Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.
ei kai ne pese alkkkareita, sukkia, paitoja kaikki ängetään samaan ja jos vielä muidenkin, hyi
No siis hyi iik omg. Puhtaitahan niistä siellä koneessa tulee, toope. Pesuaineet on juuri sitä varten.
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. Ikåihminen
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.
Sitten pesukone saisi pyöriä vuorokauden ympäri ja joka koneellisessa parit pikkarit ja t-paita.
Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. Ikåihminen
Kuka viinasta puhui? Bileitä tässä odotellaan, oli ne sitten vaikka alkoholittomat bileet, mutta jotain kivaa noille niin paljon mukavempi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. Ikåihminen
Te ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Ei talossa juuri nuoria ole. Vanhoja pappoja, ei hyvä.
Kohta bileet kirjoitti:
Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.
Millullakin salatehtävä yrittää sabotoida Aleksin tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. Ikåihminen
Minäkin olen ikäihminen, mutta silti kaipailisin taloon enemmän menoa ja meininkiä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksa uskoa että Reeo äänestettäisiin pihalle
Ja tyhmääkin se olisi tässä vaiheessa
Ei Nabben karisma riitäEi Reeo mihinkään lähde. Nelonen menettäisi katsojia aika tavalla, jos Reeo tippuisi.
Koskaa talossa on nais enemmistö, nii nyt nainen ulos.
Santeri lukeutuu mieheksi, vaikka leikkiikin naista. Onhan sillä myös miesten vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helvetin.tylsää kirjoitti:
Surullista ja jotenkin älytöntä että BB talossa ei ole nykyään kunnon bileitä. Niiden aikana aina sattui ja tapahtui paljon. Kovin on seesteistä ja pitkäveteistä meno nyt. Vain juonimista. Ei riehakkuutta menoa , ja sit riitelyä ja kohellusta. Meno on kuin sunnuntaina seuroissa tai wanhainkodissa. Tän pitäis olla VIIHDETTÄ ! Nyt toimintaa jo vihdoin !
Niin että viina pitäs vetää kaksin käsin? Se sinun mielestä hauskanpitoa? Etkö tiedä että viina juonti on jo niin last season nuorison keskuudessa.
T. IkåihminenTe ikäihmiset olette kyllä ihme moraalisoijia . Ette varmaan oo nuorempana ikinä hauskaa pitäneet . Kirkossa vaan istuneet läpi elämän
Ei talossa juuri nuoria ole. Vanhoja pappoja, ei hyvä.
Kyllä kaikki alta 40 on vielä nuoria! Jopa Tuulakin vaikka onkin vanhin tuolla.
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Nyt bibikset porukalle, ihan kunnolla ja pitkän kaavan kautta.
Näkisi meneekö hyvin vai saako promillet rivien rakoilua? 🤔 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Safian pallot sulaneet, näyttävät paljon pienemmiltä kuin siinä videolla.
Muovilla on tapana sulaa ja hapertua ajan kuluessa...
Silikonitissit eivät ole muovia.
Totta, silikoni on pii-happipolymeeri. Polymeerit ovat muovia.
avasin pitkästä aikaa 24/7 ihan säikähdin uskomatonta näkyä: Laura sohvalla ja Merveä ei näy mailla eikä halmeilla. Mitä on tapahtunut kun eivät ole sängyllä läyhäämässä Reeosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula on tosiaan vain kasvatustieteiden kandi. Ennenvanhaan tuollakin koulutuksella tosiaan pääsi johtajaksi - yritäpä nykyään....
iltasanomissa oli maisteri, eikä siihen kovin paljon tarvi lukea kun on maisteri, Tuula rouva, kolmen päiväkodin johtaja, lähtee BB taosta Bostoniin, suomalainen miehensä siellä, aiku ihanaa ja mielenkiintoista,
Huvittavaa miten täälläkin aina ala-arvioidaan muiden ammatteja/duuneja. Olisi kiva tietää mitä te haukkujat teette työksenne vai teettekö ylipäätänsä mitään 🤫
Jos olisi maisteri, se olisi suurin kirjaimin esillä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta bileet kirjoitti:
Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.
Millullakin salatehtävä yrittää sabotoida Aleksin tehtävä.
15 min myöhemmin tuli vasta instaan tuo tieto, Millu aivan itku silmässä pihalla jahtasi Aleksia. Taisi olla pelkkä jälkikirjoitus tuo "Millun salatehtävä", kun Millulla meni tunteisiin...
(Cam 2 klo 17.20)
ei oo , Esko kai salkkareissa näytteekeekö mesten miestä? en katso sallkareita, katson ylen