Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä helvetistä on revitty tämä "jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan"?

Vierailija
31.07.2022 |

Naisen nautintopisteet on useat niin syvällä ettei niihin ole mahdollista naisen itse yltää, miehen vehje taas on naurettavan helppo stimuloitava. En kyllä ottais miestä jolla on otsikon näkemys, toivottavasti ei kukaan muukaan! Tai jos oisin sen ereyksen jo tehnyt, niin se hyypiö olkoon sitten tosiaan itse vastuussa omasta nautinnostaan mun riisumisestani alkaen, samoin monesta muusta asiasta!

Kommentit (264)

Vierailija
81/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin aikaisin kävi selville että Ap on ääriuskonnollinen. Loppu onkin ollut dadaa.

Vierailija
82/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just tää että syytät riitelystä ihmisiä, jotka vain aloittavat keskustelun tärkeästä aiheesta jota muutkin keskustelijat pitävät tärkeänä, ja tulet ITSE tuhoamaan jok'ainoan ketjun riitelylläsi... ja syytät siitä muita. Mahtavaa. No, tätä sä tietty toivotkin, että missään ei puhuta mistään todellisesta asiasta vaan tapellaan. Sinä aloitat ja sitten muidenkin on pakko tapella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin aikaisin kävi selville että Ap on ääriuskonnollinen. Loppu onkin ollut dadaa.

Hajoo siihen.

Vierailija
84/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajoo siihen.

Kunnon fundamentalisti! Go, girl!

Vierailija
85/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitens sä Ankeuttaja AP kun menet ravintolaan syömään.

Tiedätkö mitä haluat syödä vai sanotko vaan, että tuokaa nyt jotain?

Sitten saat jotain mistä et pidäkään. 

Sitten haukut kaikki maailman tarjoilijat, kokit ja ravintolat. Kun ette edes s..tana ruokaa osaa tehdä.

Meneekö seksi sulla tuolla kaavalla?

Kuka täällä jaksaa jauhaa tästä puhumattomuudesta ja miksi??? Etkö osaa lukea vai miksi puhut tässä ketjussa jostain ihan muusta kuin aloituksen aiheesta???? Väsyttävää tänä lukutaidottomien kanssa vääntäminen!

Tuo ravintolavertaushan sopi ihan todella hyvin ketjun aiheeseen. Tottakai seksissä täytyy puhua (tahi muulla tavoin ilmaista) mistä asioista pitää. Muuten on turha haukkua sitä kumppania huonoksi, jos ei ole vaivautunut näyttämään hänelle omia nautinnon lähteitään. Kuten tuossa edellä kuvasin, joku tykkää kul lin imemisestä ja joku nuolemisesta. Joku tykkää sormesta pyllyssä ja toinen nännien nipistelystä. Seksiä nuo kaikki on, mutta ihan eri "käsittelytapoja" kuten ap ilmaisi.

Perusta sille aiheelle sitten oma ketju jos se sua kiinnostaa, tässä puhutaan nyt tuosta mikä otsikossa mainittiin. Ja lopeta tuo jatkuva monena ihmisenä esiintyminen!

Miksi perustaisin samasta aiheesta uuden ketjun? Etkö oikeasti ymmärrä miten kommunikointi ja omasta nautinnosta vastuussa oleminen liittyvät toisiinsa? Ja olen kyllä ihan yksi ja sama ihminen, ei tarvetta esiintyä muina henkilöinä, kuten joillain muilla tällä palstalla.

Syytät puhumattomuudesta ihmistä, jonka mielestä otsikossa mainittu ajatus on perseestä. Vaikka et tiedä hänen puhumattomuudestaan mitään. Siksi puhut paskaa. Ylipäätään tuo että ainoa antisi keskusteluun on että alat puhua mihinkään perustumatonta paskaa toisista kirjoittajista, kykenemättä puhumaan mistään yleisellä tasolla... jos tämän maailman keskustelut olisi tuollaisten "keskustelijoiden" varassa, kusessa oltaisiin!

Ohhoh. Missä kohtaa olen syyttänyt yhtään ketään? Voisitko ihan lainata tekstistäni sellaisen kohdan, kiitos. Nimenomaan puhuin yleisellä tasolla siitä, että jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan siten, että kertoo seksikumppanilleen omista mieltymyksistään. Toki aina tähän ei tarvita välttämättä puhumista, sillä toisten kanssa kemiat kohtaavat paremmin ja kumppania pystyy myös lukemaan tällöin paremmin mm reaktioiden, eleiden ja huokailujen kautta. Siksi lisäsin tekstiini, että puhumalla "tai muulla tavoin ilmaisemalla".

Menet todella metsään, jos kuvittelet, että kaikki viestit jotka sinua eivät miellytä, olisivat yhdeltä ja samalta kirjoittajalta.

Vierailija
86/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja just tää että syytät riitelystä ihmisiä, jotka vain aloittavat keskustelun tärkeästä aiheesta jota muutkin keskustelijat pitävät tärkeänä, ja tulet ITSE tuhoamaan jok'ainoan ketjun riitelylläsi... ja syytät siitä muita. Mahtavaa. No, tätä sä tietty toivotkin, että missään ei puhuta mistään todellisesta asiasta vaan tapellaan. Sinä aloitat ja sitten muidenkin on pakko tapella.

Ja siinä malliesimerkki miten keskustellaan rakentavasti ketjun aiheesta!! 😂😂

Vierailija
87/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä malliesimerkki miten keskustellaan rakentavasti ketjun aiheesta!! 😂😂

Siinä esimerkki ettet itse osaa perustella mitään, vain ölistä.

Vierailija
88/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitkä olivatkaan tämän syvästi uskonnollisen aloittajan vulvan dimensiot?

Vierailija
89/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitens sä Ankeuttaja AP kun menet ravintolaan syömään.

Tiedätkö mitä haluat syödä vai sanotko vaan, että tuokaa nyt jotain?

Sitten saat jotain mistä et pidäkään. 

Sitten haukut kaikki maailman tarjoilijat, kokit ja ravintolat. Kun ette edes s..tana ruokaa osaa tehdä.

Meneekö seksi sulla tuolla kaavalla?

Kuka täällä jaksaa jauhaa tästä puhumattomuudesta ja miksi??? Etkö osaa lukea vai miksi puhut tässä ketjussa jostain ihan muusta kuin aloituksen aiheesta???? Väsyttävää tänä lukutaidottomien kanssa vääntäminen!

Tuo ravintolavertaushan sopi ihan todella hyvin ketjun aiheeseen. Tottakai seksissä täytyy puhua (tahi muulla tavoin ilmaista) mistä asioista pitää. Muuten on turha haukkua sitä kumppania huonoksi, jos ei ole vaivautunut näyttämään hänelle omia nautinnon lähteitään. Kuten tuossa edellä kuvasin, joku tykkää kul lin imemisestä ja joku nuolemisesta. Joku tykkää sormesta pyllyssä ja toinen nännien nipistelystä. Seksiä nuo kaikki on, mutta ihan eri "käsittelytapoja" kuten ap ilmaisi.

Perusta sille aiheelle sitten oma ketju jos se sua kiinnostaa, tässä puhutaan nyt tuosta mikä otsikossa mainittiin. Ja lopeta tuo jatkuva monena ihmisenä esiintyminen!

Miksi perustaisin samasta aiheesta uuden ketjun? Etkö oikeasti ymmärrä miten kommunikointi ja omasta nautinnosta vastuussa oleminen liittyvät toisiinsa? Ja olen kyllä ihan yksi ja sama ihminen, ei tarvetta esiintyä muina henkilöinä, kuten joillain muilla tällä palstalla.

Mistä nainen voi tietää mitkä juuri sinun tekemäsi hyväilyt hänellä vaikuttaa mihinkin. Aivan mahdoton tietää. Kemiat,  tavat ja tuntuma ovat kaikilla erilaisia, miehen on itse ne selvitettävä, siihen ei kukaan muu pysty, eikä voi antaa neuvoja. Jos mies on niin kyvytön, ettei pysty lukemaan naisesta mitä mikin hyväily vaikuttaa tai tehoaa, niin joko harjoittelee lisää tai heittää pyyhkeen kehään. 

Itse olen opetellut sormettamaan vaimon pillua sekä vasemman, että oikean käden sormilla. Oppinut vuosien mittaan kun nukkumispuolta on välillä vaihdettu. Muutama vuosi sitten oltiin etelässä ja nukuin taas vaimon vasemmalla puolen. Sormetin hänelle siten oikealla kädellä vasemmalta puolen kun vuosia sormettanut vasemmalla kädellä oikealta puolen.  Itsekin huomasin, että sormettamiseni ja jopa klitoriksen nuoleminen toiselta puolen oli erilaista ja vaihteeksi taas haastavaa. Orgasmien ja seksin jälkeen kysyin vaimolta, tuntuiko vieraalta mieheltä. Sanoi, että tuntui ja voisi olla useamminkin.  Sen jälkeen on välillä vaihdeltu.  Turha kuvitella, että tuttu vaimo olisi osannut kertoa, miten olisi pitänyt sormettaa oikealla kädellä vs vasen.  Varsinkaan, kun edes itse tiedä etukäteen miten sormetus menee ja miten painotettuna eri paikkoja.  Vaimo tiedä senkään vertaa mitä alapäässä puuhailen. Sillä menty, mikä milloinkin on toiminut. Aina olen kumminkin keinot orgasmeihin  löytänyt. Mitään en ole eläissäni harjoitellut niin paljoa kuin sormetusta ja pillun nuolemista.  Yhdessäkin naisessa ollut ihan tarpeeksi opettelemista.  Naista soitetaan tuntumalta ilman ohjekirjoja tai neuvoja. Niitä kukaan pysty antamaan saati kirjoittamaan.

Naisen tyydyttäminen on hetkessä elämistä. Just sanoin vaimolle hänen vierellä sängyssä, että vuodesta toiseen tuntuu aina vain samalta, eikä ikä näy tai tunnu missään. Ei tunnu siksi, että mulla on aina hänen vierellään silmät kiinni tai häntä nuollessa ja useimmiten jopa naidessa.  Silmät kiinni siksi, että kaikki muut aistit terävöityy ja luen paremmin hänen sieluaan ja tunteitaan.  Kun laitan tapani mukaan käden vaimon pillun päälle nukkumaan menessä on tunne ihan sama kuin 46v sitten, mikään ei ole muuttunut. Häpykumpu tuntuu ihan samalta.  Tai enkä se, että nykyisin on levollisempi olo ja verenpaine laskee alas. 

Vierailija
90/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen kanssa olleena, voin kertoa, ettei monikaan ole muuta tehnyt kuin tunkenut kalun pilluun ja rynkyttänyt menenmään omaksi ilokseen, ei muuta. Vain muutama on tajunnut kosketella ja hyväillä ja nuollakkin.

Raaka totuus.

Mutta sitten ne  muutamat ovatkin  olleet helmiä!

Vierailija
91/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen kanssa olleena, voin kertoa, ettei monikaan ole muuta tehnyt kuin tunkenut kalun pilluun ja rynkyttänyt menenmään omaksi ilokseen, ei muuta. Vain muutama on tajunnut kosketella ja hyväillä ja nuollakkin.

Raaka totuus.

Mutta sitten ne  muutamat ovatkin  olleet helmiä!

Miten miehet, ne hyvät, ovat runoilleet vulvastasi?

Vierailija
92/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa myös syömisestä, juomisesta, paskalla ja kusella käymisestä. Samoin orgasmeistaan.

Älä unohda hengittää.

Aivan eli olin oikeassa taas, tuollaisia örkkejä ON olemassa. Naiset herätkää!

Tämäkö on tämän viikon aiheesi?

Aloitit taas tämän syyttelemisen ja riidan haastamisen. Etkö sä muuhun kykene?

Mistä tää sun miesvihasi oikein kumpuaa. Kuulostat ihan joltain feministitelaketjulesbolta. Kuvitteletko, että kaikki naiset jakaa sun synkät ja kieroutuneet mielipiteesi täällä. Moni heistä elää ihan hyvää elämää miehensä kanssa. Sulla ilmeisesti asiat on hiukan huonommin. Eikä kyllä tarvitse ihmetellä miksi.

Ja sitten itse asiaan. Jos nainen ei itse kykene tekemään mitään orkkunsa eteen, niin olkoon sitten ilman. Onneksi meillä miehillä tilanne on paljon helpompi ja osaamme hoitaa omamme. Vaikka se sua kuinka ärsyttääkin.

Moi nettihäirikkö. Sun mielestä täällä ei saisi keskustella yhtään mistään, joten voit itse hyvin häipyä keskustelufoorumeilla. Ja lopeta sitten naisten syyttely messuhalleista tai lahjana maksamisesta, kun se kerran miehille riittääkin. Jakomielinen!

Täällä nimenomaan pitäisi keskustella. Tähän sinä et kykene.

