Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
22021/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla on aikuinen nainen ja monia kokemuksia rikkaampi kun tää Kirsi tyttönen 25 vee. Nyt tuolla höpöttelee ja Miikka empatisoi, just. 

Sitten voisi odottaa Sallan käyttäytyvän kuin aikuinen 😱

Vierailija
22022/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Mathias auttamassa Karvania tarjoilussa ja viinijutuissa. Kunpa saisi jäädä taloon, hänellä voisi olla vielä paljon annettavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22023/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa, mistä tuo Kirsin viha Sallaa kohtaan johtuu?

Vierailija
22024/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla on tosi kaunis tuossa juhlalookissaan. Eikä Millassakaan mitään vikaa.

Vierailija
22025/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Mathias auttamassa Karvania tarjoilussa ja viinijutuissa. Kunpa saisi jäädä taloon, hänellä voisi olla vielä paljon annettavaa

Toivottavasti lähtisi heti Kirsin jälkeen kiekumaan kotiinsa.

Vierailija
22026/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä! Nopeasti Kirsin ilmeet muuttuu! Yrittää manipuloida koosteeseen klippiö, ett Salla häädettäis, koska muutoin neiti hyppää aidan yli Voi Nenä sentään mikä nenäkkyys!

Pelkkä peliliike taas tuo ns itkuesitys. Salla vaan osuu hermoon, koska näkee Kirsin pelin läpi.

Salla on sen ikäinen, että on tullut törmättyä monenlaisiin ihmisiin ja varmasti haistaa toksiset ihmiset jo kaukaa. Salla ei tainnut olla naimisissa? Deittaillessa nimittäin tulee nähtyä koko persoonallisuushäiriöiden kirjo:D

Surullista mutta niin totta että naurahdin

Vierailija
22027/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla talossa tunteet vaihtelee, Sallakin kertoi tänään vai eilen että laidasta laitaan. Salla tuli yksin ja ei oo helppo mennä tuonne nyt kun noi on aloittaneet 4.8.  ja vastaanotto ei nyt ollut paras mahdollinen. Reeokin valitti pk huoneessa että yli-innokas kun tuli aamulla korvapuustien kera ja oli ihan iloinen ja jutteli. Ei suatana mitä porukkaa, sortin sakkia. 

Vierailija
22028/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi on epämiellyttävin asukas pitkään aikaan. Aikamoinen saavutus sekin.

Vierailija
22029/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Reeo vähän ollut nyt viime päivät yksin. Siihen vaikuttanee nuo Mathiaksen puheet siitä, että 'Reeo ei ole suosittu talon ulkopuolelle, sen prseennäyttämiset ja kovat otteet sählypeleissä on esillä', niin  ei ole Reeo saanut uusia ystäviä. Toisaalta hän ei saa myöskään häätöääniä, koska mervet ja kirsit tykkää nyt, että Reeo on riisuttu aseista, so. hänen apurinsa Marko, Rezu on häädetty. Miikkaa pidetään puolestaan kansansuosikkina.

Onhan tuossa oma mielenkiintonsa, miten pitkälle Reeo pyristelee. Lievää väsymystä on jo havaittavissa. Ei taitanut stadin kova kundi arvata, että puheillaan ja liittoutumisillaan vain maalittaa itsensä ja liittolaisensa? Mutta ehkä hän pystyy vielä saamaan uusia liittolaisia. 

Reeollahan on tällä hetkellä ihan hyvät asemat talossa, ja on ihan tarkoituksella jättäytynyt vähän sivummalle tapahtumien keskipisteestä. Hänellä on liitto Kirsin ja kumppaneiden suuntaan ja Heidin kautta taas kytköksiä toiseen liittoon. Mutta voihan se jossain välissä olla negatiivinenkin asia, että jää liikaa syrjemmälle. Muutenkaan Reeo ei vaikuta sellaselta että jaksais isossa porukassa mennä omia juttuja laukomaan väliin.

Vierailija
22030/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi tuntuu olevan liian fiksu monelle talossa olijalle ja aika monelle katsojallekin... harmi jos Kirsi laitetaan sen takia pihalle, että ihmiset ei ymmärrä tätä faktaa. Taas tehdään loppukaudesta tylsääkin tylsempi, jos Kirsin veroinen asukas jättää nyt talon. Menee aika lailla maku koko ohjelmasta, jos joutuu kuuntelemaan Heidin, Millan tai Sallan tyhjänpäiviäsiä jorinoita. Et hohhoijaa ja järki käteen nyt ihmiset.

