Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri pätkiä viime vuoden BB:sta ja hitto kun tuli ikävä silloisia asukkaita! Jopa Pekkaa ja Pippaa, joista en pitänyt. Viime asukkaat olivat mielenkiintoisempia ja osasivat keskustella, paljon miellyttävämpää katseltavaa.
Pekka-hatut joulumarkkinoille. Talvi tulee ja ilmat viilenevät. Hanki sinäkin oma lämmin ja piristävä Pekka-hattu. Osta itselle tai vaikka lahjaksi.
Mahtaa mummi yllättyä, kun kesken kauppareissun hatusta kajahtaa ilmoille Pekan ääni.
Minkälaisia treenejä Petra on vetänyt porukalle? Vieläkö jaksavat?
Pekka-hattu päähän kuin päähän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri pätkiä viime vuoden BB:sta ja hitto kun tuli ikävä silloisia asukkaita! Jopa Pekkaa ja Pippaa, joista en pitänyt. Viime asukkaat olivat mielenkiintoisempia ja osasivat keskustella, paljon miellyttävämpää katseltavaa.
Pekka-hatut joulumarkkinoille. Talvi tulee ja ilmat viilenevät. Hanki sinäkin oma lämmin ja piristävä Pekka-hattu. Osta itselle tai vaikka lahjaksi.
Mahtaa mummi yllättyä, kun kesken kauppareissun hatusta kajahtaa ilmoille Pekan ääni.
Taavia käy vieläkin sääliksi.
Mitä ne urpot tänään on tehny?
Mua on nyt oikeasti alkanut huolestuttaa tuo Aleksi tuolla. Ei vaikuta ollenkaan ihan täysjärkiseltä. Ja ihan jatkuvasti tulee ihmisten iholle ja alkaa hiplailemaan ilman mitään tajua että kaikki ei ehkä pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Karvan on varmaan onnellinen kun sai Sofian syliinsä.
Karvan on niin rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat inhoaa Aleksia, kun meni kertomaan että sopiva nainen ei vastaa millään lailla av-mamman habitusta.
Muahhahahaahaahahahaahah. Joo joitain mammoja voisi kiinnostaa, joka ei osaa tehdä muuta kuin kiduttaa eläimiä. Saatte tehdä ruoat, siivota ja paijata häntä jatkuvasti. Vähän niin kuin hän äitinsä kanssa. Kannattaa varoa ettei häneä äitinsä suutu teille siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Pekka-hattu päähän kuin päähän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavia käy vieläkin sääliksi.
Traumatisoitui varmasti. Uskaltaneeko tuo vieläkään minkäänlaista päähinettä päähänsä laittaa?
Milla ja Salla huokailee ja pyörittelee silmiä.. Apuaaaa, mitä me tehään. Huhhuh puhisuttaa. Ei mitään hajuu. Hei pelastakaa joku meidät, huh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään kaikki bb tiedä että santerilla on munat.
Jäisi monen asukkaan hipailut
Karmeä äijä koko saffe.
Ulos vaan ja äkkiä.
Kaikki tietää. Kaikki myös pitävät hänestä, koska hän ei ole saanut ainoatakaan häätöääntä. Mietipä sitä!
Soffe ei ole saanut ääniä, koska ei ärsytä toisia niin paljon kuin muut ja kaikki ajattelee, että jos pääsee Soffen kanssa finaaliin, niin tod.näk voi silloin voittaa. Sen takia häntä mielistelläänkin.
Asukkaat eivät halua näyttää katsojien silmissä suvaitsemattomilta. Siksi ei Sofiaa anneta ääniä
Sama oli Ellan kohdalla.
Eiks noi kaksi oo keskenään bestiksii ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos. Ylimielisyyden ilmentymä.
Esittelystä ja ekoina päivinä inhosin tätä ylimielistä veetun hokijaa. Mutta kun se liika esittäminen on karsiutunut, niin eipä tämä Miikka ole sieltä pahimmasta päästä tän kauden asukkeja, vaan pikemminkin parhaimmasta. Tämä on saattanut olla melkoinen kovis vähän aikaa sitten ja siitä perintönä on tuo tietynlainen esiintyminen. Mutta hänestä löytyy aimo annos itseironiaa, ja itserionia on ollut kortilla tänä vuonna.
