Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katseet onnistuvaan Heidiin Eii Eiih Eiih sellainen kade muija joka keskittyy muiden onnistumisiin mutrusuin lol
Onko sillä blingsarvet päässä? Omituinen tukkalaite :D
se on faktahomma nääs.
Vierailija kirjoitti:
Karvan se lähti talosta pois. Ei ollut onnellinen talossa. Niin sanoi. enkä yhtään ihmettele ,
vaistosi, että hänestä ei pidetty.
Paljon on miehiä talosta viime aikoina poistunut.
Aleksi on ainakin jodelin suosiossa, joten sitä ei ihan helpolla pihalle saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvan se lähti talosta pois. Ei ollut onnellinen talossa. Niin sanoi. enkä yhtään ihmettele ,
vaistosi, että hänestä ei pidetty.
Paljon on miehiä talosta viime aikoina poistunut.
Aleksi on ainakin jodelin suosiossa, joten sitä ei ihan helpolla pihalle saada.
Hyvä kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että känisevä syylänaama sai savustettua Karvanin ulos talosta. Kohteleekohan lapsiaankin, mukaan lukien se joku bonuslapsi, yhtä huonosti?
Reeo ei liity millään tavoin Karvanin lähtöön. Hän ei ole edes äänestänyt Karvaa.
Toisella ryhmällä meni enemmän aikaa tajuta mikä homman nimi, varsinkin Tuulalla ja eka ryhmässä Nazzella.
Vierailija kirjoitti:
Jos Loirista tehdään elokuva, Reeo voi näytellä pääosaa. Syylätkin on valmiina naamassa.
Loirin rooli meni jo Aku Sipolalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.Miksei "vilpas" Tuula saa työlupaa jenkkeihin?
Tuula vielä työelämässä, näin oon ymmärtänyt, lähtee heti jenkkeihin jou sanoi että Bostoniin mutta googletin että mies Dallasissa. Virkavapaa puolivuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvan se lähti talosta pois. Ei ollut onnellinen talossa. Niin sanoi. enkä yhtään ihmettele ,
vaistosi, että hänestä ei pidetty.
Paljon on miehiä talosta viime aikoina poistunut.
Aleksi on ainakin jodelin suosiossa, joten sitä ei ihan helpolla pihalle saada.
Eipä sitten muualla olekaan. Jodelissa ilmeisesti katsovat vain koosteita ja ovat pintaliitäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulalla hirmuinen katse tossa köyden hinkutuksessa palikka suussa. Pelottava. Kunnes palikat lakos ja alkoi valitus.
Nabaz on palikka.
hoonosoomi niin tuylee yksinkertainen vaikutelma niinku lapsi opettelisi puhumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä paniikki monilla mammoilla täällä kun suosikkipojat ovat vaarassa joutua äänestykseen. xD
Aleksi on kyllä yllättävän monen suosikki. En tajua miksi
kyllä tajuan
joko tänään kerrotaan vaiko huomenna että kuka häädössä
Liottelen jalkoja maljassa samalla kun oon tietsikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Karva?
Miten sen nyt sanois.. lähti, luovutti jne. Talo on nyt Karvan verran tyhjempi.
Harmi. Vaikutti ihan mukavalta mieheltä.
Paljon fiksumpi kuin Nabas. Surkea kausi, kertoo jotain talon ilmapiiristä. Eikö Pirkkakin puhunut luovuttamisesta? Nabas ulos.
Laura on todella inhottava.
Heti kun joutuu pudotukseen, äänestetään ulos.
Alta kulmien katselee.
Ei pysty katsomaan silmiin.
Epärehellinen ihminen.
Tuula ekana Mulla oli NIIN lähellä NIIN lähellä oikea pvkodin johtajatar melkein taas voitin.
Tuollaiset teennäiset muijat, jotka kateellisia aina muille oksettaa ja ollaan niin empaattisia muka. Kunnes salakamera paljastaa niiden aidot fiilikset aina naama väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä paniikki monilla mammoilla täällä kun suosikkipojat ovat vaarassa joutua äänestykseen. xD
Aleksi on kyllä yllättävän monen suosikki. En tajua miksi
kyllä tajuan
Koska valehtelee, piereskelee toisten naamalle, rikkoo sääntöjä moneen kertaan, tykkää hokemista niinku, jep, ja sama.
Helppo samaistumisen kohde monille ?
Talossa jäljellä 4 miestä ja 9 naista. Jotenki naiset luulee pyörittävänsä tätä peliä ja miehiä syytetään pelaamisesta. Nyt ku kuuntelee nii päälliköllä on päämääränä saada taas yksi mies ulos. Jos se toteutuu menee kausi entistä tylsemmäksi, koska tiedän että tämä seläntakanan tuntikaupalla vatvominen ja äänestysten suunnittelu ei vaan kiinnosta. Johan sen näki eilenkin..välittömästi kauppatehtävän päätyttyä päällikön huoneessa alko nimeämisten suunnittelu ja sitä kestiki.. valitettavasti tällä hetkellä ne pahimmat juonittelijat ja pelaajat löytyy naisista.
Kerrotaanko tän illan lähetyksessä häädössä olevat?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaanko tän illan lähetyksessä häädössä olevat?
ei kai. Huomenna vasta.
Jos Loirista tehdään elokuva, Reeo voi näytellä pääosaa. Syylätkin on valmiina naamassa.