Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kannattaa Nabazia?
Koska Nappe on kolmanneks paras Repen ja Miken jälkeen ja se ei ikinä nimeä niitä. Turvaa niitten matkan finaaliin. Ihanat miehet. Muijat kaikki juorukellojäkättäjiä luiskaan vaan.
Kertokaa nyt JOKU miks äänestätte Sallaa? Aivan tampio ja luulee olevansa jotain. En ymmärrä kun en oo mitään positiivista nähny siinä että se on talossa. Avatkaa
Vierailija kirjoitti:
Se Milanasta kirjoitettu kommentti oli Heidin tekemä. Juuri paljastettiin televisiossa.
Kommenttihan oli täyttä asiaa, juuri tuollainen Milena on.
Nabaz pk-huoneessa: Mä oon niin niin häpy 🙃
No nyt vois lettu lehahtaa sillille ja talosta pihalle
Vierailija kirjoitti:
Pelastetaan Milla!
Hän tarvitsee paljon ääniä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän säälittää Milena. Tais olla ainoa, joka sai noin ilkeän viestin.
Ei säälitä. Julkkistyrkky.
Julmaa. Sääli ja empatia kuuluvat ihmisyyteen.
Äh, tuo Nabaz on kyllä ärsyttävä. Ei tuo ole viihdyttävä asukas.
Vierailija kirjoitti:
Äänestitte sitten ärsyttävän, typerän, ilkeän teeskentelijän turvaan.
Tuotanto näkee sössöttäjässä markkinaraon, äänestyksillä ei ole mitään tekoa, uskokaa jo.
Kuulitteko mies sanoi mä olen niin HÄPY, kiesus sentään vituiks meni.
Eipä tainnut Nabaz ainakaan Pirkalle puhua suoraan tai olla reilu.
Onko tuolla Nabella tekohampaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa kaksi seksipalvelua suoraan sanoen anaaliaukkoaan rahasta myyvää ihmistä. Sanoma seksityön glorifiointikampanjan takana.
En ymmärrä miksi asukkaiden toiminta millään tavalla vaikuttaisi katsojien elämään. Sitä paitsi niitä palveluja myyvät elävät työnsä ulkopuolella ihan tavallista elämää, käyvät kaupassa, siivoavat, tapaavat ystäviään.
Joka on täysi valhe. Suuri osa maailman prostituoiduista on huumeidenkäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu että kun täällä laittaa peukkua ylös niin samalla menee peukku alas 😂eli todelliset mielipiteet on mitä on 😂
Vaikka kirjoittaisi kuinka asuallisen ja puolueettoman kommentin niin se saa ekaksi alapeukun. Joku siis alapeukuttaa huvikseen
Kommentti voi olla ihan asiallinen, alapeukku voi tuolloin tarkoittaa vain sitä että joku ei ole asiasta samaa mieltä. Toki joku voi huvikseenkin vain häiriköidä
Matthias laivalle Virolaisten vartijoiden kanssa.
"Me tulee kaveri", kohta laitan muten päälle
Lettumies kotiin