Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo sekosi lopullisesti ja käski Miaa painumaan helvettiin. Toivottavasti tämä äijän käppyrä lähtee sunnuntaina kotiin kiroamaan.
Puhuvat kameroista, etteivät muka tiedä niistä eivä tiedä olevansa julkkiksia. Nabaz kyttää kamroita asettuu aina kameran eteen. On monenlaista julkisuutta BB-julkisuus on mielestäni tosi huonoa julkisuutta, moni haluaa unohtaa sen.
Voi Aleksi. Millu ihan raivona.
Reeo käski Millun antaa "pojan olla". Millu jahtas Aleksia. Ei tiedä salatehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?
Laura elää jossain omassa todellisuudessaan,
En ole Lauran kannattajajoukoissa, mutta pakko nyt todeta, että se olihan se niin selkeää sarkasmia kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Buahhhaah...puhuu veetijonnemaricajannica boomereille, jotka on käyneet läpi huumehuuruisun 60-luvun, viinaa kolmin käsin duunipaikoillakin ryystäneen 70-luvun ja entäs sitten 80-luku - voi herra mun vereni, siinä nousukaudessa kului viina ja huumeita, ihme että niistä hengissä selvisi näinkin paljon jengiä. Eihän nämä nykyiset konservatiiviset nuoret tiedä sellaisesta mitään, ja ihan hyvä varmaan.
Mutta hupaisaa (tai lohdutonta) on se, että nytkin talossa on suvaitsevaisuuden ja erilaisuuden sietämisen puolesta ja kiusaamisen vastustamisen puolesta puhuvia talo pullollaan - ja ikinä ei ole ollut näin tympeää ja ilkeää ilmapiiriä bb-talossa, noh ehkä muutama viikko Aden-kaudella. Osa jengistä menee henkilökohtaisuuksiin psykopaatti ja narsisti -leimasimineen, eikä itse huomaa siinä mitään outoa.
Ja talossa on paljon terveellisyyden, hyvän ruokavalion ja puhtauden puolesta paasaavia - ja onko koskaan ollut noin vatsavaivaisia ja sairastelevia tyyppejä? Paskarannut pöntössä ja ruokapöydällä pidetään pskaisia alusvaatteita. Kuka tekee tuollaista? No nykypolvi - ennen vanhaan ruokapöydällä istunut olisi heitetty niskaprseotteella hakemaan siivousvälineitä.
Talossa on myös kansainvälistä tatsia ja monikulttuurisuutta, joka pitäisi virallisen propagannan mukaan rikastuttaa. Kyllä se varmaan sitäkin tekee, mutta tuolla on ihmisiä, jotka eivät puhu mitään kieltä kunnolla, ja turhautuvat kun eivät tule ymmärretyksi. Tuolla on ihmisiä, jotka väheksyvät omaa kulttuuria ja pyrkivät omimaan muiden kulttuuria, joka aina on hienompaa. Yleistiedot ovat mitättömät. Ei tunneta omaa historiaa, mutta ei sitten oikein minkään muunkaan maan tai kansan. Vain omista kiinnostuksenkohteista saatetaan tietää kaikki: esim. ulkoa Kumman kaa-jaksot, kaiken jostain dieetistä, voimaharjoittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Bakteerit eivät kuole alle 60 asteessa. Ihana 30 asteessa pestä kaikkien pimppa- palli- ja tissihikisiä urheilutamineita. Muhiutuvat siellä yhdessä.
Niin, siksi ehkä alusvaatteet pestään siinä 60 asteessa. Mikä nyt on ongelma? Peseekö ne siellä 30 asteessa pikkareitaan? Ja ketä oikeasti kiinnostaa. Ziisus
Vierailija kirjoitti:
Laura tuhlasi 250€ ruokabudjetista henkilökohtaiseen reeo ulos agendaansa. Jestas
Älä jaksa valehdella. Laura osti yhteisellä päätöksellä kauppatehtävän vihjeen, jonka hinta oli 250 euroa + kahden kilpailijan poistaminen nimeämiskisasta.
Vierailija kirjoitti:
Reeo käski Millun antaa "pojan olla". Millu jahtas Aleksia. Ei tiedä salatehtävästä.
Onhan toi nyt raastavaa katsottavaa. Vielä raastavampaa varmasti asukkaille.
Miten nuo eivät ikinä opi pitämään suutansa kiinni jos epäilevät salatehtäviä. Joka vuosi sama juttu. Arvasin että menee mönkään kun jotkut hölösuut pilasivat tulevat mahdolliset bileet.
No niin, alkakaa tappelemaan noista juomista.
Jaaha ja nyt ryyppäämään. Toivottavasti aikasin aamulla tulee tieto ketkä häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ihan paniikissa :D
Huomisen kosteessa toivottavasti näkee mitä ihan paniikissa oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Buahhhaah...puhuu veetijonnemaricajannica boomereille, jotka on käyneet läpi huumehuuruisun 60-luvun, viinaa kolmin käsin duunipaikoillakin ryystäneen 70-luvun ja entäs sitten 80-luku - voi herra mun vereni, siinä nousukaudessa kului viina ja huumeita, ihme että niistä hengissä selvisi näinkin paljon jengiä. Eihän nämä nykyiset konservatiiviset nuoret tiedä sellaisesta mitään, ja ihan hyvä varmaan.
Mutta hupaisaa (tai lohdutonta) on se, että nytkin talossa on suvaitsevaisuuden ja erilaisuuden sietämisen puolesta ja kiusaamisen vastustamisen puolesta puhuvia talo pullollaan - ja ikinä ei ole ollut näin tympeää ja ilkeää ilmapiiriä bb-talossa, noh ehkä muutama viikko Aden-kaudella. Osa jengistä menee henkilökohtaisuuksiin psykopaatti ja narsisti -leimasimineen, eikä itse huomaa siinä mitään outoa.
Ja talossa on paljon terveellisyyden, hyvän ruokavalion ja puhtauden puolesta paasaavia - ja onko koskaan ollut noin vatsavaivaisia ja sairastelevia tyyppejä? Paskarannut pöntössä ja ruokapöydällä pidetään pskaisia alusvaatteita. Kuka tekee tuollaista? No nykypolvi - ennen vanhaan ruokapöydällä istunut olisi heitetty niskaprseotteella hakemaan siivousvälineitä.
Talossa on myös kansainvälistä tatsia ja monikulttuurisuutta, joka pitäisi virallisen propagannan mukaan rikastuttaa. Kyllä se varmaan sitäkin tekee, mutta tuolla on ihmisiä, jotka eivät puhu mitään kieltä kunnolla, ja turhautuvat kun eivät tule ymmärretyksi. Tuolla on ihmisiä, jotka väheksyvät omaa kulttuuria ja pyrkivät omimaan muiden kulttuuria, joka aina on hienompaa. Yleistiedot ovat mitättömät. Ei tunneta omaa historiaa, mutta ei sitten oikein minkään muunkaan maan tai kansan. Vain omista kiinnostuksenkohteista saatetaan tietää kaikki: esim. ulkoa Kumman kaa-jaksot, kaiken jostain dieetistä, voimaharjoittelusta.
oikein oivallettu! tv 65v. joka myös tuon kaiken näki ja koki, voi sanoa ettei tämän päivän jonnet ei sitä kestäisi ilman kädenjatketta ja instaa, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula paljastinlempikappaleikseen Pojat by Laila Kinnunen jne pari muuta vanhaa kappaletta, jotka viittaisi Tuulan olevan ainakin 10 v vanhempi kuin väittää. Katsokaa kaulaa ja käsiä. Puheita. Vain 59v ei näytä tuolta. Einpaljoakaan kerro itsestään.
Laila oli tähti pitkään. Hänen pitämisestään ei voi sanoa kenenkään ikää.
Antaa vihiä kyllä. Olen vanhempi kuin Tuula, enkä koskaan ole Laila Kinnusta kuunnellut. Taisi olla enemmän mun äidin musiikkimakuun ;)
Ehkä siellä Savon ? perähikiällä Laila on ollut suuri stara vielä 70 ja 80-luvuilla...
Herraisä, miten jollakin voi olla rajoittunut ja köyhä katsantokanta jopa musiikkiin! Kaikkea sitä oppii.
Itse olen vähän päälle parikymppinen ja lempimusaa on elektro, indiepop ja -rock, 60-luvun alun jazz ja klassisesta musiikista Stravinskysta Elgariin.
Jos joskus kuuntelen iskelmää, niin kuuntelen parhaita:
Laila Kinnunen, Eila Pellinen, Tamara Lund, Helena Siltala, Wiola Talvikki, Brita Koivunen, Carola, Simola, Iiris Rautio
tai
Tapio Rautavaara, Olavi Virta, Veikko Tuomi, Reijo Taipale, Taisto Tammi, Rauli Somerjoki (toki Raulilta voi kuunnella myös undergroundia, prnolauluja ja rockia ja countrya), Topi Sorsakoski.
Ja tunnen monta muutakin ikäistäni, jotka kuuntelee suomalaista klassista iskelmää ja ihailee erityisesti Laila Kinnusta, tämän monipuolisuutta . Ei kai se ole iästä kiinni?
Ei ole iästä, eikä varsinkaan asuinpaikasta kiinni. Mutta mitään tuon viisaampaa tuskin kannattaa noilta naisten painosta ja iästä öyhöttäviltä junteilta odottaakaan...
Älkää nyt Tuulaa savolaiseksi tunkeko, Pohjois-Karjalasta hän on. Tunnen jo kuopiolaisena myötähäpeää, kun on lähtöisin naapurimaakunnasta.
😄😄😄Nabben vatsakipu haihtui kuin tuhka tuuleen...
Aleksia nostetaan jo toisen kerran tehtävän ratkaisijana ja Millu sankarina. Jo tuo 'rangaistus' ylimääräisestä kävelystä oli pariskunnan nostatusta, koska kaikki kokeneet bb-katsojat tietävät, että tuollaiset tehtävät lisäävät asukkaan suosiota, varsinkin jos hän mukisematta suorittaa rangaistuksen, koska ihmiset myötäsyntyisesti menevät herkästi altavastaajan puolelle (kun ei itse tarvitse olla fyysisesti talossa läsnä, silloin tilanne olisi toinen, silloin suurin osa pyrkisi voittajan puolelle - tämä on yksi huomio ihmisistä, minkä bb on todistanut oikeaksi).
Tuohon päälle jatkuvat huomio koosteissa ja striimissä. Pikkutytöiltä ja namutädeiltä rahat veks?
En toivo känniörvellystä, vaan että porukka pitäisi hauskaa kuten esim Oktoberfesteillä Krisun kaudella. Vaan eipä nämä tämän kauden asukkaat taida osata edes pitää hauskaa.
Bakteerit eivät kuole alle 60 asteessa. Ihana 30 asteessa pestä kaikkien pimppa- palli- ja tissihikisiä urheilutamineita. Muhiutuvat siellä yhdessä.