Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
juhlat100% kirjoitti:
No perkele nyt kunnon Irwin meininkiä taloon, Reteesti vaan ! Ny otetaan, ja juhlitaan ! Tän pitäs kuulemma olla viihdeohjelma. Toimintaa, ja sauna päälle !!
No ny puhutaan asiaa perkeles ! ny ei olla hautajaisis ! toimintaa ny on perjantai ja pitäs olla viihdeohjelma !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mitä vaan jos saisin Merven kropan. Upea nainen, litteä vatsa, pyöreät muodot! Ihmettelen kun täällä häntä haukutaan lihavaksi yms.
ei oo tasapaksu pötkäle, uumaa löytyy, hyvännäköinen persusta, oliko gee cupposet, aika isot, sopusuhtainen
Sen lisäksi näillä postauksilla on hauska ärsyttää kireäpipoisia palstalaisia. Joillekin nuo mielipiteet ovat niin vääriä että päästä katkeaa suoni.
kehua retostan, onhan Merve kuuma miesten mielestä,
Allu ja Millu ovat paaaaljon siedettävämpiä kun eivät ole kiinni toisissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....
iltasanomissa oli maisteri, eikä siihen kovin paljon tarvi lukea kun on maisteri, Tuula rouva, kolmen päiväkodin johtaja, lähtee BB taosta Bostoniin, suomalainen miehensä siellä, aiku ihanaa ja mielenkiintoista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mitä vaan jos saisin Merven kropan. Upea nainen, litteä vatsa, pyöreät muodot! Ihmettelen kun täällä häntä haukutaan lihavaksi yms.
ei oo tasapaksu pötkäle, uumaa löytyy, hyvännäköinen persusta, oliko gee cupposet, aika isot, sopusuhtainen
Sen lisäksi näillä postauksilla on hauska ärsyttää kireäpipoisia palstalaisia. Joillekin nuo mielipiteet ovat niin vääriä että päästä katkeaa suoni.
kehua retostan, onhan Merve kuuma miesten mielestä,
Makunsa kullakin. Itse en pidä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.
oon nähnyt naisen kanssa laivalla, tummapintainen Jucci tai jotain sinnepäin
naisten mies, joidenkin mielestä KUUMA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....
iltasanomissa oli maisteri, eikä siihen kovin paljon tarvi lukea kun on maisteri, Tuula rouva, kolmen päiväkodin johtaja, lähtee BB taosta Bostoniin, suomalainen miehensä siellä, aiku ihanaa ja mielenkiintoista,
Huvittavaa miten täälläkin aina ala-arvioidaan muiden ammatteja/duuneja. Olisi kiva tietää mitä te haukkujat teette työksenne vai teettekö ylipäätänsä mitään 🤫
Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.
Kummallista kun taloon ei ikinä laiteta tarpeeksi vessoja ja useampaa pesukonetta. Joku 5-6 sisävessaa tuolla pitäisi olla jatkuvassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia oli käynyt aamulla sanomassa päiväkirjahuoneessa, että lähtee. Mutta ei sitten ollutkaan oikeastaan halunnut niin.
Tuollaisia selitti äsken Allulle, mutta tajusi sitten ettei päiväkirjahuoneesta saa puhua.Olisi lähtenyt!!!! Millaisen rangaistuksen Sofia sai sääntörikkomuksesta, jos puhunut päiväkirja-asioista? Kuvottava tuo Sofia.
On tullut aika selväksi tässä viikkojen mittaan, että Sofia on sun mielestä vuoroin oksettava, vuoroin kuvottava, muusta vastenmielisestä kommentoinnistasi puhumattakaan.
Pitäisköhän sun elämässäs keskittyä johonkin rakentavampaan, kuin tuntemattoman ihmisen solvaamiseen, etenkin kun et sitäkään tee edes omalla nimelläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....
iltasanomissa oli maisteri, eikä siihen kovin paljon tarvi lukea kun on maisteri, Tuula rouva, kolmen päiväkodin johtaja, lähtee BB taosta Bostoniin, suomalainen miehensä siellä, aiku ihanaa ja mielenkiintoista,
Huvittavaa miten täälläkin aina ala-arvioidaan muiden ammatteja/duuneja. Olisi kiva tietää mitä te haukkujat teette työksenne vai teettekö ylipäätänsä mitään 🤫
Osaavat laitella näreissään vain alapeukkuja :---D onhan siinäkin "työ"
Vierailija kirjoitti:
Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.
Muovilla on tapana sulaa ja hapertua ajan kuluessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia oli käynyt aamulla sanomassa päiväkirjahuoneessa, että lähtee. Mutta ei sitten ollutkaan oikeastaan halunnut niin.
Tuollaisia selitti äsken Allulle, mutta tajusi sitten ettei päiväkirjahuoneesta saa puhua.Olisi lähtenyt!!!! Millaisen rangaistuksen Sofia sai sääntörikkomuksesta, jos puhunut päiväkirja-asioista? Kuvottava tuo Sofia.
On tullut aika selväksi tässä viikkojen mittaan, että Sofia on sun mielestä vuoroin oksettava, vuoroin kuvottava, muusta vastenmielisestä kommentoinnistasi puhumattakaan.
Pitäisköhän sun elämässäs keskittyä johonkin rakentavampaan, kuin tuntemattoman ihmisen solvaamiseen, etenkin kun et sitäkään tee edes omalla nimelläsi?
Ja sinä haukut täällä muita keskustelijoita omalla nimelläsi, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.
Muovilla on tapana sulaa ja hapertua ajan kuluessa...
Silikonitissit eivät ole muovia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.
ei kai ne pese alkkkareita, sukkia, paitoja kaikki ängetään samaan ja jos vielä muidenkin, hyi
Millulla on oma salatehtävä sabotoida Aleksin tehtävä. Bb instassa luki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson Karvanin lähtöilmoitustilannetta vasta. Onpa Milena paksu kun röhnöttää tuossa sohvalla, reidet oikein hyllyvät. Tuo ei todellakaan ole lihasta vaan läskiä.
Lopeta ihmisten ulkomuodon arvostelu!
-Ei hänellä taida kapasiteetti paljon muuhun riittää.
Tekee sossutantan duunia keikkaluonteisesti sen lisäksi.