Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä helvetistä on revitty tämä "jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan"?

Vierailija
31.07.2022 |

Naisen nautintopisteet on useat niin syvällä ettei niihin ole mahdollista naisen itse yltää, miehen vehje taas on naurettavan helppo stimuloitava. En kyllä ottais miestä jolla on otsikon näkemys, toivottavasti ei kukaan muukaan! Tai jos oisin sen ereyksen jo tehnyt, niin se hyypiö olkoon sitten tosiaan itse vastuussa omasta nautinnostaan mun riisumisestani alkaen, samoin monesta muusta asiasta!

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täältä lupia pyydellä, ja anneta!

Itse nautin täysin estottomasti jalat niin levällään kuin ikinä voi, ja miehen liukkaat sormet kiireettömästi ja hellästi pyörittävät klitorista ja vulvaa hitaasti ja hellästi, hiukan voivat sormet mennä sisäänkin välillä mutta pääasiassa siinä klitoris vulva akselilla. Kun sietämätön himo yltyy (jommallakummalla) hän nostaa oikean jalkani lonkkansa yli, ja työntyy sisään. Tai minä teen sen ensin. Tässä asennossa johonkin se kalu osuu ja kun mies jatkaa tuota hyväilyä, ei siinä kovin montaa työntöä kestä kun orgasmi vaan vyöryy yli, ja muutun kauttaaltaan tulipunaiseksi.

Ja tällaisen seksin on joku palstamies määritellyt ei-niin- hyväksi,kun viisas mies on. Näin kuulemma erotetaan jyvät akanoista, sanoi tuo mies.

Vissiin olen sitten se akana, ja ihan mieluusti olenkin! Näitä mies tarjoilee minulle monta päivittäin.

Täydellisen tietämätöntä ja epäpätevää.

Mikä on klitoris - vulva -akseli?

Klitoris kuuluu vulvaan!

Juu tottakai, tarkoitinkin että siellä alueella vulvassa, mutta enimmäkseen klitoriksella ja vaginan suulla.

Tämähän toki olikin se tärkein kirjoituksen anti, valopää.

Hienosti sä vedät, ap!

Sinun intohimosi aihetta kohtaan antaisi olettaa että perusvirheet ja karikot olisi ollut helppo väistää.

Oletpa kertakaikkisen surkea tapaus :-D

Sinä valopää ei taida tuodä näihin keskusteluihin ainuttakaan järkevää kommenttia, pelkkää suunsoittoa. Ei ole tainnut oikein flaksi käydä naisten kanssa, vai mistä kenkä puristaa? 

Eri.

Kenkäni ovat oikein hyvin istuvat, kiitos huolenpidostasi.

Kerrataan yhdessä vulvan osat:

- häpykumpu

- ulommat häpyhuulet

- sisemmät häpyhuulet

-klitoriksen huppu

-klitoriksen pää eli terska

- vestibuli eli vaginan eteinen

- virtsaputken suuaukko

- Bartholin ja Skenen rauhaset

- emättimen aukko ja/tai hymen

Tutustu sekä tunne omasi hyvin :)

Mitä virkaa noilla on mun kaluni  kanssa??  Taas joku nettinörtti pätemässä, hanki nainen itsellesi niin näet pilluja muuallakin kuin netissä.  Varsinainen valopää, kun ei asiosta pysty sanomaan mitään kun ei ole omaa kokemusta. Pelkkää suunsoittoa.

Se sama eri.

Miehenä velvollisuuteni on tuntea naisen erogeeniset alueet. Nuo ovat kaikille suuntaviivoja niiden löytämiseksi.

M48, kyrvällinen

Ja sinä näsäviisas poju kuvittelet etten tietäisi. Josko opettelisit muutakin kuin naisen  pillun ulkonäköä. 

Vierailija
262/264 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osaan mä muutakin. Haluatko oppia sähköttämään tai ampumaan haulikolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täältä lupia pyydellä, ja anneta!

Itse nautin täysin estottomasti jalat niin levällään kuin ikinä voi, ja miehen liukkaat sormet kiireettömästi ja hellästi pyörittävät klitorista ja vulvaa hitaasti ja hellästi, hiukan voivat sormet mennä sisäänkin välillä mutta pääasiassa siinä klitoris vulva akselilla. Kun sietämätön himo yltyy (jommallakummalla) hän nostaa oikean jalkani lonkkansa yli, ja työntyy sisään. Tai minä teen sen ensin. Tässä asennossa johonkin se kalu osuu ja kun mies jatkaa tuota hyväilyä, ei siinä kovin montaa työntöä kestä kun orgasmi vaan vyöryy yli, ja muutun kauttaaltaan tulipunaiseksi.

Ja tällaisen seksin on joku palstamies määritellyt ei-niin- hyväksi,kun viisas mies on. Näin kuulemma erotetaan jyvät akanoista, sanoi tuo mies.

Vissiin olen sitten se akana, ja ihan mieluusti olenkin! Näitä mies tarjoilee minulle monta päivittäin.

Täydellisen tietämätöntä ja epäpätevää.

Mikä on klitoris - vulva -akseli?

Klitoris kuuluu vulvaan!

Juu tottakai, tarkoitinkin että siellä alueella vulvassa, mutta enimmäkseen klitoriksella ja vaginan suulla.

Tämähän toki olikin se tärkein kirjoituksen anti, valopää.

Hienosti sä vedät, ap!

Sinun intohimosi aihetta kohtaan antaisi olettaa että perusvirheet ja karikot olisi ollut helppo väistää.

Oletpa kertakaikkisen surkea tapaus :-D

Mua aluksi v.tutti koko henkilö. Nyt tunnen vain sääliä. Olisi kauheaa elää tuollaisten patoutumien ja vihan täyttämänä.

Joka päivä yrittää täällä saada muut tuntemaan samanlaista vihaa ja suuttumusta. Siinä kuitenkaan onnistumatta. Mutta kyllä minä sitten huomenna...

Jos vaan tutustuisit henkilön Twitter-seinään

Kiitos, mutta tämä riittää mulle.

Henkilön persoona on tullut ihan riittävän selväksi.

Vierailija
264/264 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa todella yksinkertaiselta. Miten voikaan ymmärtää kaiken päin persettä? Muistakaa miehet ettei ap edusta kaikkia naisia. N38

Kaiken voi ymmärtää miten haluaa, jos vai tarpeeksi haluaa.

Tää henkilö on siitä elävä esimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme