Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin synnysosaston hoitajien käytöksestä potilaiden seläntakana

just joppa
31.07.2022 |

Olin opintoihin liittyen tutustumassa Oulun yliopistollisen sairaalan synnäriin. Oli kyllä uskomatonta seurata vierestä, kuinka kätilöt aloittivat heti potilaan haukkumisen/arvostelun kun ovi meni kiinni potilashuoneeseen. Valitettiin siitä, kuinka "taas se vaatii kipulääkettä" jne jne. Lisäksi jokainen synnärille tuleva arvosteltiin, osa sai kehuja "niin suloinen pari" ja osa taas oli että "hohhoijaa". Voi jos potilas kuulisi mitä selän takana tuolla puhutaan niin varmaan mieluummin kadulla hoitaisi nuokin hommat. En ymmärrä, miksi pitää olla tuolla töissä, jos kerran noin vihaa koko hommaa.

Onnea vaan niille jotka tuossa helvetissä pääsee kitumaan. Tuo kokemus sai vain olemaan iloinen siitä, että lapsien hankkiminen ei kuulu omaan elämääni.

Kommentit (865)

Vierailija
641/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon hekin varmaan saavat lokaa niskaan ja joutuvat kuuntelemaan idioottien mongerrusta. Oli mikä asiakaspalveluala tahansa.

Jos ei ole asiakaspalvelusta kiinnostunut, niin miksi tunkea sellaiseen työhön, missä ihmisiä tapaa? Voisivat sitten vaikka raivata risukkoa. Ei pyydä kukaan yhtään mitään eikä tarvitse vääntää tekohymyä. Tosin, ei ole kahvitaukoja eikä sitä viiteryhmääkään. Ammattistatuskaan ei herätä kateutta. Voih.

Kiinnostunut? Ei ole nykyaikana mahdollista valita, kun kaikkeen työhön kuuluu asiakaspalvelu, tavalla tai toisella.

Vierailija
642/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma on siinä, että näillä aspa ja terveysaloilla on karsea työvoimapula ja siksi sinne otetaan töihin kaikki kpäätkin, jotka vaan vähänkin edes sivuraiteelta tulleena sopii. Ihan sama mitä ne suustaan päästelee, kunhan on paikalla ja raha juoksee. Ihan hyvä vaan, että tulee philippiinot hoitajiksi tänne, on ystävällisempiä kuin kaikki suomitätit yhteensä.

OK. Eli mieluummin otat hoitajan,jonka kielitaito ja ammattitaito eivät riitä hommiin meillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lesbous ei ole häpeä, kuulemma niin onko siellä niitä lesboja töissä vaiko ei. Monet heistä ovat hyvin ronskeja ja uskovia sisaria ei taida montaa olla?

Onko sinulla joku pakkomielle lesboudesta,kun jatkuvasti sitä toitotat täällä?

Vierailija
644/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kaltaisten pikku...en takia opiskelijoista ei tykätä asiakaspalvelualoilla.

Vierailija
645/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lesbous ei ole häpeä, kuulemma niin onko siellä niitä lesboja töissä vaiko ei. Monet heistä ovat hyvin ronskeja ja uskovia sisaria ei taida montaa olla?

Onko sinulla joku pakkomielle lesboudesta,kun jatkuvasti sitä toitotat täällä?

On sillä. Sitä vtuttaa kaikki pllut,jotka eivät ole hänen käytössään.

Vierailija
646/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen itse pelastuslaitoksella töissä, ensihoitajana. Sinne tuli yksi tämmöinen harjoitteluun. Jutut on alalla tosi törkeitä ja ronskeja, ja kyllä, potilaista puhutaan pahaa. Tämä tyttönen teki valituksen meidän puheista. Eipä tarvitse hänen kuvitella että saa meiltä töitä,kun valmistuu

Vierailija
647/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko? 😬 Eikö hoitajilla ole mitään ammattiylpeyttä, ettei nyt asiakkaita haukuta tai arvostella? Valikoituuko hoitajiksi jotenkin ilkeitä ja tyhmiä ihmisiä? Ei muissakaan töissä asiakkaita ole tapana haukkua, ei päin naamaa, eikä seläntakana. Missä on kunnioitus toista ihmistä kohtaan? No, toisaalta, munkin eka lapsen synnytyksen yhteydessä synnärillä olo oli kyllä kokemus. Vaikka olin nopea synnyttäjä, enkä tarvinut kipulääkettäkään. Maito ei vaan noussut koko sairaalassa olon aikana, ja siitä sain ihmeellistä piilov***uilua muutamalta hoitajalta. Näköjään se on totta, että alalle hakeutuu porukkaa, jotka tykkäävät kyykyttää heikossa tilassa olevia ihmisiä.

Joka ikisessä työpaikassa ruoditaan hankalat/typerät/ilkeät jne. asiakkaat. Ihan sama, onko kyseessä kukkakauppa, lääkäri, kampaamo, eläinlääkäriasema, autoliike jne. Kun sen asiakkaan edessä on pakko vetää ammattiroolia, niin jollekin ne huonot kokemukset pitää päästä purkamaan. Tuon ei luulisi tulevan yllätyksenä kenellekään, joka joutuu työskentelemään ihmisten kanssa.

Miten olisi terapia, ettet myrkytä ja vallitse muitten mieliä? Ja asiallisuus sitten töissä? Oisko niinkuin mitenkään?

Saisi pistää terapiaan kaikkien kauppojen kaikki myyjät, jos uuvattiasiakkaan tempausten puiminen kollegoiden kanssa on terapiaa vaativaa toimintaa 😁. Päinvastoin tuo parantaa ryhmähenkeä, kun muut osoittaa myötätuntoa sille, joka on joutunut kahelin kanssa toimimaan.

Ehkä tuo tieto auttaa niitä huonosti käyttäytyviä/minä, minä,minä aasiakkaita edes yrittämään asiallista käytöstä.

Sinähän puhut kuin olisit itseäsi varten siellä synnärillä ja kuin olisit oikein moraalisotimassakin asiakkaitasi vastaan? Oletko sinä ollenkaan työkykyinen?

Minua ei saisi mistään hinnasta työskentelemään synnärillä. Ehkä pahin mahdollinen paikka, jonka keksin 😁. Ei sen puoleen kyllä muuallakaan terveydenhoidossa. Eli ei pelkoa, että minä olisin sielä jalkopäässä toljottamassa.

Minä puhuin yleensä asiakaspalvelusta ja siitä, että kyllä työpaikoilla puhutaan hankalat asiakkaat läpi.

Jaa. Olisiko ihan mahdoton ajatus keksiä muita keinoja siihen omaan jaksamiseen kuin tuo asiakkaiden asioiden läpikäyminen ja juoruilu? Vai onko tuossa juoruilussa sittenkin kyse sisällön hankkimisesta omaan ( tyhjään?) elämään ja vähän sellaisten heikkojen yksilöiden tapaan saada ryhmään yhteishenkeä? Tuohan on se kaikkein säälittävin tapa hitsata porukkaa yhteen.

Ne asiakasasiat on pakko käydä läpi siellä työpaikalla ja työkaverini kanssa, koska vaitiolovelvollisuus. Tarvetta olisi työnohjaukselle, mutta sitä ei saa, koska työnantaja haluaa säästää. Tämä " asiakkaista paskan puhuminen" on yleistä joka alalla, jossa on asiakadpalveluaihmiset vaan tuntuu työntävän herneen nenään, kun hoitajat sitä tekevät. Kuulkaa, 30- vuotta alalla olleena voin kertoa, että noin on aina ollut, ja noin tulee aina olemaan. Lisäksi voin myös kertoa sen, että me th- alan ihmiset emme myöskään pidä läheskään kaikista teistä potilaista.Senkin voin kertoa, että minua ei edes kiinnosta, mitä te ajattelette tuosta. Minä menen töihin,ja hoidan potilaat asiallisesti, ja kohtelen heitä asiallisesti- se riittää. Raskasta työ vaatii raskaat huvit. Ap:n ei kannata mennä hoitajan töihin, et tule pärjäämään työssäsi, etkä työyhteisöissä. Jos tuo sattui ap:n sormiin, niin mitäköhän tapahtuisi, jos hän kuulisi mitä poliisit tai pelastajat/ ensihoitajat puhuvat asiakkaistaan.

Raskas työ vaatii raskaat huvit?!

Itsekin alalla, huumoria riittää, mutta EI KOSKAAN ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA!

Alalla ollut 32 vuotta.

Raskailla huveilla tarkoitetaan yleensä päihteiden käyttöä, eli synnärin hoitajilla on huonoina päivinä krapula ja addiktiosta johtuvia vieroitusoireita, sitäkö hän tahattomasti tahtoo sanoa?

Sekö on syy alalle hakeutumiseen, että lääkkeitä käden ulottuvilla?

Itse menisin tuolla motivaatiolla sitten karkkitehtaalle ;)

Enkä sättisi muita.

Vierailija
648/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi siellä synnytysosastollakin keskittyä ihan siihen omaan vauvaan eikä vahtia mitä kätilöt puuhaavat tai juttelevat. 

Vierailija
649/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko? 😬 Eikö hoitajilla ole mitään ammattiylpeyttä, ettei nyt asiakkaita haukuta tai arvostella? Valikoituuko hoitajiksi jotenkin ilkeitä ja tyhmiä ihmisiä? Ei muissakaan töissä asiakkaita ole tapana haukkua, ei päin naamaa, eikä seläntakana. Missä on kunnioitus toista ihmistä kohtaan? No, toisaalta, munkin eka lapsen synnytyksen yhteydessä synnärillä olo oli kyllä kokemus. Vaikka olin nopea synnyttäjä, enkä tarvinut kipulääkettäkään. Maito ei vaan noussut koko sairaalassa olon aikana, ja siitä sain ihmeellistä piilov***uilua muutamalta hoitajalta. Näköjään se on totta, että alalle hakeutuu porukkaa, jotka tykkäävät kyykyttää heikossa tilassa olevia ihmisiä.

Joka ikisessä työpaikassa ruoditaan hankalat/typerät/ilkeät jne. asiakkaat. Ihan sama, onko kyseessä kukkakauppa, lääkäri, kampaamo, eläinlääkäriasema, autoliike jne. Kun sen asiakkaan edessä on pakko vetää ammattiroolia, niin jollekin ne huonot kokemukset pitää päästä purkamaan. Tuon ei luulisi tulevan yllätyksenä kenellekään, joka joutuu työskentelemään ihmisten kanssa.

Miten olisi terapia, ettet myrkytä ja vallitse muitten mieliä? Ja asiallisuus sitten töissä? Oisko niinkuin mitenkään?

Saisi pistää terapiaan kaikkien kauppojen kaikki myyjät, jos uuvattiasiakkaan tempausten puiminen kollegoiden kanssa on terapiaa vaativaa toimintaa 😁. Päinvastoin tuo parantaa ryhmähenkeä, kun muut osoittaa myötätuntoa sille, joka on joutunut kahelin kanssa toimimaan.

Ehkä tuo tieto auttaa niitä huonosti käyttäytyviä/minä, minä,minä aasiakkaita edes yrittämään asiallista käytöstä.

Sinähän puhut kuin olisit itseäsi varten siellä synnärillä ja kuin olisit oikein moraalisotimassakin asiakkaitasi vastaan? Oletko sinä ollenkaan työkykyinen?

Minua ei saisi mistään hinnasta työskentelemään synnärillä. Ehkä pahin mahdollinen paikka, jonka keksin 😁. Ei sen puoleen kyllä muuallakaan terveydenhoidossa. Eli ei pelkoa, että minä olisin sielä jalkopäässä toljottamassa.

Minä puhuin yleensä asiakaspalvelusta ja siitä, että kyllä työpaikoilla puhutaan hankalat asiakkaat läpi.

Jaa. Olisiko ihan mahdoton ajatus keksiä muita keinoja siihen omaan jaksamiseen kuin tuo asiakkaiden asioiden läpikäyminen ja juoruilu? Vai onko tuossa juoruilussa sittenkin kyse sisällön hankkimisesta omaan ( tyhjään?) elämään ja vähän sellaisten heikkojen yksilöiden tapaan saada ryhmään yhteishenkeä? Tuohan on se kaikkein säälittävin tapa hitsata porukkaa yhteen.

Ne asiakasasiat on pakko käydä läpi siellä työpaikalla ja työkaverini kanssa, koska vaitiolovelvollisuus. Tarvetta olisi työnohjaukselle, mutta sitä ei saa, koska työnantaja haluaa säästää. Tämä " asiakkaista paskan puhuminen" on yleistä joka alalla, jossa on asiakadpalveluaihmiset vaan tuntuu työntävän herneen nenään, kun hoitajat sitä tekevät. Kuulkaa, 30- vuotta alalla olleena voin kertoa, että noin on aina ollut, ja noin tulee aina olemaan. Lisäksi voin myös kertoa sen, että me th- alan ihmiset emme myöskään pidä läheskään kaikista teistä potilaista.Senkin voin kertoa, että minua ei edes kiinnosta, mitä te ajattelette tuosta. Minä menen töihin,ja hoidan potilaat asiallisesti, ja kohtelen heitä asiallisesti- se riittää. Raskasta työ vaatii raskaat huvit. Ap:n ei kannata mennä hoitajan töihin, et tule pärjäämään työssäsi, etkä työyhteisöissä. Jos tuo sattui ap:n sormiin, niin mitäköhän tapahtuisi, jos hän kuulisi mitä poliisit tai pelastajat/ ensihoitajat puhuvat asiakkaistaan.

Raskas työ vaatii raskaat huvit?!

Itsekin alalla, huumoria riittää, mutta EI KOSKAAN ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA!

Alalla ollut 32 vuotta.

Raskailla huveilla tarkoitetaan yleensä päihteiden käyttöä, eli synnärin hoitajilla on huonoina päivinä krapula ja addiktiosta johtuvia vieroitusoireita, sitäkö hän tahattomasti tahtoo sanoa?

Sekö on syy alalle hakeutumiseen, että lääkkeitä käden ulottuvilla?

Itse menisin tuolla motivaatiolla sitten karkkitehtaalle ;)

Enkä sättisi muita.

Eli sinä täällä julkisesti väität, että kaikkilla kätilöillä on päihdeongelma? Tosi törkeä olet.

Vierailija
650/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi siellä synnytysosastollakin keskittyä ihan siihen omaan vauvaan eikä vahtia mitä kätilöt puuhaavat tai juttelevat. 

Tämä! On ongelma nykyaikana. Sometraminen ja muut asiat kiinnostavat enemmän näitä nykyajan äitejä ja vanhempia, kun se oma vauva.

Vierailija
651/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian herkkänahkaista porukkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heiiii, nyt on kyse vauvoista ja heidänkin ensikosketuksesta maailmaan!!! Nyt pitää ryhdistäytyä, kaikki ilkeä pois ja ilkeät ihmiset ulos.

No ei se vastasyntynyt siitä paljon kärsi, jos sen rumaa nenää nauretaan tai jos vauvan äidin ulkonäköä nauretaan kahvihuoneessa.

No siksihän me synnyttäjän kipulääkettä pyydetäänkin kun ollaan herkkänahkaisia. Vai onko hoitajien tehtävä pantata nappuloita, vaikka lääketehtaat lennättää lääkäreitä Malediiveille ja muualle vain siksi että niitä lääkkeitä saataisiin myytyä ja markkinoitua lisää?

Vierailija
652/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian herkkänahkaista porukkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heiiii, nyt on kyse vauvoista ja heidänkin ensikosketuksesta maailmaan!!! Nyt pitää ryhdistäytyä, kaikki ilkeä pois ja ilkeät ihmiset ulos.

No ei se vastasyntynyt siitä paljon kärsi, jos sen rumaa nenää nauretaan tai jos vauvan äidin ulkonäköä nauretaan kahvihuoneessa.

No siksihän me synnyttäjän kipulääkettä pyydetäänkin kun ollaan herkkänahkaisia. Vai onko hoitajien tehtävä pantata nappuloita, vaikka lääketehtaat lennättää lääkäreitä Malediiveille ja muualle vain siksi että niitä lääkkeitä saataisiin myytyä ja markkinoitua lisää?

Synnärillä ei perusburanoita kovempia troppeja saa. Minä en ymmärrä mitä palvelua siellä laitoksella oikein kätilöiltä halutaan. Itse olin toista viikkoa vauvanhakureissulla, käynnistyksessä 4 päivää, sektion jälkeen 5 päivää. Mies haki troppia, jos sai, hoiti vauvaa, haki alakerran kanttiinista leivoksia ja piti huolta meistä molemmista. 

Vierailija
653/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää edes tiedä mistä tässä keskustellaan. Edelleen asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Hoitajat tekevät töitä sen takia että saisivat palkkaa elääkseen. He eivät ole yli-ihmisiä.

Hoitajia sitoo mm. POTILASLAKI monen muun lainsäädännön lisäksi, mutta he täysin tietoisesti ovat piittaamatta siitä, mitkä ovat heidän lakisääteiset velvoitteensa ihmisiä kohtaan tai sitten heitä ei vain tarkoituksenmukaisesti todellakaan kouluteta kylliksi, jotta he käsittäisivät, minkälaiset rangaistukset voidaan langettaa tällaisesta ihmisoikeuksia rikkovasta toiminnasta. Lainsäädäntö ja VELVOITTEET koskevat myös jokaista muuta sotepuolen työntekijää.

Olette te ihmiset ikävä kyllä onnettomia, kun ette ota selvää siitä, missä menee "inhimillisen erehdyksen" ja lainsäädännön välinen raja. Kun kansa on tietämätöntä, hoitsut vetelevät teitä iloiten vit..ainen virne naamoillaan kuivana kakkoseen miten vain haluavat koska niinhän johtoporraskin toimii. 

Tehkää kanteluita, valituksia, rikosilmoituksia, dokumentoikaa kaikki, äänittäkää, pitäkää ystävät ja muut todistajat mukananne vastaanotoilla tarvittaessa. Yksinäinen on helppo uhri, mutta joukossa on voimaa. 

Ja sinä sotelainen, joka nautit sadistisesta vallankäytöstä- karma tulee kyllä tavalla tai toisella tiellesi tuomaan sen päivän, kun et enää kykene valehtelemaan tietäsi ulos rikostesi edessä.

True that.

Tuosta sadismista tuli vielä mieleen, että pitänee alkaa ajatella koko hommaa isommasta näkökulmasta. Kuinka laajalle sadismi oikein on jo levinnyt näistä hoitopaikoista? Vai onko niin päin, että sadismi on nyt viimein saavuttanut sen viimeisenkin linnakkeen, eli ihmisten ruumiit, mielen, kehon kokonaan, kun on jo kaiken muun saanut (talous, laki, kirkko, jne.)?

Vierailija
654/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää edes tiedä mistä tässä keskustellaan. Edelleen asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Hoitajat tekevät töitä sen takia että saisivat palkkaa elääkseen. He eivät ole yli-ihmisiä.

Hoitajia sitoo mm. POTILASLAKI monen muun lainsäädännön lisäksi, mutta he täysin tietoisesti ovat piittaamatta siitä, mitkä ovat heidän lakisääteiset velvoitteensa ihmisiä kohtaan tai sitten heitä ei vain tarkoituksenmukaisesti todellakaan kouluteta kylliksi, jotta he käsittäisivät, minkälaiset rangaistukset voidaan langettaa tällaisesta ihmisoikeuksia rikkovasta toiminnasta. Lainsäädäntö ja VELVOITTEET koskevat myös jokaista muuta sotepuolen työntekijää.

Olette te ihmiset ikävä kyllä onnettomia, kun ette ota selvää siitä, missä menee "inhimillisen erehdyksen" ja lainsäädännön välinen raja. Kun kansa on tietämätöntä, hoitsut vetelevät teitä iloiten vit..ainen virne naamoillaan kuivana kakkoseen miten vain haluavat koska niinhän johtoporraskin toimii. 

Tehkää kanteluita, valituksia, rikosilmoituksia, dokumentoikaa kaikki, äänittäkää, pitäkää ystävät ja muut todistajat mukananne vastaanotoilla tarvittaessa. Yksinäinen on helppo uhri, mutta joukossa on voimaa. 

Ja sinä sotelainen, joka nautit sadistisesta vallankäytöstä- karma tulee kyllä tavalla tai toisella tiellesi tuomaan sen päivän, kun et enää kykene valehtelemaan tietäsi ulos rikostesi edessä.

True that.

Tuosta sadismista tuli vielä mieleen, että pitänee alkaa ajatella koko hommaa isommasta näkökulmasta. Kuinka laajalle sadismi oikein on jo levinnyt näistä hoitopaikoista? Vai onko niin päin, että sadismi on nyt viimein saavuttanut sen viimeisenkin linnakkeen, eli ihmisten ruumiit, mielen, kehon kokonaan, kun on jo kaiken muun saanut (talous, laki, kirkko, jne.)?

Teen poliisilaitokselle rikosilmoituksen kätilöstä, joka nauroi vauvani rumalle nenälle.

Lisäksi teen valituksen Valviralle lääkäristä, joka nauroi keltaisille hampailleni.

Miten saisin salakuljetettua nauhurin henkilökunnan kahvihuoneeseen?

Vierailija
655/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Olen itse pelastuslaitoksella töissä, ensihoitajana. Sinne tuli yksi tämmöinen harjoitteluun. Jutut on alalla tosi törkeitä ja ronskeja, ja kyllä, potilaista puhutaan pahaa. Tämä tyttönen teki valituksen meidän puheista. Eipä tarvitse hänen kuvitella että saa meiltä töitä,kun valmistuu

Vaan eipä se kuvittele sinne tulevansakaan. Vieläkös te harrastatte siellä niitä väkisin makaamisia, mistä oli vuosi sitten dokkari telkussa? Ihan muuten vaan kiinnostelee.

Vierailija
656/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

True that.

Teen poliisilaitokselle rikosilmoituksen kätilöstä, joka nauroi vauvani rumalle nenälle.

Lisäksi teen valituksen Valviralle lääkäristä, joka nauroi keltaisille hampailleni.

Miten saisin salakuljetettua nauhurin henkilökunnan kahvihuoneeseen? Teippaa jesarilla tuolin/pöydän alapinnalle tai upota sohvatyynyjen väliin.

Vierailija
657/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

True that.

Millä tavoin potilaslaki säätelee mitä hoitajat puhuvat keskenään kansliassa tai rapsalla?

Vierailija
658/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tositapauksen jossa osastonhoitaja (!) vieläpä oli tiuskaissut raiskauksen uhrille, nuorelle naiselle : NO onko se niin VAIKEAA sinun antautua kenellekään? Ja perään raiskatulle pahimmat paperit tietysti.

Näiden pitäisi joutua vastuuseen!

En usko. Aika törkeää väittää tämmöistä.

No minä taas raiskattuna uskon hyvinkin. Sen verran järjettömiä, suorastaan irvokkaita kommentteja olen terveydenhuollossa aiheesta kuullut, kun hain apua. Tosin kyseessä olivat psykologi ja psykiatri, mutta läheltä hoitoalaa kuitenkin. Naisia molemmat.

Vierailija
659/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä sotelainen, joka nautit sadistisesta vallankäytöstä- karma tulee kyllä tavalla tai toisella tiellesi tuomaan sen päivän, kun et enää kykene valehtelemaan tietäsi ulos rikostesi edessä. Norjassa lainsäädännön opettamiseen oli jo 1990 luvulla jyvitetty 100 opetustuntia, eli kohtalaisen paljon. Suomessa ei kurssin kurssia edelleenkään. Terveydenhuollon lainsäädäntö ja osa sen säädöksistä vilahtaa muiden teemojen yhteydessä, mutta jää vain maininnoille. Säädösten sisältöä ei avata, eikä vaikuttavuutta ymmärretä. Suurin osa hoitajista ei ymmärrä tai tiedä edes mitä tarkoittaa perustuslaki ja/tai miten se suhteutuu muihin lakeihin, mm. terveydenhuollon lainsäädäntöön. Ei tiedetä, ei osata, ei ymmärretä, eikä tähän tunnu monilla olevan oikein henkilökohtaisilla tasoilla kapasiteettiakaan. Mm. siksi se meno siellä terveydenhuollossa on mitä on, kyllä tämä ketju sen todentaa. Juuri tätä se henkilöstön taholta on miten he täällä kirjoittavat.

Vierailija
660/865 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se on työntekoa. Rutiinin ja ammattitaidon myötä tulee useimmilla myös kyynistymistä. Ei se mitään, kunhan ei överiksi mee. Taidat olla nuori.

Kyynistymistä synnärillä :D :D 

Itse olen psykalla töissä eikä mekään puhuta potilaista noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi