Olen 116kg ja otin itseäni niskasta kiinni pari viikkoa sitten
3 päivää putkeen kyykkyjä, lankkuja, tuolille nousua, punnerruksia yms ja joogaa. 4. päivä aina lepoa.
Kommentit (70)
Hyvä 👍🏼 Ootko seuraillut syömisiäsi myös?
Kuinka monta kyykkyä ja punnerrusta ehtii tehdä kun tekee 3 päivää putkeen?
Hyväksi terveydellesi mutta ei nuo paljon painoa pudota, jos ei ole myös ruokavaliomuutoksia mukana. Itse tein myös sen virheen, hankin salijäsenyyden ja -ohjelman, aloin käydä kolmesti viikossa ja muina päivänä kävelylenkkejä. Paino ei laskenut nimeksikään.
Hieno juttu!
Täytyy myöntää, että itselle tuo kuulostaa melko rääkkäävältä ja tylsältä. Muista vaihdella ohjelmaa ja lajeja, että varmasti pysyy motivaatio yllä.
Minkälaisia muita muutoksia ajattelit tehdä, kun olet saanut liikunnan osaksi päivärytmiä?
Vierailija kirjoitti:
Hyväksi terveydellesi mutta ei nuo paljon painoa pudota, jos ei ole myös ruokavaliomuutoksia mukana. Itse tein myös sen virheen, hankin salijäsenyyden ja -ohjelman, aloin käydä kolmesti viikossa ja muina päivänä kävelylenkkejä. Paino ei laskenut nimeksikään.
En ole ap mutta mielestäni on kolmea eri lajia laihdutusta jotka tehoaa, joillakin paino putoaa kun muuttaa ruokavaliota, joillakin putoaa sillä kun lisää liikuntaa ja joillakin sillä kun lopettaa iltasyömisen. Itselläni ainut keino millä laihduin oli liikunnan runsas lisääminen, ruokavaliolla ei ollut mitään merkitystä.
Pitkäkestoinen matalasykkeinen liikunta polttaa kehon rasvaa tehokkaimmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut syömään säännöllisemmin, jottei tule ahmittua illasta. Aiemmin olin fyysisessä työssä ja söin säännöllisesti. Nykyisin toimistotyö ja tuli syötyä ainoastaan illalla järkyttäviä määriä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu!
Täytyy myöntää, että itselle tuo kuulostaa melko rääkkäävältä ja tylsältä. Muista vaihdella ohjelmaa ja lajeja, että varmasti pysyy motivaatio yllä.
Minkälaisia muita muutoksia ajattelit tehdä, kun olet saanut liikunnan osaksi päivärytmiä?
Aloin syömään viime kuussa säännöllisemmin ja jo sillä sain painon putoamaan 4 kiloa. Samoja ruokia syön edelleen, mutta en ahmi illalla nälkääni.
Ap
Veikkaan, että pääset 104 kg ja sen jälkeen alkaa paino nousta.
- Hoikkis
Punnerrukset on kyllä kauheita. Luulin että mulla hyvät käsivoimat mut mitä vielä. Monta ap teet yhteensä viikossa?
Ihan mahtavaa !! kuhan et ole liian ankara itsellesi. Yksi kerta treenistä lipsuminen ei haittaa, kuhan menee hevosen selkään uudelleen ja jatkaa treenaamista. Hyötyliikunnallakin pääsee jo pitkälle. :) tsemppia!
Ihan turhaan itseäsi rääkkäät. Tuolla tyylillä et laihdu grammaakaan, paino vain nousee jos teet hommaa tarpeeksi niin, että lihas kasvaa ja nousee joka tapauksessa käyttämättömien lihasten kerätessä nestettä.
Pitkäkestoinen matalan sykkeen liikunta eli kävely on ainoa liikuntamuoto, mitä laihduttajan kannattaa harrastaa laihtuakseen. Ja tämäkin kannattaa tehdä aamulla ennen syömistä.
T. 50 kiloa pudottanut
Vierailija kirjoitti:
Miten lankutus onnistuu?
Teen 2x 30 sekuntia suorilla käsillä, 2x 30 sekuntia kyynärpäiden varassa ja 2x sivuttaislankkuja molemmin puolin.
Kyllä tuo onnistuu, mutta toinen kerta on aika raskas. Ensimmäisillä kerroilla ei juurikaan onnistunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan itseäsi rääkkäät. Tuolla tyylillä et laihdu grammaakaan, paino vain nousee jos teet hommaa tarpeeksi niin, että lihas kasvaa ja nousee joka tapauksessa käyttämättömien lihasten kerätessä nestettä.
Pitkäkestoinen matalan sykkeen liikunta eli kävely on ainoa liikuntamuoto, mitä laihduttajan kannattaa harrastaa laihtuakseen. Ja tämäkin kannattaa tehdä aamulla ennen syömistä.
T. 50 kiloa pudottanut
Lihasmassan saaminen ei haittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten lankutus onnistuu?
Sehän on helppo liike, jos on riittävän kokoinen pakki. Asetut masun päälle mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta mielestäni on kolmea eri lajia laihdutusta jotka tehoaa, joillakin paino putoaa kun muuttaa ruokavaliota, joillakin putoaa sillä kun lisää liikuntaa ja joillakin sillä kun lopettaa iltasyömisen. Itselläni ainut keino millä laihduin oli liikunnan runsas lisääminen, ruokavaliolla ei ollut mitään merkitystä.
Syömisillä on laihdutuksessa suurin merkitys. Ei ole mitään kolmea eri lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut syömään säännöllisemmin, jottei tule ahmittua illasta. Aiemmin olin fyysisessä työssä ja söin säännöllisesti. Nykyisin toimistotyö ja tuli syötyä ainoastaan illalla järkyttäviä määriä.
Ap
Mitä syöt ja mitä tarkoitat "säännöllisellä"?
Onko paino pudonnut?