Tuula ja itseironia? 'Asioista pitää pystyä keskustelemaan. Ja pitää antaa sille toiselle mahdollisuus kertoa oma näkemyksensä. Tai minä ainakin olen tätä mieltä, en sitten tiedä muista.'
Nabbe ja itseironia? 'Minä oella, mut mine ei hallu luokata kettä, ah mä saa migreni ton Karvani kansa.'
Reeo ja itserionia? 'Ja sit annetaan äänet tolle toiselle pullukalle ja luiskaan! Laura on meidän miehiä!'
Laura ja itseironia (tai ylipäänsä mikään huumori)? 'Olen läppämachine.'
Merve ja Itseironia? 'Mä oon kauhee plösö, mä en jaksaaa-a.'
Soffe ja itseironia? *Tääl on tylsaaaaaa'.
Aleksi ja itseironia................
Aleksihan sanoo monta kertaa päivässä, että hän on tyhmä. Tietää tekevänsä paljon hölmöä harkitsematta. Hänellä näyttää olevan hyvin nopea temperamentti, joten jälkeä syntyy.
oon katsonut 24/7 niin en oo huomannut että olisi sanonut, tuolla ei nimittäin ole kovin korkea koulutustaso, Tuula suorittanut alemman yliopistotutkinnon, oisko Salla maisteri, poajt amistasoa, Sohvia yo ja Enlannissa suoritettu maisterin tutkinto, Laura ?
Viime kauden Taavi oli komea ja tyhmä ku saapas. Kaikille ei jaeta tasaisesti ulkonäköä ja älliä.
Ja valitettavasti Aleksi vaikuttaa järkevämmältä joka tapauksessa mitä Taavi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvanista on mennyt kyllä hyvän alun jälkeen maku, mutta oikeastaan vain sen seuran takia, johon hän on ajautunut/jonka hän on valinnut. Ensinnäkin Soffen mielistely, yök. Ja sitten Aleksin ja Millun seura, yök. Mutta ehkä hän on nuorten ohjaajana tottunut pissispoikiin ja -tyttöihin? Ja sen takia ei pää räjähdä?
Reeon ja Miikan porukkaan hän ei pääse/halua varmaankin Nabben takia. Arvaa tai tietää, että noilla on sen verran vahva liitto keskenään, etteivät he sitä hevillä riko, koska siinä menisi kahden äänet, Nabben ja Tuulan.
Karvan seuraa tarkkaavaisesti Aleksia ettei mitään ikävää pääse tapahtumaan.
Karvanin touhut vaikuttavat jo hieman epävakailta. Talossa on muitakin miehiä keiden kanssa jutella. Ai niin mut nabbe ei tykkää hänestä. HAHAHAHAH
Oli hauskat treenuit, näkee vielä 24/7 kun kelaa taaksepäin, itse skabassa Sofia viihdyttävin, kerrassaan mainio
Aleksi on ovela peluri ja kaikki menee lankaan. Asukkaat ja katsojat. Ei ole tyhmä.
täällä syko lokit tekee omia johtopäätöksiään. hah
Vierailija kirjoitti:
Mua on nyt oikeasti alkanut huolestuttaa tuo Aleksi tuolla. Ei vaikuta ollenkaan ihan täysjärkiseltä. Ja ihan jatkuvasti tulee ihmisten iholle ja alkaa hiplailemaan ilman mitään tajua että kaikki ei ehkä pidä siitä.
Erään kerran kylppärissä oli myös häiritsevä tilanne Mian kanssa. Aleksi tuijotti itseään peilistä ja sanoi, että minä en tunne enää itseäni. Mia oli istumassa ja katsoi Aleksia hämmentyneenä ja kysyi, että mitä. Aleksi jatkoi peiliin tuijottamista ja toisti että, minä en tunne enää itseäni. Mia hiljeni vakavana ja mietteliäänä.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauskat treenuit, näkee vielä 24/7 kun kelaa taaksepäin, itse skabassa Sofia viihdyttävin, kerrassaan mainio
Työvaatteissaan huuteli aina välillä TYLZÄÄ
Miten tuosta saa viihdyttävän :D
Vierailija kirjoitti:
Milla ja Salla huokailee ja pyörittelee silmiä.. Apuaaaa, mitä me tehään. Huhhuh puhisuttaa. Ei mitään hajuu. Hei pelastakaa joku meidät, huh!!
Voidaan pelastaa himaan.
Karvan on varmaan onnellinen kun sai Sofian syliinsä.