Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille
Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.
Kommentit (205)
Olen tavannut kolme miestä ensimmäisillä treffeillä kotonani ja kerran miehen luona. Mitään pahaa ei ole sattunut, hauskaa oli kaikkien kanssa ja edes pusuja ei vaihdettu eli ei tarkoita automaattisesti yhtään sen kummempia treffejä kuin yleisellä paikalla vietetyt. Kaikki näin myös uudestaan, yhden useammankin kerran ja toisen kanssa seurusteltiin vuosi.
No eikös tuo ole hyvä, että sellaiset tapaukset karsiutuvat joukosta heti joiden kanssa ei halua tutustua pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan naida jo ensitreffeillä. Jos seksiä venyttää pidemmäksi aikaa, niin sen enemmän tunteitakin helposti syntyy ja sen vaikeampaa ero on myöhemmin kun sinut jätetään liian huonon seksin takia. Siksi ennemmin heti asiaan ennen kuin tunteita on liikaa ja mahdollinen erokin on sitten helpompi.
Tämä! En halua itsekään, että syntyy liikaa tunteita, jos sitten nainen jättääkin kun päästään sänkyhommiin, että oletpa pska sängyssä ja munakin on liian pieni. Ennemmin heti alta pois, jotta näkee, että onko nämä asiat kynnyskysymyksiä ja jatkaako nainen edelleen tapailua.
Minulle munan koko naisena on toissijainen seikka, nautinto seksissä kun tulee muusta kun siitä penetraatiosta, vaikka kivaahan sekin on. Jos mies on seksissä sohelo, mutta haluaa oppia ja opetella kanssani meille yhteisesti nautintoa tuovaa seksiä, ei miehessä ole mitään vikaa.
Heti naimaan yrittävät miehet sen sijaan jätän välistä kättelyssä. Arvomme ovat selkeästi liian erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan naida jo ensitreffeillä. Jos seksiä venyttää pidemmäksi aikaa, niin sen enemmän tunteitakin helposti syntyy ja sen vaikeampaa ero on myöhemmin kun sinut jätetään liian huonon seksin takia. Siksi ennemmin heti asiaan ennen kuin tunteita on liikaa ja mahdollinen erokin on sitten helpompi.
Siis ihanko oikeasti tiedät haluavasi ensitreffeillä seksiä, vaikka et olisi koskaan edes nähnyt treffikumppaniasi livenä? Päätät jo etukäteen, että tänään on seksiä, ihan sama millainen se ihminen on ja pelaako kemiat ollenkaan. Ihan hullu ajatus minusta. Mulle treffikumppanit ovat joskus olleet sellaisia pettymyksiä livenä, etten olisi voinut kuvitella yhtään mitään fyysistä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen pitää minua potentiaalisena ra is ka ri na, niin voin todeta, että hyvä vaan, ettei nähdä. Silloin ei olla samalla aaltopituudella ajatustemme ja ihmistuntemustemme kanssa.
Ketään ei tunne ensivilkaisulla. Kuten joku mieskin jo totesi, rskaaja on yleensä vanha tuttu.
Taidat olla melko yksiulotteinen ihminen jos luulet, että naamastasi voi päätellä luotettavuutesi tulevina vuosina.
m32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?
Silloin kun viimeksi olen ollut ensitreffeillä (vuonna 1999) oli vallalla vielä sellainen ajatus, että tutustumisen alkuvaiheessa yritetään tehdä vastapuoleen hyvä vaikutus. Minä meikkasin ja laitoin hiukset ja katsoin päälleni jotain kivannäköistä vaatetta. Mieskin ilmaantui paikalle siistin näköisenä ja käyttäytyi kohteliaasti minua kohtaan. Siihen aikaan vielä ajateltiin, että on kohteliasta tarjota naiselle ravintolassa.
En ymmärrä mitä tässä on tapahtunut, että kohteliaasta eleestä (toiselle tarjoaminen) on tullut joku kauhea kiistakapula ja osa naisistakin kokee olevansa maksullisia, jos sallii miehen tarjota heille.
Minun miehelleni ei ollut ongelma tarjota minulle kolmen ruokalajin päivällistä. Eikä hänelle ole koskaan ollut ongelma maksaa lapsesta aiheutuvia menoja. En tiedä onko näillä asioilla yhteys, mutta vinkiksi niille naisille, jotka haluavat joskus perheenkin perustaa.
Tämä erittäin hyvä kirjoitus.
Naiset, varokaa näitä tarjoilusta kitiseviä ja "miksi kuluttaa rahaa naiselle tarjoiluun-miehiä".
He kitisevät joka asiasta mihin menee perheessä rahaa jos jatkatte seurustelua heidän kanssaan siihen saakka.
Perhe, nainen ja lapsi/lapset ovat ikävä ja ylimääräinen kmnoerä näille miehelle. Mieluummin skippaavat perheeseen kuuluvat kulut naiselle, jopa pistävät naisen jaksamaan miehenkin kuluja jos vain nainen siihen suostuu.
Heille nainen ei ole ihminen eikä kumppani vaan menoerä.
Treffeistä hautaan.Ikävää ja surullista miten paljon näitä surkeita, kitiseviä miehiä nykyään on.
Missä tai mikä heillä viiraa?Nykyään harva nainen jää kotiäidiksi, joten tämä malli ei enää päde. Jos mies maksaa, saako hän vaatia naiselta seksiä? Ei saa. Puolisoa/treffikumppania tulisi kohdella kuin parasta ystävää. Eihän ystävääkään vaadita maksamaan toisen puolesta ravintolassa. Mies arvostaa naista enemmän, jos nainen osallistuu kuluihin tasapuolisesti. Jos nainen tienaa huomattavasti vähemmän, niin silloin on ok, jos maksaa lystistä pienemmän osuuden (esim. kallis matka, jonka rikas mies haluaa halvemman vaihtoehdon sijaan). Tärkeintä on, että kumpikin panostaa kykyjensä mukaan. Teot kertovat silloin, että ovat tosissaan suhteessa, eivätkä hyväksikäytä toista osapuolta.
No ei jäänyt vuonna 1999 myöskään. 1949 kenties. Silloin oli miehen hyvä tarjota korviketta.
Valoja päälle nyt!
T. Wanha täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti tiedät haluavasi ensitreffeillä seksiä, vaikka et olisi koskaan edes nähnyt treffikumppaniasi livenä? Päätät jo etukäteen, että tänään on seksiä, ihan sama millainen se ihminen on ja pelaako kemiat ollenkaan. Ihan hullu ajatus minusta. Mulle treffikumppanit ovat joskus olleet sellaisia pettymyksiä livenä, etten olisi voinut kuvitella yhtään mitään fyysistä heidän kanssaan.
Ei mies ajattele, että seksiin tarvitsee kemiaa. Vakava parisuhde taas todellakin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ajattele, että seksiin tarvitsee kemiaa. Vakava parisuhde taas todellakin tarvitsee.
Eli käytännössä mikä vaan kelpaa seksiin? Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kävin aikoinaan paljonkin nettitreffeillä ja opin kyllä hyvin nopeasti, ettei viestittelyn tai edes soittelun perusteella voi vielä tietää yhtään mitään siitä, haluaako toisen kanssa edes seksiä, parisuhteesta puhumattakaan. Kyllä olisi tullut kiusallisia tilanteita, jos olisin mennyt heidän kotiinsa ja huomannut heti ovella, että juueitodellakaan. Saati jos olisin kutsunut omaan kotiini. Mutta kun tavattiin kaupungilla, oli sovittu joko kahvista/kaljasta tai kävelystä, niin se oli ihan ok kohtaaminen jonka jälkeen saattoi toivottaa hyvää jatkoa.
Löytyi toki niitäkin, joiden kanssa kahvilta/kaljalta jatkettiin myös samaan suuntaan ;-)
Vierailija kirjoitti:
Olin itse valmis menemään parinkin tindermiehen kotiin ensitreffeille, kun sitä ehdottivat. Näistä tuli niin hyvä fiilis jo viestitellessä, etten edes osannut ajatella etten olisi voinut mennä. Yhdelle tindermiehelle ehdotin itse ensitreffejä luokseni, kun sovimme missä treffaamme. Mies tuli suht kaukaa, joten minusta oli luonnollista, että mies pistäytyy kotonani. Ja niin pistäytyikin, eikä mitään pahaa tapahtunut.
Toki tinderissä oli paljon miehiä, joiden kohdalla kotitreffit eivät käyneet edes mielessä.
Olisi kyllä hyvä tiedostaa että mitään pahaa ei sattunut siksi että on todennäköisempää että vastassa on normaali ihminen eikä väkivaltainen sekopää. Ei ollut kyse siitä että sinä tai kukaan muukaan kykenisi viestien perusteella arvioimaan onko tuntematon vaarallinen vai ei. Oli sattumaa että vaikeuksia ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kullini on kiinni minussa. Sitä saadakseen naisen on maksettava kallis hinta. On oltava uskollinen ja lojaali niin myötä -kuin vastamäessä.
Kiitos kun lainasit kommenttiani.
Ei tuo hinta naiselle ole kallis, sillä me sitoudumme ja rakastamme luonnostaan. Se ei vaadi suurta ponnistelua kuten palstan miehiltä, joilla tulee helpommin plluvaatimuksia ja huårittelua kuin kiitoksia ja rakkaudentunnustuksia.
Sitoudutte ja rakastatte luonnostaan? Haista kuule v i t t u. Minut on kahdesti jätetty vastoin tahtoani ilman, että olisin ollut päihdeongelmainen, väkivaltainen tms.
Oivoi, hurjat KAKSI kertaa ja yleistät KAIKKIIN naisiin????
Eivät he kuvittele, vaan toivovat. Noiden miesten mielessä on naida kanssasi kerran ja sitten uutta koukkuun. Julkisella paikalla tapaaminen kuulostaa tutustumiselta ja mahdollisilta tunteilta. Siihen noilla miehillä ei ole aikaa tai halua.
treffit tuntemattoman kanssa Aina yleiselle paikalle kahvila jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se jolle vastasit, mutta itse voisin kirjoittaa että haluan seksiä ensitreffeillä, ja tarkoittaisin sillä sitä että haluan seksiä JOS mies on kiinnostava ja jutulla on ylipäänsä toivoa. Tosin en yleensä harrasta nettitreffejä, joten kiinnostuskin on useimmiten jo etukäteen selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun plluni on kiinni minussa, eikä sitä saa ilman loppuosaa eikä halvalla.
Hinta on kallis: sitoutuminen, lojaalius, uskollisuus ja rakkaus.
Kohderyhmäni löytyy henkisesti kypsistä miehistä, joiden äly riittää muuhunkin kuin pllun vonkaamiseen halvalla ja heti.
En etsi määrää vaan laatua ja voin hyvin olla ilmankin ellen sitä löydä.
Ei sitä sun nalkuttavassa akassa kiinni olevaa hiivaista ja löysää lettua kukaan mies haluakaan. Älä siis huoli, saat olla varmuudella ilman.
Emmeköhän kaikki näe, kumpi meistä on ilman ja miksi. Käytöstavoilla ja impulssikontrollia opettelemalla sinulla on kuitenkin toivoa.
Itselläni on ollut monta pitkää parisuhdetta. Juuri nyt ei, sillä lopetin edellisen suhteen pandemia-aikana ja PYSTYN OLEMAAN ILMANKIN. Ei pala hermo.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he kuvittele, vaan toivovat. Noiden miesten mielessä on naida kanssasi kerran ja sitten uutta koukkuun. Julkisella paikalla tapaaminen kuulostaa tutustumiselta ja mahdollisilta tunteilta. Siihen noilla miehillä ei ole aikaa tai halua.
Kun ei ole mitenkään mahdollista haluta sekä seksiä ekoilla treffeillä että parisuhdetta sen jälkeen.
Mun tosi nuori työkaveri lähti aika kauaskin toiseen kaupunkiin ekoille treffeille, suoraan viikonlopuksi tämän treffikaverin luo. Kyllä me hulluna pidettiin, vaadittiin kertomaan tyypin nimi ja kaupunki edes, jos ei maanantaina olekaan töissä eikä ole mitään ilmoittanut.
Hyvin siinä sentään kävi, ovat edelleen tämän tyypin kanssa yhdessä, lähemmäs 10v myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sori en jaksanut lukea kuin ekan sivun niin en tiedä miten keskustelu on kehittynyt. Itse en ole enää sinkku, löysin kumppanin nettideittisaitilta muutama vuosi sitten. Mutta sitä edelsi parin vuoden on-off aktiivinen viesteily ja treffeily. Mä en tiedä miten muilla, mutta mä en olettanut löytäväni välttämättä rakkautta naapurista, vaan olin avoin tutustumaan pidempien välimatkojen miehiin. Ja täytyy sanoa että siinä on iso ero verrattuna siihen jos menee treffeille samassa kaupungissa, jolloin treffit voi useimmiten sopia nopeastikin. Silloin on aivan luontevaa tavata nopeasti jossain kahvilla tms. Mutta kun välimatkaa on enemmän, tulee kirjoiteltua ja sitä kautta tutustuttua ihan eri tavalla. Kyllä siinä kuukauden, kahden, enemmänkin, ehtii jo tutkat hälyttää, jos jotain hälytettävää on. Näiden miesten kanssa ekat treffit olikin aina ihan erilaiset. Mua ajettiin tapaamaan (kyllä, kotiini, jopa viikonlopuksi) satojen kilometrien päästä. Tämän nykyisen kumppanini kanssakin meillä oli välimatkaa. Meidän ekat treffit oli hotelliviikonloppu puolivälissä :) Toki mulla oli aina plan b, ja aina joku ystävä tiesi missä olin tai kuka mulla oli vieraana, ja yhteyttä pidettiin.
Ja vaikka se varmaan siltä kuulostaa, ei näitä miehiä nyt roppakaupalla ollut, mutta useampia kuitenkin.
Pitkä sepustus, pointtina kuitenkin, että tilanteen mukaan.
Minun ensimmäinen netistä alkanut parisuhteeni alkoi alkuvuonna 1995 niin, että tapasin kaukana asuvan miehen nettideittipalstalla. Aloimme viestitellä, sitten soitella. Siihen aikaan valokuvien vaihto oli vaikeampaa kuin nykyisin, mutta näin hänestä pari kuvaa (kasvokuvat + kasvot ja hartiat ja vähän rintakehää). Ihan kivan näköinen mies. Pari kuukautta pidimme intensiivisesti yhteyttä, soittelimmekin usein ja sen lisäksi kirjoittelimme varmaan päivittäin pitkiä sähköposteja. Tunsin olevani head over heels rakastunut.
Lopulta hän matkusti minun luokseni ja menin lentokentälle vastaan. Ensireaktioni oli valtava pettymys. Kasvoiltaan hän oli kyllä kuten kuvassa, mutta ilmeisesti parran tai kuvakulman (tai ihastuneen katseeni) takia en ollut tajunnut, että "atleettinen" mies olikin kotletti. Lyhytjalkainen, pitkäselkäinen, leveälanteinen, useita kymmeniä kiloja ylipainoinen.
Päätin, etten anna sen haitata, koska olisi pinnallista ja noloa myöntää, etten tunne häntä ollenkaan puoleensavetäväksi. Yritin ihan tosissani alkaa haluta häntä, mutta en pystynyt ja aikanaan oli pakko luovuttaa.
Nykyisin kuvia on helpompi vaihdella ja ennen kaikkea, jos on etäisyyttä, voi ja kannattaa ottaa videopuhelut käyttöön. En todellakaan suosittele pitkää viestittelyä, ettei synny vääriä mielikuvia tule pettymyksiä.
Eikä ne videopuhelutkaan estä pettymyksiltä. Ihmisistä paljastuu vasta tavatessa ominaisuuksia (esim. ominaishaju, käytöstavat muiden ihmisten läsnäollessa jne), joita ei voi tietää ennen kuin tutustuu.
m32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?
Silloin kun viimeksi olen ollut ensitreffeillä (vuonna 1999) oli vallalla vielä sellainen ajatus, että tutustumisen alkuvaiheessa yritetään tehdä vastapuoleen hyvä vaikutus. Minä meikkasin ja laitoin hiukset ja katsoin päälleni jotain kivannäköistä vaatetta. Mieskin ilmaantui paikalle siistin näköisenä ja käyttäytyi kohteliaasti minua kohtaan. Siihen aikaan vielä ajateltiin, että on kohteliasta tarjota naiselle ravintolassa.
En ymmärrä mitä tässä on tapahtunut, että kohteliaasta eleestä (toiselle tarjoaminen) on tullut joku kauhea kiistakapula ja osa naisistakin kokee olevansa maksullisia, jos sallii miehen tarjota heille.
Minun miehelleni ei ollut ongelma tarjota minulle kolmen ruokalajin päivällistä. Eikä hänelle ole koskaan ollut ongelma maksaa lapsesta aiheutuvia menoja. En tiedä onko näillä asioilla yhteys, mutta vinkiksi niille naisille, jotka haluavat joskus perheenkin perustaa.
Tämä erittäin hyvä kirjoitus.
Naiset, varokaa näitä tarjoilusta kitiseviä ja "miksi kuluttaa rahaa naiselle tarjoiluun-miehiä".
He kitisevät joka asiasta mihin menee perheessä rahaa jos jatkatte seurustelua heidän kanssaan siihen saakka.
Perhe, nainen ja lapsi/lapset ovat ikävä ja ylimääräinen kmnoerä näille miehelle. Mieluummin skippaavat perheeseen kuuluvat kulut naiselle, jopa pistävät naisen jaksamaan miehenkin kuluja jos vain nainen siihen suostuu.
Heille nainen ei ole ihminen eikä kumppani vaan menoerä.
Treffeistä hautaan.Ikävää ja surullista miten paljon näitä surkeita, kitiseviä miehiä nykyään on.
Missä tai mikä heillä viiraa?Nykyään harva nainen jää kotiäidiksi, joten tämä malli ei enää päde. Jos mies maksaa, saako hän vaatia naiselta seksiä? Ei saa. Puolisoa/treffikumppania tulisi kohdella kuin parasta ystävää. Eihän ystävääkään vaadita maksamaan toisen puolesta ravintolassa. Mies arvostaa naista enemmän, jos nainen osallistuu kuluihin tasapuolisesti. Jos nainen tienaa huomattavasti vähemmän, niin silloin on ok, jos maksaa lystistä pienemmän osuuden (esim. kallis matka, jonka rikas mies haluaa halvemman vaihtoehdon sijaan). Tärkeintä on, että kumpikin panostaa kykyjensä mukaan. Teot kertovat silloin, että ovat tosissaan suhteessa, eivätkä hyväksikäytä toista osapuolta.
No tästä nyt ei ollutkaan kysymys, ymmärrän tämän kertomasi näkökannan hyvin.
Kotiäitiyden yms. kanssa kertomallani ei ollut mitään tekemistä. Ymmärsit joko vahingossa tai tahallaan väärin.
Kyllähän täälläkin palstalla on ollut runsaasti ketjuja, joissa naiset kertoo, että mies ei osallistu lainkaan, joko hyvin vähän tai kauhealla rutinalla ja moittien perheen yhteisiin menoihin.
Tulee vaan mieleeni ovatko nämä miehet juuri niitä, jotka jo ensimmäosollä treffeillä surevat kahvikupin hintaa tai pelkäävät hysteerisesti, että pitää maksaa molempien kahvit. Juuri, kuten kirjoitinkin, pitävät naista menoeränä.
Ja kaiken kukkuraksi joidenkin pitäisi saada kahvikupin vastikkeeksi heti muuta "vastiketta". Muuten ovat maksaneet sen turhaan.
En tarkoittanurkaan, että kaikki miehet ovat näitä. Ja tietenkin nainen osallistuu kykyjensä mukaan yhteisiin kuluihin.
Vaikka olettaisi ja toivoisi miehen olevan kohtelias ja huomaavainen ensimmäisillä treffeillä.
Liekö yleisempää vai ei, siitä ei tilastoa ole. Jos on, ole hyvä ja linkitä, kiitos.
Onnistuit kuitenkin tuomaan esiin, että mieheen ei välttämättä ole luottamista nyt jos koskaan.