Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille
Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.
Kommentit (205)
kyllä naisille on ok jos sovitaan etukäteen,että kumpikin maksaa omat syömiset ja liput paikkoihin treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että kiinnostut itse keskustelemaan vain panomiesten kanssa.
Itse miehenä haluan tavata julkisella paikalla esim kävely tai muu liikunta.
Oletko niitä palstamiehiä jotka haluavat kävellä ensitreffeillä kun pelkäävät kuollakseen että joutuisivat tarjoamaan kahvikupillisen?
Tässä esimerkki siitä että mikään vaihtoehto ei ole hyvä. Ja tarjota miehen vaan pitäisi. Jos ei halua niin on nåinä kukoistavan tasa-arvon aikoinakin ties mikä nuukis.
Minun plluni on kiinni minussa, eikä sitä saa ilman loppuosaa eikä halvalla.
Hinta on kallis: sitoutuminen, lojaalius, uskollisuus ja rakkaus.
Kohderyhmäni löytyy henkisesti kypsistä miehistä, joiden äly riittää muuhunkin kuin pllun vonkaamiseen halvalla ja heti.
En etsi määrää vaan laatua ja voin hyvin olla ilmankin ellen sitä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin on niin pieni kaupunki, että on ihan luontevaa mennä ekoilla treffeillä käymään kotitalossani joka on "keskustan" liepeillä. Näytän paikat, käydään paijaamaassa lemmikkejä ja keittään kahvit. Tai ehkä terassilla juodaan limpparit. Siitä sitten takaisin kylille.
Itsellenikin on tärkeä asia millainen talo toisella on. Muutamien treffien jälkeen kun paljastuu, että muuten kiva mies asuukin siivottomassa läävässä, niin menee mieli ihan maahan ja tulee huijattu olo. Sänkyyn en varmasti suostuisi ekoilla treffeillä, muttei toisen luona kylässä käyminen sitä automaattisesti tarkoitakkaan. En itse jaksa mitään ravintola/kahvilatreffejä, kun niissä vastapuolen on niin helppo feikata. Yleensä vielä pyrin tapaamaan miehen kavereita ja mielellään myös vanhemmat ja sisarukset ennekuin teen päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Toi homo poistattaa viestejä, mutta sen persejakulli on varmasti haluttua kamaa, kannattaa vähän katsoa mitä pervoja treffailee jos muka kumppania hakee.
Ilmoitin sinut asiattomasta nimittelystä ja homofobiasta. Sinä täällä häiriköit.
N 57
Tää tuli tutuksi kun käytin aikoinaan tinderiä.
Nää jäbät usein ihan alkoivat perustelemaan pyytämättä, miksi se hänen kotiinsa tuleminen vaan nyt on parasta "siinä saa ihan eri tavalla tarttumapintaa ihmiseen" "pystyy oikeasti keskittymään"
Sitten kun vastasin edelleen, että ei missään tapauksessa käy, niin ehdotettiin "voisin mä sunkin luo tulla" "kyllä moni muukin on lähtenyt"
Tai ihan hyvin alkanutkin juttelu tyssäs siihen, että kun puhuttiin missä nähdään, niin häiskä kutsuu kotiinsa.
Yksi tyyppi ei suostunut edes siihen, että juodaan HÄNEN lähibaarissaan yhdet ja sitten mennään kämpille jos natsaa. Suoraan vaan hänen luo, siellä se varmaan ois maannut muna pystyssä.
Laitoin tinderin bioon yhdessä vaiheessa että en tapaa ensimmäistä kertaa kummankaan kotona/hotellissa niin loppu matchit siihen. Pyysi joku kyllä mökilleen.
Miehet ehkä peilaa muuten tähän, että "tinderissä ei natsaa".
Mut on jopa poistettu matcheista, kun oon ehdottanut tän kotiinkutsumisen sijasta julkista paikkaa.
Muutenkin useimmiten miehet ehdottavat heille helpointa ja lähintä tapaamispaikkaa (omaa kotiaan tai jotain oman kämpän vieressä olevaa puistoa jos oikein panostaa)
Suomalainen deittikulttuuri on ihan syvältä, ei viitsitä yhtään panostaa.
Yhden poikkeuksen tein kerran, että otin yhden kaverin kaverini luokseni kahville. Oli hiljainen ja peräkammarinpoikamainen hiippari, ei sanonut sanaakaan koko kahvittelun aikana. Oli kuulemma oikeasti olettanut että tää kahvittelu meinas seksiä.
Kerran elämässäni olen treffeillä vartavasten sovitusti käynyt ja tarjosin herrasmiehenä naiselle kaikenlaista. Treffien jälkeen teki ghostit eikä vastannut enää yhteenkään viestiin. Sen jälkeen päätin, että yksillekään random-treffeille en enää lähde mihinkään kahviloihin sun muihin. Jos treffikumppani tulee, niin saa tulla jonkun sellaisen kytköksen kautta (esim työpaikka), että tunnetaan valmiiksi ja voidaan nähdä jomman kumman kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?
Silloin kun viimeksi olen ollut ensitreffeillä (vuonna 1999) oli vallalla vielä sellainen ajatus, että tutustumisen alkuvaiheessa yritetään tehdä vastapuoleen hyvä vaikutus. Minä meikkasin ja laitoin hiukset ja katsoin päälleni jotain kivannäköistä vaatetta. Mieskin ilmaantui paikalle siistin näköisenä ja käyttäytyi kohteliaasti minua kohtaan. Siihen aikaan vielä ajateltiin, että on kohteliasta tarjota naiselle ravintolassa.
En ymmärrä mitä tässä on tapahtunut, että kohteliaasta eleestä (toiselle tarjoaminen) on tullut joku kauhea kiistakapula ja osa naisistakin kokee olevansa maksullisia, jos sallii miehen tarjota heille.
Minun miehelleni ei ollut ongelma tarjota minulle kolmen ruokalajin päivällistä. Eikä hänelle ole koskaan ollut ongelma maksaa lapsesta aiheutuvia menoja. En tiedä onko näillä asioilla yhteys, mutta vinkiksi niille naisille, jotka haluavat joskus perheenkin perustaa.
Tämä erittäin hyvä kirjoitus.
Naiset, varokaa näitä tarjoilusta kitiseviä ja "miksi kuluttaa rahaa naiselle tarjoiluun-miehiä".
He kitisevät joka asiasta mihin menee perheessä rahaa jos jatkatte seurustelua heidän kanssaan siihen saakka.
Perhe, nainen ja lapsi/lapset ovat ikävä ja ylimääräinen kmnoerä näille miehelle. Mieluummin skippaavat perheeseen kuuluvat kulut naiselle, jopa pistävät naisen jaksamaan miehenkin kuluja jos vain nainen siihen suostuu.
Heille nainen ei ole ihminen eikä kumppani vaan menoerä.
Treffeistä hautaan.
Ikävää ja surullista miten paljon näitä surkeita, kitiseviä miehiä nykyään on.
Missä tai mikä heillä viiraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että kiinnostut itse keskustelemaan vain panomiesten kanssa.
Itse miehenä haluan tavata julkisella paikalla esim kävely tai muu liikunta.
LUULETKO TOSIAAN ETTÄ KUKAAN JÄRKINAINEN LÄHTISI SOKKOTREFFEILLE täysin tuntemattoman miehen kanssa jonnekkin metsän keskelle, lenkkipolulle, 10nien kilometrien pääjän lähimmästä ihmisasutuksesta?????
HAhHaha!!!!
En taida olla järkinainen mutta mä lähdin ekoille treffeille metsän keskelle. Sen seurauksena päädyin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään "juttu". Mies kokeilee onneaan, saako seksiä kotiin kuljetettuna. Jos ei, kiinnostus loppuu heti. Todennäköisesti kokeilee samaan aikaan onneaan kymmenien muidenkin naisten kanssa. Kyllä jokaisen pitäisi tuon verran ymmärtää. Tuskin miestä edes seksikään kiinnostaa todella. Tuollainen käytös on ennemmin refleksi tietyn tyyppisillä miehillä.
Löysin kerran juopon talomme rappukäytävästä makaamasta. Pysähdyin kyselemään tarvitaanko ambulanssia tms. Äijä oli tuskin tajuissaan enää mutta alkoi vongata minulta seksiä. Oli sen näköinen että seksi ei ole varmaan onnistunut enää 10 vuoteen.
Hahhah, mulle on käynyt samalla tavalla, vaikka miehenikin oli mukana. Tyyppi ei edes tuettuna pysynyt tolpillaan ja hyvä kun kieli kääntyi suussa. Ilmeisesti se vonkaaminen on joillakuilla miehillä todellakin ihan pakonomainen refleksi. On pakko kokeilla.
Turn off kirjoitti:
Minä taas en lähde ensitreffeille mihinkään kahvilaan tai muullekaan julkiselle paikalle. En usko, että tuollainen julkideittailija-nainen on tosissaan, vaan pitää treffeillä käymistä ikään kuin harrastuksena ja saa siinä samalla loisittua mieheltä ilmaiset tarjoilut.
Kuinka pieni palkka sinulla oikein on, jos kuvittelet että moinen olisi jollekulle kannattavaa? Se kahvi maksaa luokkaa 5e ihan maksimissaan. Valmistautumiseen, matkoihin ja itse kahvilla istumiseen mennee naiselta vähintään 2-3 tuntia. Tuntipalkaksi tästä "loisimisesta" tulisi siis joku euro tai max kaksi. Ihanko oikeasti kuvittelet että joku tätä tekisi ilmaisen kahvin takia?? Johan pulloja keräämällä tienaa enemmän, eikä tarte meikata.
Aikoinaan (n. 20 v sitten) kävin n 40 v ikäisenä nettitreffeiilä paljon. Joskus oli kahdet samana päivänä, yleensä kahvilassa. Halusin nopeet treffit, että näkee onko kirjoittelija se mikä sanoo olevansa (ikä, sukupuoli nyt alkuun). Sit jos kaveri oli ok, jatkettiin tutustumista. Turha tutustua paremmin, jos tapaamisella heti sit huomaakin ettei yhtään natsaa.
Kerran menin ekoille treffeille miehen kotiin. Annoin mun systerille miehen nimen ja osoitteen. Sovittiin, et sisko soittaa tunnin kuluttua. Jos en vastaa, soittaa poliisit ko osoitteeseen. Myös turvasana oli sovittu. Sisko soitti ja mies oli ihan ok mutta jäi ainoiksi treffeiksi hänen kanssaan.
Nyt 17 vuotta takana yhteistä matkaa nettideitin kanssa. Tavattiin huoltoasemalla ekaa kertaa.
oon itse joskus maksanut miehelle kahvilassa, jos tämä ollut esim.työtön tai sairaslomalla. on ok jos on vähävarainen. mutta pitää olla rehellinen siitä asiasta.
ekoilla treffeillä on parasta jos molemmat maksaa itse omat kulut, niin ei tuu hämminkiä, jos ei tullut suhdetta tästä tapaamisesta.
sairaalloisen pihit ihmiset kitisee aina rahasta ,siksi jäävät usein yksin, koska normaalit ihmiset ei laske teekupin hintaa treffeillä.katastrofaaliseksi menetykseksi elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran elämässäni olen treffeillä vartavasten sovitusti käynyt ja tarjosin herrasmiehenä naiselle kaikenlaista. Treffien jälkeen teki ghostit eikä vastannut enää yhteenkään viestiin. Sen jälkeen päätin, että yksillekään random-treffeille en enää lähde mihinkään kahviloihin sun muihin. Jos treffikumppani tulee, niin saa tulla jonkun sellaisen kytköksen kautta (esim työpaikka), että tunnetaan valmiiksi ja voidaan nähdä jomman kumman kotona.
Ikävä tosiasia on, että jos et ollut naisen mielestä kiinnostava ihminen tai vetovoimaa ei ollut, niin pelkkä tarjoilu ei silloin auta.
Tietysti katoaminen on huonoa käytöstä, sen myönnän.
Mutta ei olisi ollut silloinkaan väärin ottaa tarjoilu vastaan, jos nainen olisi kohteliaasti ilmoittanut, ettei tapailua jatketa.
Jos treffeille kutsuja omaehtoisesti tarjoaa niin treffeille menijällä ja tarjoilun vastaanottajalla ei ole mitään velvollisuutta silti jatkaa tutustumista jostain velvollisuudesta. Kohtelias kiittäminen ja asian toteaminen suoraan kyllä on asiallista toimintaa
Koskaan ei tiedä kun menee ensimmäisille treffeille tuleeko niille jatkoa, se on karu totuus. Täytyy vai ottaa se riski.
Jos se joku vain puuttuu, niin ehkä jatkoa ei tule. Ihmisessä ja kutsujassa itsessään ei silti tarvitse olla vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö takalukittua ovea saa auki sisäpuolelta?
Ohis *tarttuu oleelliseen*
Ei ilman avainta.
Miten tuollaisia lukkoja saa olla olemassa? Mitä jos asunnossa syttyy tulipalo ja avain on hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin on niin pieni kaupunki, että on ihan luontevaa mennä ekoilla treffeillä käymään kotitalossani joka on "keskustan" liepeillä. Näytän paikat, käydään paijaamaassa lemmikkejä ja keittään kahvit. Tai ehkä terassilla juodaan limpparit. Siitä sitten takaisin kylille.
Ilmeisesti vähintään kyliltä tuttuja olet toivottavasti tapaillut. En todellakaan suosittele ventovieraiden kanssa.
Ei vtu onneksi ei 15 v sitten ollut tinderiä. Kaiken lukemani ja kuulemani mukaan kuvottava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö takalukittua ovea saa auki sisäpuolelta?
Ohis *tarttuu oleelliseen*
Ei ilman avainta.
Miten tuollaisia lukkoja saa olla olemassa? Mitä jos asunnossa syttyy tulipalo ja avain on hukassa?
Oletuksena varmaan on, että lähtiessä viimeinen sulkee oven, eli että asuntoon ei jää ketään.
Silti, voi tuo olla turvariski vaikka toisinpäin on tietysti tarkoitus olla (ulkoa ei pääse sisään helposti).
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli tutuksi kun käytin aikoinaan tinderiä.
Nää jäbät usein ihan alkoivat perustelemaan pyytämättä, miksi se hänen kotiinsa tuleminen vaan nyt on parasta "siinä saa ihan eri tavalla tarttumapintaa ihmiseen" "pystyy oikeasti keskittymään"
Sitten kun vastasin edelleen, että ei missään tapauksessa käy, niin ehdotettiin "voisin mä sunkin luo tulla" "kyllä moni muukin on lähtenyt"
Tai ihan hyvin alkanutkin juttelu tyssäs siihen, että kun puhuttiin missä nähdään, niin häiskä kutsuu kotiinsa.
Yksi tyyppi ei suostunut edes siihen, että juodaan HÄNEN lähibaarissaan yhdet ja sitten mennään kämpille jos natsaa. Suoraan vaan hänen luo, siellä se varmaan ois maannut muna pystyssä.
Laitoin tinderin bioon yhdessä vaiheessa että en tapaa ensimmäistä kertaa kummankaan kotona/hotellissa niin loppu matchit siihen. Pyysi joku kyllä mökilleen.Miehet ehkä peilaa muuten tähän, että "tinderissä ei natsaa".
Mut on jopa poistettu matcheista, kun oon ehdottanut tän kotiinkutsumisen sijasta julkista paikkaa.
Muutenkin useimmiten miehet ehdottavat heille helpointa ja lähintä tapaamispaikkaa (omaa kotiaan tai jotain oman kämpän vieressä olevaa puistoa jos oikein panostaa)
Suomalainen deittikulttuuri on ihan syvältä, ei viitsitä yhtään panostaa.Yhden poikkeuksen tein kerran, että otin yhden kaverin kaverini luokseni kahville. Oli hiljainen ja peräkammarinpoikamainen hiippari, ei sanonut sanaakaan koko kahvittelun aikana. Oli kuulemma oikeasti olettanut että tää kahvittelu meinas seksiä.
Kyllä moni muukin on lähtenyt -argumentti kertoo, että vaihtoehdot ovat nämä:
- moni muu ei ole halunnut miestä uudestaan, siis joko urpo tai huono pano
- mies ei ole halunnut näitä monia muuta uudestaan, ovat olleet joko urpoja tai huonoja panoja
- mies ei hae vakavaa suhdetta vaan kertapanoja.
Itse en tapaisi tällaista tyyppiä edes siellä kahvilassa.
Toivottavasti etsintäsi ovat tuottaneet tulosta <3