Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille
Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies kai kuvittelee, että joku nainen antaisi seksiä julkisella paikalla heti ensitapaamisella?
Meillä mies odotti ja nyt on säännöllisesti seksiä, ollut jo yli 20 vuotta, viimeksi oli eilen ja myös perjantaina.
Meillä on seksiä joka viikko monta kertaa, on ollut aina.
Miten tämä liittyy aiheeseen millään. Ei tää ollut tulenpa leveilemään fake asioilla. Next please!
No, liittyy. Ei kaikki naiset ole valmiita seksiin ensimmäisillä treffeillä, mutta sitä seksiä voi olla paljon jatkossa.
Nykyään on paljon seksitauteja jotka tarttuvat vaikka käyttäisi kondomia, osa aiheuttaa lapsettomuutta.
Jos olisin sinkku niin en kyllä kenen kanssa tahansa menisi sänkyyn ja harrastaisi seksiä.
Ja sopikaa ne ensimmäiset treffit julkiselle paikalle, vaikka miehet sanoisi mitä.
Ukko39 kirjoitti:
Yks kesäyö sovin treffit yhden mimmin kanssa julkiselle paikalle, sibeliusmonumentille.
Homma päättyi siihen, että nuolin hänelle parit orkut ja hän otti multa syväkurkkuun liemet. Sitten heipat vaan, emmekä tavanneet enää sen jälkeen.
Ihan parhaat treffit ikinä.
Ja tämä tarina on tosi.
Paitsi genitaaliherpes tarttuu myös suuhun, vaikka se olisi oireeton ja vaikka käyttäisi kondomia.
Ukko39 kirjoitti:
Yks kesäyö sovin treffit yhden mimmin kanssa julkiselle paikalle, sibeliusmonumentille.
Homma päättyi siihen, että nuolin hänelle parit orkut ja hän otti multa syväkurkkuun liemet. Sitten heipat vaan, emmekä tavanneet enää sen jälkeen.
Ja tämä tarina on tosi.
Aina kannattaa tarinoida lol mutta 0/5
Minua yksi mies pyysi saunaan ja yritti sitten työntää munaa suuhun. Suutuin ja sanoin että tulin saunaan en sekstalemaan. Oli pitänyt jäädä yöksi mutta puin ja häivyin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö takalukittua ovea saa auki sisäpuolelta?
Ohis *tarttuu oleelliseen*
Ei saa ilman avainta.
Tuollaisista pöljistä on hyväkin päästä eroon. Sen tietää, minkä perässä ovat pelkästään. Hyvä vaan, ettei joudu haaskaamaan moisiin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen pitää minua potentiaalisena ra is ka ri na, niin voin todeta, että hyvä vaan, ettei nähdä. Silloin ei olla samalla aaltopituudella ajatustemme ja ihmistuntemustemme kanssa.
Naiselle jokainen mies on potentiaalinen raiskari. Koskaan ei voi tietää. On se kumma kun miehet eivät tätä tajua, ilmeisesti toisen asemaan asettuminen on näille aivan ylivoimaista.
Empatiakyky monella täysi nolla. Ei pystytä mitenkään asettumaan toisen rooliin. Mutta miesten ei tarvitsekaan pelätä naisia. Mahdollisuus tulla naisen raiskaamaksi on aika lähellä nollaa. Miehetkin joutuvat toki pelkäämään toisia miehiä, esim väkivaltaa jne. Mutta eivät silti mukama ymmärrä, miksi naiset joutuvat varomaan miehiä.
Nainen pyysi kotiinsa toisilla treffeillä. Nainen teki ruokaa, ryypättiin ja naitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että kiinnostut itse keskustelemaan vain panomiesten kanssa.
Itse miehenä haluan tavata julkisella paikalla esim kävely tai muu liikunta.
LUULETKO TOSIAAN ETTÄ KUKAAN JÄRKINAINEN LÄHTISI SOKKOTREFFEILLE täysin tuntemattoman miehen kanssa jonnekkin metsän keskelle, lenkkipolulle, 10nien kilometrien pääjän lähimmästä ihmisasutuksesta?????
HAhHaha!!!!Ihmeellisen aggressiivinen vastaus ja lukuisia yläpeukkuja. Onko täällä kaikilla järki mennyt? Kävely julkisella paikalla voi tarkoittaa vaikka kaupungin katuja. Eihän tuo edellinen sanonut mitään metsästä.
Johtuisiko siitä että palstalla naiset ovat kertoneet aika monista treffikutsuista syrjäisille lenkkipoluille ja kansallispuistoihin. Periaatteessa julkisia paikkoja, mutta ei siellä paljon muita ihmisiä välttämättä ole. Itselläni jäi mieleen pururatatreffit missä mies oli äkkiä alkanut halailla ja yritti suudella väkisin. Nainen kertoi paenneensa paniikissa pusikon läpi autolleen.
Joo ei mitään ajelu- tai puskatreffejä. Maailman moringit yrittävät raahata naisia syrjäisiin paikkoihin.
Ja tämä tarina on tosi.