Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Napin suu meni tukkoon, kun Karvan esitti Petran kanssa temppuja.
Reeo jo saneli Sallalle että Aleksia äänestää, jollekin sano Karvan ja Millu, tyhmiä ovat jos Reoo kuntelevat. Laurasta päällikkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Miikka ja Reeo taas juonittelee. 1 stream klo 17.04 jne.
Pari min vs. esim merve ja laura puolituntia :D
Hah, joo Reeo ja Miikka juonittelee aina muutaman minuutin, mutta entäs nää muijat, viime viikollakin kun katsoin paljon 247, niin aina oli päällikön huoneessa Merve läskit levällään sängyllä ja Laura ja tää ällö Aleksi hiplailemassa ja suunniteltiin, et miten saavat Reeon häätöön ja kun vaihtoi kameraa niin eikös nää Salla-Milla ollut kylppärissä jauhamassa paskaa ja sitä kesti tunteja.
TALO ON MIIKKAN JA REEON TALO! Muut vaan asuvat siellä hetken ja poistuvat. Varma ja helppo tie finaaliin Miikkan ja Reeon osalta jatkuu :)
onhan siellä muitakin finaalissa. Naisia suurinb osa, nyt jätkille ääniä eli Reiska ja Miikka, siellä on vahvoja naisia Sofian johdolla.
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos. Ylimielisyyden ilmentymä.
Esittelystä ja ekoina päivinä inhosin tätä ylimielistä veetun hokijaa. Mutta kun se liika esittäminen on karsiutunut, niin eipä tämä Miikka ole sieltä pahimmasta päästä tän kauden asukkeja, vaan pikemminkin parhaimmasta. Tämä on saattanut olla melkoinen kovis vähän aikaa sitten ja siitä perintönä on tuo tietynlainen esiintyminen. Mutta hänestä löytyy aimo annos itseironiaa, ja itserionia on ollut kortilla tänä vuonna.
Tuula ja itseironia? 'Asioista pitää pystyä keskustelemaan. Ja pitää antaa sille toiselle mahdollisuus kertoa oma näkemyksensä. Tai minä ainakin olen tätä mieltä, en sitten tiedä muista.'
Nabbe ja itseironia? 'Minä oella, mut mine ei hallu luokata kettä, ah mä saa migreni ton Karvani kansa.'
Reeo ja itserionia? 'Ja sit annetaan äänet tolle toiselle pullukalle ja luiskaan! Laura on meidän miehiä!'
Laura ja itseironia (tai ylipäänsä mikään huumori)? 'Olen läppämachine.'
Merve ja Itseironia? 'Mä oon kauhee plösö, mä en jaksaaa-a.'
Soffe ja itseironia? *Tääl on tylsaaaaaa'.
Aleksi ja itseironia................
Aleksilla on hieman matala otsa.
Oottehan kaikki laittaneet viestiä neloselle tästä pätkimisestä ? Kumma juttu kun mitään ilmoitusta ei tule missä mättää.
Miksi Reeo ja Miikka kävelevät pihalla kimpassa kuin paita ja peppu. Kädet taskussa kuin parhaatkin isäntämiehet omistuksiaan mittailemassa :D
Vierailija kirjoitti:
Napin suu meni tukkoon, kun Karvan esitti Petran kanssa temppuja.
Niin, ja sitten laittoi silmänsäkin kiinni, koska siten tiesi saavansa huomion taas itseensä BB:n kuulutuksella. Ei narsisti kestänyt Karvanin hetkeä joukon keskipisteenä👎
Vierailija kirjoitti:
Reeo jo saneli Sallalle että Aleksia äänestää, jollekin sano Karvan ja Millu, tyhmiä ovat jos Reoo kuntelevat. Laurasta päällikkö
Niin siis Aleksi, Millu ja Karvan on ne jotka tuo liitto aikoisi nimetä (Milena olis ollut kolmas, mutta luultavasti päällikkö).
Tyhmäähän se olis koko jengin äänestää samaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mä nauroin kun viimeyönä Milena mietti TAAS että kuka sen viestin kirjoitti, niin hän lipsautti että "ei se Aleksi ainakaan ole, ei hän keksisi noin pitkää lausetta" :D
Ja tästä tulee opettaja...
Kyllä Aleksi puhuu pitkiäkin lauseita,. Milenalla luotto mennyt talossa.
aleksi666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena yrittää kokoajan hämmentää. Tarkoituksellisesti ihan puhuu paskaa sikin sokin.
Milenasta on tulossa mun suosikki. Ihan oikein että hämmentää pakkaa. Ei oo ainakaan tylsä. Saakin sekoittaa pakkaa ihan huolella ettei nuo vakijuonijat Reeo ja Miikka pääse liian helpolla. Mitä enemmän Milena hämmentää sen parempi.
Eiköhän Laura, Merve, Milla ja Salla ole ne vakijuonijat. Saattavat oikeasti juonia tuntitolkulla putkeen :D Miikka ja Reeo käyttävät siihen ehkä pari minuuttia, elävät kuitenkin sitä normaalia arkea tuolla myös.
Reeo ja Miikka on juonimassa aina kun avaan 24/7:n ja heidän junimisensa kuulostaa ilkeämmältä kuin muiden. Heidän tapansa puhua toisista on inhoittavan kuuloista.
Mä taas on saanut aivan päinvastaisen kuvan. Ne vaihtaa yleensä pari sanaa ja peliin liittyen miettivät että kuka seuraavaksi.
Kun taas Laura ja Merve menevät pahasti henkilökohtaisuuksiin. Laura varsinkin puhuu tosi ilkeästi Reeosta, välillä puolpäivää putkeen. Millakin haukkuu vähän kaikkia mitä ihmeellisimmistä syistä.Samaa mieltä. Ja Aleksi yksi pahimmista kun itkupotku raivareissaan uhkailee jopa väkivallalla.
Miettikää jos joku muu olisi sanonut mitä Aleksi sanoi? Esim Reeo tai Miikka olisi sanonut, että tekis mieli nousta pöydälle ja potkasta Aleksia. Niitähän pidettäisiin ihan mielenvikaisina hirviöinä.
Millullakin meni hermot tossa yks päivä kun Aleksi jatkuvasti käyttäytyy "leikisti" väkivaltaisesti häntä kohtaan.
Aleksi on aivan kuin Ted Bundy !!
Silmät tosiaan aivan kuin Bundylla, samoin otsan muoto.
aleksi666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena yrittää kokoajan hämmentää. Tarkoituksellisesti ihan puhuu paskaa sikin sokin.
Milenasta on tulossa mun suosikki. Ihan oikein että hämmentää pakkaa. Ei oo ainakaan tylsä. Saakin sekoittaa pakkaa ihan huolella ettei nuo vakijuonijat Reeo ja Miikka pääse liian helpolla. Mitä enemmän Milena hämmentää sen parempi.
Eiköhän Laura, Merve, Milla ja Salla ole ne vakijuonijat. Saattavat oikeasti juonia tuntitolkulla putkeen :D Miikka ja Reeo käyttävät siihen ehkä pari minuuttia, elävät kuitenkin sitä normaalia arkea tuolla myös.
Reeo ja Miikka on juonimassa aina kun avaan 24/7:n ja heidän junimisensa kuulostaa ilkeämmältä kuin muiden. Heidän tapansa puhua toisista on inhoittavan kuuloista.
Mä taas on saanut aivan päinvastaisen kuvan. Ne vaihtaa yleensä pari sanaa ja peliin liittyen miettivät että kuka seuraavaksi.
Kun taas Laura ja Merve menevät pahasti henkilökohtaisuuksiin. Laura varsinkin puhuu tosi ilkeästi Reeosta, välillä puolpäivää putkeen. Millakin haukkuu vähän kaikkia mitä ihmeellisimmistä syistä.Samaa mieltä. Ja Aleksi yksi pahimmista kun itkupotku raivareissaan uhkailee jopa väkivallalla.
Miettikää jos joku muu olisi sanonut mitä Aleksi sanoi? Esim Reeo tai Miikka olisi sanonut, että tekis mieli nousta pöydälle ja potkasta Aleksia. Niitähän pidettäisiin ihan mielenvikaisina hirviöinä.
Millullakin meni hermot tossa yks päivä kun Aleksi jatkuvasti käyttäytyy "leikisti" väkivaltaisesti häntä kohtaan.
Aleksi on aivan kuin Ted Bundy !!
Katsokaa Aleksin Ilmettä. Ja Ted Bundyn ilmettä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Miikka ja Reeo taas juonittelee. 1 stream klo 17.04 jne.
Pari min vs. esim merve ja laura puolituntia :D
Hah, joo Reeo ja Miikka juonittelee aina muutaman minuutin, mutta entäs nää muijat, viime viikollakin kun katsoin paljon 247, niin aina oli päällikön huoneessa Merve läskit levällään sängyllä ja Laura ja tää ällö Aleksi hiplailemassa ja suunniteltiin, et miten saavat Reeon häätöön ja kun vaihtoi kameraa niin eikös nää Salla-Milla ollut kylppärissä jauhamassa paskaa ja sitä kesti tunteja.
TALO ON MIIKKAN JA REEON TALO! Muut vaan asuvat siellä hetken ja poistuvat. Varma ja helppo tie finaaliin Miikkan ja Reeon osalta jatkuu :)
onhan siellä muitakin finaalissa. Naisia suurinb osa, nyt jätkille ääniä eli Reiska ja Miikka, siellä on vahvoja naisia Sofian johdolla.
Naisia? Sofian johdolla?
Rakastan tota Aleksin kreisiä katsetta.
Vierailija kirjoitti:
Aleksilla on hieman matala otsa.
Oiskohan joku muukin sanonut Aleksille matalasta otsasta, lippalakki istuu kuin tatti tollon päässä ettei matalaotsaisuus näkyisi. Voi voi reppana.
Petra sopii hyvin joukkoon. Harmi, kun on enää huomiseen. Olisi tänään bileet, edes saunaa ja poreita.
Äh, en nähnyt kisaa. Ei kai Laurasta oikeasti tule uudelleen päällikköä? Oli siinä tehtävässä puuduttavan tylsä. Miksi päällikkökisa oli joku typerä parikisa? Yksilökisa olisi oikeudenmukaisempi. Olispa Karvan voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos. Ylimielisyyden ilmentymä.
Esittelystä ja ekoina päivinä inhosin tätä ylimielistä veetun hokijaa. Mutta kun se liika esittäminen on karsiutunut, niin eipä tämä Miikka ole sieltä pahimmasta päästä tän kauden asukkeja, vaan pikemminkin parhaimmasta. Tämä on saattanut olla melkoinen kovis vähän aikaa sitten ja siitä perintönä on tuo tietynlainen esiintyminen. Mutta hänestä löytyy aimo annos itseironiaa, ja itserionia on ollut kortilla tänä vuonna.
Tuula ja itseironia? 'Asioista pitää pystyä keskustelemaan. Ja pitää antaa sille toiselle mahdollisuus kertoa oma näkemyksensä. Tai minä ainakin olen tätä mieltä, en sitten tiedä muista.'
Nabbe ja itseironia? 'Minä oella, mut mine ei hallu luokata kettä, ah mä saa migreni ton Karvani kansa.'
Reeo ja itserionia? 'Ja sit annetaan äänet tolle toiselle pullukalle ja luiskaan! Laura on meidän miehiä!'
Laura ja itseironia (tai ylipäänsä mikään huumori)? 'Olen läppämachine.'
Merve ja Itseironia? 'Mä oon kauhee plösö, mä en jaksaaa-a.'
Soffe ja itseironia? *Tääl on tylsaaaaaa'.
Aleksi ja itseironia................
Aleksihan sanoo monta kertaa päivässä, että hän on tyhmä. Tietää tekevänsä paljon hölmöä harkitsematta. Hänellä näyttää olevan hyvin nopea temperamentti, joten jälkeä syntyy.
Nyt noille mumisioille joku megafooni kaulaan. Milla ja Merve !