Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä helvetistä on revitty tämä "jokainen on vastuussa omasta nautinnostaan"?

Vierailija
31.07.2022 |

Naisen nautintopisteet on useat niin syvällä ettei niihin ole mahdollista naisen itse yltää, miehen vehje taas on naurettavan helppo stimuloitava. En kyllä ottais miestä jolla on otsikon näkemys, toivottavasti ei kukaan muukaan! Tai jos oisin sen ereyksen jo tehnyt, niin se hyypiö olkoon sitten tosiaan itse vastuussa omasta nautinnostaan mun riisumisestani alkaen, samoin monesta muusta asiasta!

Kommentit (264)

Vierailija
41/264 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään nyt ihan oikealta tunnu, että nainen lahnana makaa ja odottaa että mies sieltä löytää oikeat pisteet ja nostaa sieltä hänet hekuman huipulle.

Niin justiin suomalaisen naisen perusongelma!

Vierailija
42/264 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään nyt ihan oikealta tunnu, että nainen lahnana makaa ja odottaa että mies sieltä löytää oikeat pisteet ja nostaa sieltä hänet hekuman huipulle.

Niin justiin suomalaisen naisen perusongelma!

Perussuomalaisilla on ongelmia. M.O.T.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä tapauksissa nopea kassien tyhjennys. Mua ainakaan ei kiinnosta tollasten passiivisten naisten tyydyttäminen millään tavalla. Jos omat orkut kiinnostaa, niin saavat kyllä tuoda sen jollain tavalla esille.

Vierailija
44/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! jos ei mies osaa antaa orgasmia, tavalla tai toisella, voi heittää ulos.

Miehen pitää opetella ja kiinnnostua asioista, niin onnistuu.

Niin eiköhän sen naisen vastuulla kuitenkin ole kertoa niistä omista mieltymyksistään kumppanille. Ei miehen (tai vastaavasti naisen) tule olla mikään ennustaja ja arvailla miten kukakin orgasminsa parhaiten saa.

No miten ihmeessä ei naisen tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, että tajuaa/ymmärtää ilman googletteluakin, että se mies haluaa sen kalunsa työntää sinne pilluun? Mutta mies ei tajua vastaavaa ilman opastusta miten ja mistä nainen nauttii? Tätä ihmettelen.

En ole eläissäni vielä tarvinnut ohjeistaa miestä, että tänne se kulli pannaan. Mutta oikeastaan monikaan mies ei vastaava ole mun pillusta ymmärtänyt. Ymmärtävät omaksi ilokseen panna, mutta eivät naisen iloksi muuta tehdäkkään.

Mutta tokihan sen voi sanoa typerälle ukolle, että mistä se nautinta tulee. Jos enää sellainen vätys kiinnostaa.

No kerro meille nyt opetusmielessä, miten sulle saadaan se orkku.

Mä kokeilen sitten sitä omaan naiseeni. Tulen sitten kertomaan kuinka siinä kävi.

Kuvitteletko sä oikeasti, että mies voi tietää jokaisen naisen himot ja halut jotenkin vaan katsomalla sen p.llua? Sä et edelleenkään tajua sitä, että kaikki naiset ei nauti samoista jutuista. Etkä sitä, että miehet eivät ole ajatustenlukijoita.

Jos nainen ei saa suutaan auki tai pysty mitenkään osoittamaan mitä haluaa, niin sitten saa vaan sitä mitä annetaan.

Vierailija
45/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei tunnu oikealta vai! Miksi se mies osaa omaki ilokseen kyllä panna?

Ja osaa sen ihan kyselemättä? Saako nainen sinusta jotenkin "liikaa nautintoa", kun aika usein ei saa mitään..ja se susta liikaa.

Valivalivalivali.

Mikä sua oikein ahdistaa. Kerro meille, miksi vihaat miehiä niin kamalasti?

Me miehet osataan panna siksi, koska olemme opetelleet mistä tykkäämme.

Jos sä et saa seksistä mitään nautintoa, niin tee asialle jotain. Se ei ole kaikkien miesten vika.

Vierailija
46/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt mies sentään tuntee naisen anataomian, siellä alakerrassa. Tietää, ettei orgasmi tule päätä silittämällä, ainakaan yläåäätä. Tai pitäisi ainakin tietää! Klitorishan pitäis olla jokaisen miehen lempipaikka, jos ei ole poikkeustapaus, ja koko vulva.

Vierailija
47/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! jos ei mies osaa antaa orgasmia, tavalla tai toisella, voi heittää ulos.

Niin eiköhän sen naisen vastuulla kuitenkin ole kertoa niistä omista mieltymyksistään kumppanille. Ei miehen (tai vastaavasti naisen) tule olla mikään ennustaja ja arvailla miten kukakin orgasminsa parhaiten saa.

No miten ihmeessä ei naisen tarvitse olla mikään ruudinkeksijä, että tajuaa/ymmärtää ilman googletteluakin, että se mies haluaa sen kalunsa työntää sinne pilluun? Mutta mies ei tajua vastaavaa ilman opastusta miten ja mistä nainen nauttii? Tätä ihmettelen.

En ole eläissäni vielä tarvinnut ohjeistaa miestä, että tänne se kulli pannaan. Mutta oikeastaan monikaan mies ei vastaava ole mun pillusta ymmärtänyt. Ymmärtävät omaksi ilokseen panna, mutta eivät naisen iloksi muuta tehdäkkään.

Mutta tokihan sen voi sanoa typerälle ukolle, että mistä se nautinta tulee. Jos enää sellainen vätys kiinnostaa.

Mä kokeilen sitten sitä omaan naiseeni. Tulen sitten kertomaan kuinka siinä kävi.

Kuvitteletko sä oikeasti, että mies voi tietää jokaisen naisen himot ja halut jotenkin vaan katsomalla sen p.llua? Sä et edelleenkään tajua sitä, että kaikki naiset ei nauti samoista jutuista. Etkä sitä, että miehet eivät ole ajatustenlukijoita.

Jos nainen ei saa suutaan auki tai pysty mitenkään osoittamaan mitä haluaa, niin sitten saa vaan sitä mitä annetaan.

Kyllä sun pitäisi tietää tai selvittää mistä oma naisesi saa orgasmit.  Ei tartte tietää mistä kaikki muut naiset saat. 

Tietysti jos ei edes siihen pysty, niin sitten niitä naisia kertyy, kun aina pitää etsiä uusia, kun edellisiäkään ei ole oppinut tyydyttämään.  Toki siinä on se riski, että oppimalla tyydyttämään hyvin joku nainen ja tuo pysyväksi ja haluaa lisää. Sitten jää ne muut kokematta. Tosin eipä siinä kokemisessa ole mitään järkeä, jos naiselle ei saa orgasmeja. Silloin jää paras osa seksissä saavuttamatta. Se paras osa kun on  naisen sisäisen eläimen herättäminen ja naisen vaatimat/ottamat orgasmit.  Minä miehenä olen sitä mieltä, että jos mies ei saa naisen sisäistä eläintä herätettyä on mies epäonnistunut.  Turha siitä on naista syyttää, jos ei itse osaa tai kykene. Joku toinen mies kykenee. 

Vierailija
48/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens sä Ankeuttaja AP kun menet ravintolaan syömään.

Tiedätkö mitä haluat syödä vai sanotko vaan, että tuokaa nyt jotain?

Sitten saat jotain mistä et pidäkään. 

Sitten haukut kaikki maailman tarjoilijat, kokit ja ravintolat. Kun ette edes s..tana ruokaa osaa tehdä.

Meneekö seksi sulla tuolla kaavalla?

Vierailija
49/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten haukut kaikki maailman tarjoilijat, kokit ja ravintolat. Kun ette edes s..tana ruokaa osaa tehdä.

En ole AP, mutta tuntuu että ihan sama mitä sulle vastaa, ei vaikutusta. Pidät omaa outoa agndaasi jotakuta naista vastaan, ja pidät siitä kiinni.

Ihan asiaahan tuossa yllä on kirjoitettu.

Vierailija
50/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun pitäisi tietää tai selvittää mistä oma naisesi saa orgasmit.  Ei tartte tietää mistä kaikki muut naiset saat. 

Tietysti jos ei edes siihen pysty, niin sitten niitä naisia kertyy, kun aina pitää etsiä uusia, kun edellisiäkään ei ole oppinut tyydyttämään.  Toki siinä on se riski, että oppimalla tyydyttämään hyvin joku nainen ja tuo pysyväksi ja haluaa lisää. Sitten jää ne muut kokematta. Tosin eipä siinä kokemisessa ole mitään järkeä, jos naiselle ei saa orgasmeja. Silloin jää paras osa seksissä saavuttamatta. Se paras osa kun on  naisen sisäisen eläimen herättäminen ja naisen vaatimat/ottamat orgasmit.  Minä miehenä olen sitä mieltä, että jos mies ei saa naisen sisäistä eläintä herätettyä on mies epäonnistunut.  Turha siitä on naista syyttää, jos ei itse osaa tai kykene. Joku toinen mies kykenee. 

Mun naiseni ei ole ikinä jäänyt ilman, jollei itse ole niin halunnut. Meillä on 0 ongelmaa asian suhteen.

Ei tartte tietää miten kaikki muut naiset saa. No sitähän AP on täällä huutanut koko ajan. Kun miehet ei tajua miten naiselle tuotetaan se nautinto. Kyllä silloin pitää tietää kaikkien naisten halut ja kuvitelmatkin.

Vierailija
51/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas keskustelua. APlle kysymys mitä ymmärrät sanalla vastuu?

