Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevosnaisen kanssa seurustelu

Vierailija
29.07.2022 |

Olin kuullut huhuja, että ratsastus on kallis laji, mutta nyt vasta koen sen ihan itse! Olen juuri tutustunut naiseen, jolla on oma hevonen Tuusulassa. Nainen on tallilla ainakin viisi iltaa viikossa ja paljasti hieman häpeillen, että hänellä kuluu hevoseen välillä tonni kuussa! On sairaanhoitaja eikä todellakaan mikään aatelinen, mitä hittoa!

Kommentit (166)

1/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö hän sitten ratsastuskilpailuissa?

Mun serkun tyttö harrasti kouluratsastusta ja hänen harrastus tosiaan maksoi 1000€/kk ja tästäkin on jo vuosia aikaa eli nykyään se maksaisi varmasti vielä enemmän.

Vierailija
2/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, jos joutuu pitämään hevosta täysihoitotallissa. Halvemmalla pääsee ne jotka voi pitää hevosen omassa tallissa pihapiirissään ja on aikaa hoitaa se itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sitten nuukailee muista jutuista, jotta hevoseen jäisi rahaa. Sairaanhoitajan nettotulot ovat n. 2000-2300€/kk

Vierailija
4/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosharrastus on aivan törkeän kallista. Välineistä tallipaikkaan ja oman hevosen kuluista puhumattakaan. Pelkkä karsinapaikka voi olla jo 400-500e/kk.

Itse nuoresta asti harrastanut. Onneksi en omista hevosta. Mutta vuokraan 2x viikossa 'omaa hevosta' eräältä naiselta. Tämä lysti 200e/kk.

Vierailija
5/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan omasta ja kavereiden kokemusten pohjalta sanon, että mitä intohimoisempi eläinihminen nainen on, sitä todennäköisemmin hän on persoonallisuushäiriöinen.

Olen itsekin eläinrakas ja tietenkin monet on tosi tasapainoisia. Mut naiset jotka on todella investoituneet eläimiin - esim kallis hevosharrastus tai valtavasti aikaa vievät 3 massiivista koiraa - on huomattavasti todennäköisemmin tätä "tykkään enemmän eläimistä kuin ihmisistä, tuun niiden kanssa toimeen paremmin" -osastoa.

Vierailija
6/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hevosen tallipaikka voi todella maksaa tuon 500€/kk ja sen päälle käyt itse ruokkimassa ja sukimassa eläimen. Odotas eläinlääkärin laskua, kun tulee ensimmäinen vaiva, niin pääset vasta maksamaan. Tuo tonni on varmaan täysihoitosopparilla. Siinäkin lääkärinlaskun ja hevosen liikunnat hoidat itse.

Vierailija
7/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hevosnaisten tietotoimistolta.

Vierailija
8/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hevosnainen, mutta talousmielessä köyhä, joten nyt en harrasta.

Mutta viitaten vähän aiempiin kommentteihin tuli mieleen, että muistan lapsena miettineeni, miten joku voi tykätä ihmisistä enemmän, kuin eläimistä. Nyt olen aikuisena ymmärtänyt olevani luultavasti autismin kirjolla tai ehkä adhd. Diagnosoituna minulla on vain ocd. Olen aina myös halunnut olla mieluummin jokin muu eläin, kuin ihminen tai elää kuin ihmiset kivikaudella.

Vierailija
9/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hevosnainen, mutta talousmielessä köyhä, joten nyt en harrasta.

Mutta viitaten vähän aiempiin kommentteihin tuli mieleen, että muistan lapsena miettineeni, miten joku voi tykätä ihmisistä enemmän, kuin eläimistä. Nyt olen aikuisena ymmärtänyt olevani luultavasti autismin kirjolla tai ehkä adhd. Diagnosoituna minulla on vain ocd. Olen aina myös halunnut olla mieluummin jokin muu eläin, kuin ihminen tai elää kuin ihmiset kivikaudella.

Monella on myös sellaista ajattelua tai tunnetta, että eläin ei koskaan hylkää eikä tuomitse. Se on tietysti totta, mutta näin ihan biologisestakin näkökulmasta voisi kuvitella, että ihminen normaalisti kokee vahvimman sosiaalisen siteen juuri lajitovereihinsa.

Tämä ei ollut millään tavalla tarkoitettu arvosteluksi tai kritiikiksi. Mutta varsin usein jos ihminen kokee suhteet eläimiin mielekkäämmäksi kuin suhteet ihmisiin (ja tällä ei tarkoiteta sitä että perheen koira on rakkaampi kuin random ihminen), niin taustalla on jotain poikkeavaa persoonallisuudessa.

Vierailija
10/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolista hevosta kutsutaan ensinnäkin tammaksi, toisekseen eläimiin sekaantuminen on rikos.

Vierailija
11/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkää tuut huomaamaan että jäät aina kakkoseksi hevoselle. Ihan aina. Jos sattuisitkin pariutua ja jopa saada lapsia hevosnaisen kanssa niin sinä ja lapset tulette huomaamaan, että hevonen on aina tärkein. Lapsen sairauksista hevosnainen ei piittaa, ne jää sun murehdittaviksi, mut annas olla jos polle sairastuu. Maat ja kuut käännetään eikä ole mitään rajaa sille miten paljon rahaa sen parantamiseen uhrataan. Sanoisin, että älä rupea mihinkään sellaisen kanssa joka harrastaa hevosia. Voit panna pari kertaa, mut sen jälkeen ehdoton NO!

Vierailija
12/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan omasta ja kavereiden kokemusten pohjalta sanon, että mitä intohimoisempi eläinihminen nainen on, sitä todennäköisemmin hän on persoonallisuushäiriöinen.

Olen itsekin eläinrakas ja tietenkin monet on tosi tasapainoisia. Mut naiset jotka on todella investoituneet eläimiin - esim kallis hevosharrastus tai valtavasti aikaa vievät 3 massiivista koiraa - on huomattavasti todennäköisemmin tätä "tykkään enemmän eläimistä kuin ihmisistä, tuun niiden kanssa toimeen paremmin" -osastoa.

Allekirjoitan 🙃! T: hevonen ja pari koiraa

Vierailija
13/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuolista hevosta kutsutaan ensinnäkin tammaksi, toisekseen eläimiin sekaantuminen on rikos.

Itse asiassa ei muuten ole - ainakaan suomen lain mukaan. Toki kärsimystä ei saa eläimelle tuottaa.

Vierailija
14/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen pitkää tuut huomaamaan että jäät aina kakkoseksi hevoselle. Ihan aina. Jos sattuisitkin pariutua ja jopa saada lapsia hevosnaisen kanssa niin sinä ja lapset tulette huomaamaan, että hevonen on aina tärkein. Lapsen sairauksista hevosnainen ei piittaa, ne jää sun murehdittaviksi, mut annas olla jos polle sairastuu. Maat ja kuut käännetään eikä ole mitään rajaa sille miten paljon rahaa sen parantamiseen uhrataan. Sanoisin, että älä rupea mihinkään sellaisen kanssa joka harrastaa hevosia. Voit panna pari kertaa, mut sen jälkeen ehdoton NO!

Allekirjoitan tämän. Vierestä katsonut tällaista tapausta. Mies ja lapsi kestivät viitisen vuotta.

Vierailija
15/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan: ap, miksi sua kiinnostaa mihin nainen rahansa käyttää? Sulleko pitäisi tonni kuussa maksaa? Jos muuten tulette hyvin toimeen, niin älä puutu asiaan.

Vierailija
16/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi oma maatila missä hevonen voi laiduntaa ja sillä on talli niin se on silti aivan törkeän kallista. Jos ei ole omia koneita niin heinät joutuu teettämään urakoitsijalla. Kivennäisrehut. kavionhoidot, kuivikkeet. Mahdollisesti myös lääkkeet ja eläinlääkäri. Varsinkin konetyökulut nousee korkeiksi vaikka tekisi itsekkin. Puhutaan noin kymppitonnista vuodesta. Siihen nähden kova hinta ettei sillä hevosella juuri mitään tehty kuten ratsastettu? Voi kumpa naiset tyytyisi helpompiin lemmikkeihin.

Vierailija
17/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajalla on kohtuullisen hyvä palkka. Tuttu nainen on ollut kaupan kassana ja muissa matalapalkka töissä. Heppa puolihoidossa ja muut kulut siihen päälle. Aina pa kun kaikki rahat menee harrastukseen. On sillä välillä ollut jätkiäkin. Ne on aina jostain syystä lähteneet.

Vierailija
18/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Maalla 70% halvempaa kuin helssinkisä

Vierailija
19/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnainen eli... kentauri?

Vierailija
20/166 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se sama eukko joka tinderissä sinkkuilee aina välillä,tunnistettavissa on.Ap älä hölötä liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän