Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Helvetin tylsät illalliset. Kamera pois sieltä, täytyyhän siellä nyt olla jotain mielenkiintosempaa menossa.
koko päivän kirsi on ollut jommassa kummassa kamerassa märehtimässä salla-vihaansa. miten poistuu itse jos joutuu olemaan 9 viikkoa samassa paikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Milenan kulmakarvat on?
Varmaan perseessä
Karvanilla 😅
Siis mitä toi krokotiilinkyyneleitä itkevä sanoi, jotain tyyliin "Mä teen tääl tosi paljon töitä sen eteen et olisin muille mukava, mutta se ei tuu multa luonnostaan"? 🧐
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niin paljon duunia sen eteen että mä oisin mukava -Kirsi
Siis millainen ihminen joutuu erikseen tekemään töitä sen eteen että olisi mukava muille ihmisille? Eikö se ole ihan itsestäänselvyys? Mistä vetoa että tämäkin itku tulee koosteeseen sunnuntaina ja Kirsi kerää sympatiaäänet kun samaan aikaan ne Sallaan kohdistuvat kiusaamiset ja nälvimiset jätetään näyttämättä
Kirsihän jutteli juuri Milenalle, että joutuu joka päivä hillitsemään itseään, ettei raivoa tuolla ja revi ihmisiä hiuksista. Pelottava tyyppi.
Huvittava tää Kirsiteatteri :D tarina etenee itkunsekaisesta purkautumisesta Sallan haukkumiseen ja koppavaan yli-itsevarmuuteen, seuraavassa lauseessa analysoidaan taas jotain pelitaktiikoit. Ihan kuin olisi Taavin ohjaamassa vuoristoradassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä karvasta täällä puhutaan?
Pillunkarvasta
Milenan kadonneista kulmakarvoista, jotka ovat Karvanilla 😅
Tavallaan Kirsi. Toisaalta ja tavallaan. Nyt Kirsi puhuu äänestäjille pelko persiissä. Siis tavallaan ja toisaalta.
Nyt itkee. Jos jää taloon niin ei tuosta muutu. Jatkaa samaan tahtiin. Tajuaisi sen sai myös ääniä myös muilta, kun vaan uusilta.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä! Nopeasti Kirsin ilmeet muuttuu! Yrittää manipuloida koosteeseen klippiö, ett Salla häädettäis, koska muutoin neiti hyppää aidan yli Voi Nenä sentään mikä nenäkkyys!
Pelkkä peliliike taas tuo ns itkuesitys. Salla vaan osuu hermoon, koska näkee Kirsin pelin läpi.
Salla on sen ikäinen, että on tullut törmättyä monenlaisiin ihmisiin ja varmasti haistaa toksiset ihmiset jo kaukaa. Salla ei tainnut olla naimisissa? Deittaillessa nimittäin tulee nähtyä koko persoonallisuushäiriöiden kirjo:D
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä toi krokotiilinkyyneleitä itkevä sanoi, jotain tyyliin "Mä teen tääl tosi paljon töitä sen eteen et olisin muille mukava, mutta se ei tuu multa luonnostaan"? 🧐
Yrittäisi kovemmin, jos tuo on lopputulos.
Pitäisikö Kirsi hakea jo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuo Kirsi nyt itkee? Alkaako jääprinsessa murtua?
Ymmärrettävästi pitää välillä purkaa tunteita. Osa on käyttäytynyt tällä viikolla aivan älyttömästi. Sitä Sallan tapaa purkaa vähän väliä muille kuinka ei ole porukassa, ja Tuulan häätöpisteistä kilahtamisista.
Niin, ja mistä tai kenestä johtuu että Sallalla on tarve puhua ulkopuolisuuden tunteistaan? Aivan.
Mitähän eroa on Karvanin ja Sallan tavoissa? Olisiko se että toinen yrittää tutustua eikä vetäydy syrjään? Valittaen vielä kuink häntä ei ymmärretä, mutta ei hänkään ymmärrä noita muita. Se ettei toiset jo talossa olleet jaksa enää juhlia parin päivän päästä jotain juuri tullutta kun ovi käy kokoajan. Tätä on kaikeksi jopa studiossa sanottu kuinka porukka väsytetään tuohon uusien tulvaan ja nämä on ne lähetykset myös nähneet. Aivan idioottia sitten mennä tuonne valittelemaan kuinka hänet pit huomioida erityisesti. Tuolla on kuitenkin paljon heitä jotka on sujahtanut porukkaan.
Karvanin karvat menee kyllä tohon ateriaan.
Ohjaajakin kyllästyi kuuntelemaan Kirsin krokotiilinkyyneleitä :D smooth kameranvaihto zoomatun valopallon kautta Sallan lautaseen
Ai että Kirsi itkee. No se on ihan hyvä, että itkee, jos on tajunnut miten ilkeä ja inhottava ihminen hän itse on ollut joillekin asukkaille.