Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tuula ähkii kummallisesti. Joku aggressio aina päällä, vaikka miten yrittää vetää virneen päälle.
Ei, vanhukset vaan pitää kaikenlaisia ääniä, kun eivät ole niin hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset noi arvet santerin tisseissä. Hyi.
Onko nännit saatu siirrännäisinä joltain elintenluovuttajalta?
Eiköhän ole ihan omat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Heidi :)
Heidi oli kuin saalistava kissaeläin takaisin hiipiessään. Hieno veto.
Mytomaanikko fiilis meilläkin Tuulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.
Miksei "vilpas" Tuula saa työlupaa jenkkeihin?
Millu ja Heidi päätöksentekoon. Onkohan molemmat häädössä? Miten asian ratkaisevat?
Noilla muilla oli tosi kiva henki tuolla, vain Merve vaikuttaa tympääntyneeltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.Olisikohan sulla se mt ongelma, kun jatkuvadti hyökkäät keskustelijoiden kimppuun? Käy tsekkaamaassa vaikka optikolla.
En keskustelijoiden, vaan sinun juttujasi olen kyllä paheksunut. Ei ole tervettä haukkua kaiken maailman julkkiksia täällä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Nabbe taisi olla se suurin syypää siihen. Hän on "syönyt" sieltä muitakin näennäisellä vauvaolotilallaan.Jos ihmiset eivät pidä varaansa niin vie koko potin.
Ketkä sen äänesti jatkoon viime sunnuntaina? Maaseutujen teinit? Nehän tuppaa olemaan hulluna sönköttäviin karvaranteisiin.
Vieläkö joku uskoo, että rahan syytäminen auttaa yhtään kenenkää lähtöön tai jäämiseen. En usko että nuoretkaan äänestävät näitä kahta, nappe naperoa ja Santeria jatkoon. BB talossa tarvitaan tänä päivänä tätä laatua, näitä leijuvia lumihiutaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Nabbe taisi olla se suurin syypää siihen. Hän on "syönyt" sieltä muitakin näennäisellä vauvaolotilallaan.Jos ihmiset eivät pidä varaansa niin vie koko potin.
Ketkä sen äänesti jatkoon viime sunnuntaina? Maaseutujen teinit? Nehän tuppaa olemaan hulluna sönköttäviin karvaranteisiin.
Harmittaa, kun sinuun ei ole kukaan hulluna?
Tulisipa Nabazin isä studiovieraaksi ja kertoisi Nabazin tyttöystävistä. Ai eikö niitä ole ollutkaan? Miksihän.
Vierailija kirjoitti:
Tuulalla hirmuinen katse tossa köyden hinkutuksessa palikka suussa. Pelottava. Kunnes palikat lakos ja alkoi valitus.
Nabaz on palikka.
Jee, hyvä Heidi :) Nyt sitten vähän parempi neuvottelutulos kuin viimeksi. Aleksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.Olisikohan sulla se mt ongelma, kun jatkuvadti hyökkäät keskustelijoiden kimppuun? Käy tsekkaamaassa vaikka optikolla.
Ei, parempi mennä tsekkaaman näkö psykiatrille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeria inhoan ihan hirveästi ja olenkin ihan joka viikko toivonut, että se olisi nimettynä ja se saataisiin talosta ulos.
Ei siellä ole ketään santeria.
Onhan tuolla, esim. kisa-areenalla noin klo 17.10. Muilla urheiluasut ja hänet erottaa tästä: keltainen pipo,, vaaleansininen tekoturkistakki, vaaleansiniset aurinkolasit, jonkin sortin bikiniyläosa (miksi ihmeessä?), shortsit, nilkkasukat ja piikkikorot. Käsittämätöntä huomionhakuisuutta. No, pitäähän sitä bisnekset pitää pyörimässä. BB voisi laittaa vaatimukset kisa-asuihin ja Santerille rangaistuksen asenneongelmasta, ylimielisyydestä ja epäurheilijamaisesta käytöksestä.
Harmittaa, että känisevä syylänaama sai savustettua Karvanin ulos talosta. Kohteleekohan lapsiaankin, mukaan lukien se joku bonuslapsi, yhtä huonosti?
Tuulan katseet onnistuvaan Heidiin Eii Eiih Eiih sellainen kade muija joka keskittyy muiden onnistumisiin mutrusuin lol
Onko sillä blingsarvet päässä? Omituinen tukkalaite :D
Tuulalla hirmuinen katse tossa köyden hinkutuksessa palikka suussa. Pelottava. Kunnes palikat lakos ja alkoi valitus.