti harrastamaan.  Mua nimittäin kiinnostaa lähinnä se tekeminen ja mahdolliset ystävyyssuhteet on sitten sellainen sivutuote mikäli niitä tulee. Ystäviä on ihan tarpeeksi jo muutenkin etten lisää tarvitse.

Vierailija
14/71 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta mitään, en jaksa en ehdi. Työväenkursseja olen vähän vilkuillut, mutta ahdistaa juurikin tuo ajatus että ihmiset menee sinne hankkimaan ystäviä eikä oikeasti harrastamaan.  Mua nimittäin kiinnostaa lähinnä se tekeminen ja mahdolliset ystävyyssuhteet on sitten sellainen sivutuote mikäli niitä tulee. Ystäviä on ihan tarpeeksi jo muutenkin etten lisää tarvitse.

Haittaako se sinun tekemistä jos muut harrastamisen lisäksi haluaa myös jutella keskenään tai käyvät ehkä kahvilla keskenään? Keskity sinä omaan tekemiseesi, älä muiden. Taidat sinäkin sieltä hakea jotain muuta jos noin seuraat ja harmittelet muiden toimintaa. 

Vierailija
15/71 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan utelet minun taustoja. En tule töihin valtion virastoon, poliisiksi, vartijaksi, poliitikoksi, sihteeriksi.

Vierailija
16/71 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan utelet minun taustoja. En tule töihin valtion virastoon, poliisiksi, vartijaksi, poliitikoksi, sihteeriksi.

Ok, kiitos tiedosta. Onko sulla jo lääkitys kuitenkin?

Vierailija
17/71 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaamista, video pelejä ja työttömyyttä.

Vierailija
18/71 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on väärä maalitolppa.

Vierailija
19/71 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko kuitenkin, paljonko mummosi työntää kuulaa?

Vierailija
20/71 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla. Lisäksi sijoittamista voi varmaan sanoa harrastukseksi kun opiskelen sitä ja suht paljon aikaa kuluu sen ympärillä.