Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä! Nopeasti Kirsin ilmeet muuttuu! Yrittää manipuloida koosteeseen klippiö, ett Salla häädettäis, koska muutoin neiti hyppää aidan yli Voi Nenä sentään mikä nenäkkyys!
Pelkkä peliliike taas tuo ns itkuesitys. Salla vaan osuu hermoon, koska näkee Kirsin pelin läpi.Salla on sen ikäinen, että on tullut törmättyä monenlaisiin ihmisiin ja varmasti haistaa toksiset ihmiset jo kaukaa. Salla ei tainnut olla naimisissa? Deittaillessa nimittäin tulee nähtyä koko persoonallisuushäiriöiden kirjo:D
Surullista mutta niin totta että naurahdin
Miten Salla on muka kohdellut muita huonosti? Erään puheista saa sen käsityksen.
Kirsi näyttelee ja Sallaa kritisoi. Salla on nähnyt tuon 24/7 ja ei Miikka tiedä kaikkea. Tuolla talossa saa apua jos nyt on hermona mutta pitää kameralle puhua. ULOS.
Kirsi:
"Osasin ennakoida tätä, joko mä oon tai en oo häädössä, oon tosi hyvä kilpailija ja siks mä oon häädössä!
....
Mä mä mä mä mä...
....
Sitä miettii ooks mä kiukutellu tän viikon aikana ja miltä tää näyttää (tai miten tää on näytetty)"
Kuule Kirsi, tiedoksesi kun ulos pääset: Me jotka ollaan jouduttu 24/7 katsomaan, ja yhtä ja samaa naamaa molemmista kameroista pahimmillaan seuraamaan, niin on tosiaan niin että Kirsi on kypsä tapaus, joka olis hyvä poimia pois tuolta mätänemästä. Mitä pikemmin, sen parempi.
Taas ärsyttää toi Mathiaksen sohlaaminen tossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti vanhemmat tuntee hyvän kolleegan, toi nainen tarvii apua
Sen minkä on vanhemmat rikkoneet, saa joku toinen korjata 😅 Laadukasta vanhemmuutta.
Jep, hienon ja tasapainoisen tuotoksen ovat psykologivanhemmat saaneet aikaiseksi.
Salla on aikuinen nainen ja monia kokemuksia rikkaampi kun tää Kirsi tyttönen 25 vee. Nyt tuolla höpöttelee ja Miikka empatisoi, just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Salla on tehnytkun Kirsi sitä noin paljon vihaa? Sanoi jotain, että Salla on käyttäytynyt tosi huonosti useampaakin asukasta kohtaan. Onks kuka kärryillä mistä kenkä puristaa?
Vai sellaista sun harhoissa tällä minuutilla.
Ihan 24/7-palvelua katsomalla olisit itsekin voinut asian todeta, mutta eihän sinulla raukalla ole varaa edes sitä hankkia. Sokeana puolustelet täällä Kirsiä, joka lienee läheisesi.
No mitä väliä sillä on, olemme parhaita ystäviä ja yritän vaan auttaa!!!
En olis tohon päälle tota soossia kyl laittanut. Koko kala ui nyt siinä.
Katkesiko kahvakuulan kamelin selkä...?
Ei kovin tymäkkää tekoa tainnut ollakaan.
Nonni Korsi meni vetää itkut ja puhui vähän kameralle tietää että
huominen matsku kuvataan nyt..
on se järkky mitän ei ole nimitellyt..
kaikki sanomiset nyt Kirsille tv:stä kun e edes itse tajuu ja Miikkakin joo jo mies..
Kirsin kaltaiset tyypit ei näe itsessään mitään vikoja. Näitä riittää. Talossakin.
Vierailija kirjoitti:
Salla valittaa vähän kaikesta. Milla olis pärjännyt talossa paremmin ilman Sallaa. Vaikuttaa ihan erilaiselta.
Salla puhuu ihan asiaa ja kaikki alkoi niin pienestä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö muuten ensi viikolla jatkuu keskiviikon häädöt?? Kiitos
Miksi tavallinen kysymys alapeukutetaan??
Mathias. Lopeta välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Miten Salla on muka kohdellut muita huonosti? Erään puheista saa sen käsityksen.
Ei tykännyt Kirsin vapaasta suhtautumisesta ja yolo-asenteesta sukupuolitauteihin
"Sitä saa mitä tilaa
Ehkä opit sen sä nyt
Jos kaiken itse pilaa
On turha olla pettynyt"
For u, Kirsi 💋
Mitä mieltä olette itse BB:stä , minun mielestäni aiempi oli miellyttävämpi ääneltään.
Jotenkin odottaa vieläkin, että sama ääni kuuluttaisi aamulla, "Hyvää huomenta, kylpyhuoneessa on nyt kuumaa vettä "
Samoin haluaisin Elinan takaisin juontamaan sunnuntai lähetyksiin.
Kirsi tuntuu olevan liian fiksu monelle talossa olijalle ja aika monelle katsojallekin... harmi jos Kirsi laitetaan sen takia pihalle, että ihmiset ei ymmärrä tätä faktaa. Taas tehdään loppukaudesta tylsääkin tylsempi, jos Kirsin veroinen asukas jättää nyt talon. Menee aika lailla maku koko ohjelmasta, jos joutuu kuuntelemaan Heidin, Millan tai Sallan tyhjänpäiviäsiä jorinoita. Et hohhoijaa ja järki käteen nyt ihmiset.
Salla valittaa vähän kaikesta. Milla olis pärjännyt talossa paremmin ilman Sallaa. Vaikuttaa ihan erilaiselta.