Minusta on paljon rentouttavampaa kuunnella tavallisia kavereiden juttelua kuin jatkuvaa pelitaktiikkaa, juonimista ja läyhäämistä. Toinen positiivista, toinen negatiivista. Kertoo sinusta paljon jos nautit negatiivisesta kiusaamisesta enemmän

Vierailija
22031/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Salla on muka kohdellut muita huonosti? Erään puheista saa sen käsityksen.

Ei tykännyt Kirsin vapaasta suhtautumisesta ja yolo-asenteesta sukupuolitauteihin

Salla on melkoinen mielensäpahoittaja ja aiheuttaa muille asukkaille sen, että hänen(kin) seurassaan pitää olla jatkuvasti varpasillaan. Samoin läyhää ihan yhtä pahasti muista selän takana, mitä on valittanut että muut asukkaat ovat tehneet ennen hänen tuloaan. Eli on ihan yhtä paha kuin mistä muita on syyttänyt.

Vierailija
22032/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että eniten kiroilevat siivoo huomenna.

Vierailija
22033/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvanin karvat menee kyllä tohon ateriaan.

Kharvan kuulu mu taktiika, hilja

Vierailija
22034/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokon kyynel kirjoitti:

Kirsi:

"Osasin ennakoida tätä, joko mä oon tai en oo häädössä, oon tosi hyvä kilpailija ja siks mä oon häädössä!

....

Mä mä mä mä mä...

....

Sitä miettii ooks mä kiukutellu tän viikon aikana ja miltä tää näyttää (tai miten tää on näytetty)"

Kuule Kirsi, tiedoksesi kun ulos pääset: Me jotka ollaan jouduttu 24/7 katsomaan, ja yhtä ja samaa naamaa molemmista kameroista pahimmillaan seuraamaan, niin on tosiaan niin että Kirsi on kypsä tapaus, joka olis hyvä poimia pois tuolta mätänemästä. Mitä pikemmin, sen parempi.

Olet väärässä. 

Vierailija
22035/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla talossa tunteet vaihtelee, Sallakin kertoi tänään vai eilen että laidasta laitaan. Salla tuli yksin ja ei oo helppo mennä tuonne nyt kun noi on aloittaneet 4.8.  ja vastaanotto ei nyt ollut paras mahdollinen. Reeokin valitti pk huoneessa että yli-innokas kun tuli aamulla korvapuustien kera ja oli ihan iloinen ja jutteli. Ei suatana mitä porukkaa, sortin sakkia. 

Kirsi valittaa ettei Salla ota muihin kontaktia, Reijon mielestä yli-innokas. Koskaan et voi miellyttää kaikkia

Sallan kannalta oli kyllä epäreilua, että muut uudet saivat tulla pareittain. Yksin tulevana uutena tilanne on paljon haastavampi, kun ei saa siitä toisesta turvaa.

Vierailija
22036/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mathias pätemässä. Olisi jo hiljaa.

Vierailija
22037/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla osaa syödä oikein, siis käyttää ruokailuvälineitä.

Sallalle ja muille asukkaille voisi opettaa, ettei haarukka ole lapio.

Vierailija
22038/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette itse BB:stä , minun mielestäni aiempi oli miellyttävämpi ääneltään.

Jotenkin odottaa vieläkin, että sama ääni kuuluttaisi aamulla, "Hyvää huomenta, kylpyhuoneessa on nyt kuumaa vettä "

Samoin haluaisin Elinan takaisin juontamaan sunnuntai lähetyksiin.

Sama! Liian robottimaisen tunteeton tämä uusi ääni... Haluaisin kuulostavan ihmiseltä.

Vierailija
22039/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanilta sais varmaan ensiluokkaista munakarvapizzaa.

Vierailija
22040/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni Korsi meni vetää itkut ja puhui vähän kameralle tietää että

huominen matsku kuvataan nyt..

on se järkky mitän ei ole nimitellyt..

kaikki sanomiset nyt Kirsille tv:stä kun e edes itse tajuu ja Miikkakin joo jo mies..

Niin, et tääkin on nyt kamala juttu, kun Kirsi näyttää tunteensa. Koittakaan nyt ihmiset käsitellä omat traumanne ihan keskenänne, älkääkä purkako niitä täällä.

Kirsi on aito ja ihanan tuntuinen ihminen ja toivon valtavasti, että pääsee jatkoon. Ihan vain teidänlaistenne koulukiusaajien kiusaksi.

Ketju on lukittu.