Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille

Vierailija
30.07.2022 |

Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 2 miestä hävisi kui pieru saharaan kun sanoin: piyäisi tuntea vähän paremmin ennen kuin voin treffata!!!

Sen jälkeen täysi hiljaisuus.....

Pelastinko itseni sarjamurh...hyökkäyksiltä?

Vierailija
42/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?

Ja mitähä vastinetta pitäisi saada?

Ei treffi seurat mitään prostitoituja ole...

Miehen logikkaa taitaa tää olla...

Jos nainen haluaa julkiselle paikalle ne treffit niin voisiko nainen sitten maksaa ne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?

Jos nainen haluaa julkiselle paikalle ne treffit niin voisiko nainen sitten maksaa ne?

Voi kamala. Maksan aina oman kahvini. Kivalle ihmiselle voin vaikka tarjota drinkin.

Jos se kahvi tai museon sisäänpääsy on liikaa, niin sinulla ei ole varaa deittailuun.

Vierailija
44/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään "juttu". Mies kokeilee onneaan, saako seksiä kotiin kuljetettuna. Jos ei, kiinnostus loppuu heti. Todennäköisesti kokeilee samaan aikaan onneaan kymmenien muidenkin naisten kanssa. Kyllä jokaisen pitäisi tuon verran ymmärtää. Tuskin miestä edes seksikään kiinnostaa todella. Tuollainen käytös on ennemmin refleksi tietyn tyyppisillä miehillä.

Mielestäni on todella huolestuttavaa, miten suuri osa miehistä kohtelee naisia näin. Ihan kuin he eivät näkisi naista muuna kuin ilmaishuorana.

Vierailija
45/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisesta muuten kuin seksileluna kiinnostunut mies lähtee treffeille julkisella paikalla.

Et siis ole menettänyt mitään.

Kun tapasin vaimoni, niin en olis edes kehdannut pyytää ekoilla deiteillä kotiini. Se asia tuntu jotenkin niin epämiellyttävältä. Mistä olisin tiennyt, jos hän oliskin ollu joku hullu esim ja vetäny kurkun auki, kun nukun. Kun ei voi tietää. Hän kysyi minulta paljon myöhemmin, että miksi et pyytänyt heti minua luoksesi. (ei olis edes tullut sillon). Kerroin hänelle. Sit kysyi, että noinko ajattelit. No, ymmärrät varmaan, että ihmisiä on niin moneen junaan, että mistä olisin tiennyt. Eihän sitä tiedä, Youtube täynnä noita true crime juttuja missä mies tai nainen on maailman paras deitti ja sitten toinen on sullottu matkalaukkuu viidessä osassa. Sittten vaimoni ymmärsi pointtini. Enkä muutenkaan halunnut. Muistan, kun toivoin ettei ehdota yhteistä yötä heti eikoilla deiteillä. Eikä niin tapahtunut. Ei siinä mitään väärää ole. Itse vaan olen sellanen ajan kanssa mies. Sain hyvä naisen.

Vierailija
46/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todellakin on vaarallista sekä miehelle että naiselle tavata tuntematon treffikumppani, netin kautta.tunnen miehen joka joutui, kahjon naisen takia soittaan poliisit.ilmeni että treffi naisella rikostausta.

onneksi toinen treffi kumppani oli normaali ja syntyi romanssi. myös miesten tulee varmistaa turvallisuus ja taustat ihmisestä.ei vain naisten.

Eräs mies meni treffeille ja sinne ilmestyi toinen mies joka sanoi olevansa treffinaisen ystävä joka varmistaa että naiselle on turvallista. Kertoi että nainen halusi että mies kahlitaan käsiraudoilla patteriin ennen kuin nainen tulee paikalle. Mies suostui!!! Arvaatte kai miten kävi, ei sitä naista ollut olemassa. Tästä oli lehtijuttu muutama vuosi sitten.

Vierailija
47/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään "juttu". Mies kokeilee onneaan, saako seksiä kotiin kuljetettuna. Jos ei, kiinnostus loppuu heti. Todennäköisesti kokeilee samaan aikaan onneaan kymmenien muidenkin naisten kanssa. Kyllä jokaisen pitäisi tuon verran ymmärtää. Tuskin miestä edes seksikään kiinnostaa todella. Tuollainen käytös on ennemmin refleksi tietyn tyyppisillä miehillä.

Mielestäni on todella huolestuttavaa, miten suuri osa miehistä kohtelee naisia näin. Ihan kuin he eivät näkisi naista muuna kuin ilmaishuorana.

