Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Toivottavasti Merve voittaa niin olis Millu ja Merve päättämässä.
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Santeria inhoan ihan hirveästi ja olenkin ihan joka viikko toivonut, että se olisi nimettynä ja se saataisiin talosta ulos.
Jos olis niin kuin vanhaan hyvään aikaan, että sais äänestää inhokkia pois, niin Santerihan pomppisi kumipalloineen uittiin talosta hyvin nopeasti kun joutuisi äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä paniikki monilla mammoilla täällä kun suosikkipojat ovat vaarassa joutua äänestykseen. xD
Aleksi on kyllä yllättävän monen suosikki. En tajua miksi
Tuo sössöttäjä nappi on pahempi kuin pieni lapsi. Tiäts?
Harmi ettei bb:ssä ole muodotonta läskiä tänä vuonna niin kuin viime vuonna, olis kiva nähdä miten pärjäisi fyysisissä kilpailuissa.
Merve spläässhien voimalla voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei bb:ssä ole muodotonta läskiä tänä vuonna niin kuin viime vuonna, olis kiva nähdä miten pärjäisi fyysisissä kilpailuissa.
Sun ois pitänyt mennä.
Karvan ja millu ainoot hyvät tyypit, ja karvan lähti??? Eiii. Aivot sulaa koht jos ei toi reeo laura miikka heidi tai nabbe lähe...
Vierailija kirjoitti:
Tuulan katse on tyhjä, jos ei ole joku reaktiivinen nauru joka adiaan. Tarinat on outoja ja erikoisia. Muistuttaaa yhtä mytomaanikkoa joka uskoi itsekin satuihinsa.. näkee asukkien ilmeistä et eivät usko oikein tuulosen juttuja. Ikäkin vaikuttaa ainakin 10 v pielessä.
Mikä vamma sulla on, kun jankutat samaa juttua viikosta toiseen?
Eikö täällä keskustelussa ole edelleenkään juuri ketään muita, kun yksi mt-ongelmainen jankuttaja spämmäämässä? Ei mitään järkevää keskustelua ohjelmasta.
Eiköhän tuulan ois aika lähteä kotiin
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei bb:ssä ole muodotonta läskiä tänä vuonna niin kuin viime vuonna, olis kiva nähdä miten pärjäisi fyysisissä kilpailuissa.
No sehän voittaisi lopulta koko bb:n vaikka ei pärjäisikään kisoissa ja 😀
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Nabbe taisi olla se suurin syypää siihen. Hän on "syönyt" sieltä muitakin näennäisellä vauvaolotilallaan.Jos ihmiset eivät pidä varaansa niin vie koko potin.
Ketkä sen äänesti jatkoon viime sunnuntaina? Maaseutujen teinit? Nehän tuppaa olemaan hulluna sönköttäviin karvaranteisiin.
Olis ollut Nabbe ja Tuula samassa tiimissä ujeltamassa
Tuula ähkii kummallisesti. Joku aggressio aina päällä, vaikka miten yrittää vetää virneen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Nabbe taisi olla se suurin syypää siihen. Hän on "syönyt" sieltä muitakin näennäisellä vauvaolotilallaan.Jos ihmiset eivät pidä varaansa niin vie koko potin.
Ketkä sen äänesti jatkoon viime sunnuntaina? Maaseutujen teinit? Nehän tuppaa olemaan hulluna sönköttäviin karvaranteisiin.
Harmittaa, kun sinuun ei ole kukaan hulluna?
Näyttää kyllä ihan mahdottomalta tuo kokonaisen kanssa takaisin meno
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset noi arvet santerin tisseissä. Hyi.
Onko nännit saatu siirrännäisinä joltain elintenluovuttajalta?
Vibdkdlfjrj errä toi laura on säälittävä voi jumalauta