Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille

Vierailija
30.07.2022 |

Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pitää minua potentiaalisena ra is ka ri na, niin voin todeta, että hyvä vaan, ettei nähdä. Silloin ei olla samalla aaltopituudella ajatustemme ja ihmistuntemustemme kanssa.

Jos nainen haluaa tavata vieraan ihmisen ensimmäistä kertaa ihmisten ilmoilla, hän ei ajattele, että juuri sinä olisit rais-Kari. Hän vain välttää turhia riskejä. Ihan hyvä kaikille, ettette tapaa.

Itse deittailen naisten kanssa ja ihan samaa periaatetta noudatan.

N44

Vierailija
102/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on "järkyttävää"-sanan turhaa käyttöä. Eihän tuossa ole mitään järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off kirjoitti:

Minä taas en lähde ensitreffeille mihinkään kahvilaan tai muullekaan julkiselle paikalle. En usko, että tuollainen julkideittailija-nainen on tosissaan, vaan pitää treffeillä käymistä ikään kuin harrastuksena ja saa siinä samalla loisittua mieheltä ilmaiset tarjoilut.

Haha, jos jollakulla on noin epätoivoinen ja huono tilanne, että pitää kahvia saadakseen istua treffeillä ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut, kannattaisi mieluummin mennä Pelastusarmeijaan tai hakea sossusta maksusitoumus kauppaan. Sillä maksusitoumuksella saa varmaan vuoden kahvit, ja hoituu pienemmällä vaivalla. Jatkossa vissiin leipäjonostakin saa lahjakortteja.

Vierailija
104/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pitää minua potentiaalisena ra is ka ri na, niin voin todeta, että hyvä vaan, ettei nähdä. Silloin ei olla samalla aaltopituudella ajatustemme ja ihmistuntemustemme kanssa.

Meinaatko, että naisen pitää vain sokeasti luottaa tuntemattomaan ihmiseen nykyaikana?

Mielestäni se kertoo naisen fiksuudesta ettei mene tuntemattoman asuntoon tai kutsu kotiinsa.

Miten voi edes tietää olevansa samalla aaltopituudella ja samoilla ajatuksilla jonkun kanssa jos ei ole koskaan enne ihmistä tavannut?

Treffeillähän juuri tutustutaan ja jutellaan asioista. Jotenkin outo tuo oma ajatuslogiikkasi.

Monet psykopaatit, huijarit ja rikolliset ovat juuri todella miellyttäviä ja osaavat olla mielin kielin. Miten esimerkksi selität monet rahalliset huijaukset?

Niissäkin uhri ei ole tavannut, mutta luottaa ihmiseen mielikuvan vuoksi.

Et sinä ole raiskaaja tai muu hörhö, mutta miten nainen sen voi sinua tuntematta tietää? Miksi se on niin paha juttu tavata ensin jossain muualla kuin kotona? Siinähän on sekin etu, jos ei natsaa tai löydy puhuttavaa voi helpommin lähteä tilanteesta pois.

Näitä kaikenlaisia hörhöjä, ei välttämättä raiskaajiakaan, mutta muuten outoja, sairaita ja kieroutuneita on nykyään todella paljon.

Itse en naisena haluaisi huomata joutuneeni kahden kesken jonkun kotiin. Tai jopa omaan kotiini. Milläs sen hörhön saat ulos, voi vaikka raivostua.

Vierailija
105/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran elämässäni olen treffeillä vartavasten sovitusti käynyt ja tarjosin herrasmiehenä naiselle kaikenlaista. Treffien jälkeen teki ghostit eikä vastannut enää yhteenkään viestiin. Sen jälkeen päätin, että yksillekään random-treffeille en enää lähde mihinkään kahviloihin sun muihin. Jos treffikumppani tulee, niin saa tulla jonkun sellaisen kytköksen kautta (esim työpaikka), että tunnetaan valmiiksi ja voidaan nähdä jomman kumman kotona.

Jos se joku vain puuttuu, niin ehkä jatkoa ei tule. Ihmisessä ja kutsujassa itsessään ei silti tarvitse olla vikaa.

No onhan sitä nyt jumalauta jonkinlainen vika ollut toisen mielestä, jos ghostit tekee. Muuta nyt on turha edes yrittää selittää :D

Vierailija
106/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en jaksanut lukea kuin ekan sivun niin en tiedä miten keskustelu on kehittynyt. Itse en ole enää sinkku, löysin kumppanin nettideittisaitilta muutama vuosi sitten. Mutta sitä edelsi parin vuoden on-off aktiivinen viesteily ja treffeily. Mä en tiedä miten muilla, mutta mä en olettanut löytäväni välttämättä rakkautta naapurista, vaan olin avoin tutustumaan pidempien välimatkojen miehiin. Ja täytyy sanoa että siinä on iso ero verrattuna siihen jos menee treffeille samassa kaupungissa, jolloin treffit voi useimmiten sopia nopeastikin. Silloin on aivan luontevaa tavata nopeasti jossain kahvilla tms. Mutta kun välimatkaa on enemmän, tulee kirjoiteltua ja sitä kautta tutustuttua ihan eri tavalla. Kyllä siinä kuukauden, kahden, enemmänkin, ehtii jo tutkat hälyttää, jos jotain hälytettävää on. Näiden miesten kanssa ekat treffit olikin aina ihan erilaiset. Mua ajettiin tapaamaan (kyllä, kotiini, jopa viikonlopuksi) satojen kilometrien päästä. Tämän nykyisen kumppanini kanssakin meillä oli välimatkaa. Meidän ekat treffit oli hotelliviikonloppu puolivälissä :) Toki mulla oli aina plan b, ja aina joku ystävä tiesi missä olin tai kuka mulla oli vieraana, ja yhteyttä pidettiin.

Ja vaikka se varmaan siltä kuulostaa, ei näitä miehiä nyt roppakaupalla ollut, mutta useampia kuitenkin.

Pitkä sepustus, pointtina kuitenkin, että tilanteen mukaan.

Vierailija
107/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan naida jo ensitreffeillä. Jos seksiä venyttää pidemmäksi aikaa, niin sen enemmän tunteitakin helposti syntyy ja sen vaikeampaa ero on myöhemmin kun sinut jätetään liian huonon seksin takia. Siksi ennemmin heti asiaan ennen kuin tunteita on liikaa ja mahdollinen erokin on sitten helpompi.

Vierailija
108/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tilata seuraava himaan sitten

Vierailija
109/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse valmis menemään parinkin tindermiehen kotiin ensitreffeille, kun sitä ehdottivat. Näistä tuli niin hyvä fiilis jo viestitellessä, etten edes osannut ajatella etten olisi voinut mennä. Yhdelle tindermiehelle ehdotin itse ensitreffejä luokseni, kun sovimme missä treffaamme. Mies tuli suht kaukaa, joten minusta oli luonnollista, että mies pistäytyy kotonani. Ja niin pistäytyikin, eikä mitään pahaa tapahtunut.

Toki tinderissä oli paljon miehiä, joiden kohdalla kotitreffit eivät käyneet edes mielessä.

Vierailija
110/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?

Ja mitähä vastinetta pitäisi saada?

Ei treffi seurat mitään prostitoituja ole...

Miehen logikkaa taitaa tää olla...

Jos nainen haluaa julkiselle paikalle ne treffit niin voisiko nainen sitten maksaa ne?

Sinä sotketkaksi asiaa.

Julkinen paikka = turvallisuus

Treffien hinta = mielikuvituksesta riippuen nollasta ylöspäin.

Noilla ei mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
111/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?

Se ettei tule raiskatuksi ensi treffeillä? Ties mikä rikollinen siellä on vastassa, kyllä pelkkä vaatimus kotitreffeistä saisi minut jäämään omaan kotiini. Kahvini maksaisin itse muutenkin, en ihan niin köyhä ole, että tarvisin sitä varten miehen.

Vierailija
112/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tavannut miehen luona ensimmäisellä tapaamiskerralla, olen yleensä halunnut heti/ainoastaan seksiä. T. Nainen

Vierailija
113/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran juossut pakoon Helsingin Kurvista, kun olin nuorena ja tyhmänä menossa suoraan miehen luo, joka paljastuikin luonnossa epäviehättäväksi. Näytti vanhemmalta kuin kuvissa, ja suusta paljastuivat resut hampaat, kun alkoi puhua. Oli lisäksi jättänyt kertomatta, että pituus oli jossain lyhytkasvuinen rajalla.

Onneksi olin vaatinut tapaamisen edes ulko-ovelle, enkä hänen kotiovelleen rappukäytävään. Tämän jälkeen olen aina tavannut kaikki julkisella paikalla. Taksilla pääsee aina pakoon niiltä julkisiltakin paikoilta, jos ei muu auta.

Vierailija
114/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse bi-nainen ja olen deittaillut aika paljon naisia - ja edes lesbotreffeillä ei yleensä tavata kummankaan kotona, ellei tunneta jo ennestään. Eli myös lesbot tapaavat ekan kerran julkisella paikalla. Joten ehkä sun ja muiden miesten ei kannata ottaa tuota toivetta julkisesta paikasta henkilökohtaisesti eikä loukkauksena koko miessukupuolta kohtaan. Se on ihan vain normaali, yleinen käytäntö, jota pidetään yleisesti fiksuna toimintatapana.

Vierailija
115/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä tehnyt edes aloitetta naisille, mutta naiset on pyytänyt kotiinsa ilman että edes tietää etunimeä 2min juttelun jälkeen vaan sen takia että olen pitkä osaan keskutella ja hymyillä, en ole mennyt, enkä ikinä voisi ottaa toista ihmistä kotiin ilman että on luottoa syntynyt.

Mistä voi tietää ettei toinen vaikka varasta jotain. Yhden kerran yks nainen anto mulle pankkikorttinsa ja tunnuksen täysin tuntematon ei ollut kännissä vielä, ja pyysi hakemaan 2pulloa viinaa kun meni prisman vessaan, olisin voinu tyhjentää tilin mut hain ne viinat se oli mua vanhempi ja yritti saada seuraa mut väärältä henkilöltä ku en edes juo.

Vierailija
116/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että kiinnostut itse keskustelemaan vain panomiesten kanssa.

Itse miehenä haluan tavata julkisella paikalla esim kävely tai muu liikunta.

LUULETKO TOSIAAN ETTÄ KUKAAN JÄRKINAINEN LÄHTISI SOKKOTREFFEILLE täysin tuntemattoman miehen kanssa jonnekkin metsän keskelle, lenkkipolulle, 10nien kilometrien pääjän lähimmästä ihmisasutuksesta?????

HAhHaha!!!!

Ihmeellisen aggressiivinen vastaus ja lukuisia yläpeukkuja. Onko täällä kaikilla järki mennyt? Kävely julkisella paikalla voi tarkoittaa vaikka kaupungin katuja. Eihän tuo edellinen sanonut mitään metsästä. 

Vierailija
117/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun viimeksi olen ollut ensitreffeillä (vuonna 1999) oli vallalla vielä sellainen ajatus, että tutustumisen alkuvaiheessa yritetään tehdä vastapuoleen hyvä vaikutus. Minä meikkasin ja laitoin hiukset ja katsoin päälleni jotain kivannäköistä vaatetta. Mieskin ilmaantui paikalle siistin näköisenä ja käyttäytyi kohteliaasti minua kohtaan. Siihen aikaan vielä ajateltiin, että on kohteliasta tarjota naiselle ravintolassa. 

En ymmärrä mitä tässä on tapahtunut, että kohteliaasta eleestä (toiselle tarjoaminen) on tullut joku kauhea kiistakapula ja osa naisistakin kokee olevansa maksullisia, jos sallii miehen tarjota heille.

Minun miehelleni ei ollut ongelma tarjota minulle kolmen ruokalajin päivällistä. Eikä hänelle ole koskaan ollut ongelma maksaa lapsesta aiheutuvia menoja. En tiedä onko näillä asioilla yhteys, mutta vinkiksi niille naisille, jotka haluavat joskus perheenkin perustaa.

Tämä erittäin hyvä kirjoitus.

Naiset, varokaa näitä tarjoilusta kitiseviä ja "miksi kuluttaa rahaa naiselle tarjoiluun-miehiä".

He kitisevät joka asiasta mihin menee perheessä rahaa jos jatkatte seurustelua heidän kanssaan siihen saakka.

Perhe, nainen ja lapsi/lapset ovat ikävä ja ylimääräinen kmnoerä näille miehelle. Mieluummin skippaavat perheeseen kuuluvat kulut naiselle, jopa pistävät naisen jaksamaan miehenkin kuluja jos vain nainen siihen suostuu.

Heille nainen ei ole ihminen eikä kumppani vaan menoerä.

Treffeistä hautaan.

Ikävää ja surullista miten paljon näitä surkeita, kitiseviä miehiä nykyään on.

Missä tai mikä heillä viiraa?

Nykyään harva nainen jää kotiäidiksi, joten tämä malli ei enää päde. Jos mies maksaa, saako hän vaatia naiselta seksiä? Ei saa. Puolisoa/treffikumppania tulisi kohdella kuin parasta ystävää. Eihän ystävääkään vaadita maksamaan toisen puolesta ravintolassa. Mies arvostaa naista enemmän, jos nainen osallistuu kuluihin tasapuolisesti. Jos nainen tienaa huomattavasti vähemmän, niin silloin on ok, jos maksaa lystistä pienemmän osuuden (esim. kallis matka, jonka rikas mies haluaa halvemman vaihtoehdon sijaan). Tärkeintä on, että kumpikin panostaa kykyjensä mukaan. Teot kertovat silloin, että ovat tosissaan suhteessa, eivätkä hyväksikäytä toista osapuolta.

Vierailija
118/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan naida jo ensitreffeillä. Jos seksiä venyttää pidemmäksi aikaa, niin sen enemmän tunteitakin helposti syntyy ja sen vaikeampaa ero on myöhemmin kun sinut jätetään liian huonon seksin takia. Siksi ennemmin heti asiaan ennen kuin tunteita on liikaa ja mahdollinen erokin on sitten helpompi.

Tämä! En halua itsekään, että syntyy liikaa tunteita, jos sitten nainen jättääkin kun päästään sänkyhommiin, että oletpa pska sängyssä ja munakin on liian pieni. Ennemmin heti alta pois, jotta näkee, että onko nämä asiat kynnyskysymyksiä ja jatkaako nainen edelleen tapailua.

Vierailija
119/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö takalukittua ovea saa auki sisäpuolelta?

Ohis *tarttuu oleelliseen*

Ei ilman avainta.

Miten tuollaisia lukkoja saa olla olemassa? Mitä jos asunnossa syttyy tulipalo ja avain on hukassa?

Ei enää nykyään saakaan, mutta ennen olivat yleisiä.

Vierailija
120/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että nää samat äijät syyllistää naisia, joille käy huonosti kun menevät tuntemattoman luo jatkoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan