Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teen kun puoliso ei ole antamassakaan

Vierailija
15.02.2025 |

Olen M parisuhteessa ja puoliso on lopettanut seksin täysin. Sain tietää että hänen entisillä poikaystävillä käynyt sama homma, eli ensin on ollut seksiä mutta sen jälkeen se on loppunut eikä sitä ole ollit tiedossa enään. He ovat ajautuneet myöhemmin pettämiseen ja siitä tämä puoliso on sitten saanut kilarit ja traumoja. Mitä itse teen? Olenko tuomittu vetämään käteen vai otanko eron? Pettäminen on itsellä käynyt monesti mielessä. En vain käsitä, että jos on monet kerrat miehet häntä pettäneet sentakia että on itse lopettanut seksin. Niin miten ihmeessä joka kerta voi vetää kilarit ja saada "traumoja" olisi sitten heti suhtwen alussa sanonut että vuoden päästä seksi sitten loppuu että ota tai jätä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy aukeaako haarat kotona vai täytyykö lähteä muualta etsimään seksiä 

Vierailija
2/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalle.... keskustelu seksin puutteesta todennäköisesti pahentaisi tilannetta ja puolisosi rupeaa kaivelemaan vanhoja "traumoja esiin ja häviäisit keskustelun 10-0.  jos meinaat pettää, niin älä ole ainakaan pahoillasi asiasta varsinkin jos seksittömyyttä on ollut jo pitkään. Ei tuossa oikeen muuta vaihtowhtoa jää kuin miettiä eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toisin päin. Miestä ei kiinnosta enää kuin aniharvoin. Onneksi ne kerrat kuin kiinnostaa, laatu korvaa määrän. Itse saan kyllä tarpeeni hoidettua muuten. Elämässä on erilaisia vaiheita, nuorena panettaa enemmän ja perheellisenä vähemmän. 

Mitä jos kysyisit että onko kyseessä vain hänen normaali rytmi alkukiiman jälkeen. Ehkä ette vain ole yhteensopivia normi rytmin sijaan. Joko tilanteen ja eriparisuuden hyväksyy, tai sitten avaa suhteen tai eroaa. 

Vierailija
4/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksin määrä tuosta ainakaan kasva. Ota ero

Vierailija
5/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyseessä lienee mielikuvituspuoliso joten voit heivata ja hankkia uuden vastaavan.

Vierailija
6/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljonkin häntä rakastat mutta seksi puuttuu ja sitä itse kuitenkin haluat, niin silloin ero, mutta se tulee olemaan raskasta. Tsemppiä N42

Vierailija
7/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ero. Tuossahan kärsii vain mies ja muna

Vierailija
8/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko hänen kanssa? Oletko itse aiheuttanut halujen katoamisen? Esim: lakkasit panostamasta - arjessa toisen huomiointi, läsnäolo, keskustelut, kuuntelu, oman osuuden hoitaminen arjen pyörittämisestä, kuten tiskeistä ja siivoamisesta?

Vierailija
9/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko hänen kanssa? Oletko itse aiheuttanut halujen katoamisen? Esim: lakkasit panostamasta - arjessa toisen huomiointi, läsnäolo, keskustelut, kuuntelu, oman osuuden hoitaminen arjen pyörittämisestä, kuten tiskeistä ja siivoamisesta?

Todnäk tämä on syy. Ap, ryhdistäydy.

Vierailija
10/15 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä petä ettei taudit leviä toiseen. Joko eroa. Tai sitten korjaa jotain itsessäsi. Tai juttele mikä voisi olla vikana ettei ole. Ehkä toinen ei vain halua, eikä siinä ole sen kummempaa tai haluaa harvemmin. Toimiiko parisuhde. Oletko epämiellyttävä.

Vierailija
11/15 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan yhdessä ja muuten meillä kaikki ok ei mitään ongelmaa.

Vierailija
12/15 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tilanteessa ehkä kokeilisin käydä jonkun naisen luona kylässä ja miettiä, onkp ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
13/15 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität pyytää täältä lupaa nussia muualla ja pitää silti parisuhteen edut, niin et sitä saa. Eroa kuten normaali aikuinen, jos suhde ei tyydytä. 

Vierailija
14/15 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tilanteessa ehkä kokeilisin käydä jonkun naisen luona kylässä ja miettiä, onkp ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.

Värisokealle se on ihan sama, minkä väristä se ruoho on, kunhan vain on mätäs, johon tarpeensa tehdä.

Vierailija
15/15 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit vaikka laskea, montako kertaa vaadit seksiä viikossa. 2? Seksin markkinahinta on n. 200e kerta. Se tekee vuodessa sinulle 20.800e

Oletetaan sitten, että olette loppuelämänne yhdessä, eli seuraavat 60 vuotta. 2 viikon seksitahdilla olet käyttänyt "tyttöystäväsi" kehoa hyväksesi 1.248.000 euron arvosta

Koko tämän ajan naisen on tietysti syötävä steroideja, jotka aiheuttavat sukuelinsyöpiä, tai teidän on vaihtoehtoisesti käytettävä kondomia. Sperma on myös immunosupressantti, eli jokaisen sperma-annoksen vastaanottaminen itsessään heikentää naisen terveyttä. Miten huomioit tämän siitossimulaatioissanne?

Naisen seksuaalisuus on raskautua ja imettää lasta. Tämä vaatii yhden (1) siitoksen, joka voi kestää esim. 30 sekuntia. Lapsi vieroittuu luonnostaan n. 5v iässä. Tämä tarkoittaisi naisen seksuaalisuuden huomioon ottaen, että tuon 60v aikana parittelisitte 5v välein 3 sekuntia, eli yhteensä 12 kertaa ja saisitte 12 lasta, jotka sinä tietysti elätät, sillä nainen keskittyy äitiyteen

Tulostakaa vaikka tämä viesti ja istukaa miettimään kompromisissia noiden välille. Miettikää samalla, voisitteko löytää elämäänne muita iloja

Sinuna miettisin miehenä henkilökohtaisesti, että pidätkö realistisesti 2*viikossa siitostahtia realistisena, joka tarkoittaisi elämäsi aikana 6240 siitosta? Millainen eläin siittää elämänsä aikana 6240 kertaa? Minun tietojeni mukaan, jos pääsee siittämään 5:kin kertaa, on todella onnekas. Sinä tunnut pitävän tuota täysin epärealistista tavoitetta itsestäänselvyytenä ja perusoikeutenasi

Jos katsot sen kohtuulliseksi, järkeväksi ja todennäköiseksi kohtaloksi itsellesi, jätä ihmeessä nainen. On hyvä, että hänkin oppii lopulta etsimään turvaa ja tukea muualta, kuin siittäjistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi