Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevosnaisen kanssa seurustelu

Vierailija
29.07.2022 |

Olin kuullut huhuja, että ratsastus on kallis laji, mutta nyt vasta koen sen ihan itse! Olen juuri tutustunut naiseen, jolla on oma hevonen Tuusulassa. Nainen on tallilla ainakin viisi iltaa viikossa ja paljasti hieman häpeillen, että hänellä kuluu hevoseen välillä tonni kuussa! On sairaanhoitaja eikä todellakaan mikään aatelinen, mitä hittoa!

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos pysyy hevosnaisena, eikä muutu naishevoseksi kuten yleensä suomimursut.

Vierailija
162/166 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todellista eläinrakkautta se, kun uroksilta viedään jalokivet väkisin ja pakotetaan elämään lauhkeana palvelevana eunukkina.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Varmasti toimenpide tuottaa helpommin käsiteltäviä hevosia, mutta kovin suurena laupeudentekona sitä ei voi pitää. Perusteluhan kyllä usein kuuluu, että heposella on itsellä helpompaa. Niinpä niin.

Jenkeissä ruunaaminen tehdään usein kiertämällä palllit akkuporalla irti. Aika hirveän kuuloista, vaikka olisi miten nukutettukin. Itse en tuommoista päätöstä pystyisi tekemään, varsinaisesta toimenpiteestä puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisia naisia, toki harrastuksen päälle pitää ymmärtää.

Vierailija
164/166 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataanpas nyt itsekin. 

Vaimo on aina harrastanut hevosia ja oma kylmäverinen meiltä löytyykin. Lisäksi yksi lapsi ja saksanpaimenkoira. 

Tottahan se on, että hevoset vie valtaosan kaikesta vapaa-ajasta ja olisi tekopyhää sanoa, että se ei koskaan ärsyttäisi. Niinä hetkinä kun ärsyttää, tuntuu siltä, että millekään muulle ei jää ikinä aikaa ja kaiken oman suunnittelun joutuu aina perumaan. Lähes poikkeuksetta päivät rakentuu sen varaan, mihin kellonaikaan täytyy lähteä hevosta hoitamaan. Tämän päälle koko lysti maksaa vuositasolla jaettuna noin 1200€ kuukaudelle, eli halpaa se ei ole. 

Palaan kuitenkin aina siihen samaan ajatukseen, että en halua sitä vaimoltani kieltää, tai käskeä rajoittamaan. Vaimoni tukee minua kaikessa, on juuri sitä mitä olen aina etsinyt ja kaiken päälle loistava äiti. Hänen omia sanojaan lainaten "elämäntavoitteeni on olla täydellinen vaimo" ja sen huomaa, että se ei ole pelkkää helinää, tai pisteiden keräämistä. 

Mielestäni hevosharrastus vaatii todella paljon, mutta mikäli nainen on juuri sinulle täydellinen, ei se ole oikeasti mikään este suhteelle. 

Kun nainen haluaa oikeasti sinulle pelkkää hyvää, tukee sinua eikä rajoita sinua, haluat sinä myös samaa hänelle. 

Vierailija
165/166 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan todella täydellinen äiti ja vaimo, kun hänen harrastuksensa menee kaiken ja kaikkien muiden edelle. Hyvä, jos rahaa riittää, ettei ole muualta pois, mutta aikaa ei mistään kukaan saa lisää. Sitä on kaikilla sama määrä. Kiva muun perheen aina tuntea, että äidin harrastus ja heppa hoidetaan ensin, katsotaan sitten, mitä muille jää. Kummalle menee enemmän tunteja päivässä, heppaharrastukselle vai perheelle??

Vierailija
166/166 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton on hevoseton nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä