Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
24461/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi ei ole yhtään Mervestä kiinnostunut. Kunhan pelailee ja pitää Merven tyytyväisenä. Laura on selvästi myös aika Aleksin pauloissa.

Vierailija
24462/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aleksi näkee tossa valaassa? Ja sitten toi valas luulee, että saa vaikkapa aleksin helposti. Ihme touhua. Ei oo aleksin tasoinen millään mittarilla

Millussa? Aleksihan vaan leikkii sen kanssa. Ei ole aidosti kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24463/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi nojailee myös miehiin ja koskettelee ihmisiä yleisesti. Toiset on sellaisia.

Vierailija
24464/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Kirsi ei ollut oikeudenmukainen. Täyttä faktaa. Miksi nuo siitä lausahduksesta suuttuivat.

Nabbe hermostui kuin sai taas muistutuksen että uudet tietää hänenkin juonensa ja ovat nähneet kaikki dramaattiset esitykset mille Nabbe on naureskellut jälkeenpäin.

Ei, vaan se on niin hel...tin tyhmä _ettei ymmärrä_ että noi on nähneet Kirsin & co juonittelut

Vierailija
24465/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku isä ja äiti riitelis keittiössä ja lapset on hiljaa kauhuissaan olohuoneessa tai makkarissa.

Vierailija
24466/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö Nabaz anteeksi Karvanilta. Toivottavasti nyt ilmapiiri kepeempi.

Vierailija
24467/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidin pisteet romahtanut mun silmissä.

Mun silmissä Heidin pisteet taas on noussut kohisten.

Mä en tykkää siitä, että hosuu joka puolelle  eikä osaa päättää kenelle on lojaali.

Mun miielestäni on hyvä merkki, että ihminen ei osaa pelata. Pelurit on usein pahoja ihmisiä.

pelaaminen ja lojaalius on täysin eri asioita. Heidi kyllä myös pelaa. 

Heidi on kaksinaamainen tyyppi. Lippuäänestyksessä antoi äänen Miikalle ja käsiäänestyksessä Lauralle. Laura kuitenkin pelasti hänet häädöltä, joten kiittämätön tyttö ja on niin kiinni roomalaisissa edelleen👎

Vierailija
24468/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe: "sä sano mun naamaa tsoukki, älä luokata mua"

Karvan: pyysin jo anteeks eli pitääkö meidän pitää täällä negatiivinen fiilis?

On loukkaavaa iskeä päälle.

Nabbe: ma sano teessä että ole surullinen. Mul o kaks valinta olla täällä tai lähte pois.

Älä ota ikinä enää Kirsi nimi!

Mul ei oo mitään negatiivista sua

Vierailija
24469/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa kun Nappe ja Karva tappelee😬

Vierailija
24470/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappe ulos ihan kahjo on.

Vierailija
24471/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabas " Kuuntele mua, sä et voi sanoa, miten sä voit loukata, me olla surullinen koko päivä , se ei oo reilua"

Tuohon Milla " Mutta ette tekään ole käyttäytyneet kauhean kivasti , jos saa ihan suoraan sanoa" .

Karvan " Kyllä juuri näin

Milla " Voi miettiä sitä omaa käytöstä"

Karvan " yksi pieni lause"

Milla " Joo

Karvan " En tajua miten kaikki täällä leikkii jotain jeesusta, ja kun jollain pääsee yksi pieni lause suusta, niin se on se huonoin ihminen ( tossa vaiheessa Nabas ja Sohva on jo pois tilanteesta), ottakaa nyt rauhas"

Miika " Sä oot nyt ainut kuka kiehuu tässä nabaksen kanssa, että älä nyt sano meille, että ottakaa rauhassa" 

Karvan " eiku tarkoitan niitä, jotka mulle huutaa "

Tottahan tuo on mitä Karvan sanoi. Jerryn putoamisen jälkeen siitä Rusun täysin harmittomasta lausahduksesta, jonka olisi voinut tulkita vaikka kehuksi, Nabaz ja Sofia nosti hirveän metelin. Ikäänkuin he päättäisivät, mitä saa sanoa tai ei.

Siis tekopyhistä tekopyhimpiä. Itse haukkuvat muita kellon ympäri, mutta heidän ystävistään ei saa sanoa mitään. Ketä noi luulee olevansa, kun yrittävät hiljentää muut? Mä ainakin olisin sanonut vielä päälle, että Hei mä olen nähnyt kameroista, miten ikävästi Kirsi käyttäytyi, ja mulla on syyni olla pitämättä kyseisestä ihmisestä, antakaa kaikille mielipiteen rauha!

Vierailija
24472/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin laura pääsee päällikköhuoneeseen?

Vierailija
24473/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että tuotanto pistää Namazin heti ulos. Ehkä jo kartoittaa tilannetta, muiden asukkaiden osalta, eikä meidän katsojienkaan tarvitse nähdä eikä kuulla noin raivopäistä touhua.

Vierailija
24474/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi juoksee sylistä syliin.

Kylkähän se näyttää olevan niin, että tytöt hakeutuvat hyvin mielellään Aleksin viereen nyhjäämään. Enkä yhtään ihmettele😁

Vierailija
24475/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe on draama queen, vaikka muuta väittää. Hänellä tuolla eniten draamoja tulee muiden kanssa.

Ja ne hänen eiliset puheensa olivat aika creepy, kun vannoi kostavansa. Suhtautuu ihan liian vakavasti taloon ja siellä saamiinsa "ystäviin". Haloo, kaikki on siellä pääasiassa pelaamassa, ei leikkimässä yläastetta.

Vierailija
24476/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei voi sanoa Nabazille, että hän ei päätä sitä, mitä muut asukkaat saavat sanoa tai ei. Kyllä on tyhmä äijänkäppänä.

Vierailija
24477/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että Karvan olisi sanonut Nabazille että jos hänen ystävä talossa häädetään niin Nabaz eimoiti sanallakaan eikä puhu nimellä hänen ystävästään. Vai onko se Nabazin etuoikeus?

Vierailija
24478/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä kaudella ole ulkoviikkoa? Tai edes ulkoöitä? Huomasi aamulla, että Salla oli talon valokeilassa, kaikki melkein halusi jutella sille.

Vierailija
24479/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Merve voi niistää nenäänsä kirnuaa räkää päivästä toiseen. Santerille kova pala jos rakas Nabbe kärrätään ulos.

Vierailija
24480/100630 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aleksi näkee tossa valaassa? Ja sitten toi valas luulee, että saa vaikkapa aleksin helposti. Ihme touhua. Ei oo aleksin tasoinen millään mittarilla

en tiedä kestä puhut, mutta Aleksi on juuri se "höntti", kuten häntä äsken kutsuivat, ja hiplaa tuolla milloin Sofiaa, milloin Merveä, milloin Miaa.

Sillä on pieni haaremi siellä:)

Ketju on lukittu.