Seksi on ihan luonnollista ja heteromies tarttee seksiin naisen. Toivottavasti ei tullut yllätyksenä.

Vierailija
48/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin maksaa tilaamansa itse. Pyydä äidiltäsi riittävästi taskurahaa, etei tartte kuivin suin istua.

Vierailija
49/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotapa sitä kun seuraavan kerran menet treffeille.

Vierailija
50/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en lähde ensitreffeille mihinkään kahvilaan tai muullekaan julkiselle paikalle. En usko, että tuollainen julkideittailija-nainen on tosissaan, vaan pitää treffeillä käymistä ikään kuin harrastuksena ja saa siinä samalla loisittua mieheltä ilmaiset tarjoilut.

Vierailija
51/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihan luonnollista ja heteromies tarttee seksiin naisen. Toivottavasti ei tullut yllätyksenä.

Toivottavasti ei tule yllätyksenä, että nainen haluaa ensin tutustua siihen mieheen ja ettei naiset harrasta seksiä jokaisen tuttunsa kanssa.

Vierailija
52/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tule yllätyksenä, että nainen haluaa ensin tutustua siihen mieheen ja ettei naiset harrasta seksiä jokaisen tuttunsa kanssa.

Äläpä puhu kaikkien naisten puolesta. Hyvin moni haluaa seksiä eikä siinä tartte museoihin aikaa tuhlata.

Vierailija
53/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off kirjoitti:

Minä taas en lähde ensitreffeille mihinkään kahvilaan tai muullekaan julkiselle paikalle. En usko, että tuollainen julkideittailija-nainen on tosissaan, vaan pitää treffeillä käymistä ikään kuin harrastuksena ja saa siinä samalla loisittua mieheltä ilmaiset tarjoilut.

Et ole ikinä käynyt ensitreffeillä. Sulla ei ole tuloja. Olet Jonne. Lapset pois aikuisten ketjusta.

Vierailija
54/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on niin pieni kaupunki, että on ihan luontevaa mennä ekoilla treffeillä käymään kotitalossani joka on "keskustan" liepeillä. Näytän paikat, käydään paijaamaassa lemmikkejä ja keittään kahvit. Tai ehkä terassilla juodaan limpparit. Siitä sitten takaisin kylille.

Vierailija
55/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun viimeksi olen ollut ensitreffeillä (vuonna 1999) oli vallalla vielä sellainen ajatus, että tutustumisen alkuvaiheessa yritetään tehdä vastapuoleen hyvä vaikutus. Minä meikkasin ja laitoin hiukset ja katsoin päälleni jotain kivannäköistä vaatetta. Mieskin ilmaantui paikalle siistin näköisenä ja käyttäytyi kohteliaasti minua kohtaan. Siihen aikaan vielä ajateltiin, että on kohteliasta tarjota naiselle ravintolassa. 

En ymmärrä mitä tässä on tapahtunut, että kohteliaasta eleestä (toiselle tarjoaminen) on tullut joku kauhea kiistakapula ja osa naisistakin kokee olevansa maksullisia, jos sallii miehen tarjota heille.

Minun miehelleni ei ollut ongelma tarjota minulle kolmen ruokalajin päivällistä. Eikä hänelle ole koskaan ollut ongelma maksaa lapsesta aiheutuvia menoja. En tiedä onko näillä asioilla yhteys, mutta vinkiksi niille naisille, jotka haluavat joskus perheenkin perustaa.

Vierailija
56/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vier7ailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala. Maksan aina oman kahvini. Kivalle ihmiselle voin vaikka tarjota drinkin.

Jos se kahvi tai museon sisäänpääsy on liikaa, niin sinulla ei ole varaa deittailuun.

Pillu on ihan ilmasta ja säästää aikaa suoraan kämpille. Jos ei kiinnosta naiminen niin mene rauhassa museoos 😂

Paljonkos se kondomin kappalehinta on tänä päivänä?

Vierailija
57/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkinen paikka karkottaa rikollisia ja varattuja ihmisiä koska ainakin varatut on kotikaupungissa vaarassa paljastua. siksi itse oon suosinu kahviloita ym vilkkaita paikkoja.

Vierailija
58/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off kirjoitti:

Typerä mutta sitkeä trolli.

Vierailija
59/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tarjota sinulle ja muillekin miehille kahvilassa kupillisen teetä.

Vierailija
60/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen sivu hävisi. Voi voi Pasi sun kanssas nyt taas. Opettelisit ihmisten tavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme