Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Oikea bb talon ystävä uskaltaisi sanoa suoraan Nabbelle esim että kuule lopeta tuo ininä ja pyydä Karvanilta anteeksi ja lopeta syyttely kun kansa äänestää. Miksi pitää vaan myötäillä Nabbea hänen kiukuistaan.
Ylimielisiä vielä piisaa talossa
- Sofia
- Tuula
- Nabbe
- Reeo
Hyvä esimerkki oli kun Sofia nimesi itsensä ja Nabben, jotta sai Rusun ulos.
Voi että kun se olisi kostautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin pisteet romahtanut mun silmissä.
Mun silmissä Heidin pisteet taas on noussut kohisten.
Mä en tykkää siitä, että hosuu joka puolelle eikä osaa päättää kenelle on lojaali.
Mun miielestäni on hyvä merkki, että ihminen ei osaa pelata. Pelurit on usein pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milenakin niin ruskea kieli..
sehän on pelannut kaksilla korteilla, Laura sai oljenkorren ja sisko ilmoitti varo aamukerhoa tai jotain sinnepäin. Laura tietää missä mennään.
Ketkä kaikki on kuulunu aamukerhoon?
Reeo, Nabbe ja Milena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milenakin niin ruskea kieli..
sehän on pelannut kaksilla korteilla, Laura sai oljenkorren ja sisko ilmoitti varo aamukerhoa tai jotain sinnepäin. Laura tietää missä mennään.
Ketkä kaikki on kuulunu aamukerhoon?
Reeo, Kirsi, Nabbe, ja luultavasti Milena.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe on draama queen, vaikka muuta väittää. Hänellä tuolla eniten draamoja tulee muiden kanssa.
Vaarallinen talossa, ulos heti, akavat muuten sotimaan
Nyt kun tulee päällikkö, muille vois olla käpylehmien tekoa ulkona tai muuta vastaavaa. Helvetti ja taivas olisi hyvä myös. Ei näistä lässyn lässyn tehtävistä katsoja saa mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä toi Nabbe vaahtoaa? Että hän tai minä?
Nabaz haluaa olla the only exotic guy in the house. Sinänsä helppo valinta. Karvan vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä. Nabaz taas ei. Ilkeys, itsekeskeisyys ja tyhmyys on tullut sangen selväksi.
Karvan nuoli ylös, Nabaz nuoli alas.
Mitä aleksi näkee tossa valaassa? Ja sitten toi valas luulee, että saa vaikkapa aleksin helposti. Ihme touhua. Ei oo aleksin tasoinen millään mittarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin pisteet romahtanut mun silmissä.
Mun silmissä Heidin pisteet taas on noussut kohisten.
Mä en tykkää siitä, että hosuu joka puolelle eikä osaa päättää kenelle on lojaali.
Mun miielestäni on hyvä merkki, että ihminen ei osaa pelata. Pelurit on usein pahoja ihmisiä.
pelaaminen ja lojaalius on täysin eri asioita. Heidi kyllä myös pelaa.
Vierailija kirjoitti:
No, Kirsi ei ollut oikeudenmukainen. Täyttä faktaa. Miksi nuo siitä lausahduksesta suuttuivat.
Nabbe hermostui kuin sai taas muistutuksen että uudet tietää hänenkin juonensa ja ovat nähneet kaikki dramaattiset esitykset mille Nabbe on naureskellut jälkeenpäin.
Aleksi juoksee sylistä syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula näyttää aidosti ilonsa, surunsa, suuttumuksensa. Ei Tuula pääse finaaliin eikä voita. Antaa mummon olla väriläikkänä talossa vielä kuukausi. Mua ei Tuula enää ärsytä. Maalaistyttö Tuula juuriltaan.
Mulla ärsytys on enemmänki muuttunu huvitukseksi. :D
Samoin.
Kyllä kansa tietää!
Ja eilenaamulla kun haahuili joku kasvomaski päässä, meinasin saada sydänhalvauksen, yhtäkkiä kuvaan käveli pelottava hahmo joka kiisi kovaa kyytiä ruudun poikki. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä aleksi näkee tossa valaassa? Ja sitten toi valas luulee, että saa vaikkapa aleksin helposti. Ihme touhua. Ei oo aleksin tasoinen millään mittarilla
Ai, aleksi olikin sen miehen kainalossa, luulin että sen hitmixin kanssa. No kuitenkin, mitä näkee santerissa?
Kuinka poistaa alapään karvat ilman jälkikutinaa ja näppyjä?
Hyi mikä limanuljaska tuo Aleksi. Koko ajan jossakin iholla kiinni kun iilimato.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä kestä puhut, mutta Aleksi on juuri se "höntti", kuten häntä äsken kutsuivat, ja hiplaa tuolla milloin Sofiaa, milloin Merveä, milloin Miaa.
Vierailija kirjoitti:
Karvanissa on jotain ilkeetä.
Siinä asuu pieni (tai iso) incel.. Kyllä sen huomaa, vaikka yrittää käännellä sitä joksikin muuksi.
Nabbe on draama queen, vaikka muuta väittää. Hänellä tuolla eniten draamoja tulee muiden kanssa.