Olen 116kg ja otin itseäni niskasta kiinni pari viikkoa sitten
3 päivää putkeen kyykkyjä, lankkuja, tuolille nousua, punnerruksia yms ja joogaa. 4. päivä aina lepoa.
Kommentit (70)
Oletko pystynyt pysymään erossa kiusauksista?
- Hoikkis
Olisi mielenkiintoista tietää miten on mennyt.
- Hoikkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä 👍🏼 Ootko seuraillut syömisiäsi myös?
Olen alkanut syömään säännöllisemmin, jottei tule ahmittua illasta. Aiemmin olin fyysisessä työssä ja söin säännöllisesti. Nykyisin toimistotyö ja tuli syötyä ainoastaan illalla järkyttäviä määriä.
ApMitä syöt ja mitä tarkoitat "säännöllisellä"?
Normaalia kotiruokaa.
Säännöllisellä tarkoitan aamupalaa, kahvitauolla jotain pientä, lounas, toinen kahvitauko, iltapäivällä toinen lämmin ruoka ja iltapalaksi jotain pientä.
Nälkä ei ole missään vaiheessa, joten ei tule mätettyä liikaa.
En kiellä itseltäni herkkuja tai mitään, vaan pidän annokset pieninä.
Ap
Syöt siis tauotta ja myös herkkuja joiden arvelen sisältävän reilusti sokeria > insuliini pysyy ylhäällä etkä täten laihdu. Pätkäpaastolle ja hiilihydraattien raju karsiminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä 👍🏼 Ootko seuraillut syömisiäsi myös?
Olen alkanut syömään säännöllisemmin, jottei tule ahmittua illasta. Aiemmin olin fyysisessä työssä ja söin säännöllisesti. Nykyisin toimistotyö ja tuli syötyä ainoastaan illalla järkyttäviä määriä.
ApMitä syöt ja mitä tarkoitat "säännöllisellä"?
Normaalia kotiruokaa.
Säännöllisellä tarkoitan aamupalaa, kahvitauolla jotain pientä, lounas, toinen kahvitauko, iltapäivällä toinen lämmin ruoka ja iltapalaksi jotain pientä.
Nälkä ei ole missään vaiheessa, joten ei tule mätettyä liikaa.
En kiellä itseltäni herkkuja tai mitään, vaan pidän annokset pieninä.
ApSyöt siis tauotta ja myös herkkuja joiden arvelen sisältävän reilusti sokeria > insuliini pysyy ylhäällä etkä täten laihdu. Pätkäpaastolle ja hiilihydraattien raju karsiminen!
Ap:n tapauksessa voi olla aluksi toimivampaa tehdä vain pieniä muutoksia. Painonpudotuksen edetessä, etenkin jos tahti meinaa pysähtyä, niin nuo esittämäsi keinot voisivat auttaa. Pätkäpaastolla voisi muutenkin olla suotuisia vaikutuksia terveyteen. Sitä voisi kokeilla jopa ennen muita radikaaleja ruokavaliomuutoksia.
Kiinnostaisi tosi paljon tietää miten on mennyt.
- Hoikkis
Ime vulvaasi. Temputtelu vol. 231
Vierailija kirjoitti:
Ime vulvaasi. Temputtelu vol. 231
Rumasti sanottu mutta kahden viikon sairaat rykäisyt eivät ole paskankaan arvoisia.
Niitä tekemällä terveys vaarantuu ja paremman elämän alkaminen lykkääntyy.
Moni rykii vuosikymmeniä. ;-(
Kerrohan ap kuulumiset.
- Hoikkis
Käsitin, että painoit reilu pari viikkoa sitten 116 kg. Tällöin painosi olisi voinut olla jo alle 110 kg. Mutta käsitin väärin ja kysyn parin viikon päästä uudestaan.
- Hoikkis