Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37201/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalla hirmuinen katse tossa köyden hinkutuksessa palikka suussa. Pelottava. Kunnes palikat lakos ja alkoi valitus.

Vierailija
37202/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula ähkii kummallisesti. Joku aggressio aina päällä, vaikka miten yrittää vetää virneen päälle.

Ei, vanhukset vaan pitää kaikenlaisia ääniä, kun eivät ole niin hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37203/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi vie voiton.

Vierailija
37204/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Heidi :)

Vierailija
37205/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Heidi voitti!

Vierailija
37206/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiset noi arvet santerin tisseissä. Hyi.

Onko nännit saatu siirrännäisinä joltain elintenluovuttajalta?

Eiköhän ole ihan omat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37207/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Heidi :)

Heidi oli kuin saalistava kissaeläin takaisin hiipiessään. Hieno veto.

Vierailija
37208/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytomaanikko fiilis meilläkin Tuulasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37209/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.

Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?

Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.

Miksei "vilpas" Tuula saa työlupaa jenkkeihin?

Vierailija
37210/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ja Heidi päätöksentekoon. Onkohan molemmat häädössä? Miten asian ratkaisevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37211/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla muilla oli tosi kiva henki tuolla, vain Merve vaikuttaa tympääntyneeltä

Vierailija
37212/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.

Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?

Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.

Olisikohan sulla se mt ongelma, kun jatkuvadti hyökkäät keskustelijoiden kimppuun? Käy tsekkaamaassa vaikka optikolla.

En keskustelijoiden, vaan sinun juttujasi olen kyllä paheksunut. Ei ole tervettä haukkua kaiken maailman julkkiksia täällä päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37213/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Nabbe taisi olla se suurin syypää siihen. Hän on "syönyt" sieltä muitakin näennäisellä vauvaolotilallaan.Jos ihmiset  eivät pidä varaansa niin vie koko potin.

Ketkä sen äänesti jatkoon viime sunnuntaina? Maaseutujen teinit? Nehän tuppaa olemaan hulluna sönköttäviin karvaranteisiin.

Vieläkö joku uskoo, että rahan syytäminen auttaa yhtään kenenkää lähtöön tai jäämiseen. En usko että nuoretkaan äänestävät näitä kahta,  nappe naperoa ja Santeria jatkoon.  BB talossa tarvitaan tänä päivänä tätä laatua, näitä leijuvia lumihiutaleita.

Vierailija
37214/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Nabbe taisi olla se suurin syypää siihen. Hän on "syönyt" sieltä muitakin näennäisellä vauvaolotilallaan.Jos ihmiset  eivät pidä varaansa niin vie koko potin.

Ketkä sen äänesti jatkoon viime sunnuntaina? Maaseutujen teinit? Nehän tuppaa olemaan hulluna sönköttäviin karvaranteisiin.

Harmittaa, kun sinuun ei ole kukaan hulluna?

Tulisipa Nabazin isä studiovieraaksi ja kertoisi Nabazin tyttöystävistä. Ai eikö niitä ole ollutkaan? Miksihän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37215/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulalla hirmuinen katse tossa köyden hinkutuksessa palikka suussa. Pelottava. Kunnes palikat lakos ja alkoi valitus.

Nabaz on palikka.

Vierailija
37216/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, hyvä Heidi :) Nyt sitten vähän parempi neuvottelutulos kuin viimeksi. Aleksi ulos.

Vierailija
37217/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.

Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?

Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.

Olisikohan sulla se mt ongelma, kun jatkuvadti hyökkäät keskustelijoiden kimppuun? Käy tsekkaamaassa vaikka optikolla.

Ei, parempi mennä tsekkaaman näkö psykiatrille.

Vierailija
37218/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santeria inhoan ihan hirveästi ja olenkin ihan joka viikko toivonut, että se olisi nimettynä ja se saataisiin talosta ulos. 

Ei siellä ole ketään santeria.

Onhan tuolla, esim. kisa-areenalla noin klo 17.10. Muilla urheiluasut ja hänet erottaa tästä: keltainen pipo,, vaaleansininen tekoturkistakki, vaaleansiniset aurinkolasit, jonkin sortin bikiniyläosa (miksi ihmeessä?), shortsit, nilkkasukat ja piikkikorot. Käsittämätöntä huomionhakuisuutta. No, pitäähän sitä bisnekset pitää pyörimässä. BB voisi laittaa vaatimukset kisa-asuihin ja Santerille rangaistuksen asenneongelmasta, ylimielisyydestä ja epäurheilijamaisesta käytöksestä.

Vierailija
37219/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että känisevä syylänaama sai savustettua Karvanin ulos talosta. Kohteleekohan lapsiaankin, mukaan lukien se joku bonuslapsi, yhtä huonosti?

Vierailija
37220/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan katseet onnistuvaan Heidiin Eii Eiih Eiih sellainen kade muija joka keskittyy muiden onnistumisiin mutrusuin lol

Onko sillä blingsarvet päässä? Omituinen tukkalaite :D

Ketju on lukittu.