Se että on vastuussa jostakin ei tarkoita sitä että tekee itse. Tässä tapauksessa itse vastuussa tarkoittaa sitä, että jos et saa sinun pitää ottaa asia esille. Miten riippuu taas kumppanista ja tapauksesta. Neuvontaa, opastusta, keskusteluja, leikkejä...toisen syyllistämistä kannattaa vältää yleisesti ottaen. Mutta jos jos et tee asialle mitään ja ota vastuuta siitä, että asia kehittyy ei asialle tapahdu mitään.

Vierailija
52/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä väännätte? Jokaisella naisella on se klitoris, ei SE vaihtele minnekkään!

Pitäskö se erikseen jokaiselle miehelle kertoa?

Urpoa. Aivan kuin nainen tietää mistä se mies tykkää, ei tarvii kysellä tai kertoilla, normaalinainen ainakin.

Vierailija
53/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta tuntuu että ihan sama mitä sulle vastaa, ei vaikutusta. Pidät omaa outoa agndaasi jotakuta naista vastaan, ja pidät siitä kiinni.

Ihan asiaahan tuossa yllä on kirjoitettu.

Siitä syystä, että AP aina ja ihan joka kerta haukkuu KAIKKI miehet paskoiksi ja yleistää aina ihan kaiken. Hänen oma tapansa on aina ainoa oikea tapa ja keino. Lisäksi hän on aina oikeassa ja muut väärässä. Kaikkien naisten pitäisi nauttia samanlaisesta seksistä kuin hän nauttii.

Miten tollasen henkilön kanssa voi keskustella mitenkään järkevästi? Samanlaista riidan haastamista aina ja joka kerta. Olen monesti kyysnyt, että mikä oikein ahdistaa.

Ai niin, yksi asia vielä unohtui mainita. Se ei koskaan vastaa kysymyksiin, joita siltä kysytään...

Vierailija
54/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä väännätte? Jokaisella naisella on se klitoris, ei SE vaihtele minnekkään!

Urpoa. Aivan kuin nainen tietää mistä se mies tykkää, ei tarvii kysellä tai kertoilla, normaalinainen ainakin.

Siinähän olet kertomatta mistä tykkäät, koska "ei kai sitä erikseen tarvi joka miehelle kertoa".

Ei taida olla hääviä seksi tuolla asenteella

Vierailija
55/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle tämä saattaa tulla yllätyksenä, että monesti tarvitaan muutakin kuin sitä klitorista. P.llua voi nuolla niin monella eri tavalla. Siksi olisikin ihan kivaa, jos nainen jotenkin kertoisi, mikä tuntuu miltäkin. Saisi sitten sellasta, mistä itse eniten pitää.

No kerro nyt sitten mistä minä eniten tykkään, jos naisena sen muka tiedät.

Vierailija
56/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten kutakin klitorista tulee kiihottaa vaihtelee yksilöllisesti. On suoran kosketuksen semi-tunnottomia klittoja ja niitä joita voi hyväillä vain klitan hupun ja varren päältä.

Kyllä se pitää kertoa mikä kosketus tuntuu parhaalta.

Vierailija
57/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on eri tapoja, mutta perusasiat on ja pysyy, kulli ja pimppi, niitä sitten käsitellään eri tavoin,,ja siinä se.

Ja kiitos kysymästä, mun seksielämä on upeeta, vaikka ethän sinä sitä usko, jauhat vaan jotain käsittämätöntä "miesvihaa" joka on aivan toisinpäin.

Vierailija
58/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni monikaan nainen ei juuri kerro tarkasti miten pitää hyväillä, eikä kerro kyllä miehetkään, nehän itse päättävät miten panevat, joten heilläse etu.

Mutta hyvä mies kokeilee, ja kuuntelee ja aistii mistä juuri se nainen pitää. Huokailut ja muut kertovat omaa kieltään. Ja senkin voi aistia jos ei tykkää.

Vierailija
59/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käsittääkseni monikaan nainen ei juuri kerro tarkasti miten pitää hyväillä, eikä kerro kyllä miehetkään, nehän itse päättävät miten panevat, joten heilläse etu.

Mutta hyvä mies kokeilee, ja kuuntelee ja aistii mistä juuri se nainen pitää. Huokailut ja muut kertovat omaa kieltään. Ja senkin voi aistia jos ei tykkää.

Onko miehen aina pakko runkata pillua sormillaan? Voisiko sitä vain nuolla ja imeä? Ap?

Vierailija
60/264 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on, että toiset miehet osaa lukea naisia ja tyydyttää toiset ei.  Mitä siitä vänkäämään selvää asiaa.  Mies voi ihan itse päättää kumpaan ryhmään haluaa kuulua. Ei pidä ottaa itselleen liian vaikeaa naista tai epäsopivaa, jos ei saa  naistaan halukkaaksi, eikä pysty tyydyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi