Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
34221/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kauden Taavi oli komea ja tyhmä ku saapas. Kaikille ei jaeta tasaisesti ulkonäköä ja älliä.

Ja valitettavasti Aleksi vaikuttaa järkevämmältä joka tapauksessa mitä Taavi.

Taavi oli kyllä hyvinkin  järkevä, vaikka sortuikin välillä vainoharhaiseen ajatteluun. Tasapainoinen ja aikuinen. Aleksi on selkeästi häiriintynyt pikkupoika.

Vierailija
34222/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on tuo Sofia kova mimmi

On se, on se....

Kova on jalkovälissä ja iso.

Huh Olipa mela....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34223/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kauden Taavi oli komea ja tyhmä ku saapas. Kaikille ei jaeta tasaisesti ulkonäköä ja älliä.

Taavi oli kyllä hyvinkin  järkevä, vaikka sortuikin välillä vainoharhaiseen ajatteluun. Tasapainoinen ja aikuinen. Aleksi on selkeästi häiriintynyt pikkupoika.

Taavi oli kyllä aivan täysjärkinen verrattuna tuohon pikkupsykoon.

Taavin äiti tosin ei ollut :D

Vierailija
34224/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on nyt oikeasti alkanut huolestuttaa tuo Aleksi tuolla. Ei vaikuta ollenkaan ihan täysjärkiseltä. Ja ihan jatkuvasti tulee ihmisten iholle ja alkaa hiplailemaan ilman mitään tajua että kaikki ei ehkä pidä siitä.

Erään kerran kylppärissä oli myös häiritsevä tilanne Mian kanssa. Aleksi tuijotti itseään peilistä ja sanoi, että minä en tunne enää itseäni. Mia oli istumassa ja katsoi Aleksia hämmentyneenä ja kysyi, että mitä. Aleksi jatkoi peiliin tuijottamista ja toisti että, minä en tunne enää itseäni. Mia hiljeni vakavana ja mietteliäänä.

Aleksi on kuin Michael Penttilä. Tajutkaa jo !!

Vierailija
34225/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksista samaa mieltä, mutta Taavi oli kyllä todellinen miesbimbo. Sydän hänellä tosin oli paikallaan, eikä häntä voi edes verrata Aleksiin.

Vierailija
34226/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ei tuu selviään päällikön roolista. Ei se miksikä muutu. Lässy mikä lässy.

Vierailija
34227/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hauskat treenuit, näkee vielä 24/7 kun kelaa taaksepäin, itse skabassa Sofia viihdyttävin, kerrassaan mainio

Työvaatteissaan huuteli aina välillä TYLZÄÄ

Miten tuosta saa viihdyttävän :D

Sofia on tylsä asukas. Hänen tilalla voisi aivan hyvin olla henkari, jolle ripustettaisiin mauttomia asuja. Yhtä paljon sisältöä molemmissa.

Vierailija
34228/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aleksi666 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on nyt oikeasti alkanut huolestuttaa tuo Aleksi tuolla. Ei vaikuta ollenkaan ihan täysjärkiseltä. Ja ihan jatkuvasti tulee ihmisten iholle ja alkaa hiplailemaan ilman mitään tajua että kaikki ei ehkä pidä siitä.

Erään kerran kylppärissä oli myös häiritsevä tilanne Mian kanssa. Aleksi tuijotti itseään peilistä ja sanoi, että minä en tunne enää itseäni. Mia oli istumassa ja katsoi Aleksia hämmentyneenä ja kysyi, että mitä. Aleksi jatkoi peiliin tuijottamista ja toisti että, minä en tunne enää itseäni. Mia hiljeni vakavana ja mietteliäänä.

Aleksi on kuin Michael Penttilä. Tajutkaa jo !!

Höpö höpö lopettakaa jo.

Vierailija
34229/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura häkkiin.

Vierailija
34230/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhosin Taavia, mutta hänhän on suorastaan älykkö verrattuna Aleksiin. Taavillakin oli sentään hetkensä, ja se perheriitely LiimaLassen kanssa oli oikeastaan aika hellyttävää, rakkauvvella riieltyä. Kun vertaa tähän ilkeään ja silti tylsään kauteen. Kun olisivat edes hauskasti ilkeitä niin kuin joku Jassu, mutta ei. Tosikoita talo täynnä. 

Vierailija
34231/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ei tuu selviään päällikön roolista. Ei se miksikä muutu. Lässy mikä lässy.

Laura haluais niin ottaa Merven taas loisimaan huoneeseensa, mutta kehtaako tehdä sitä päätöstä toista viikkoa putkeen?

Vierailija
34232/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi vetää roolia. Kuinka sokeita kaikki on?

Aleksin haaveammattikin on näyttelijä.

Vierailija
34233/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on niin paljon selkeitä merkkejä siitä, että kotelossa on jotain pahasti vialla.

Vierailija
34234/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ainoat aidot hetket oli kun ylpeästi kertoi sammakonkidutus tarinoita, tai kun kylmä ilme naamallaan silmät loistaen haaveili väkivallasta. Creepy.

Vierailija
34235/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo sanoi että Heidi laitetaan luiskaan kun sopiva tilanne tulee

Vierailija
34236/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten? Jos ei tykkää, niin ei tykkää. Oli näyteltyä tai aitoa.

Vierailija
34237/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeolla on jo pakomielle saada Aleksi ulos. Makkarissa Tuula muumo, Nabbe, Miikka, ja siellä kertoilee, pelkää itsekin olevansa häädössä, juu ja haluaa Millun ja Karvanin myös häätöön. 

Vierailija
34238/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Salla muka kuiskaa???

Vierailija
34239/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallasta tullut mun uus lemppari  :)

Vierailija
34240/100630 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hauskat treenuit, näkee vielä 24/7 kun kelaa taaksepäin, itse skabassa Sofia viihdyttävin, kerrassaan mainio

Työvaatteissaan huuteli aina välillä TYLZÄÄ

Miten tuosta saa viihdyttävän :D

Sofia on tylsä asukas. Hänen tilalla voisi aivan hyvin olla henkari, jolle ripustettaisiin mauttomia asuja. Yhtä paljon sisältöä molemmissa.

Niinpä. Kaikki on vain päälleliimattua. Ei asut ja meikit tee kenestäkään mielenkiintoista, kun sisältö puuttuu. Sama koskee myös eilen pudonnutta Mathiasta. Yrittää niin kovasti olla erikoinen ja mielenkiintoinen, että oma persoona ja sisältö puuttuu täysin. Lopputulos on molemmissa tapauksissa tylsä ja ontto.

Ketju on lukittu.