Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita pienessä asunnossa etätyötä tekeviä? Miten työjutut järjestetty?

Vierailija
07.04.2026 |

Itse teen työt ruokapöydän ääressä, koska erillistä työpöytää ei meille mahdu, ja koska en halua työn näkyvän koko ajan asunnossa. Työpäivän päätteeksi nostan läppärin, näppäimistön ym korkean jääkaapin päälle piiloon.

Työpaperit ja kansiot ovat yöpöydän kaapissa, koska niitä tarvitsen harvoin. 

Iso tulostin on ollut ainoa ongelma, koska se ei mahdu kaappiin tms. Sen keksin nyt laittaa makkarin oven taakse piiloon, vieläpä kauniin kankaan alle. Silloin harvoin kun tulostan, vien läppärin sinne, laitan töpselin seinään ja piuhat kiinni ja avot. Sitten johdot irti, ja peitto päälle 😄

Kikkaileeko muutkin vastaavasti? Parempi näin, kuin tuijottaa työjuttuja vapaillakin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä vielä joutuu tulostelemaan?

Vierailija
2/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa, jossa asiakas tarvitsee jonkun lomakkeen tai todistuksen paperisena. Kaikki ihmiset eivät edelleenkään käytä nettiä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissasko kysyt??

Vierailija
4/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en tee töitä kotona. Koti ja työ erikseen ja työt saa jättää sinne sairaalaan.

Vierailija
5/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen perälle tehtiin työhuone. Hommasin lasiovet siihen. Toisella seinällä on työpöytä ja kaappi, vastakkaisella seinällä on sänky. Käy vierashuoneesta.

Tehtiin toi korona-aikana

Olohuone on vähän liian iso, tuli tila käytettyä hyvin

Vierailija
6/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostin on lattialla tällä hetkellä sängyn vieressä, mutta yleensä keittiön pöydän alla. Tulostin on vm. 21, joten siitä on jo musta tulostus lakannut toimimasta tai sitten mulle myytiin huijausmusteet, jossa ei edes ollut väriä. 

Vierailija
7/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän vaihtoehtoja oli työpisteen paikalle, että sai niin, että taustalla ei näy mitään sellaista, jota en halua työelämässä näyttää. 

Vierailija
8/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teamssissä voi laittaa itselle halutun taustan. Voi hyvin tehdä töitä keittiön pöydällä.

Vierailija
9/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut työpiste kotona yli 30 vuotta, ja lasten aikuistuttua olen mahtunut 30 neliön yksiöön. Työt saavat näkyä elämässäni jossa ei ole erillistä työ- eikä vapaa-aikaa. Yksi iso pöytä riittää toimistoksi ja ruokapöydäksi. Siirryn vain pöydän toiselle puolelle syömään.

Vierailija
10/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut työpiste kotona yli 30 vuotta, ja lasten aikuistuttua olen mahtunut 30 neliön yksiöön. Työt saavat näkyä elämässäni jossa ei ole erillistä työ- eikä vapaa-aikaa. Yksi iso pöytä riittää toimistoksi ja ruokapöydäksi. Siirryn vain pöydän toiselle puolelle syömään.

Tämä. Mulla sama ruokapöytä toimii myös ompelupöytänä.

Vierailija
11/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa, jossa asiakas tarvitsee jonkun lomakkeen tai todistuksen paperisena. Kaikki ihmiset eivät edelleenkään käytä nettiä. Ap

Hakeeko asiakas sen lomakkeen sinulta kotoa vai miksi kotona tulostelet mitään?

Vierailija
12/12 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso talo, ja silti työskentelen mieluiten ruokapöydän ääressä. Tässä on isot ikkunat ja väljyyttä ympärillä, toisin kuin vaikka makuuhuoneeseen järjestetyssä työpisteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan