Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mua ärsyttää jos Milla lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Se parta on Karvanin oma asia🙄
Ei ole! Se on meidän parta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme hyypiö tuo Reeo..Koko ajan vaan kyttää muita pirullinen hymy naamalla..eihän tuo puhu ees muiden kuin Miikan kanssa !!
Ei ainakaan fantasioi kenenkään potkamisesta
Mistä sen tiedät? Harva uskaltaa kertoa kyseenalaisista fantasioistaan ääneen, vaikka niitä monilla onkin. Hiljaa oleminen ei ole tae yhtään mistään.
Tuo oli vain kielikuva. Kirjoittaja tarkoitti, ettei ole ilmiselvästi väkivaltainen toisin kuin Aleksi.
Niin? Tiedätkö ettei väkivaltaisuus näy aina päällepäin eikä tule ilmi läheskään kaikissa tilanteissa. Sinä et voi tietää kenenkään väkivallattomuudesta tai väkivaltaisuudesta tv-ohjelman perusteella.
No eiköhän se ole kaiken järjen mukaan todennäköisempää, että väkivaltaisin on se joka on harjoittanut väkivaltaa ja vielä haaveilee siitä ääneen moneen kertaan.
Jokaisessa ihmisessä on väkivaltaisia piirteitä. Sinussakin.
No niin, nyt sitten Salla hyphyyn tällä kertaa. Pelastetaan Nabbe ekana niin riittää viihdettä ensi viikollakin ja saadaan Reeolle ja Miikalle tukea heidän matkallaan finaaliin ja BB 2020:n voittoon (ihan sama kumpi voittaa).
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien jos mua väsyttää tai ramasee niin käytän uutta sanaa: Mervettää.
Suurin osa ihmisistä ei katso ohjelmaa. Voi mennä hauska vitsi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä pelottaa että Terhi lähtee!
Mua pelottaa jos Jorma-Anneli lähtee.
Miikka ei todellakaan mieti kaikkien hyvinvointia.
Milena on oman elämänsä sankari, omassa harhaisessa maailmassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähtien jos mua väsyttää tai ramasee niin käytän uutta sanaa: Mervettää.
Suurin osa ihmisistä ei katso ohjelmaa. Voi mennä hauska vitsi ohi.
No sitten ei kannata tässä ketjussa olla.
Mulla on rusua ikävä. Harmi että tippui liian aikaisin:(
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin pastilleista joku aika sit olohuoneessa. Heidi sanoi, et antaa kyllä Miikalle, mut ei Reeolle (ilmavaivat?). Reeo tähän: "hä, siis sä annat Miikalle, mut et mulle? Ai .. Pastilleistako me puhuttiin!" Heidi katsahti kummissaan ja varmaan vähän inhoten Reeoo eikä sanonut mitään. Ketään ei naurattanut.
Itse ajatellut Reeoa Heidin isähahmona talossa. Ehkä myös Heidi ajatellut näin.
Reeo on saatava talosta ulos. Miikan voittomahdollisuudet pienenee Reeon myötä. Kunpa tajuais ajoissa.
Kiitos päivä nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaisi olla jos olisin tuolla ja Reeo on. Ahdistaisi jos oma tyttö(ei oo tyttöä) olisi tuolla Heidi ja kuinka Reeo haluaa luiskaan jos ei nyt niin silloin kun hänelle sopii.
Pari tuntia sitten kun Miikka ja Reeo "rekrytoivat" Nabbea nimeämään Allun seuraavassa häätöäänestyksessä. N ei innostunut vaan edelleen halusi antaa äänen mm. Heidille, niin siihen HETI olivat Reeo ja Miikka valmiit. Voi Heidi parkaa😢
En usko et Reeo oikeesti lähtee tohon. Koko ajan pitänyt Heidin puolia ja eilen puhuivat, etteivät anna toisilleen ääniä.
et oo seurannut 24/7 tottakai sanoo mutta sopiva hetki ja lemppaa
Jep. Ei Reeo oikeasti välitä siitä, feikkaa hyvin.
Jos mä olisin tuolla niin sanoisin Nabazille että uskallapas mainita Pirkan tai Daiyanan nimeä, muuten lätty lätisee!
Vaikka nabbe vaikuttaa melkoisen feikiltä ja pelaa hoonosoomiesityksellään, milla mieluummin pois jatkuvasti narisemasta. Ei osallistu mihinkään muuhun kun valittamiseen sallan kanssa. No points. Nabbe tekee aamupalat ym, ehtii pois myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee Petra ja ma alkaa valmennus. aiku ihanaa.
Ja Petra yöpyy päällikköhuoneessa, eli ennen tiistaita ei nimetä uutta päällikköä?
Toivottavasti jossain vaiheessa tulee häätöäänestys, jossa kaikki asukkaat mukana ja yleisö äänestäisi sitä, jonka toivoisi poistuvan talosta. Täältä lähtisi Sofialle rutkasti ääniä. Tympeää katsoa puhetapaa myöten teennäistä käytöstä, jossa vain minäminä meikkeineen ja vaatteineen keskiössä. Ryhmätehtävässäkin ainoana luovutti. Ällöttäviä bisneksiään on mainostanut. Näennäisesti ystävällisen käytöksen varjossa on vaikuttanut vahvastikin nimeämisiin. Sofia ulos ja pian!
Pliis Terhi ekana turvaan! Haluun kuulla Paavo Pesusieni juttuja!💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä pelottaa että Terhi lähtee!
Mua pelottaa jos Jorma-Anneli lähtee.
Pääasia et spläässi jatkaa!
Aleksin huumori on niin parasta.
Mä uskon et se haluis finaaliviikolla Miikan ja Heidin kanssa.