Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä-kokelaan aivoitukset

Mummi 67
28.07.2022 |

Miniän mielestä,meidän pitäisi kesälomalla,hoitaa hänen 2,5v lastaan. Ja ainoa syy,on se,että hän on 4kk raskaana,eikä itse jaksa. Kannattaako hankkiutua raskaaksi,jos ei jaksa hoitaa,ensimmäistäkään? Meidän lomat on pyhitetty,lepäämiseen,työelämästä,joka on hyvin fyysistä. Itse aikoinani hoidin lapset(3) ihan ilman isovanhempia,joten en tällaista ymmärrä,alkuunkaan..

Kommentit (287)

Vierailija
161/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen provo siellä.

Ja semmoinen ky**änaama siellä.

Vierailija
162/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aloitus on hyvä esimerkki siitä, miten avioerot ja kaikenlaiset uusperheviritykset pilaavat perhe-elämän monessa sukupolvessa. On miniän lapsia ja aviomiehen poikaa ja ties mitä epä-sukulaista elämässä, eikä näitä tietenkään rakasteta kuten omia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, puhu pojallesi!

Jos luit ketjua, niin lapsen isä ei ollut ap:n poika, vaan ap:n miesystävän poika.

Eipä sillä biologisella siteellä tunnu olevan merkitystä tässä keissisä. Ap puhukoon siis poikapuolelleen!

Vierailija
164/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis ap, laita pisteen ja pilkun jälkeen välilyönti.

Jep. Ja pilkut oikeisiin paikkoihin.

Vierailija
165/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniällä on 4 setit isovanhempia tälle 2 vuotiaalle. On omat vanhempansa, ja sitten 2 v uotiaan isovanhemmat isän puolelta. Ja tietty sen isä, ja isän uus, ja uuden vanhemmat. Siihen päälle vielä isoisovanhemmat. Sä et oo hoitaja tälle 2 vuotiaalle, sua ennen tulis näiden muiden sisaruksetkin.

Vierailija
166/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavinta tässä tapauksessa oli ap:n uskomaton rohkeus venyttää välimerkkisääntöjä.

Vierailija
167/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä mummo.

Raskaudet ovat välillä uuvuttavia.

Itse olen samanikäinen ja antaisin mitä vaan lapsenlapsesta mutta opiskelut ovat nuorella parilla vielä kesken.

Toivottavasti miniä muistaa tuon tulevaisuudessaan ja esittelee lapsiaan vain omalle äidilleen. Saatte te ryypätä ja rallata ihan rauhassa keskenänne.

Pyyhi pois tuo mummi67, ei mummit ole tuollaisia.

Niin ja onko tuo ap edes kenenkään mummi?Onko hänellä omia lapsia ja heillä lapsia? Vai meinaako ap, että hänestä tulee tuon miniän odottaman lapsen "mummi". 

Käyttääkä ap ihan harhaanjohtavaa nimimerkkiä?

Vierailija
168/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä te asutte  kun ei vie sinne virikekanalaan lasta hoidettvaksi .  jos se 2 vuotias olisi vaikka 3 päivää kokoomakanalassa voisi äiti levätä vähä.n.  Kyllä 2 vuotiiaat ovat ihania just siloin ja sinä olet perhettä kun sanot miniäksi. Jos hän on kaikkiruokainen  niin mikä sun on hoidellessa pientä. Olet kuitenkin  hänen mumminsa. älä yhtään vähättele sitä. Mummi on täkeä henkilö pienelle. Raskaus on joskus vaikea, vois pyytää lääkärin todistuksen ja kysyä sitten paikkaa sieltä kokoomakanalasta. Laulat vaan ja paistat lettuja, tai helpompi leipoa pannukakkua. Syötte sitten lettuhillon ja jäätelön kanssa.

Vierailija
169/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on 6 settiä isovanhempia, onhan niitä nykyään aika monella. Mutta AP  yrittää piileksiä   2 vuotiaalta  ja nostaa esiin jotain  höpöbiologisuuttaan.  Ne lapset on kaikki nykyisin  boonusapsia. Eikä kukaan   pysy biologian perässä. Kohta joudut  ostelemaan  sille kännyköitä  ja polkupyöriä ja käyt tietenkin päikkärissä isovanhempien päivänä. Se on vain rikkautta,  viis jostain biologiasta, sinun poikasi perhettä. Kai olet kuullut  ettei meillä  etsitä mitään muuta kuin sosiaalista isää,   jolla on vakituiset tienestit.

Vierailija
170/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukematta ketjua ensimmäistä sivua pidemmälle, kysyisin ap että miksei miniä jaksa hoitaa lasta? Onko niin huonossa hapessa, paha raskauspahoinvointi yhä tms?

Omalla miniälläni oli erittäin paha pahoinvointi (oksenteli usean kerran päivässä) ensimmäiset 4kk raskaudesta. Silti jaksoi hoitaa kotona 2v esikoista, ei aluksi edes "kehdannut" kertoa monillekaan, miten huonosti voi! :( Joku "yksin pärjäämisen kulttuuria oli hänenkin päässään vissiin niin vahva, ettei pyytänyt apua.

Asun itse noin 30min ajomatkan päässä poikani perheestä, ja autoinkin sitten kun asia selvisi, niin paljon kuin pystyin! Olinhan jo eläkkeellä... Ja kyllä minäkin haluan viettää aikaa lapsenlapseni kanssa. Nyt nuo lapset on jo teini-ikäisiä.

Mutta kun kyseessä ei ole pojan perhe vaan miehen pojan avovaimon lapsi aiemmasta suhteestaan.

Tämän vaikutelman voi ap:n sepustuksista saada, mutta yhdessä kommentissa ap sanoo miesystävänsä pojan olevan molempien lasten isä (siis sekä sen vielä vatsassa olevan ja sen vanhemman). Luulen että kyseessä on trolli, joka tahallaan hämmentää epäselvillä viesteillä.

Vierailija
171/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hoida. Mies jättää yhden työn itselleen ja ottaa aikaa lapselle. Näin nainen ei hoida yksin. Kaksi työtä ON liikaa tuossa pikkulapsitilanteessa miehelle, joillekin yksi jopa. Ei voi ajatella että jättää lapsenhoidon vain naiselle joka uupuu.

Vierailija
172/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kamalaa, jos pitäisi jotakuta auttaa.

Tykkäisitkö sinä viettää kesälomasi lapsenvahtihommissa?

Vierailija
173/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua mutta hoitaisin vain omia verisukulaisiani.

Lapseni voivat tehdä vaikka millaiset suhde-ja elämisviritelmät itselleen mutta mä olen siinä kohtaa jyrkkä, että vain verisukulaisille olen mummi. Ja niitä voisin hoitaa.

Vierailija
174/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua mutta hoitaisin vain omia verisukulaisiani.

Lapseni voivat tehdä vaikka millaiset suhde-ja elämisviritelmät itselleen mutta mä olen siinä kohtaa jyrkkä, että vain verisukulaisille olen mummi. Ja niitä voisin hoitaa.

Ikävää, jos joku lapsistasi saa adoptiolapsen. Joutuu lapsi syrjityksi siniverisessä suvussasi.

Vierailija
175/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukematta ketjua ensimmäistä sivua pidemmälle, kysyisin ap että miksei miniä jaksa hoitaa lasta? Onko niin huonossa hapessa, paha raskauspahoinvointi yhä tms?

Omalla miniälläni oli erittäin paha pahoinvointi (oksenteli usean kerran päivässä) ensimmäiset 4kk raskaudesta. Silti jaksoi hoitaa kotona 2v esikoista, ei aluksi edes "kehdannut" kertoa monillekaan, miten huonosti voi! :( Joku "yksin pärjäämisen kulttuuria oli hänenkin päässään vissiin niin vahva, ettei pyytänyt apua.

Asun itse noin 30min ajomatkan päässä poikani perheestä, ja autoinkin sitten kun asia selvisi, niin paljon kuin pystyin! Olinhan jo eläkkeellä... Ja kyllä minäkin haluan viettää aikaa lapsenlapseni kanssa. Nyt nuo lapset on jo teini-ikäisiä.

Mutta kun kyseessä ei ole pojan perhe vaan miehen pojan avovaimon lapsi aiemmasta suhteestaan.

Kyllä vaan on samaa perhettä. En itse ole mikään superkanaemo, mutta miehen poika on perhettä, samoin hänen perheensä. Ihme touhua tuollainen niuhotus, kun pikkulapsesta kuitenkin on kyse. Lapsi on lapsi. Eikä miniä varmaankaan ole tilannut hankalaa raskautta itselleen.

Vierailija
176/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kamalaa, jos pitäisi jotakuta auttaa.

Niin, on tosi kummallista, että jotkut ei halua auttaa väsähtänyttä raskaana olevaa, vaikka pystyisivät.

Raskauksia on erilaisia.

Vierailija
177/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, kun lapsi syntyy tuommosen piiloagressiivisen sonnan keskelle. Sääli. Toivottavasti pää ei sekoa. Hoitopaikkoja mt-osastoilla ei ole.

Kyllä on surullista,että pienen lapsen äiti,on niin väsynyt lapseensa,ettei häntä,raskauteen vedoten,jaksa hoitaa.

Minä en nyt ole ihan varma kumpi tässä on surullisempaa, se, että pienen lapsen raskaana oleva äiti on väsynyt, vai se, että sinä et ole oppinut kirjoittamaan. 

Hirveätä luettavaa ap:n kommentit. Pilkkuja on niin , että silmissä vilisee ja välilyönnit puuttuu :(

Vierailija
178/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin , että poika on suhteessa naisen kanssa , jolla on lapsi.

Nyt kun on raskaana, ajattelee että appivanhemmat hoitavat hänen lastaan.

Eli pojan bonus lasta.

Isovanhemmat hoitaa jos jaksaa ja on haluja hoitaa/ kaitsea lasta.

Itse olen satunnaisesti hoitanut bonuspoikani lapsia, myös bonuspoikani bonus lasta, kuuluu pakettiin.

Vierailija
179/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis ap, laita pisteen ja pilkun jälkeen välilyönti.

Eikä niitä pilkkuja pidä tunkea satunnaisesti ihan mihin sattuu. Ainakin tusina väärää pilkkua tuossakin vuodatuksessa.

180/287 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että AP kertoo koko totuuden, koska hänen miniänsä saa tietää sen ennemmin tai myöhemmin, koska tämä foorumi on hyvin suosittu naisten keskuudessa. Vain hölmöt ottaisivat tällaisen riskin. 

Toinen asia on se, miksi monella tällä foorumilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää, että kyseessä ei ole AP:n oman pojan lapsi :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan