Mistä helvetistä on revitty tämä "jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan"?
Naisen nautintopisteet on useat niin syvällä ettei niihin ole mahdollista naisen itse yltää, miehen vehje taas on naurettavan helppo stimuloitava. En kyllä ottais miestä jolla on otsikon näkemys, toivottavasti ei kukaan muukaan! Tai jos oisin sen ereyksen jo tehnyt, niin se hyypiö olkoon sitten tosiaan itse vastuussa omasta nautinnostaan mun riisumisestani alkaen, samoin monesta muusta asiasta!
Kommentit (264)
Jokainen on vastuussa myös syömisestä, juomisesta, paskalla ja kusella käymisestä. Samoin orgasmeistaan.
Älä unohda hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa myös syömisestä, juomisesta, paskalla ja kusella käymisestä. Samoin orgasmeistaan.
Älä unohda hengittää.
Aivan eli olin oikeassa taas, tuollaisia örkkejä ON olemassa. Naiset herätkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda hengittää.
Aivan eli olin oikeassa taas, tuollaisia örkkejä ON olemassa. Naiset herätkää!
Saako nainen tuottaa naiselle orgasmin? Tarvitaanko siihen mies - kuten siittämiseen?
Paras seksi on sellaista, jossa kumpikin haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja orgasmeja.
Sellainen, jossa kumpikin on vastuussa vaan omasta nautinnostaan ja keskittyy siihen, ei ole minua varten.
Kylmää ja kovaa toisella ihmisellä runccausta, evvk.
Mut jotkut tykkää, onhan niitä sellaisiakin.
Kaikki eivät myöskään ole mitenkään syvällisiä ihmisiä, joten seksikin voi olla mekaanisempaa oman nautinnon tavoittelua - yhteydetöntä.
Liittyy aiheeseen miten? Henkkoht homoseksi on vakaumustani vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää neloseen siis...
Vierailija kirjoitti:
Liityy aiheeseen siten että kaikki eivät jaa sinun vakaumustasi.
Annatko siis todella ohjeita ja neuvoja siihen kuinka vulvaa ja vaginaa stimuloidaan; kenen sormet ja nyrkki ovat siihen kelvolliset?
Annat tietenkin - onhan sinulla vakaumus :-D
Mistä helvetistä, kysyy ap; vakaumuksensa johdattamana.
Ei pillun tyydytys helvetistä tule vaan Taivaasta. Se on Jumalan hyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko siis todella ohjeita ja neuvoja siihen kuinka vulvaa ja vaginaa stimuloidaan; kenen sormet ja nyrkki ovat siihen kelvolliset?Annat tietenkin - onhan sinulla vakaumus :-D
Miksi kysyt jos et halua vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda hengittää.
Ei mitään lisättävää,täydellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko siis todella ohjeita ja neuvoja siihen kuinka vulvaa ja vaginaa stimuloidaan; kenen sormet ja nyrkki ovat siihen kelvolliset?Annat tietenkin - onhan sinulla vakaumus :-D
Miksi kysyt jos et halua vastauksia?
Oliko kysymys ap:lle vai minulle?
Anna minulle, ap, vastaus siihen kuinka helvetti liittyy orgasmiin? Eihän orgasmia mainita Raamatussa.
Jos mies haluaa naisensa nauttivan ja tyydyttää naisensa, on opeteltava mistä nainen kiihoittuu ja millä saa orgasmit aikaiseksi. Kaikki miehet ei osaa, ei viitsi ja/tai ovat itsekkäitä, mutta ne naisille paremmat miehet osaa. Näin se vain menee, miehet erottuu marjanpoimijoista. Naisten kannattaisi testata miehiään ennen pysyvään parisuhteeseen menoa. Näin teki omakin vaimo. Olin luvannut, että hän saa aina seksiä kun haluaa, olen aina valmis kuin partiolainen. Kerran taisi tuota testata ennen kihlausta, vaikkei sitä ole edes jälkikäteen myöntänyt. Oltiin mökillä 10 pv kesähelteillä, seksiä oli pari kertaa joka päivä ja koko ajan piti olla naimassa. Alkoin kunto ja paukut jo loppumaan vikoina päivinä, mutta parhaani tein. Luvattu mikä luvattu. Mutta tulipa itsellekin varmuus, että toinen haluaa minua oikeasti ja haluaa usein seksiä. Eikä ole ikinä tarvinnut epäillä, saati olla puutteessa. Tiesi mitä sai kun mentiin avioon, mutta niin tiesi vaimokin, että hänen orgasminsa on taattuja ja mies tarpeeksi pätevä niitä tuottamaan ja niistä huolehtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa naisensa nauttivan ja tyydyttää naisensa, on opeteltava mistä nainen kiihoittuu ja millä saa orgasmit aikaiseksi. Kaikki miehet ei osaa, ei viitsi ja/tai ovat itsekkäitä, mutta ne naisille paremmat miehet osaa. Näin se vain menee, miehet erottuu marjanpoimijoista. Naisten kannattaisi testata miehiään ennen pysyvään parisuhteeseen menoa. Näin teki omakin vaimo. Olin luvannut, että hän saa aina seksiä kun haluaa, olen aina valmis kuin partiolainen. Kerran taisi tuota testata ennen kihlausta, vaikkei sitä ole edes jälkikäteen myöntänyt. Oltiin mökillä 10 pv kesähelteillä, seksiä oli pari kertaa joka päivä ja koko ajan piti olla naimassa. Alkoin kunto ja paukut jo loppumaan vikoina päivinä, mutta parhaani tein. Luvattu mikä luvattu. Mutta tulipa itsellekin varmuus, että toinen haluaa minua oikeasti ja haluaa usein seksiä. Eikä ole ikinä tarvinnut epäillä, saati olla puutteessa. Tiesi mitä sai kun mentiin avioon, mutta niin tiesi vaimokin, että hänen orgasminsa on taattuja ja mies tarpeeksi pätevä niitä tuottamaan ja niistä huolehtimaan.