En ole missään enkä koskaan puhunut täällä messuhalleista enkä lahjoista. 

Vierailija
93/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; et tainnut tuossa yllä noteerata kysymystäni.

Kerrot että olet rakastellut hyvien partnereiden kanssa.

Tarkistanette muistikirjan merkinnöistä millaista proosaa vulvasi on saanut heissä aikaan; tapaathan kielellisesti ja kirjallisesti lahjakasta sivistyneistöä ;)

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
94/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa myös syömisestä, juomisesta, paskalla ja kusella käymisestä. Samoin orgasmeistaan.

Älä unohda hengittää.

Mistä tää sun miesvihasi oikein kumpuaa. Kuulostat ihan joltain feministitelaketjulesbolta. Kuvitteletko, että kaikki naiset jakaa sun synkät ja kieroutuneet mielipiteesi täällä. Moni heistä elää ihan hyvää elämää miehensä kanssa. Sulla ilmeisesti asiat on hiukan huonommin. Eikä kyllä tarvitse ihmetellä miksi.

Ja sitten itse asiaan. Jos nainen ei itse kykene tekemään mitään orkkunsa eteen, niin olkoon sitten ilman. Onneksi meillä miehillä tilanne on paljon helpompi ja osaamme hoitaa omamme. Vaikka se sua kuinka ärsyttääkin.

Moi nettihäirikkö. Sun mielestä täällä ei saisi keskustella yhtään mistään, joten voit itse hyvin häipyä keskustelufoorumeilla. Ja lopeta sitten naisten syyttely messuhalleista tai lahjana maksamisesta, kun se kerran miehille riittääkin. Jakomielinen!

Syytelläkin voi miten haluaa. Minä nimenomaan perustelen sen mitä sanon. Se on keskustelua. Sinä mietit vain mitä paskaa tällä kertaa keksisit. Se ei ole keskustelua vaan häirintää ja ajanhukkaa.

Ja korjasin jo seuraavaan viestiin etten puhunut lahjoista vaan lahnoista.

Vierailija
95/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda hengittää.

Syytelläkin voi miten haluaa. Minä nimenomaan perustelen sen mitä sanon. Se on keskustelua. Sinä mietit vain mitä paskaa tällä kertaa keksisit. Se ei ole keskustelua vaan häirintää ja ajanhukkaa.

Voisitko siis ystävällisesti perustella sanomasi ja osoittaa, missä kohtaa olen syytellyt muita puhumattomuudesta (ja riitelystä)?

Terveisin, nro 85

Vierailija
96/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda hengittää.

Voisitko siis ystävällisesti perustella sanomasi ja osoittaa, missä kohtaa olen syytellyt muita puhumattomuudesta (ja riitelystä)?

Terveisin, nro 85

Kato se koko viestiketju, siinähän se on ihan helposti nähtävillä juuri siinä viestissä 85. Väität joka kohdassa, että "jokainen-on-vastuussa" jne -ajatuksen vastustaja ei puhu.

Vierailija
97/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun avaat sen mihin vastaat.

Vierailija
98/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää tehdä kaikki, eikä kelpaakaan, mutta miehen halut ja toiveet on hyihyi. Raakaa feminismiä.

Vierailija
99/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda hengittää.

Terveisin, nro 85

Kato se koko viestiketju, siinähän se on ihan helposti nähtävillä juuri siinä viestissä 85. Väität joka kohdassa, että "jokainen-on-vastuussa" jne -ajatuksen vastustaja ei puhu.

Jännä, miten luet asian tuolla lailla. Kirjoitin ihan täysin yleisellä tasolla. Missään kohtaa en ole viitannut siihen että ap ei puhuisi, vaan keskustelin hänen esittämästään aiheesta, että miksi jokaisella olisi vastuu omasta nautinnostaan. Se eka viesti tuossa ketjussa (ravintolavertaus) ei ollut minun kirjoittamani kommentti, mutta komppasin sitä. Kaiketi siitä sait ajatuksen, että puhun ap:sta. Mutta katsos kun meitä täällä todella on useita eri kirjoittajia.

Vierailija
100/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitää tehdä kaikki, eikä kelpaakaan, mutta miehen halut ja toiveet on hyihyi. Raakaa feminismiä.

Millainen pillu miesasiamiestä kiihottaa? Viivamallinen vai runsailla röyhelöillä varustettu ruusu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä