Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Salla ja Miikka miettivät mitä tehdä. Eikö kuntosalilla voi käydä, ulkona kuntopyrä ja juoksumatto, aina voi kävellä. vali vali
CristalSnow näytti koosteessa Uuno Turhapuron ja Tyynen risteytykseltä. Sori Vesku, mutta silmävalkuaisetkin pyöri näkyvissä kuin Uunolla.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Miikka miettivät mitä tehdä. Eikö kuntosalilla voi käydä, ulkona kuntopyrä ja juoksumatto, aina voi kävellä. vali vali
joku aihe mistä keskustellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.Miksei "vilpas" Tuula saa työlupaa jenkkeihin?
Tuula vielä työelämässä, näin oon ymmärtänyt, lähtee heti jenkkeihin jou sanoi että Bostoniin mutta googletin että mies Dallasissa. Virkavapaa puolivuotta.
Semmosta ja tämmöstä. Epäaito ja katkeroitunut ihminen. Miksi asuu erossa miehestään vai onko avoin suhde.. ukolla toinen satsi usassa?
Vierailija kirjoitti:
CristalSnow näytti koosteessa Uuno Turhapuron ja Tyynen risteytykseltä. Sori Vesku, mutta silmävalkuaisetkin pyöri näkyvissä kuin Uunolla.
hupipiilarit, itse näen sen niin että pitää olla hassun hauska, mutta ärsyttää ilmeisesti monia, ei oo mennyt ihon alle ja tänään ne feministi naiset, ne vasta hauskoja on, Laurat
Joko se siis ratkesi ketkä pääsevät valitsemaan häätöäänestykseen joutuvat?
Kuulin, että Karzan on poistunut talosta. Mitä ihmettä! Voi surkujen surku.😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.Miksei "vilpas" Tuula saa työlupaa jenkkeihin?
Tuula vielä työelämässä, näin oon ymmärtänyt, lähtee heti jenkkeihin jou sanoi että Bostoniin mutta googletin että mies Dallasissa. Virkavapaa puolivuotta.
Semmosta ja tämmöstä. Epäaito ja katkeroitunut ihminen. Miksi asuu erossa miehestään vai onko avoin suhde.. ukolla toinen satsi usassa?
tuohon ikään on jo kohdannut ikäviäkin asioita elämässä jos hauskojakin tämä niinku yleisesti ottaen
Joko Aleksi ja Mia ovat suudelleet?
Vierailija kirjoitti:
Joko se siis ratkesi ketkä pääsevät valitsemaan häätöäänestykseen joutuvat?
Mia ja Heidi valitsee kenet pelastaa muiden nimeämistä.
Tai ainakin jos kupletin juoni on sama kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Liottelen jalkoja maljassa samalla kun oon tietsikalla
tää sätti on hauska välillä, naureskelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.Miksei "vilpas" Tuula saa työlupaa jenkkeihin?
Tuula vielä työelämässä, näin oon ymmärtänyt, lähtee heti jenkkeihin jou sanoi että Bostoniin mutta googletin että mies Dallasissa. Virkavapaa puolivuotta.
Semmosta ja tämmöstä. Epäaito ja katkeroitunut ihminen. Miksi asuu erossa miehestään vai onko avoin suhde.. ukolla toinen satsi usassa?
Niinhän se selittää? Onko totta? Vai jotain muuta. Jotain sen nimisiä Dallasissa, mut onko ne sen muita sukulaisia? Miksinse Oulussa päivystäisi, jos ukko usassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se siis ratkesi ketkä pääsevät valitsemaan häätöäänestykseen joutuvat?
Mia ja Heidi valitsee kenet pelastaa muiden nimeämistä.
Tai ainakin jos kupletin juoni on sama kuin ennen.
Joo, aivan. Kiitos!
Jos Aleksi ja Heidi on kumpikin häädössä, ottavatko Mia ja Heidi Aleksin pois, jos vain yhden saa ottaa?
Onko tuo Tuula vähän vai paljon yksinkertainen kun ei ymmärrä pelin ideaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Tuula vähän vai paljon yksinkertainen kun ei ymmärrä pelin ideaa?
Dementia early stage en tiedä
Naurattaa toi Aleksi kun se on taas ton Reeon kimpussa ja höpöttää taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Tuula vähän vai paljon yksinkertainen kun ei ymmärrä pelin ideaa?
Dementia early stage en tiedä
Voi olla...
Voiko vegeille laittaa kanalientä?
Miten se on aiemmin ollut to vai pe????? Olis kiva kuulla illan ratoksi.