Kaikilla naisilla, ja nuorilla varsinkaan, ei ole miestä. Ensimmäiset 20 vuotta saattaa hyvinkin mennä pilluaan runkkaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla, ja nuorilla varsinkaan, ei ole miestä. Ensimmäiset 20 vuotta saattaa hyvinkin mennä pilluaan runkkaillessa.
Miksvitussa alapeukutit? Alapeukuta pilluasi vaan.
Ai niin, piti vielä lisäämäni tuohon aikaisempaan postaukseen miesten tekemisistä.
Eläinurokset joutuu luonnossa opettelemaan naaraan huokutukset päästäkseen naimaan. Ihmisuroksien miehisyyteeen kuuluu myös naisen tyydyttämisen opettelu, jos haluaa vaikituisen parisuhteen myös pysyvän, saati viekoiteltua jonkun naaraan perheen perustamiseen. Siten naisen pillunräplääminen ja tyydyttäminen kuuluu jo mieheksi tulemisen perusosaamiseen. Jos mies ei osaa orgasmeja naiselleen tuottaa pitää opetella paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, piti vielä lisäämäni tuohon aikaisempaan postaukseen miesten tekemisistä.
Eläinurokset joutuu luonnossa opettelemaan naaraan huokutukset päästäkseen naimaan. Ihmisuroksien miehisyyteeen kuuluu myös naisen tyydyttämisen opettelu, jos haluaa vaikituisen parisuhteen myös pysyvän, saati viekoiteltua jonkun naaraan perheen perustamiseen. Siten naisen pillunräplääminen ja tyydyttäminen kuuluu jo mieheksi tulemisen perusosaamiseen. Jos mies ei osaa orgasmeja naiselleen tuottaa pitää opetella paremmin.
Ok, apinamies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, apinamies!
Faktahan on, että miehet joutuu kilpailemaan naisten suosiosta ja hyvistä naisista. Täytyy myös pystyä pitämään valloituksensa. Silloin voittaa ne miehet, jotka osaa tyydyttää naisesta, tuntee pillun metkut, joilla nainen saa orgasminsa. Alkuhuumassa saattaa miehen karisma vielä hämätä naista, mutta jos ei osaa tai pysty naistaan tyydyttämään, karisee sekin illuusio. Joku toinen mies osaa.
Sitä voi sitten miehet miettiä mitä elämässään kannattaisi ainakin opetellä, jos haluaa säännölllistä seksiä tai pysyvää parisuhdetta, jossa itsekin olisi tyytyväinen. Sanoisin, että naisen tyydyttämisen ja pillun kiihoitamisen osaaminen on miehenä olemisen tärkein taito, ainakin jos haluaa pärjätä naisten kanssa. Ihan miehen oma valita. Sitä paitsi mikään nautinto maailmassa ei voita sitä tunnetta kun pillu puristaa ja ottaa hädissään otetta kalusta kuin hukkuva oljenkorresta ennen orgasmia ja orgasmin aikana. Nainenkaan ei saa sitä tunnetta mitenkään muuten kuin osaavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, apinamies!
Faktahan on, että miehet joutuu kilpailemaan naisten suosiosta ja hyvistä naisista. Täytyy myös pystyä pitämään valloituksensa. Silloin voittaa ne miehet, jotka osaa tyydyttää naisesta, tuntee pillun metkut, joilla nainen saa orgasminsa. Alkuhuumassa saattaa miehen karisma vielä hämätä naista, mutta jos ei osaa tai pysty naistaan tyydyttämään, karisee sekin illuusio. Joku toinen mies osaa.
Sitä voi sitten miehet miettiä mitä elämässään kannattaisi ainakin opetellä, jos haluaa säännölllistä seksiä tai pysyvää parisuhdetta, jossa itsekin olisi tyytyväinen. Sanoisin, että naisen tyydyttämisen ja pillun kiihoitamisen osaaminen on miehenä olemisen tärkein taito, ainakin jos haluaa pärjätä naisten kanssa. Ihan miehen oma valita. Sitä paitsi mikään nautinto maailmassa ei voita sitä tunnetta kun pillu puristaa ja ottaa hädissään otetta kalusta kuin hukkuva oljenkorresta ennen orgasmia ja orgasmin aikana. Nainenkaan ei saa sitä tunnetta mitenkään muuten kuin osaavan miehen kanssa.
Suuri osa miehistä on päättänyt ulista rumasta outiesta ja haluaa naisekseen kopion lapsesta.
Sitten kun on ollut tarpeeksi kauan parisuhteessa niin monesti tulee opeteltavaksi se mitä tuo lause tarkoittaa. Haluttomuus aiheuttaa sen että lopulta jos sinä olet se haluava osapuoli niin todellakin vastaat kirjaimellisesti omista orgasmeistasi, olit sitten mies tai nainen.
No voi hyvää päivää. Yhteisessä seksissä tehdään tietysti hyvää toinen toiselle, mutta silloin on vähintäänkin vastuussa kertoa ja opettaa sille toiselle, että mikä tekee hyvää ja millä tavalla se orgasmi houkutellaan esiin, jos sellainen kommunikaatio tarpeelliseksi osoittautuu. Eikä vain maata hiljaa ihmettä ja ajatustenlukua odotellen ja jälkikäteen vauvapalstalle avautuen.