Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille

Vierailija
30.07.2022 |

Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off kirjoitti:

Minä taas en lähde ensitreffeille mihinkään kahvilaan tai muullekaan julkiselle paikalle. En usko, että tuollainen julkideittailija-nainen on tosissaan, vaan pitää treffeillä käymistä ikään kuin harrastuksena ja saa siinä samalla loisittua mieheltä ilmaiset tarjoilut.

Kuinka pieni palkka sinulla oikein on, jos kuvittelet että moinen olisi jollekulle kannattavaa? Se kahvi maksaa luokkaa 5e ihan maksimissaan. Valmistautumiseen, matkoihin ja itse kahvilla istumiseen mennee naiselta vähintään 2-3 tuntia. Tuntipalkaksi tästä "loisimisesta" tulisi siis joku euro tai max kaksi. Ihanko oikeasti kuvittelet että joku tätä tekisi ilmaisen kahvin takia?? Johan pulloja keräämällä tienaa enemmän, eikä tarte meikata.

Ja kuka nyt muka istuisi tylsän miehen kanssa jaarittelemassa kahvia saadakseen kun kotona keitettynä maksaa joitakin senttejä per kuppi? Seurakin on parempaa. Kyllä taas tulee ihmeellisiä teorioita ikisinkuilta.

Vierailija
82/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että kiinnostut itse keskustelemaan vain panomiesten kanssa.

Itse miehenä haluan tavata julkisella paikalla esim kävely tai muu liikunta.

Oletko niitä palstamiehiä jotka haluavat kävellä ensitreffeillä kun pelkäävät kuollakseen että joutuisivat tarjoamaan kahvikupillisen?

Tässä esimerkki siitä että mikään vaihtoehto ei ole hyvä. Ja tarjota miehen vaan pitäisi. Jos ei halua niin on nåinä kukoistavan tasa-arvon aikoinakin ties mikä nuukis.

Typerä trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään "juttu". Mies kokeilee onneaan, saako seksiä kotiin kuljetettuna. Jos ei, kiinnostus loppuu heti. Todennäköisesti kokeilee samaan aikaan onneaan kymmenien muidenkin naisten kanssa. Kyllä jokaisen pitäisi tuon verran ymmärtää. Tuskin miestä edes seksikään kiinnostaa todella. Tuollainen käytös on ennemmin refleksi tietyn tyyppisillä miehillä.

Löysin kerran juopon talomme rappukäytävästä makaamasta. Pysähdyin kyselemään tarvitaanko ambulanssia tms. Äijä oli tuskin tajuissaan enää mutta alkoi vongata minulta seksiä. Oli sen näköinen että seksi ei ole varmaan onnistunut enää 10 vuoteen.

...jos koskaan.

Aika surullista kun noita pihtarimiehiä on nuorissakin jonkin verran - näköjään heillä lamppu jo sammunut nuorena.

Seksi on se viimeinen kipinä sammuvissa aivoissa. Tulee mieleen lentosotamies Garp.

Vierailija
84/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off kirjoitti:

Minä taas en lähde ensitreffeille mihinkään kahvilaan tai muullekaan julkiselle paikalle. En usko, että tuollainen julkideittailija-nainen on tosissaan, vaan pitää treffeillä käymistä ikään kuin harrastuksena ja saa siinä samalla loisittua mieheltä ilmaiset tarjoilut.

Kuinka pieni palkka sinulla oikein on, jos kuvittelet että moinen olisi jollekulle kannattavaa? Se kahvi maksaa luokkaa 5e ihan maksimissaan. Valmistautumiseen, matkoihin ja itse kahvilla istumiseen mennee naiselta vähintään 2-3 tuntia. Tuntipalkaksi tästä "loisimisesta" tulisi siis joku euro tai max kaksi. Ihanko oikeasti kuvittelet että joku tätä tekisi ilmaisen kahvin takia?? Johan pulloja keräämällä tienaa enemmän, eikä tarte meikata.

Jep. Olen yrittäjä ja minulla on enemmän töitä kuin ehtisin tehdä. Minulle oma aikani on siis paljon kalliimpaa kuin se yksi tai kaksi kuppia kahvia.

Niinpä karsin aika tarkasti ne, joiden kanssa ylipäätään lähdin tapaamiseen. Ei tarvitse kovin pitkään viestitellä, kun toisista jo huomaa, että tämä olisi ainakin kivaa ja kiinnostavaa seuraa, ellei muuta.

En pettynyt kertaakaan, ja oma kultakin löytyi.

Vierailija
85/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata mennä ensitreffeille kenenkään kotiin.

Tää on jotenkin ihan käsittämätöntä, miten moni mies ei tajua tätä yhtään.

Se vaara on siinä, että ikävä kyllä tää kutsuja odottaa tapaamisen johtavan seksiin ja ottaa lupauksena jo sen, että ilmestyy paikalle.

Saattaa tulla ikävä tilanne, kun heppu tajuaakin ettei sitä reikää ookaan luvassa.

Ja ihan sama vaikka moni muukin ois lähtenyt, vaikka kaveritkin lähtee, vaikka se nyt miten olis hyvä idea.

Mulle myös ehdotettiin, et jos hän tulee mun luo, niin SAAN tulla pihalle ensin katsomaan millainen tyyppi kyseessä ja jos sitten mentäs köyrimään vai mitä se oikein kuvitteli?

Myös yks vaihtoehto mitä tarjotaan tän kämpän sijaan on auto!

"Voin tulla hakee sut jostain :)" aja kuule sanonko minne...

Vierailija
86/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tuli tutuksi kun käytin aikoinaan tinderiä.

Nää jäbät usein ihan alkoivat perustelemaan pyytämättä, miksi se hänen kotiinsa tuleminen vaan nyt on parasta "siinä saa ihan eri tavalla tarttumapintaa ihmiseen" "pystyy oikeasti keskittymään"

Sitten kun vastasin edelleen, että ei missään tapauksessa käy, niin ehdotettiin "voisin mä sunkin luo tulla" "kyllä moni muukin on lähtenyt"

Tai ihan hyvin alkanutkin juttelu tyssäs siihen, että kun puhuttiin missä nähdään, niin häiskä kutsuu kotiinsa.

Yksi tyyppi ei suostunut edes siihen, että juodaan HÄNEN lähibaarissaan yhdet ja sitten mennään kämpille jos natsaa. Suoraan vaan hänen luo, siellä se varmaan ois maannut muna pystyssä.

Laitoin tinderin bioon yhdessä vaiheessa että en tapaa ensimmäistä kertaa kummankaan kotona/hotellissa niin loppu matchit siihen. Pyysi joku kyllä mökilleen.

Miehet ehkä peilaa muuten tähän, että "tinderissä ei natsaa".

Mut on jopa poistettu matcheista, kun oon ehdottanut tän kotiinkutsumisen sijasta julkista paikkaa.

Muutenkin useimmiten miehet ehdottavat heille helpointa ja lähintä tapaamispaikkaa (omaa kotiaan tai jotain oman kämpän vieressä olevaa puistoa jos oikein panostaa)

Suomalainen deittikulttuuri on ihan syvältä, ei viitsitä yhtään panostaa.

Yhden poikkeuksen tein kerran, että otin yhden kaverin kaverini luokseni kahville. Oli hiljainen ja peräkammarinpoikamainen hiippari, ei sanonut sanaakaan koko kahvittelun aikana. Oli kuulemma oikeasti olettanut että tää kahvittelu meinas seksiä.

Kyllä moni muukin on lähtenyt -argumentti kertoo, että vaihtoehdot ovat nämä:

- moni muu ei ole halunnut miestä uudestaan, siis joko urpo tai huono pano

- mies ei ole halunnut näitä monia muuta uudestaan, ovat olleet joko urpoja tai huonoja panoja

- mies ei hae vakavaa suhdetta vaan kertapanoja.

Itse en tapaisi tällaista tyyppiä edes siellä kahvilassa.

PAHHH toi moni muukin on lähtenyt-kertoo kyllä että kukaan ei oo lähtenyt.

Koitetaan vakuutella että muutkin on tätä mieltä muka, että lähde nyt.

Vierailija
87/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokseni on tullut kaksi naista treffeille viikonlopuksi kauempaa  ja usein muutenkin suoraan kotiin treffeille. Asun tosi pienessä paikassa , joten vaihtoehdot on kahvit huoltoasemalla., grillillä hampurilainen tai treffit kotonani.

Vierailija
88/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kutsu "kahveille" on muutenkin ollut joskus vain salakieltä seksille, niin ei mikään ihme jos kutsupyyntö päiväkahveista jonkun kotona on voitu tulkita seksitreffeiksi. Tosin itsekin voisin viettää koti treffit ilman seksiä tietty, mutta vähän harmi jos jotkut muut on ehtinyt tämänkin viattoman tavan demonisoida käytöksellään.

Vierailija
89/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokseni on tullut kaksi naista treffeille viikonlopuksi kauempaa  ja usein muutenkin suoraan kotiin treffeille. Asun tosi pienessä paikassa , joten vaihtoehdot on kahvit huoltoasemalla., grillillä hampurilainen tai treffit kotonani.

Nuo naiset ovat olleet äärimmäisen tyhmiä.

Vierailija
90/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kutsu "kahveille" on muutenkin ollut joskus vain salakieltä seksille, niin ei mikään ihme jos kutsupyyntö päiväkahveista jonkun kotona on voitu tulkita seksitreffeiksi. Tosin itsekin voisin viettää koti treffit ilman seksiä tietty, mutta vähän harmi jos jotkut muut on ehtinyt tämänkin viattoman tavan demonisoida käytöksellään.

Kuka tahansa voi viettää *koti treffit ilman seksiä* niin halutessaan turvallisen kumppanin kanssa.

Ventovieras ei ole turvallinen, vaan riskinä on r a i skaus, väkivalta ja mahdollisesti vieläkin pahempaa.

Vierailija
91/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn off kirjoitti:

Ja kuka nyt muka istuisi tylsän miehen kanssa jaarittelemassa kahvia saadakseen kun kotona keitettynä maksaa joitakin senttejä per kuppi? Seurakin on parempaa. Kyllä taas tulee ihmeellisiä teorioita ikisinkuilta.

Niin. Nämä inkisinkku inkkelit ei tajua muutenkaan, että kaikki naiset saa miesseuraa treffeille, jos haluaa. Että mitäpä sinulla on tarjota? Jos olet ùlisija ja alat vielä jostain kahvikupista vinkumaan, niin voin kertoa, että ei tule toisia treffejä.

Vierailija
92/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Voihan pahoja tehdä vaikka vuoden seurustelun jälkeen ja onkin yleisempää tuo kuin ensitreffeillä tapahtuvat.

Vierailija
93/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa on tullut taas hyvää tietoa miehille ja naisille. oma turvallisuus ja järkevyys deittailussa.

julkisia paikkoja on myös kesätorit,kirjastot,kirppikset  ym.joissa ei ole maksua.luovuus ajattelussa ja treffipaikoissa ,ei tarvi maksaa paljon treffien, jotta ne olisi turvalliset ja kivat.

Vierailija
94/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Voihan pahoja tehdä vaikka vuoden seurustelun jälkeen ja onkin yleisempää tuo kuin ensitreffeillä tapahtuvat.

Sinun logiikkasi mukaan kannattaa ottaa typeriä ja tarpeettomia riskejä koska muutkin asiat ovat vaarallisia? No, siksi kai miehet kolaroivat liikenteessäkin koko ajan.

Vierailija
95/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vtu onneksi ei 15 v sitten ollut tinderiä. Kaiken lukemani ja kuulemani mukaan kuvottava paikka.

Oletko miettinyt kuinka monet lukemasi jutut ovat itsesi kaltaisten kirjoittamia, eli sovellus haukutaan aivan lyttyyn vaikka et ole edes kokeillut?

Minä otin kerran tavaksi kysyä kaikilta pahimmilta haukkujilta, miten pitkään ovat tinderiä käyttäneet. Arvaapa tulos. Aivan, kukaan ei ollut kokeillut mutta kaikki kertoivat kuulleensa muilta että on kauhea. Yhdellä repesi hermot ihan täysin kun kysyin. Alkoi huutaa miten hän ei tinderiä tarvitse eikä ole ikinä kokeillut kun aina on ollut vientiä ja ennusti että minä kuolen yksin :D

No, en ole kokeillut minäkään ja olen parisuhteessa. On vain mielenkiintoista nähdä, miten hysteerisesti ihmiset pelkäävät uusia asioita ilman että tietävät niistä mitään.

Vierailija
96/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun logiikkasi mukaan kannattaa ottaa typeriä ja tarpeettomia riskejä koska muutkin asiat ovat vaarallisia? No, siksi kai miehet kolaroivat liikenteessäkin koko ajan.

No ei ainakaan kotonani naisella ole mitään riskiä kolaroida kun kotini ei ole pyörien päällä.

Vierailija
97/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan kotonani naisella ole mitään riskiä kolaroida kun kotini ei ole pyörien päällä.

Ei naisilla ole muutenkaan riskiä kolaroida. Sinulla on.

Vierailija
98/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kullini on kiinni minussa. Sitä saadakseen naisen on maksettava kallis hinta. On oltava uskollinen ja lojaali niin myötä -kuin vastamäessä.

Vierailija
99/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pitää minua potentiaalisena ra is ka ri na, niin voin todeta, että hyvä vaan, ettei nähdä. Silloin ei olla samalla aaltopituudella ajatustemme ja ihmistuntemustemme kanssa.

Vierailija
100/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies tarjoaa treffeillä ja sitten ei nähdä enää, ei se tee treffejä epäonnistuneeksi. mies onnistui käyttäytymään ja näyttäytymään, herrasmiehenä, vaikkei kemiat kohdannutkaan. voihan naisella olla tuttuja joille kertoi, että mies oli  ihan ok tyyppi, vaikkei nainen itse ihastunutkaan.

ainakin sait kokemuksen treffeillä olemisesta. eihän mies aina itsekkään, halua toisia treffejä jonkun naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi