Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38201/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖrvellysBileet.PE kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ja Melina sohvalla juttelevat. Heillä yhteinen tuttu Jukkis Hunkseista. Sanoiko Nabbe että Jukkis on hänen exä vai kenen exä hän.

Onko eerikäinen nabben EX ? ?

  ei oo , Esko kai salkkareissa näytteekeekö mesten miestä? en katso sallkareita, katson ylen

Vierailija
38202/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.

ei kai ne pese alkkkareita, sukkia, paitoja kaikki ängetään samaan ja jos vielä muidenkin, hyi

No siis hyi iik omg. Puhtaitahan niistä siellä koneessa tulee, toope. Pesuaineet on juuri sitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38203/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Vierailija
38204/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia taas niin tyylikäs tuossa asussa ja kampauksessa. 

Vierailija
38205/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.

Sitten pesukone saisi pyöriä vuorokauden ympäri ja joka koneellisessa parit pikkarit ja t-paita.

Vierailija
38206/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38207/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Kuka viinasta puhui? Bileitä tässä odotellaan, oli ne sitten vaikka alkoholittomat bileet, mutta jotain kivaa noille niin paljon mukavempi katsoa.

Vierailija
38208/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38209/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän

Ei talossa juuri nuoria ole. Vanhoja pappoja, ei hyvä.

Vierailija
38210/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marry me, Reeo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38211/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta bileet kirjoitti:

Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.

Millullakin salatehtävä yrittää sabotoida Aleksin tehtävä.

Vierailija
38212/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Minäkin olen ikäihminen, mutta silti kaipailisin taloon enemmän menoa ja meininkiä😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38213/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksa uskoa että Reeo äänestettäisiin pihalle

Ja tyhmääkin se olisi tässä vaiheessa

Ei Nabben karisma riitä

Ei Reeo mihinkään lähde. Nelonen menettäisi katsojia aika tavalla, jos Reeo tippuisi. 

Koskaa talossa on nais enemmistö, nii nyt nainen ulos. 

Santeri  lukeutuu mieheksi, vaikka leikkiikin naista. Onhan sillä myös miesten vehkeet.

Vierailija
38214/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helvetin.tylsää kirjoitti:

Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !

Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.

T. Ikåihminen

Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän

Ei talossa juuri nuoria ole. Vanhoja pappoja, ei hyvä.

Kyllä kaikki alta 40 on vielä nuoria! Jopa Tuulakin vaikka onkin vanhin tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38215/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?

Vierailija
38216/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt bibikset porukalle, ihan kunnolla ja pitkän kaavan kautta.

Näkisi meneekö hyvin vai saako promillet rivien rakoilua? 🤔 😁

Vierailija
38217/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.

Muovilla on tapana sulaa ja hapertua ajan kuluessa...

Silikonitissit eivät ole muovia.

Totta, silikoni on pii-happipolymeeri. Polymeerit ovat muovia.

Vierailija
38218/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasin pitkästä aikaa 24/7 ihan säikähdin uskomatonta näkyä: Laura sohvalla ja Merveä ei näy mailla eikä halmeilla. Mitä on tapahtunut kun eivät ole sängyllä läyhäämässä Reeosta.

Vierailija
38219/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....

  iltasanomissa oli maisteri, eikä siihen kovin paljon tarvi lukea kun on maisteri, Tuula rouva, kolmen päiväkodin johtaja, lähtee BB taosta Bostoniin, suomalainen miehensä siellä, aiku ihanaa ja mielenkiintoista, 

Huvittavaa miten täälläkin aina ala-arvioidaan muiden ammatteja/duuneja. Olisi kiva tietää mitä te haukkujat teette työksenne vai teettekö ylipäätänsä mitään 🤫

Jos olisi maisteri, se olisi suurin kirjaimin esillä.

Vierailija
38220/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta bileet kirjoitti:

Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.

Millullakin salatehtävä yrittää sabotoida Aleksin tehtävä.

15 min myöhemmin tuli vasta instaan tuo tieto, Millu aivan itku silmässä pihalla jahtasi Aleksia. Taisi olla pelkkä jälkikirjoitus tuo "Millun salatehtävä", kun Millulla meni tunteisiin...

(Cam 2 klo 17.20)

Ketju on lukittu.